abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 14:28:18 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_148640469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterkte voor morgen :* Maar wat ik dus bedoelde is dat Twitter háár platform is, FOK! is dat voor jou. Dit is minstens zo openbaar, alleen in een ander jasje. Je zou op FOK! kunnen posten dat er een helicopter in de buurt vliegt. Dat je vriend de telefoon niet opneemt en dat je nu wat angstig wordt. Ik vind dat allemaal heel begrijpelijk. Mij verlies je als je vanuit de polieauto blijft posten, maar goed, in haar leven past het blijkbaar wel.
Sterker nog het fabeltje gaat dat de Bommelerwaard een paar dagen zonder stroom zat omdat er een helikopter tegen een hoogspanningskabel was gevlogen.

Ik heb toen bekend dat het aan mij lag. Ik dacht dat we geen stroom hadden omdat ik niet kon FOK!ken. Bleek gewoon een downtime te zijn. Ik de stekker er desondanks uitgetrokken. Heel de Bommelwaard drie dagen zonder stroom.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 14:30:36 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_148640534
Ik wil ook gebeld worden door de Rabobank net nadat m'n vriendin is overleden.

Mag ik je Rabo noemen ? Of liever meneer Bank ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 14:34:13 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_148640644
Zou ze de schoonheid van sirene in waarde schatten ?

pi_148640769
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
ik snap niet wat het boeit om hier zo'n harde negatieve mening over te hebben, schaadt het je, moet iedereen maar doen zoals jij denkt te moeten doen... Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
ja, want dat is wat iedereen zegt :')
compact en kleverig.
pi_148640922
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
ik snap niet wat het boeit om hier zo'n harde negatieve mening over te hebben, schaadt het je, moet iedereen maar doen zoals jij denkt te moeten doen... Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
Ik denk net als jij. Exact! We leven al genoeg gecontroleerd en moeten ons aanpassen aan regeltjes. Ik vind het enger dat mensen haar erom veroordelen, dan dat zij alles op haar plekje deelt.

Helemaal met je eens dus

En veel sterkte aan de betrokkenen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 januari 2015 @ 14:55:19 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148641316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:42 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk net als jij. Exact! We leven al genoeg gecontroleerd en moeten ons aanpassen aan regeltjes. Ik vind het enger dat mensen haar erom veroordelen, dan dat zij alles op haar plekje deelt.

Helemaal met je eens dus

Erg hè, een andere mening. We kunnen beter allemaal in de rij gaan staan huilen, maar dan wel met een hashtag, want zo heeft ze het gewild.

#drama #ellende @paddy #zet je icoontje op zwart voor medeleven anders ben je een ongevoelige hond

Niemand zegt dat het niet erg is wat er is gebeurd. Veel mensen vinden het merkwaardig dat je stap voor stap alles deelt met je Twitter-volgers.
pi_148641333
quote:

[..]

Helemaal met je eens dus

Dat ze het op haar plekje deelt, prima, alleen is zij niet de enige die om haar man geeft. Lekker om zoiets te horen via twitter...
Ff kijken wat schoonzus weer te twitteren heeft vandaag :)
Huh, broer dood?!

Sorry, maar imo kán dat dus niet.
compact en kleverig.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:55:57 #133
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148641338
quote:
dan dat zij alles op haar plekje deelt.
Het is haar plekje.. maar het plekje is openbaar.. en dus ook incl reacties en meningen uit het openbaar..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 14:57:02 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_148641377
quote:

[..]

Helemaal met je eens dus

Ik veroordeel niemand. Neem waar dat bij de eventuele betrokkenheid van de herlicopters ze bang is dat het over haar man gaat.

Niks mis mee. Zou ook bang zijn en het melden.

Maar als het idd over je dierbare gaat eventueel snel nog iets posten.

Dit is stervensbegeleiding bij buitenstaanders. Nog verder zelfs.

:{
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:59:22 #135
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148641442
Dus haar twitbitches wisten waarschijnlijk eerder dat haar man dood was dan zijn eigen familie, nice.

Waarom heeft een huisvrouw trouwens 2000 volgers :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 14:59:31 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_148641446
Mezelf net gecencureerd.
pi_148641859
Ach, je mag er toch gewoon wat van vinden? Mevrouw vindt het noodzakelijk je deelgenoot te maken van haar privé ellende, daar zit ook niet iedereen op te wachten. Dan moet men ook niet gaan piepen als er wat negatief wordt gereageerd op haar handelen.
pi_148641891
Er is verder ook niemand die haar verdriet niet begrijpt of het niet ontzettend kut voor haar vindt. Alleen veel onbegrip om zó verslaafd te zijn aan social media, ook in deze omstandigheden... :@
Ja doei.
pi_148643126
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Erg hè, een andere mening. We kunnen beter allemaal in de rij gaan staan huilen, maar dan wel met een hashtag, want zo heeft ze het gewild.

-edit- ken je users

Niemand zegt dat het niet erg is wat er is gebeurd. Veel mensen vinden het merkwaardig dat je stap voor stap alles deelt met je Twitter-volgers.
Nou, merkwaardig?Dan lees je toch over andere reactie heen, en dan moet ik het ook nog met Zargon eens zijn, want wanneer het een vreemde was.
Ligt het dan aan mij dat ik echt niet de behoefte heb iemand af te kraken omdat degene iets op facebook post wat jezelf niet zou doen? Bedoel, als je nu oproept tot moord, of dat je een moord gaat plegen? Oke, maar dit? Zelfs een nieuwsbericht over maken? Ik heb geen twitter want saai, maar kan me dus best voorstellen dat op twitter hetzelfde gaat gebeuren als wat Isabeau aangaf. Ja, zij gaat verder, maar dan nog zou ik het niet boeiend vinden hoe iemand het gaat melden als buitenstaander. Maar heey, mijn mening over een mening over iets belachelijk vinden.

Snap heus het argument wel dat je aanhaalt, maar dit nieuws is alleen interessant omdat het hier een FOK!ker betreft. Ben het ook met Zargon eens. Wanneer het een ander was geweest hadden velen die twitter uitgeplozen om te kijken of er nog meer (voor de mensen die willen beslissen) bijzonderheden te vinden zou zijn om daar hun helder licht over te laten varen met misprijzende (zachtjes uitgedrukt) reacties. Misschien komt zij zelf ook elke handeling bij haar fam via twitter te weten.
En ja, eigenlijk ben ik nu net zo bezig. Ik geef een mening over een mening.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand. Neem waar dat bij de eventuele betrokkenheid van de herlicopters ze bang is dat het over haar man gaat.

Niks mis mee. Zou ook bang zijn en het melden.

Maar als het idd over je dierbare gaat eventueel snel nog iets posten.

Dit is stervensbegeleiding bij buitenstaanders. Nog verder zelfs.

:{
Heey, ik snap je wel, en heb het niet over de gewone meningen die aangeven dat ze het zelf anders zouden doen.

Heb het over de meningen die het belachelijk vinden en haar zelfs wegzetten als.......
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want daar zitten veel real life vrienden van me en dit is wat makkelijker dan bellen.
Kortste weg. Niets mis mee toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_148643294
laat mensen lekker op hun eigen manier omgaan met verdriet, en laat ze lekker de uitlaatklep gebruiken waar ze zelf voor kiezen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 januari 2015 @ 15:53:58 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148643372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:48 schreef paddy het volgende:
Kortste weg. Niets mis mee toch?
Ik vind er wel wat mis mee.

quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef kovenant het volgende:
laat mensen lekker op hun eigen manier omgaan met verdriet, en laat ze lekker de uitlaatklep gebruiken waar ze zelf voor kiezen.
Ten koste van alles?
pi_148643383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Er is verder ook niemand die haar verdriet niet begrijpt of het niet ontzettend kut voor haar vindt. Alleen veel onbegrip om zó verslaafd te zijn aan social media, ook in deze omstandigheden... :@
Blijkbaar zijn daar er meer van. Zij ervaart dat anders. Ik vind het gewoon raar dat dit in het nieuws komt zodat iedereen zijn of haar oordeel over kan vormen. Nu moet ik zeggen dat ik zou zeggen. "ik heb 2 middelvingers, kies maar een uit waar je op wil zitten" maar niet iedereen is zo.

Hoop dat ze gewoon lekker doet wat ze zelf wil, en de alleen rekening houdt met haar dierbaren.

Ik heb het us niet over je mening dat jij het niet zou doen, maar over degene die helemaal getraumatiseerd zijn omdat ze het waagt zoiets te doen en haar als gestoord wegzetten.

En ook nog met Nikk eens op vorige pagina dus.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 januari 2015 @ 15:55:14 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148643424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:54 schreef paddy het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat dit in het nieuws komt zodat iedereen zijn of haar oordeel over kan vormen.
Zij heeft dit zelf toegelicht aan 'het nieuws'. Ze werkt er dus gewoon openlijk aan mee. Waarom is dat dan raar?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:57:01 #144
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148643496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:54 schreef paddy het volgende:
haar als gestoord wegzetten.
Gek dat mensen iets vinden... Dat is ook niet het beginsel van social media ofzo...
pi_148643508
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vind er wel wat mis mee.

[..]

Ten koste van alles?
Wat doet ze dan fout? Ik zie echt niet wat ze fout doet. Bedoel ik isabau mee
pi_148643543
Het gaat hier toch om die Eliza, niet om isabeau?
Ja doei.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:59:19 #147
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148643589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
In mijn geval wel iig... :Y
Om die Eliza dus
pi_148643675
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zij heeft dit zelf toegelicht aan 'het nieuws'. Ze werkt er dus gewoon openlijk aan mee. Waarom is dat dan raar?
Ze kreeg er een vraag over en heeft haar eigen versie toegelicht. Wat de pers er dan dit van heeft gemaakt.
Ik vind het in ieder geval niet boeiend. Ik vind het boeiender dat er mensen zijn die andere mensen willen opleggen te handelen zoals zij willen. Kijk, heb ik het niet over moord of mishandelingen etc. In dit geval vind ik het alleen vervelend lezen dat mensen andere mensen zo willen veranderen om iets wat in mijn ogen geen drama is (mijn mening)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 januari 2015 @ 16:02:26 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148643697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat doet ze dan fout? Ik zie echt niet wat ze fout doet. Bedoel ik isabau mee
Nigga whut? Het ging hier over die Twitterende muts uit de OP.
pi_148643709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat om mensen die alles op twitter posten. Algemeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')