abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 04:48:03 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_148631417

De Goudse Eliza van der Vliet (36) deelt alles in haar leven op Twitter. Ook nu haar man Michel (39) gisteravond geheel onverwacht is overleden. Haar vele volgers zijn geschokt door haar verslag van de meest verschrikkelijke dag van haar leven.

Gouwenaar Michel van der Vliet ging zondagavond rond 19.30 uur nog even op de fiets een pakje sigaretten kopen. Hij kuste zijn vrouw Eliza op de mond en zei 'Tot zo'. Daar gaat hij, haar grote liefde met wie ze al vijftien jaar is getrouwd.

Ambulance
Korte tijd later hoort Eliza vlak boven haar woning in de Goudse wijk Korte Akkeren een helikopter cirkelen. Een politiehelikopter, denkt ze, en zoals zo vaak maakt ze hier melding van op haar favoriete 'uitlaatklep' Twitter. (Twitter): 'Hoi politiehelikopter die rondjes draait boven mijn huis.' Eén van haar bijna tweeduizend volgers op Twitter corrigeert haar. 'Het is een traumahelikopter'. Eliza hoort inmiddels ook sirenes van ambulances.

'Dat is vlakbij hier' en vrijwel tegelijkertijd bekruipt haar een onbehaaglijk gevoel. Michel had nu toch wel weer thuis moeten zijn. Ze belt zijn mobiel. Vier keer, vijf keer. (Twitter): 'Man is op de fiets. Ergens onderweg. Hij fietst die route waar iemand net een hartaanval heeft gehad. 'EN IK BEN EEN PANIEKZAAIER MAAR HIJ NEEMT Z'N TELEFOON NIET OP'

Ernstig
De eerste reacties op twitter komen op gang. Ach joh, het is vast iemand anders. En: hij staat vast zo voor de deur. Maar het is niet Michel die even later tegen het raam tikt. Eliza ziet het gezicht van een agent die heel ernstig kijkt. 'Mevrouw, mogen wel binnenkomen. We moeten u iets ergs vertellen.' (Twitter): 'HET IS MICHEL... OHNEEE.' Ze brengen hem naar het ziekenhuis in Rotterdam en reanimeren hem.'

Eliza is geschokt. Dit kan toch niet waar zijn? De grond zakt even later onder haar voeten weg als hoort dat Michel geen hartslag meer heeft. Twitter: 'Help wat moet ik doen. Help me' Er begint een onafzienbare stroom piepjes op haar telefoon van volgers die haar willen helpen en naar het ziekenhuis willen brengen. Dat laatste blijkt niet nodig.

Twitter: 'Ik zit nu in een gillende politiewagen naar het ziekenhuis'. De Goudse twijfelt geen moment of ze zelfs de meest ingrijpende momenten via Twitter moet delen. Ze verwoordt immers al jaren alles wat haar bezighoudt in tweets. En nu ze eenmaal heeft gemeld dat er iets verschrikkelijks met Michel aan de hand is en het meelevende reacties regent, moet ze wel doorgaan.

Miami Vice
,,Ik wilde ook niet anders'', zegt ze een dag later. ,,Twitter voelde zoals zo vaak meteen als een warme deken. Al die mensen die me een hart onder de riem steken.'' Eliza waant zich in de politiewagen in Miami Vice. Met loeiende sirenes gaat het richting Rotterdam.'Eén van mijn grootste wensen was een dienst mee te draaien met de Goudse politie. Nou, ik heb m'n portie wel gehad.' Haar man ligt in het ziekenhuis aan allerlei slangen en apparaten. De artsen zeggen dat ze nog één keer gaan proberen hem te reanimeren. Het lukt niet.

De politie bevestigt het overlijden van Eliza's man.

Twitter :

'En nu, een plastic zak van het ziekenhuis met bebloede en kapotgescheurde kleding en je ringen'

'Ach wat waren we toen toch verliefd.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lijken-te-zijn.dhtml

Ik zou ook blijven twitteren. :{ Ik las in Hools trouwens dat ze voornamelijk in de TV-SC postte.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148631429
Juist ja.
  Milf dinsdag 13 januari 2015 @ 05:31:22 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_148631446
Verschrikkelijke gebeurtenis ;(.

Sterkte Eliza.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_148631449
Zo sneu ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 04:48 schreef tong80 het volgende:

Ik zou ook blijven twitteren. :{

Oh dat geloof ik graag met je 565.525 posts hier op Fok :D Holy fucking shit.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 06:06:47 #5
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_148631476
Heftig ..... :{

Gecondoleerd, Eliza
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 06:28:35 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_148631509
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 05:32 schreef SuicideErrorist het volgende:

Oh dat geloof ik graag met je 565.525 posts hier op Fok :D Holy fucking shit.
Ach, ik weert ook wel dat het andere tijden zijn. Misschien heb je gelijk en oordeelde ik te snel.
Maar als je in paniek bent zoals zij, kan ik het me gewoon moeilijk voorstellen.
En mijn postgedrag vergelijken met zo'n crisissitatie slaat nergens op.

Gecondoleerd. Zeer triest idd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148631626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 06:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ach, ik weert ook wel dat het andere tijden zijn. Misschien heb je gelijk en oordeelde ik te snel.
Maar als je in paniek bent zoals zij, kan ik het me gewoon moeilijk voorstellen.
En mijn postgedrag vergelijken met zo'n crisissitatie slaat nergens op.

Gecondoleerd. Zeer triest idd.

Ik maakte een grapje, tong :) Wellicht misplaatst maar het was alles behalve negatief bedoeld.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 07:02:26 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_148631629
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:01 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje, tong :) Wellicht misplaatst maar het was alles behalve negatief bedoeld.
Gelukkig maar. :)

:T
pi_148631631
Eliza :'(
pi_148631812
Dat lijkt Volkert wel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148631827
Triest verhaal.
pi_148631863
Wow, zo maar..... Eng
pi_148631947
Ik was het gisteren ook aan het volgen en moest wel even slikken toen uitkwam dat hij het was..

Triest.. gecondoleerd..
pi_148631958
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:41 schreef El_Matador het volgende:
Dat lijkt Volkert wel.
ja, zielig :{
pi_148631995
Wat een verhaal, heel veel sterkte Eliza!
pi_148632427
Pfoe... Sterkte... -O-
Ja doei.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:13:43 #17
11102 knep
Mountainfreak
pi_148632716
Damn :{. Veel sterkte gewenst.
pi_148633076
Veel sterkte!
pi_148633080
Hahaha, de meelevende berichten hier. :D. Zo iemand wordt normaal helemaal de grond ingetrapt. :').
quote:
De Goudse twijfelt geen moment of ze zelfs de meest ingrijpende momenten via Twitter moet delen. Ze verwoordt immers al jaren alles wat haar bezighoudt in tweets. En nu ze eenmaal heeft gemeld dat er iets verschrikkelijks met Michel aan de hand is en het meelevende reacties regent, moet ze wel doorgaan.
Man man man. :').

Edoch, gecondoleerd en sterkte!
pi_148633149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, de meelevende berichten hier. :D. Zo iemand wordt normaal helemaal de grond ingetrapt. :').

[..]

Ja, ik kan het me ook niet echt voorstellen dat je dat allemaal zo op twitter gooit. Sowieso, de rest van haar account ook, 210K tweets... en om nou te zeggen dat het allemaal heel spannend was, nee...

muisje_eliza twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 23:27:51 Velletje van lip gebeten #spijt reageer retweet
Maargoed, als 't haar helpt in deze moeilijke tijd... 't is ook mijn grootste nachtmerrie een agent aan de deur te krijgen die me vertelt dat mijn man net overleden is, zo dichtbij dat je de sirenes hoorde en aannam dat het zoals altijd 'voor een ander' was...
Ja doei.
pi_148633170
Wat is haar Fok username eigenlijk.
pi_148633190
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:42 schreef Scorpie het volgende:
Wat is haar Fok username eigenlijk.
Muisje-eliza.
pi_148633192
Muisje-eliza.
Ja doei.
pi_148633216
Veel sterkte enzo. Maar hoe is dit nieuws? En waarom een topic in NWS? Ik begrijp dat we een gevoelsmaatschappij hebben, maar dit heeft nul nieuwswaarde.

Maar goed. Ik zal dan vast een lul zijn die m'n bek moet houden. Ofzo.
pi_148633222
quote:
Hahaha, de meelevende berichten hier. . Zo iemand wordt normaal helemaal de grond ingetrapt. .
Dat dus. En terecht.
Maakt het voor haar niet inder treurig maar vrij gestoord gedrag. Daar kan je hulp voor krijgen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:46:17 #26
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_148633255
quote:

[..]

Ja moet je soms zo'n R&P topic zien waar iets ergs gebeurt is met TS en hij vraagt om advies wat nu te doen. Heb je 400 van die weemoedige users die de TS sterkte toewensen. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_148633259
Bizar dat mensen in zo'n situatie aan twitter denken.
pi_148633291
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:44 schreef nikk het volgende:
Veel sterkte enzo. Maar hoe is dit nieuws? En waarom een topic in NWS? Ik begrijp dat we een gevoelsmaatschappij hebben, maar dit heeft nul nieuwswaarde.

Maar goed. Ik zal dan vast een lul zijn die m'n bek moet houden. Ofzo.
Omdat het AD heeft besloten dat dit in de krant moest.
pi_148633315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja moet je soms zo'n R&P topic zien waar iets ergs gebeurt is met TS en hij vraagt om advies wat nu te doen. Heb je 400 van die weemoedige users die de TS sterkte toewensen. :') :')
Er is een verschil tussen achteraf (!) advies vragen en live (!) alles delen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:50:08 #30
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_148633349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen achteraf (!) advies vragen en live (!) alles delen.
Eh, ja. Ontken ik toch niet?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')