Ach, ik weert ook wel dat het andere tijden zijn. Misschien heb je gelijk en oordeelde ik te snel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 05:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
Oh dat geloof ik graag met je 565.525 posts hier op FokHoly fucking shit.
Ik maakte een grapje, tongquote:Op dinsdag 13 januari 2015 06:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ik weert ook wel dat het andere tijden zijn. Misschien heb je gelijk en oordeelde ik te snel.
Maar als je in paniek bent zoals zij, kan ik het me gewoon moeilijk voorstellen.
En mijn postgedrag vergelijken met zo'n crisissitatie slaat nergens op.
Gecondoleerd. Zeer triest idd.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:01 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, tongWellicht misplaatst maar het was alles behalve negatief bedoeld.
Man man man.quote:De Goudse twijfelt geen moment of ze zelfs de meest ingrijpende momenten via Twitter moet delen. Ze verwoordt immers al jaren alles wat haar bezighoudt in tweets. En nu ze eenmaal heeft gemeld dat er iets verschrikkelijks met Michel aan de hand is en het meelevende reacties regent, moet ze wel doorgaan.
Ja, ik kan het me ook niet echt voorstellen dat je dat allemaal zo op twitter gooit. Sowieso, de rest van haar account ook, 210K tweets... en om nou te zeggen dat het allemaal heel spannend was, nee...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, de meelevende berichten hier.. Zo iemand wordt normaal helemaal de grond ingetrapt.
.
[..]
Man man man..
Edoch, gecondoleerd en sterkte!
Maargoed, als 't haar helpt in deze moeilijke tijd... 't is ook mijn grootste nachtmerrie een agent aan de deur te krijgen die me vertelt dat mijn man net overleden is, zo dichtbij dat je de sirenes hoorde en aannam dat het zoals altijd 'voor een ander' was...twitter:muisje_eliza twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 23:27:51Velletje van lip gebeten #spijt reageer retweet
Dat dus. En terecht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, de meelevende berichten hier. . Zo iemand wordt normaal helemaal de grond ingetrapt. .
Ja moet je soms zo'n R&P topic zien waar iets ergs gebeurt is met TS en hij vraagt om advies wat nu te doen. Heb je 400 van die weemoedige users die de TS sterkte toewensen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, de meelevende berichten hier.. Zo iemand wordt normaal helemaal de grond ingetrapt.
.
[..]
Man man man..
Omdat het AD heeft besloten dat dit in de krant moest.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:44 schreef nikk het volgende:
Veel sterkte enzo. Maar hoe is dit nieuws? En waarom een topic in NWS? Ik begrijp dat we een gevoelsmaatschappij hebben, maar dit heeft nul nieuwswaarde.
Maar goed. Ik zal dan vast een lul zijn die m'n bek moet houden. Ofzo.
Er is een verschil tussen achteraf (!) advies vragen en live (!) alles delen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja moet je soms zo'n R&P topic zien waar iets ergs gebeurt is met TS en hij vraagt om advies wat nu te doen. Heb je 400 van die weemoedige users die de TS sterkte toewensen.![]()
Eh, ja. Ontken ik toch niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen achteraf (!) advies vragen en live (!) alles delen.
Idem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Bizar dat mensen in zo'n situatie aan twitter denken.
Dan is er inderdaad een steekje bij je los...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Twitter is een verkapte SC. Jammer voor FOK! dat zulke veelposters een ander medium hebben gekozen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Je had liever een live verslag op FOK! gezien?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Twitter is een verkapte SC. Jammer voor FOK! dat zulke veelposters een ander medium hebben gekozen.
Dit soort zaken volg ik meestal zelf niet live, maar de concurrentie van sociale media (zoals twitter) is slecht voor het totale aantal postings op FOK! Als je wilt dat FOK! een goedbezochte site blijft, dan is het wel zo prettig als dergelijke veelposters dat hier doen ipv op twitter. 210k tweets in 6 jaar is nogal wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:06 schreef Godtje het volgende:
Je had liever een live verslag op FOK! gezien?
En niet één bericht maar vanaf de eerste geluiden van de helikopter, tot en met de diagnose en het bericht dat z'n kleren kapot zijn en hij in een lijkenzak naar buiten wordt gedragen. Ik zou gek worden van verdriet en amper kunnen lopen, laat staan typen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Volgens mij gaat het lang niet altijd om kwantiteit. Levende voorbeeld is Tong.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit soort zaken volg ik meestal zelf niet live, maar de concurrentie van sociale media (zoals twitter) is slecht voor het totale aantal postings op FOK! Als je wilt dat FOK! een goedbezochte site blijft, dan is het wel zo prettig als dergelijke veelposters dat hier doen ipv op twitter. 210k tweets in 6 jaar is nogal wat.
Het gaat om een FOK!ster die blijft twitteren over het overlijden van haar man. Ipv haar familie te bellen om te vertellen wat er gaande is of te vertellen tegen dierbaren dat haar man is overleden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het AD heeft besloten dat dit in de krant moest.
Zo'n krant had het ook in een stuk steen kunnen beitelenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het is nieuws? Wat een simpelheid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk niet. Ik ben geen SCer of anderssinds op aantallen geilende veelposter. Sta nooit in de dagtop-100. Post gewoon al 15 jaar regelmatig. Ik besteed meer aandacht aan topics dan jij kunt bevroeden. Je bent het niet waard. Anders zou ik op je naam klikken en je met jezelf confronteren. De triestheid weer met het meelopen van vooroordelen. Wat is jouw bijdrage aan het NWS-Forum ? Ik denk nihil. Dat denk ik niet eens. Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het lang niet altijd om kwantiteit. Levende voorbeeld is Tong.
Verder nog iets te melden trouwens buiten je talloze posts in de R&P-Slowchatsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het lang niet altijd om kwantiteit. Levende voorbeeld is Tong.
Dit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef zarGon het volgende:
.
[..]
Man man man..
Het is natuurlijk een verslaving, een ziekelijk drang om alles maar te twitteren. Ze heeft niet voor niets 210K tweets.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En niet één bericht maar vanaf de eerste geluiden van de helikopter, tot en met de diagnose en het bericht dat z'n kleren kapot zijn en hij in een lijkenzak naar buiten wordt gedragen. Ik zou gek worden van verdriet en amper kunnen lopen, laat staan typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |