Nogmaals: Allemaal prima, maar ten koste van wat? Ik weet het niet, want ik ken ze niet, maar ik kan me voorstellen dat zijn ouders en familie het wat minder leuk vinden dat ze eerder op Twitter lezen dat hun zoon dood is, dan dat ze een telefoontje krijgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze kreeg er een vraag over en heeft haar eigen versie toegelicht. Wat de pers er dan dit van heeft gemaakt.
Ik vind het in ieder geval niet boeiend. Ik vind het boeiender dat er mensen zijn die andere mensen willen opleggen te handelen zoals zij willen. Kijk, heb ik het niet over moord of mishandelingen etc. In dit geval vind ik het alleen vervelend lezen dat mensen andere mensen zo willen veranderen om iets wat in mijn ogen geen drama is (mijn mening)
Geen paddo's eten als je gaat fokken. Godnondeju, wie maakt dit soort klapjosti's moderator?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef paddy het volgende:
NWS / Goudse Eliza (Fok!ster) twittert over sirenes die voor haar man zijn
Hij reageerde op mij, en ik op Isa, MB Lees daar maar
ten koste van welke alles?quote:
Het is maar net waar je verslaafd aan bent.. een ander zal op een gegeven moment denken: 'zo, nu eerst ff een peuk'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Bizar dat mensen in zo'n situatie aan twitter denken.
nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen paddo's eten als je gaat fokken. Godnondeju, wie maakt dit soort klapjosti's moderator?
....ik verbied niemand iets. Ik zeg op een forum dat ik het merkwaardig vind en dat ik het anders zou doen. Daarvoor zitten we op een forum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef kovenant het volgende:
je kan het ermee eens zijn of niet mee eens zijn maar dan nog is de keuze aan die persoon hoe ze ermee om willen of kunnen gaan.
het is niet zo dat ze met deze actie alles en iedereen om zich heen in gevaar brengt. ze zet hooguit teveel privé informatie online dat is haar keuze.
Ik had toch best even wat proletarisch kunnen gaan winkelen....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef kovenant het volgende:
het is niet zo dat ze met deze actie alles en iedereen om zich heen in gevaar brengt.
Of je leest eerst waar je op reageert.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen paddo's eten als je gaat fokken. Godnondeju, wie maakt dit soort klapjosti's moderator?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:53 schreef Isabeau het volgende:
En zou je je gevoelens op FOK! uiten, Tong? Want Twitter is natuurlijk Eliza's platform om haar dagelijkse dingen te bespreken en dit is dus ook een dagelijks dingetje voor haar. Ik snap dat je je daar niet in kan verplaatsen. Ik zou bijv bij het plots overlijden van mijn vriend waarschijnlijk toch even op FOK! in bijv de CUL sc een melding maken terwijl ik wacht op familie. Daarna geen aandacht meer voor de pc, want irl mensen zijn toch veel prettiger om je gevoel te uiten.
quote:
Waar ik op reageerde met " Kortste weg. Niets mis mee toch?"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want daar zitten veel real life vrienden van me en dit is wat makkelijker dan bellen.
Had het dus tegen Isaquote:
als het idd om 1 persoon gáát, in dit geval zijn er, hoop ik, ook nig andere betrokkenen die van de overledene houden, die lezen nu miss op twitter dat een geliefde vriend, broer, collega, is overleden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef kovenant het volgende:
[..]
ten koste van welke alles?
niemand hoeft voor iemand te bepalen wat het beste is.
je kan het ermee eens zijn of niet mee eens zijn maar dan nog is de keuze aan die persoon hoe ze ermee om willen of kunnen gaan.
het is niet zo dat ze met deze actie alles en iedereen om zich heen in gevaar brengt. ze zet hooguit teveel privé informatie online dat is haar keuze.
Nja bedoelde meer een samenvatting :p Maar vind het een beetje een aandachtszoeker worden...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef boik het volgende:
[..]
hahaa ja luister zelf zou ik zeggen, zo snel kan ik niet typen
oke, ik zal kijken of ik het kan onthouden hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja bedoelde meer een samenvatting :p Maar vind het een beetje een aandachtszoeker worden...
Spannendquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef boik het volgende:
[..]
oke, ik zal kijken of ik het kan onthouden hahaze is nog bezig met vertellen
nou ja zo spannend was het eigenlijk nietquote:
Gahahah echt. FOK! is vandaag wel populairquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:20 schreef boik het volgende:
[..]
nou ja zo spannend was het eigenlijk niet
het kwam er op neer zoals al eerder gezegd, dat ze het voornamelijk zo in het oepenbaar gooit om mensen bewust ervan te laten zijn dat ze meer moeten liefhebben enzo. dat iedere dag de laatste kan zijn.
verder niks wat hier ook al niet gezegd is, maar ze noemde fok nog wel even
ik had slam fm getypt terwijl ze op q-music wasquote:
hoezo? is fok nog eerder ergens genoemd ofzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah echt. FOK! is vandaag wel populair
Nja het lijkt erop alsof het nog niet tot haar doorgedrongen is.
Meer als in: wat? Nu ook nog een interview?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:21 schreef boik het volgende:
[..]
ik had slam fm getypt terwijl ze op q-music was
komt omdat ik eerst altijd slam had opstaan op mijn werk en tegenwoordig dus qmusic
'FOK!ker is apostel van Breivik'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:22 schreef boik het volgende:
[..]
hoezo? is fok nog eerder ergens genoemd ofzo?
nee ze klonk idd nog wel heel van slag en dat het allemaal nog moest bezinken
ojaa die wat heb je ook nogquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer als in: wat? Nu ook nog een interview?
thnx, vanavond thuis eens lezen. op mijn werk kom ik nooit meer op de fp want die is hier zo traag als iets.quote:
Dat is een bijna even hoge post rate (posts/ jaar) als Tong80 heeft, maar dan op twitterquote:
Valt mee, ze is ook gebeld door RTL late night, maar dat heeft ze afgeslagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja bedoelde meer een samenvatting :p Maar vind het een beetje een aandachtszoeker worden...
Ja dan moet ze op tvquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Valt mee, ze is ook gebeld door RTL late night, maar dat heeft ze afgeslagen.
Je klikt een random topic aan, leest niks en vraagt wat er aan de hand is ofzo?quote:
De OP staat vol met aids en moest noodgedwongen stoppen met lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je klikt een random topic aan, leest niks en vraagt wat er aan de hand is ofzo?
Ga lekker ergens anders de relnicht uithangen zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:34 schreef Woods het volgende:
[..]
De OP staat vol met aids en moest noodgedwongen stoppen met lezen.
Iedereen post. Laat ze.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Iedereen rouwt op zijn/haar manier. Laat ze.
Dat is nou precies sommigen met de meeste Twitter-berichten hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat dit in het nieuws komt zodat iedereen zijn of haar oordeel over kan vormen.
man ging sigaretjes kopen, kreeg onderweg hersenbloeding. vrouw twittert over helikopter die dus voor haar man blijkt te zijn. man overleden, vrouw blijft alles tot in detail doortwitterenquote:
quote:
quote:Na publicatie van een artikel in het AD over de fatale gebeurtenis en de rol die Twitter daarin speelde, kreeg ze honderden reacties. De meeste tweets waren positief en bedoeld om haar een hart onder de riem te steken. Anderen begrepen niets van deze moderne vorm van rouwverwerking. Eliza gaat echter onverstoorbaar verder met twitteren, ook op de dag van de uitvaart, volgende week maandag. ,,Tijdens de uitvaart zelf twitter ik niet. Dat vind ik ongepast. Maar als de bijzondere rouwauto die ik voor Michel heb gereserveerd in de straat staat, maak ik waarschijnlijk wel een foto voor Twitter.''
Twitterende weduwe Eliza zet mensen aan het denken
quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:59 schreef boik het volgende:
[..]
man ging sigaretjes kopen, kreeg onderweg hersenbloeding. vrouw twittert over helikopter die dus voor haar man blijkt te zijn. man overleden, vrouw blijft alles tot in detail doortwitteren
zo dat is een beetje de snelle samenvatting voot als je het nog niet wist
was toch gewoon een heel duidelijk stuk niet dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:07 schreef Woods het volgende:
[..]3 alinea's over Twitteren werd me te gek en gestopt met lezen
Als er nou in de TT stond; man overlijdt aan hersenbloeding, had het imo beter geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef boik het volgende:
[..]
was toch gewoon een heel duidelijk stuk niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |