Dochter twitterde een keer: mam heeft n ongeluk gehad, nu naar het ziekenhuis met ambulance oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want daar zitten veel real life vrienden van me en dit is wat makkelijker dan bellen.
Hier zit gelukkig geen familiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter twitterde een keer: mam heeft n ongeluk gehad, nu naar het ziekenhuis met ambulance oid.
Nichtje las dat, tante in paniek, míjn moeder gebeld om te vragen of zíj wat wist... Hebben maar meteen gezegd dat het niet zi handig is om dat soort dingen te twitteren. Uiteindelijk hoorden ze pas n een uur of anderhalf meer, omdat mijn vriend toen pas duidelijkheid had en hij niet wist dat t al de wereld in was gegooid. Dat is best lang om je druk te maken om je dochter..
Ik snap dat dus ook niet, je bent niet de enige die met de overledene te maken heeft..
(Fok is dan nog anders, hier leest mijn nichtje bv niet mee)
Waarom zo hard, Re?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
.. Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
tsja, je kind is dood, of je het nou via twitter of direct via je mobieltje hoort, je kind blijft dood neem ik aan en daar zul je weinig aan kunnen veranderenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zo hard, Re?
Maar even serieus: Hoe zou jij het vinden als je kind is overleden en je moet het van Twitter halen, in plaats van dat je het van zijn vrouw hoort? Dat is toch in- en intriest? Mag je best een 'harde' mening over hebben. Dat is nou eenmaal het gevolg van zelf gedetailleerd op twitter verkondigen hoe je man aan z'n einde komt.
Ik hoor het toch liever niet via Twitter. Maar goed, dat zal mijn bekrompen en ouderwetse gedachte zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, je kind is dood, of je het nou via twitter of direct via je mobieltje hoort, je kind blijft dood neem ik aan en daar zul je weinig aan kunnen veranderen
Als mensen iets in openbaarheid willen beleven dan zullen andere mensen er hun eigen mening over hebben en over mogen hebben. Waarom het raar vinden dat mensen het raar vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
ik snap niet wat het boeit om hier zo'n harde negatieve mening over te hebben, schaadt het je, moet iedereen maar doen zoals jij denkt te moeten doen... Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
De overheid had de dode lijst van de MH17 ook wel kunnen twitteren. Scheelt ongemakkelijke gesprekken met de nabestaande. Daar zit die bel miep ook niet op te wachten. Twitter bereik he gelijk iedereen. Veel makkelijker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoor het toch liever niet via Twitter. Maar goed, dat zal mijn bekrompen en ouderwetse gedachte zijn.
Hoe is het in de R&P Slow-Chat ? Heb toch eens op je naam geklikt, nadat je mij postopkrikken verweet. Je bent zielig hč ? Kun je daar je ei kwijt ? Of zoek je dat meer in Cul ? Je doet stoer maar dat ben je niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De overheid had de dode lijst van de MH17 ook wel kunnen twitteren. Scheelt ongemakkelijke gesprekken met de nabestaande. Daar zit die bel miep ook niet op te wachten. Twitter bereik he gelijk iedereen. Veel makkelijker.
Sterker nog, bizar dat mensen aan Twitter denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef Tem het volgende:
Bizar dat mensen in zo'n situatie aan twitter denken.
Iets met een klap van de molenwiek....twitter:muisje_eliza twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 11:41:08Hoi @Rabobank ik heb op de site ingevuld dat mijn man is overleden en dat ik graag gebeld wil worden. Kan ik jullie zelf niet bellen? reageer retweet
Er zijn ook mensen die een rugbedekkende tatoeache van John de Wolf hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sterker nog, bizar dat mensen aan Twitter denken.
Wtf ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:22 schreef Snowballed het volgende:
Iets met een klap van de molenwiek....twitter:muisje_eliza twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 11:41:08Hoi @Rabobank ik heb op de site ingevuld dat mijn man is overleden en dat ik graag gebeld wil worden. Kan ik jullie zelf niet bellen? reageer retweet
![]()
Sterker nog het fabeltje gaat dat de Bommelerwaard een paar dagen zonder stroom zat omdat er een helikopter tegen een hoogspanningskabel was gevlogen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterkte voor morgenMaar wat ik dus bedoelde is dat Twitter háár platform is, FOK! is dat voor jou. Dit is minstens zo openbaar, alleen in een ander jasje. Je zou op FOK! kunnen posten dat er een helicopter in de buurt vliegt. Dat je vriend de telefoon niet opneemt en dat je nu wat angstig wordt. Ik vind dat allemaal heel begrijpelijk. Mij verlies je als je vanuit de polieauto blijft posten, maar goed, in haar leven past het blijkbaar wel.
ja, want dat is wat iedereen zegtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
ik snap niet wat het boeit om hier zo'n harde negatieve mening over te hebben, schaadt het je, moet iedereen maar doen zoals jij denkt te moeten doen... Als je zoiets overkomt dan moet je van de pc/mobiel af, anders ben je een kutwijf en ben je je man niet waardig, of zo?
Ik denk net als jij. Exact! We leven al genoeg gecontroleerd en moeten ons aanpassen aan regeltjes. Ik vind het enger dat mensen haar erom veroordelen, dan dat zij alles op haar plekje deelt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Re het volgende:
Erg hč, een andere mening. We kunnen beter allemaal in de rij gaan staan huilen, maar dan wel met een hashtag, want zo heeft ze het gewild.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk net als jij. Exact! We leven al genoeg gecontroleerd en moeten ons aanpassen aan regeltjes. Ik vind het enger dat mensen haar erom veroordelen, dan dat zij alles op haar plekje deelt.
Helemaal met je eens dus
En veel sterkte aan de betrokkenen.
Dat ze het op haar plekje deelt, prima, alleen is zij niet de enige die om haar man geeft. Lekker om zoiets te horen via twitter...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk net als jij. Exact! We leven al genoeg gecontroleerd en moeten ons aanpassen aan regeltjes. Ik vind het enger dat mensen haar erom veroordelen, dan dat zij alles op haar plekje deelt.
Helemaal met je eens dus
Het is haar plekje.. maar het plekje is openbaar.. en dus ook incl reacties en meningen uit het openbaar..quote:
Ik veroordeel niemand. Neem waar dat bij de eventuele betrokkenheid van de herlicopters ze bang is dat het over haar man gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dus
Nou, merkwaardig?Dan lees je toch over andere reactie heen, en dan moet ik het ook nog met Zargon eens zijn, want wanneer het een vreemde was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Erg hč, een andere mening. We kunnen beter allemaal in de rij gaan staan huilen, maar dan wel met een hashtag, want zo heeft ze het gewild.
-edit- ken je users
Niemand zegt dat het niet erg is wat er is gebeurd. Veel mensen vinden het merkwaardig dat je stap voor stap alles deelt met je Twitter-volgers.
Heey, ik snap je wel, en heb het niet over de gewone meningen die aangeven dat ze het zelf anders zouden doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand. Neem waar dat bij de eventuele betrokkenheid van de herlicopters ze bang is dat het over haar man gaat.
Niks mis mee. Zou ook bang zijn en het melden.
Maar als het idd over je dierbare gaat eventueel snel nog iets posten.
Dit is stervensbegeleiding bij buitenstaanders. Nog verder zelfs.
Kortste weg. Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want daar zitten veel real life vrienden van me en dit is wat makkelijker dan bellen.
Ik vind er wel wat mis mee.quote:
Ten koste van alles?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef kovenant het volgende:
laat mensen lekker op hun eigen manier omgaan met verdriet, en laat ze lekker de uitlaatklep gebruiken waar ze zelf voor kiezen.
Blijkbaar zijn daar er meer van. Zij ervaart dat anders. Ik vind het gewoon raar dat dit in het nieuws komt zodat iedereen zijn of haar oordeel over kan vormen. Nu moet ik zeggen dat ik zou zeggen. "ik heb 2 middelvingers, kies maar een uit waar je op wil zitten" maar niet iedereen is zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Er is verder ook niemand die haar verdriet niet begrijpt of het niet ontzettend kut voor haar vindt. Alleen veel onbegrip om zó verslaafd te zijn aan social media, ook in deze omstandigheden...
Zij heeft dit zelf toegelicht aan 'het nieuws'. Ze werkt er dus gewoon openlijk aan mee. Waarom is dat dan raar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:54 schreef paddy het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat dit in het nieuws komt zodat iedereen zijn of haar oordeel over kan vormen.
Gek dat mensen iets vinden... Dat is ook niet het beginsel van social media ofzo...quote:
Wat doet ze dan fout? Ik zie echt niet wat ze fout doet. Bedoel ik isabau meequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat mis mee.
[..]
Ten koste van alles?
In mijn geval wel iig...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat hier toch om die Eliza, niet om isabeau?
Ze kreeg er een vraag over en heeft haar eigen versie toegelicht. Wat de pers er dan dit van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij heeft dit zelf toegelicht aan 'het nieuws'. Ze werkt er dus gewoon openlijk aan mee. Waarom is dat dan raar?
Nigga whut? Het ging hier over die Twitterende muts uit de OP.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat doet ze dan fout? Ik zie echt niet wat ze fout doet. Bedoel ik isabau mee
Het gaat om mensen die alles op twitter posten. Algemeen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat hier toch om die Eliza, niet om isabeau?
?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat doet ze dan fout? Ik zie echt niet wat ze fout doet. Bedoel ik isabau mee
Jij reageerde toch duidelijk op haar quote. Dat je het niet normaal vondquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nigga whut? Het ging hier over die Twitterende muts uit de OP.
Quote hierboven van mijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Isabeau post niet alles op twitter.
[..]
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |