Inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een berichtje op een sociaal medium vind ik niet raar. Als daar vrienden/bekenden zitten die om je geven en die je het wilt laten weten. Dat zou ik zelf ook doen. Echter, ik zou het daar bij laten en de rest van de tijd aan nuttige zaken besteden, sterker nog, ik denk dat ik niet zoveel zou kunnen doen....
Dit dus. Ik veroordeel haar niet met al mijn FOK!posts. Maar ik kan me niks voorstellen bij het twittergedrag tijdens het overlijden en na het overlijden van haar man.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een berichtje op een sociaal medium vind ik niet raar. Als daar vrienden/bekenden zitten die om je geven en die je het wilt laten weten. Dat zou ik zelf ook doen. Echter, ik zou het daar bij laten en de rest van de tijd aan nuttige zaken besteden, sterker nog, ik denk dat ik niet zoveel zou kunnen doen....
Sterkte voor morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:09 schreef tong80 het volgende:
Heb vorig jaar een topic geopend wat voor een kut-ziekte K is. Zag mijn beste vriend wegkwijnend. Sprak meer in algemeenheden. Heb nog gepost dat ie was overleden. Dat ik er verdriet over had. Ben soms iets te openhartig. Maar met al m'n post moet ik ook de negatieve dingen laten zien.
Zondag een "mooie" herdenkingsavond in zijn stamkroeg gehad.
Zij zou er een hele avond gaan twitteren. Ik heb zijn ouders gebeld. Een mooi gesprek gehad. Nu ben ik toch te openhartig. Dat moet dan maar. Morgen is het een jaar geleden.
Zwaar verslaafd dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadIk kan me verder godzijdank niet in haar verplaatsen omdat ik zoiets nooit heb mee gemaakt, maar ik begreep dat er op een gegeven moment familie was gearriveerd en ze toch de hele tijd twitter bleef lezen en bleef reageren. Dat vind ik zelf niet te begrijpen, maar denk dat zij gewoon nooit anders gewend is geweest de afgelopen jaren.
Dochter twitterde een keer: mam heeft n ongeluk gehad, nu naar het ziekenhuis met ambulance oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want daar zitten veel real life vrienden van me en dit is wat makkelijker dan bellen.
Hier zit gelukkig geen familiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter twitterde een keer: mam heeft n ongeluk gehad, nu naar het ziekenhuis met ambulance oid.
Nichtje las dat, tante in paniek, míjn moeder gebeld om te vragen of zíj wat wist... Hebben maar meteen gezegd dat het niet zi handig is om dat soort dingen te twitteren. Uiteindelijk hoorden ze pas n een uur of anderhalf meer, omdat mijn vriend toen pas duidelijkheid had en hij niet wist dat t al de wereld in was gegooid. Dat is best lang om je druk te maken om je dochter..
Ik snap dat dus ook niet, je bent niet de enige die met de overledene te maken heeft..
(Fok is dan nog anders, hier leest mijn nichtje bv niet mee)
Waarom zo hard, Re?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
.. Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
tsja, je kind is dood, of je het nou via twitter of direct via je mobieltje hoort, je kind blijft dood neem ik aan en daar zul je weinig aan kunnen veranderenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zo hard, Re?
Maar even serieus: Hoe zou jij het vinden als je kind is overleden en je moet het van Twitter halen, in plaats van dat je het van zijn vrouw hoort? Dat is toch in- en intriest? Mag je best een 'harde' mening over hebben. Dat is nou eenmaal het gevolg van zelf gedetailleerd op twitter verkondigen hoe je man aan z'n einde komt.
Ik hoor het toch liever niet via Twitter. Maar goed, dat zal mijn bekrompen en ouderwetse gedachte zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, je kind is dood, of je het nou via twitter of direct via je mobieltje hoort, je kind blijft dood neem ik aan en daar zul je weinig aan kunnen veranderen
Als mensen iets in openbaarheid willen beleven dan zullen andere mensen er hun eigen mening over hebben en over mogen hebben. Waarom het raar vinden dat mensen het raar vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
ik snap niet wat het boeit om hier zo'n harde negatieve mening over te hebben, schaadt het je, moet iedereen maar doen zoals jij denkt te moeten doen... Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
De overheid had de dode lijst van de MH17 ook wel kunnen twitteren. Scheelt ongemakkelijke gesprekken met de nabestaande. Daar zit die bel miep ook niet op te wachten. Twitter bereik he gelijk iedereen. Veel makkelijker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoor het toch liever niet via Twitter. Maar goed, dat zal mijn bekrompen en ouderwetse gedachte zijn.
Hoe is het in de R&P Slow-Chat ? Heb toch eens op je naam geklikt, nadat je mij postopkrikken verweet. Je bent zielig hè ? Kun je daar je ei kwijt ? Of zoek je dat meer in Cul ? Je doet stoer maar dat ben je niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De overheid had de dode lijst van de MH17 ook wel kunnen twitteren. Scheelt ongemakkelijke gesprekken met de nabestaande. Daar zit die bel miep ook niet op te wachten. Twitter bereik he gelijk iedereen. Veel makkelijker.
Sterker nog, bizar dat mensen aan Twitter denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Bizar dat mensen in zo'n situatie aan twitter denken.
Iets met een klap van de molenwiek....twitter:muisje_eliza twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 11:41:08Hoi @Rabobank ik heb op de site ingevuld dat mijn man is overleden en dat ik graag gebeld wil worden. Kan ik jullie zelf niet bellen? reageer retweet
Er zijn ook mensen die een rugbedekkende tatoeache van John de Wolf hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sterker nog, bizar dat mensen aan Twitter denken.
Wtf ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:22 schreef Snowballed het volgende:
Iets met een klap van de molenwiek....twitter:muisje_eliza twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 11:41:08Hoi @Rabobank ik heb op de site ingevuld dat mijn man is overleden en dat ik graag gebeld wil worden. Kan ik jullie zelf niet bellen? reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |