abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:50:36 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148761500
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik raakte 17 kg kwijt door alle koek, snoep, chips en frisdrank te laten staan en te gaan wandelen :Y
Ik mot dat ook! Eens kijken of het me lukt :P
Heb helaas een zittend beroep, maar ook genoooeeeg tijd om er ook eens op uit te gaan om gewoon een lekker stuk te wandelen :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:13:53 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148762349
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:11 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo... maar ik ben er al jaren klaar voor! Elke keer vond ik dat er weer wat anders "eerst" af moest komen zoals de bouw van ons huis, veiligere auto, nu wonen we alweer ruim een jaar hier en ik heb niks meer om naar uit te kijken :'( ook geen excuus meer om te wachten met kinderen kom maar op 8- ohja we misschien een bruiloft volgend jaar maar das een kleinigheidje _O_ ik heb gezegt dat als hij nog wil trouwen..dan moet dat binnen 10 jaar dus dan heeft hij nog 1,5 jaar haha :7

Mijn ouders zijn nu beide bijna 60 en dat vind ik soms wel jammer, ik had liever eerder moeder willen worden :)
ik snap dat wel :Y achteraf denk ik ook 'waarom zijn we niet eerder begonnen?' Aan de andere kant hebben we altijd gezegd dat we er na 5 jaar samen aan zouden beginnen en we hebben wel hele leuke dingen met z'n tweetjes gedaan. Mijn ouders gaan richting de 70 dus ik hoop dat het niet meer te lang duurt ook hier :Y

Hier weer een domper. Had vandaag mega last van mijn tetten, echt zo erg dat ik niet wist hoe snel ik mijn bh uit moest doen toen ik binnenkwam :') de klieren rond mijn tepels zijn helemaal dik dus vriend was echt van :o zelfs mijn moeder die super nuchter is en vindt dat ik mezelf vaak gek maak was ervan overtuigd dat ik wel eens zwanger kon zijn. Dus net een test gedaan maar helemaal niks -O- ik denk dat het dan nu mijn eisprong is. Dat betekent dus dat dit een cyclus van rond de 60 dagen gaat worden }:| aan de andere kant betekent het ook dat mijn operatie gewoon door kan gaan over drie weken. Dubbel gevoel nu :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148762579
Misschien toch een goed idee om met temperaturen en/of ovulatietesten te beginnen. Je bent er nu toch genoeg mee bezig, dan kan je maar beter inzicht in je cyclus krijgen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:29:14 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148762896
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Limone het volgende:
Misschien toch een goed idee om met temperaturen en/of ovulatietesten te beginnen. Je bent er nu toch genoeg mee bezig, dan kan je maar beter inzicht in je cyclus krijgen.
zat ik ook te denken ja :Y het zou wel fijn zijn om in ieder geval te weten wanneer de eisprong is, dat neemt al veel onzekerheid weg. Net wel period tracker deluxe aangeschaft, die heeft ook tabellen met symptomen. Dat geeft al een aardig overzicht ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148764145
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

zat ik ook te denken ja :Y het zou wel fijn zijn om in ieder geval te weten wanneer de eisprong is, dat neemt al veel onzekerheid weg. Net wel period tracker deluxe aangeschaft, die heeft ook tabellen met symptomen. Dat geeft al een aardig overzicht ^O^
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Limone het volgende:
Dit inderdaad. :Y Ik weet dat je zei dat je een half jaar wilde wachten, maar waarom precies?
Je maakt jezelf nu inderdaad best wel gek en wanneer je tenminste écht weet wanneer je ovuleert, hoef je ook niet meer zo te twijfelen.

Ik ben in elk geval blij dat ik ovulatietesten gebruik. Het geeft zoveel meer inzicht en weet daardoor beter waar ik aan toe bent. Plus dat dan de kans dat je zwanger raakt ook groter wordt, omdat je gericht kan seksen, uuhhh de kans zelf wordt niet echt groter; maar je snapt wat ik bedoel toch. :D En tja... we willen gewoon zwanger worden toch, we zijn er toch al zoveel mee bezig waarom dan uitstellen?. :)
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:15:00 #256
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148770375
Egopost: zelfs op een ovulatietest kan ik geen twee streepjes piesen :'( /egopost

MaJo: het is zaterdag :+ ik verwacht een update ;)

Verder wel bijgelezen, maar wat minder gereageerd. Welkom terug Bloesem :W, opnieuw *O* voor J0ycie en een :* voor Moppert. Verder iets gelezen over afvallen, maar dat is hier ook zo hard nodig dat ik maar wijselijk mijn mond hou :X

[ Bericht 42% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 17-01-2015 10:18:39 (te fanatiek ) ]
pi_148770449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef JantinaGr het volgende:
Ik word volgende maand 27. Had altijd gezegd dat ik voor mijn 30e 2 kinderen wil. Wil ik nog steeds, maar begint de tijd wel enigszins te dringen. :D Maar eerst maar eentje. ;) Hopelijk is het ons gegund.

[..]

Lijkt mij ook lastig! Ben benieuwd wat jullie besluiten.
Denk je dat je moeder nog gaat informeren naar je boobs? :D Want liegen tegen je moeder is echt lastig, vind ik. :+
Mijn moeder gaat daar zeker naar informeren! Maar ik ga haar zo bellen en zeggen dat ik mijn maandverband niet heb weg hoeven gooien. Dan lieg ik niet.. maar zeg ik eigenlijk ook niets :P

Ik kan namelijk niet liegen tegen haar! Haha..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148770522
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Egopost: zelfs op een ovulatietest kan ik geen twee streepjes piesen :'( /egopost

Verder wel bijgelezen, maar wat minder gereageerd. Welkom terug Bloesem :W, opnieuw *O* voor J0ycie en een :* voor Moppert. Verder iets gelezen over afvallen, maar dat is hier ook zo hard nodig dat ik maar wijselijk mijn mond hou :X
Is een ovutest ook niet een beetje vroeg je verwacht je NOD pas op 5 Feb toch? Komt goed meid!
pi_148770672
Hoewel ik nogsteeds verga van de buikpijn en teveel bloed verlies, vannacht eindelijk niet doorgelekt op mijn dekbed!

Gisteren moest ik de bloedstolling dosis verdubbelen naar 12 stuks ( :o ) per dag dus t zou ook wel eens tijd worden :{
Volgens de agenda is maandag de laatste menstruatiedag, duimen jullie aub mee dat het bloed dan stopt..en dat ik niet weer een maand mag "doorfeesten" ;(
pi_148770733
Jeetje zeg, nog steeds niet over? Nu mag t wel stoppen!
pi_148770962
Jeetje Deadly_kiss! Wat rot! Hopelijk is het maandag snel over!

Majo: Misschien focus je teveel op je lichaam. En je lichaam kan ook echt een loopje met je nemen als je gespannen of gestresst bent. Misschien kan je het een beetje loslaten? Proberen wat te ontspannen ofzo?

Wow Fien! 14 kg afvallen is echt heel veel! Goed gedaan joh!

Ik heb een beetje jullie ervaringen nodig. Ik heb volgende week zaterdag een verjaardag en een stapavond met vrienden. Op dergelijke gelegenheden vloeit er nogal wat alcohol en normaliter drink ik leuk mee. Alleen lijkt dat nu raar; ondanks dat ik niet denk dat het zo snel raak zou zijn, wil ik ook niet het risico lopen dat ik teveel drink en dan toch zwanger blijk.

Vriend vindt het ook niet goed dat ik iets zou drinken daar, maar hoe ga je daar mee om? Als ik niet drink doen mensen meteen 1 en 1 en ik heb eigenlijk ook weinig zin om open kaart te spelen erover. Hoe doen jullie dat?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:56:44 #262
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148770965
Jeetje, Deadly, wat een gedoe! Dat alleen maar niet-doorlekken al zo'n succes kan betekenen. Hopelijk is het snel over :*

J0ycie: leuk dat je het zo deelt met je moeder. Ik lieg al maanden glashard dat we niet bezig zijn :D
Volgens het internet moet ik op dag 11 beginnen als ik een cyclus heb van 29 dagen (wat vorige cyclus was) en dat is vandaag. Op zich niet heel vreemd dus dat 'ie helemaal wit was, maar had wel even een :')-momentje.
pi_148770973
Nee nog niet over, maar ik had ook de pech dat het vanaf dag 1 meteen feest was :{
Ik ben er zo klaar mee, elk uur naar de wc, snachts vaak wakker, zit aan huis gekluisterd na mijn apotheek avontuur.. ik kan me niet voorstellen dat ik dinsdag ineens weer aan het werk kan zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik doorlek, of dat iemand iets ziet.. dat ik uberhaubt rechtop kan lopen en lachen met mn dienblad in mn handen:o
pi_148771122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:

Majo: Misschien focus je teveel op je lichaam. En je lichaam kan ook echt een loopje met je nemen als je gespannen of gestresst bent. Misschien kan je het een beetje loslaten? Proberen wat te ontspannen ofzo?

Ik heb een beetje jullie ervaringen nodig. Ik heb volgende week zaterdag een verjaardag en een stapavond met vrienden. Op dergelijke gelegenheden vloeit er nogal wat alcohol en normaliter drink ik leuk mee. Alleen lijkt dat nu raar; ondanks dat ik niet denk dat het zo snel raak zou zijn, wil ik ook niet het risico lopen dat ik teveel drink en dan toch zwanger blijk.

Vriend vindt het ook niet goed dat ik iets zou drinken daar, maar hoe ga je daar mee om? Als ik niet drink doen mensen meteen 1 en 1 en ik heb eigenlijk ook weinig zin om open kaart te spelen erover. Hoe doen jullie dat?
Het is januari, ik zou het op een goed voornemen gooien! Maar het is en blijft lastig. Maar ik zou ook niet drinken. Want het zo zomaar eens wel meteen raak kunnen zijn...

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Jeetje, Deadly, wat een gedoe! Dat alleen maar niet-doorlekken al zo'n succes kan betekenen. Hopelijk is het snel over :*

J0ycie: leuk dat je het zo deelt met je moeder. Ik lieg al maanden glashard dat we niet bezig zijn :D
Volgens het internet moet ik op dag 11 beginnen als ik een cyclus heb van 29 dagen (wat vorige cyclus was) en dat is vandaag. Op zich niet heel vreemd dus dat 'ie helemaal wit was, maar had wel even een :')-momentje.
Snap ik even afwachten meid!
Ja het is ook wel heel leuk om te delen met mijn moeder. Maar kom er nu dus achter dat dat niet altijd even handig is. Vriend en ik hebben besloten om het volgend weekend te gaan vertellen aan zijn ouders en mijn ouders. We willen dit heel graag delen ondanks dat het nog zo pril is.
De rest hoort het pas over een paar weken. In ieder geval een eerste afspraak met de VK afwachten! En we willen allebei eerst een werkend hartje gezien hebben voor we het tegen verdere vrienden en familie vertellen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Nee nog niet over, maar ik had ook de pech dat het vanaf dag 1 meteen feest was :{
Ik ben er zo klaar mee, elk uur naar de wc, snachts vaak wakker, zit aan huis gekluisterd na mijn apotheek avontuur.. ik kan me niet voorstellen dat ik dinsdag ineens weer aan het werk kan zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik doorlek, of dat iemand iets ziet.. dat ik uberhaubt rechtop kan lopen en lachen met mn dienblad in mn handen:o
Oh meid wat lijkt me dit rot. Hopelijk werkt de medicatie en neemt het bloeden in rap tempo af!
pi_148771411
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Hoewel ik nogsteeds verga van de buikpijn en teveel bloed verlies, vannacht eindelijk niet doorgelekt op mijn dekbed!

Gisteren moest ik de bloedstolling dosis verdubbelen naar 12 stuks ( :o ) per dag dus t zou ook wel eens tijd worden :{
Volgens de agenda is maandag de laatste menstruatiedag, duimen jullie aub mee dat het bloed dan stopt..en dat ik niet weer een maand mag "doorfeesten" ;(
Jeetje, heftig! Ik duim voor je.
Maar is er vooralsnog geen sprake van een aandoening o.i.d. met zoveel menstruatiebloed?
Sorry als ik dit gemist heb.
pi_148771537
Ik zou het inderdaad ook op een goed voornemen gooien silliegirl. Dan heb je ook meteen wat langer een smoes. Ze zullen misschien nu wel even denken, misschien is de zwanger? Maar zodra je niet met baby nieuws komt binnen een paar weken heb je wel meteen voor de volgende keren ook een smoes. Ik drink sowieso geen alcohol dus dat probleem heb ik niet. Maar rauw vlees daarin tegen.... Biefstuk, carpaccio, broodje filet, tartaartjes :9~
pi_148771691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:25 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Jeetje, heftig! Ik duim voor je.
Maar is er vooralsnog geen sprake van een aandoening o.i.d. met zoveel menstruatiebloed?
Sorry als ik dit gemist heb.
Ik moet 4feb naar de gyn (voor het eerst)
Mede omdat we al meer dan een jaar bezig waren om zwanger te raken wat niet lukt, en omdat sinds aug 2014 mijn menstruatie van slag is (wel exact op schema en netjes 2 strepen op de evulatietests) maar 2x is tussendoor het bloeden niet gestopt en elke maand lijkt het bloeden erger te worden.
Misschien had ik zelf eerder aan de bel moeten trekken maar ik wilde gewoon tot kerst wachten omdat we toen officieel 1jaar verder waren :')
Dokter kan niks voor me doen, dus ik zal moeten afwachten }:|

Edit, ik ga me trouwens een beetje terughouden hier, want ik zie veel liever al jullie streepjes voorbij komen inplaats van mn eigen gezeur :P ik vind eigenlijk niet dat mijn verhalen hier nog thuis horen... ik wil hier strepen en --> *O* <-- zien jaaaaaa ^O^
pi_148773522
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:44 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik moet 4feb naar de gyn (voor het eerst)
Mede omdat we al meer dan een jaar bezig waren om zwanger te raken wat niet lukt, en omdat sinds aug 2014 mijn menstruatie van slag is (wel exact op schema en netjes 2 strepen op de evulatietests) maar 2x is tussendoor het bloeden niet gestopt en elke maand lijkt het bloeden erger te worden.
Misschien had ik zelf eerder aan de bel moeten trekken maar ik wilde gewoon tot kerst wachten omdat we toen officieel 1jaar verder waren :')
Dokter kan niks voor me doen, dus ik zal moeten afwachten }:|

Edit, ik ga me trouwens een beetje terughouden hier, want ik zie veel liever al jullie streepjes voorbij komen inplaats van mn eigen gezeur :P ik vind eigenlijk niet dat mijn verhalen hier nog thuis horen... ik wil hier strepen en --> *O* <-- zien jaaaaaa ^O^
het hoeft niet alleen maar rozengeur en manenschijn te zijn hier. "Gezeur" is heel wat anders....

Wel fijn dat je stappen kan ondernemen binnenkort en gelijk heel dubbel dat je stappen "moet" ondernemen om duidelijkheid of vooruit te kunnen krijgen.

Succes! :*
Schudden voor gebruik
pi_148775540
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Tuurlijk baal je ;( En het is ook gewoon niet fijn om te horen dat zij vind dat het geen urgentie heeft. Hoelang zijn jullie nu bezig?

Meestal gaat het om een jaar proberen, dan mag je voor een doorverwijzing, toch?
We zijn nu een jaar en een maand of twee bezig. Ik dacht dat ook, maar blijkbaar toch nog even wachten =_= Nou ja, zoals ik al zei, ik ga gewoon in februari weer terug. Thx voor de support iig <3
pi_148783152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik mot dat ook! Eens kijken of het me lukt :P
Heb helaas een zittend beroep, maar ook genoooeeeg tijd om er ook eens op uit te gaan om gewoon een lekker stuk te wandelen :)
Ik heb een semi-zittend beroep :Y Maar ik werk 3 dagen, dus mn twee vrije dagen ga ik 's ochtends een flink stuk wandelen met de hond. En de vorige keer gingen vriendlief, hond en ik elke zondag een stuk wandelen met een max. van 22 km :) Want toen hadden we het idee dat we de 4daagse wel gingen lopen O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148783249
[/quote]
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Dat lukt mij ook niet :s)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148783568
Kan dat jongens, nu al nesteldrang. Ben heel de kledingkast aan het uitzoeken. Want ik moet en zal ruimte maken. Ik wil namelijk een nieuwe kast zodat we de slaapkamer anders kunnen indelen zodat er meer ruimte is voor babymeubeltjes straks!

Naja kan maar gedaan zijn natuurlijk..... Pffff op zaterdagavond! Raar lijf/hoofd!
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:28:51 #273
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148783772
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nub-boks! ):O
pi_148786086
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Kan dat jongens, nu al nesteldrang. Ben heel de kledingkast aan het uitzoeken. Want ik moet en zal ruimte maken. Ik wil namelijk een nieuwe kast zodat we de slaapkamer anders kunnen indelen zodat er meer ruimte is voor babymeubeltjes straks!

Naja kan maar gedaan zijn natuurlijk..... Pffff op zaterdagavond! Raar lijf/hoofd!
Nesteldrang is een van de eerste zwangerschapskwaaltjes bij mij. Toen ik in oktober AL mijn skikleren had weggegooid (want we zouden dit jaar niet gaan skiën :X ) wist ik dat ik kon gaan testen. ;) Je bent hartstikke zwanger! *O*
pi_148788660
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef J0ycie88 het volgende:

:Y

IK MOEST de keuken, van onder tot boven en binnenstebuiten, poetsen en ineens de WC verbouwen O+ ik snapte daar eigenlijk helemaal niets van. Maar dat kan er dus prima bij horen :D

Overigens was dat op dag 5 (na ovulatie) ofzo en toen moest ik nog een tijdje wachten op mijn NOD :@

Lekker aan toegeven en klussen en opruimen, dat geeft rust op de een of andere manier :*
Schudden voor gebruik
pi_148788743
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

De aanhouder wint O+

op een gegeven moment moeten ze gewoon te voorschijn komen :*
Schudden voor gebruik
pi_148790098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:Y

IK MOEST de keuken, van onder tot boven en binnenstebuiten, poetsen en ineens de WC verbouwen O+ ik snapte daar eigenlijk helemaal niets van. Maar dat kan er dus prima bij horen :D

Overigens was dat op dag 5 (na ovulatie) ofzo en toen moest ik nog een tijdje wachten op mijn NOD :@

Lekker aan toegeven en klussen en opruimen, dat geeft rust op de een of andere manier :*
Ja.. Dat geloof ik ook wel. We zijn vandaag ook al gaan kijken voor meubeltjes.. Omdat het bij ons echt passen en meten wordt, en ik daar eigenlijk heel onrustig van werd. Nu al ;)
Maar we hebben iets gevonden, dat houden we lekker in ons hoofd. (en we weten waarvoor we moeten sparen :P)

Ben nu alleen wat onzeker. heb echt allemaal "krampjes".. Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik bloed zie........ Maar ik ben ook nog steeds wat misselijk. Naja niet teveel over nadenken en mezelf afleiden denk ik dan maar!
pi_148790893
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja.. Dat geloof ik ook wel. We zijn vandaag ook al gaan kijken voor meubeltjes.. Omdat het bij ons echt passen en meten wordt, en ik daar eigenlijk heel onrustig van werd. Nu al ;)
Maar we hebben iets gevonden, dat houden we lekker in ons hoofd. (en we weten waarvoor we moeten sparen :P)

Ben nu alleen wat onzeker. heb echt allemaal "krampjes".. Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik bloed zie........ Maar ik ben ook nog steeds wat misselijk. Naja niet teveel over nadenken en mezelf afleiden denk ik dan maar!
afleiden is lastig, maar dat gaat op den duur vanzelf ;)

gewoon lekker poetsen en rondkijken of je ergens die optie kinderkamer veeeuuuul goedkoper kunt scoren de komende maanden :*
Schudden voor gebruik
pi_148791563
Dit is toch wel een belangrijke mededeling!!!

Mijn vriend komt zelf met een plaatje van een berenpakje....

"Die is leukkkkkkkkkkkk!" Aldus vriend....

O+
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:00:59 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148791918
Berenpakjes!!!!! O+ O+

Hier is daar ook al de goedkeuring voor..
Wel handig om dan tussen september en april een kind te baren.. In de zomer lijken die pakjes me vooral erg warm...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148792005
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:00 schreef Barreltje het volgende:
Berenpakjes!!!!! O+ O+

Hier is daar ook al de goedkeuring voor..
Wel handig om dan tussen september en april een kind te baren.. In de zomer lijken die pakjes me vooral erg warm...
30 september hier als ik goed heb gerekend.. Dus dat berenpakje komt er ;)
  Moderator zaterdag 17 januari 2015 @ 23:18:58 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148792492
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

[..]

Dit inderdaad. :Y Ik weet dat je zei dat je een half jaar wilde wachten, maar waarom precies?
Je maakt jezelf nu inderdaad best wel gek en wanneer je tenminste écht weet wanneer je ovuleert, hoef je ook niet meer zo te twijfelen.

Ik ben in elk geval blij dat ik ovulatietesten gebruik. Het geeft zoveel meer inzicht en weet daardoor beter waar ik aan toe bent. Plus dat dan de kans dat je zwanger raakt ook groter wordt, omdat je gericht kan seksen, uuhhh de kans zelf wordt niet echt groter; maar je snapt wat ik bedoel toch. :D En tja... we willen gewoon zwanger worden toch, we zijn er toch al zoveel mee bezig waarom dan uitstellen?. :)
Dat half jaar was meer een gevoelsmatig iets, ik wilde niet dat het te geforceerd zou worden. Maar die onzekerheid vind ik ook maar niks _O- Denk dat ik inderdaad maar eens aan testen ga beginnen :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:

Ontspannen is lastig maar ga mijn best doen. De komende tijd heb ik mijn operatie om me druk over te maken :X

Wat alcohol betreft: gewoon een smoes verzinnen :Y Antibiotica is altijd een goeie. Zeg dat je een voorhoofdsholte/keel/oorontsteking hebt en niemand vraagt er meer naar ^O^

quote:

Je hebt mijn reactie van gisteren wel gelezen neem ik aan? Omowitte test -O-

Joycie wat fijn dat je je wat zekerder voelt over de zwangerschap O+ Dat opruimen lijkt me een overduidelijke zwangerschapskwaal :Y Ik hoop dat ik die ook ooit ga krijgen, ben echt een sloddervos _O-

Deadly wat naar dat je nog steeds zo zwaar ongesteld bent. Hopelijk kan de gyn uitvinden waar het aan ligt! :*
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:36:12 #283
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148793011
Sorry, MaJo, ik denk dat ik daar overheen gelezen had. Laatste wat ik in mijn hoofd heb zitten is dat je bij je moeder was, dus zaterdag weer zou testen. Of was dat iemand anders?
Mijn hoofd is echt een zeef. Ben benieuwd hoe ernstig dat wordt als ik echt zwangerschapsdementie krijg :o
pi_148793230
Hier ook een sloddervos hoor MaJo, en ben nog lang niet klaar met de kast. Kan heeeeel slecht weggooien. Maar we moeten eigenlijk een nieuwe kas, hebben er nu een van 3 meter breed en die neem 1 derde van de kamer in beslag. Dus we willen eigenlijk voor een PAXkast gaan van 1.50 breed. Dus ik moet echt gaan uitzoeken weggooien en ordenen. Zeker als er straks ook nog spullen voor de baby bijkomen!

Maar ben er van overtuigd dat het gaat lukken. En dat we er ondanks dat er geen 2e slaapkamer is, wel echt een leuke en gezellige kamer van kunnen gaan maken!
pi_148799245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook een sloddervos hoor MaJo, en ben nog lang niet klaar met de kast. Kan heeeeel slecht weggooien. Maar we moeten eigenlijk een nieuwe kas, hebben er nu een van 3 meter breed en die neem 1 derde van de kamer in beslag. Dus we willen eigenlijk voor een PAXkast gaan van 1.50 breed. Dus ik moet echt gaan uitzoeken weggooien en ordenen. Zeker als er straks ook nog spullen voor de baby bijkomen!

Maar ben er van overtuigd dat het gaat lukken. En dat we er ondanks dat er geen 2e slaapkamer is, wel echt een leuke en gezellige kamer van kunnen gaan maken!
Oh zooo herkenbaar. Al onze kamers hebben inbouwkasten en ik heb 3 verschillende in gebruik voor alleen mijn kleding! Nu leuk, maar als er een kindje in de andere kamer moet wordt t lastig.
Ik zit met 1 grote puinzooi; vriendlief heeft het plafond uit de badkamer gehaald: overal stof en stukken gipsplaat. Ik ga dus ook maar ergens opruimwoede vandaan halen!

thanks dames voor de alcoholtips! ik heb echter maar 1 van onze vrienden in vertrouwen genomen. Hij drinkt zelden en is altijd de BOB. Nu heeft hij aangegeven een keer mee te willen drinken (de schat, hij lust niet eens bier en we houden een belgische bierenproeverij) dus heb ik me opgeworpen als BOB. Voor deze keer nog safe dus!
pi_148799827
Goede oplossing Silliegirl! En top van die vriend!

Ik moet gewoon echt kleding weggooien. Er hangt kleding tussen waarvan ik echt denk dat ga ik de komende 5 jaar niet meer passen, en ook kleding die ik maar laat hangen maar wat eigenlijk aan vervanging toe is. Zelfde voor ondergoed en sokken.
Oh en schoenen!!!
Vandaag weer even verder aan de slaapkamer. Ondanks dat ik eerst dacht we zetten gewoon een commode neer en een ledikant. Heb ik nu wel echt de drang om er een leuke kamer van te maken! Met echt een babyhoekje straks..
pi_148799922
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Goede oplossing Silliegirl! En top van die vriend!

Ik moet gewoon echt kleding weggooien. Er hangt kleding tussen waarvan ik echt denk dat ga ik de komende 5 jaar niet meer passen, en ook kleding die ik maar laat hangen maar wat eigenlijk aan vervanging toe is. Zelfde voor ondergoed en sokken.
Oh en schoenen!!!
Vandaag weer even verder aan de slaapkamer. Ondanks dat ik eerst dacht we zetten gewoon een commode neer en een ledikant. Heb ik nu wel echt de drang om er een leuke kamer van te maken! Met echt een babyhoekje straks..
Haha, ja schoenen, breek me de bek niet open.

Ik heb vorig jaar wel dramatisch veel kleding weggedaan, maar toen leek m'n kast zo leeg.. dus toen heb ik 'm weer volgeshopt! .

We hebben hier 2 extra slaapkamers en een zolder met slaapplek, dus de baby kan later een eigen kamertje krijgen. Maar, ik wil toch ook een wiegje op onze kamer: 't idee van zo'n frummeltje elders vink ook niks. Je hebt ook van die leuke meubeltjes: commode, kast en bedje in 1. Misschien is dat wat voor jullie als je maar 1 kamer hebt?
pi_148800001
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Haha, ja schoenen, breek me de bek niet open.

Ik heb vorig jaar wel dramatisch veel kleding weggedaan, maar toen leek m'n kast zo leeg.. dus toen heb ik 'm weer volgeshopt! .

We hebben hier 2 extra slaapkamers en een zolder met slaapplek, dus de baby kan later een eigen kamertje krijgen. Maar, ik wil toch ook een wiegje op onze kamer: 't idee van zo'n frummeltje elders vink ook niks. Je hebt ook van die leuke meubeltjes: commode, kast en bedje in 1. Misschien is dat wat voor jullie als je maar 1 kamer hebt?
Ja daar hebben we inderdaad naar gekeken, en dat is een optie. Maar ik zou graag een bedje willen waar 1 zijkant uit kan. En die combibedje die dat kunnen zijn nieuw erg aan de prijs. En nu heb ik al wat zitten tekenen en in principe past er een commode en bedje los. en zeker als we de kamer anders indelen oogt dat nog best ruim. En dat heb je toch meer opbergruimte denk ik. 2 lades onder bedje, 4 lades onder de commode en we kunnen het setje uitbreiden als we groter gaan wonen.
Genoeg om over na te denken hoor ;)

En ik zou graag dingen nieuw willen kopen (waarom weet ik niet, dat is een gevoel).. En dan niet het duurste van het duurste hoor. En als het niet kan dan struin ik gewoon markplaats af..
pi_148800267
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja daar hebben we inderdaad naar gekeken, en dat is een optie. Maar ik zou graag een bedje willen waar 1 zijkant uit kan. En die combibedje die dat kunnen zijn nieuw erg aan de prijs. En nu heb ik al wat zitten tekenen en in principe past er een commode en bedje los. en zeker als we de kamer anders indelen oogt dat nog best ruim. En dat heb je toch meer opbergruimte denk ik. 2 lades onder bedje, 4 lades onder de commode en we kunnen het setje uitbreiden als we groter gaan wonen.
Genoeg om over na te denken hoor ;)

En ik zou graag dingen nieuw willen kopen (waarom weet ik niet, dat is een gevoel).. En dan niet het duurste van het duurste hoor. En als het niet kan dan struin ik gewoon markplaats af..
Ik ben echt helemaal weg van de babymeubels
van Riviera Maison (de lijn heet a star is born als je wil googlen), maar dat is zooo duur. Maar ik snap je gevoel, ik zou ook liefst nieuw willen ipv 2e hands denk ik...
pi_148800447
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben echt helemaal weg van de babymeubels
van Riviera Maison (de lijn heet a star is born als je wil googlen), maar dat is zooo duur. Maar ik snap je gevoel, ik zou ook liefst nieuw willen ipv 2e hands denk ik...
Ik heb het gegoogled. Inderdaad erg leuk! Maar wat een prijzen!! Ik denk dat je voor die prijs je hele babyuitzet bij elkaar kunt hebben ;)
pi_148800624
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb het gegoogled. Inderdaad erg leuk! Maar wat een prijzen!! Ik denk dat je voor die prijs je hele babyuitzet bij elkaar kunt hebben ;)
Klopt, denk daarom ook niet dat ik er alles van koop.
Terwijl ik zelf zat te google'n bedacht ik ineens dat ik echt het verschil niet snap tussen de tig modellen maxi-cosi's die ik tegen kwam. Dat wordt nog wat dan, want ik haat moeten vergelijken en kiezen.. :@
pi_148800789
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klopt, denk daarom ook niet dat ik er alles van koop.
Terwijl ik zelf zat te google'n bedacht ik ineens dat ik echt het verschil niet snap tussen de tig modellen maxi-cosi's die ik tegen kwam. Dat wordt nog wat dan, want ik haat moeten vergelijken en kiezen.. :@
Ja er is zoveel keus. Wij hadden ons er al een beetje in verdiept, dat scheelt.
Voor de baby moet je sowieso groep 0 hebben, en dat ligt het er maar net aan wat je wilt.
Voor het maxi cosi merk:
Wil je hem in de auto bevestigen met de gordel. Dat is de citi voldoende. Wil je gebruik maken van easybase (kun je met de gordel bevestigen en dan de maxicosi er op klikken) of Isofix (dat moet dan wel in je auto zitten) Dat ben je al verplicht om minstens voor de cabriofix te gaan.
Isofix schijnt wel iets veiliger te zijn. Gewoon eens een dagje gaan neuzen dat weet je op wat voor kosten je kunt rekenen. (Dat vonden wij wel fijn)
pi_148800792
Wij hebben twee extra slaapkamers, maar als er een kindje komt, komt ie gewoon op onze slaapkamer. En dan zegt m'n moeder: 'ja maar dat hoort niet hoor, een kindje hoort gewoon zn eigen kamer te hebben!'

Maar er zijn ook mensen in mijn omgeving die vinden dat je een kind niet in een flat 'hoort' te krijgen. :')
Jammer dan. ^O^
pi_148800806
Goede oplossing silliegirl, en fijn zo'n vriend. :)
Ik ben echt heel erg van het opruimen en ik ruim denk ik bijna iedere maand m'n kledingkast op. Na het afvallen ook heel erg veel weggegooid alleen een hoop spijkerbroeken en bh's bewaard, want handig voor een zwangerschap. :+
Ik houd nu ook al m'n hart vast voor nesteldrang die ik ga krijgen. Dat heb ik geloof ik nu al.. Handig voor de baby straks, en nee niets in die kamer zetten want dat wordt babykamer.
Leuk inderdaad silliegirl, een Riviera Maison babykamertje. Wij hebben hier ook wat spullen van Riviera Maison thuis. Ik heb stiekem ook al best een beetje uit zitten zoeken wat ik wil met de babykamer enzo. En een kinderwagen heb ik ook al uitgezocht.. _O-
Ik vind het best leuk om er zo nu en dan al een beetje mee bezig te zijn. Beetje voorpret. Ik koop alleen nog niets, wat als het straks niet lukt?
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 11:53:28 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148800830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Sorry, MaJo, ik denk dat ik daar overheen gelezen had. Laatste wat ik in mijn hoofd heb zitten is dat je bij je moeder was, dus zaterdag weer zou testen. Of was dat iemand anders?
Mijn hoofd is echt een zeef. Ben benieuwd hoe ernstig dat wordt als ik echt zwangerschapsdementie krijg :o
dat was ik wel :Y maar kon het niet meer houden dus vrijdagavond bij mijn ouders thuis getest :D

Joycie waarom wil je per se nieuwe spullen? Ik ga denk ik wel alles tweedehands kopen. We hebben gewoon geen geld voor hele dure spullen en tweedehands lijkt me met meubeltjes helemaal geen probleem :)

Vannacht had ik weer zware menstruatiekrampen maar nog steeds geen bloed te bekennen. Ik geef het op en ga niet meer proberen mijn lichaam te snappen :')
pi_148800875
Ja herkenbaar inderdaad Cygne, mensen die vinden dat je een kind niet in een flat 'hoort' te krijgen..
Wij wonen ook nog in een appartement, en ik vind het eigenlijk juist wel leuk dat dat zo is. Gewoon niet dat standaard burgerlijke beeld van een koophuis en getrouwd zijn. Niet dat daar iets mis mee is, absoluut niet natuurlijk. Maar wie zegt dat dat het beste is? Een goede relatie en heel veel liefde is naar mijn idee veel belangrijker.
pi_148800888
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:52 schreef Cygne het volgende:
Wij hebben twee extra slaapkamers, maar als er een kindje komt, komt ie gewoon op onze slaapkamer. En dan zegt m'n moeder: 'ja maar dat hoort niet hoor, een kindje hoort gewoon zn eigen kamer te hebben!'

Maar er zijn ook mensen in mijn omgeving die vinden dat je een kind niet in een flat 'hoort' te krijgen. :')
Jammer dan. ^O^
Dat is natuurlijk gewoon gezwam Cygne. Wat voor jou goed voelt is goed voor jouw kindje.

Bovendien vindt ik het normaal dat je kindje, sowieso de eerste periode, bij je op de kamer ligt. Ik zou het ook niet anders willen. Ik hoor in m'n omgeving wel vaak dat je elkaar gaat wakker houden (ouders liggen naar baby te luisteren en baby reageert weer op rumoer van ouders), maar dan kan je altijd nog een ander plekje maken voor de baby lijkt me.

quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja er is zoveel keus. Wij hadden ons er al een beetje in verdiept, dat scheelt.
Voor de baby moet je sowieso groep 0 hebben, en dat ligt het er maar net aan wat je wilt.
Voor het maxi cosi merk:
Wil je hem in de auto bevestigen met de gordel. Dat is de citi voldoende. Wil je gebruik maken van easybase (kun je met de gordel bevestigen en dan de maxicosi er op klikken) of Isofix (dat moet dan wel in je auto zitten) Dat ben je al verplicht om minstens voor de cabriofix te gaan.
Isofix schijnt wel iets veiliger te zijn. Gewoon eens een dagje gaan neuzen dat weet je op wat voor kosten je kunt rekenen. (Dat vonden wij wel fijn)
Ik moet inderdaad is een dagje gaan neuzen. Ik weet niet eens wat isofix is, bijvoorbeeld. Geen idee of dat in mijn autootje zit. Denk het niet. Vraag is al of we geen grotere auto moeten op het moment dat we een kindje krijgen. We hebben nu 2 "kleinere", of nahjah, vriend heeft wel 4 deurs dus dat zou prima kunnen. Ik heb een fiat500 en als ik er een zitje in kan vast maken kan dat voorlopig ook wel prima.
Allemaal overwegingen..
pi_148800908
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat was ik wel :Y maar kon het niet meer houden dus vrijdagavond bij mijn ouders thuis getest :D

Joycie waarom wil je per se nieuwe spullen? Ik ga denk ik wel alles tweedehands kopen. We hebben gewoon geen geld voor hele dure spullen en tweedehands lijkt me met meubeltjes helemaal geen probleem :)

Vannacht had ik weer zware menstruatiekrampen maar nog steeds geen bloed te bekennen. Ik geef het op en ga niet meer proberen mijn lichaam te snappen :')
Ik weet het niet waarom. Is een gevoel.. En ik zeg er ook bij als dat financieel niet lukt dan niet. Dan vind ik het ook niet erg. Maar als het kan wil ik graag nieuw en dan wat goedkopere spulletjes.
  zondag 18 januari 2015 @ 12:00:12 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148800980
wij hebben een flat met 3 slaapkamers.. alle slaapkamers zijn nu goed in gebruik :P
als er een baby komt krijgt die idd ook een eigen kamer. Ik heb nog geen idee over het in onze slaapkamer slapen. ik geloof dat ik dat eerst wel zou willen, maar heb geen idee wat mn vriend daar van vind :)

Over meubels en de"stijl" van de babykamer heb ik ook nog niet nagedacht.. ik ben daar sowieso heel slecht in :) Dat krijg je als techneut ik mis gewoon wat vrouwelijke "functies" :P ik denk dat ik een schilderijtje oid moet tegen komen en aan de hand daarvan het kamertje ga inrichten ( qua kleur en stijl.. )

ik wil een combi van nieuw en oud.. maar wel "persoonlijke" oude spulletjes.. beetje ingewikkeld allemaal :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148800983
Hier een mini appartement met 1 slaapkamer. En ze mogen van mij zeggen wat ze willen, maar ik vind het niet belangrijk. Tuurlijk zou ik liever wat groter wonen. Maar dat is gewoon niet.
Liefde voor elkaar is veel belangrijker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')