ik had slam fm getypt terwijl ze op q-music wasquote:
hoezo? is fok nog eerder ergens genoemd ofzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah echt. FOK! is vandaag wel populair
Nja het lijkt erop alsof het nog niet tot haar doorgedrongen is.
Meer als in: wat? Nu ook nog een interview?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:21 schreef boik het volgende:
[..]
ik had slam fm getypt terwijl ze op q-music was
komt omdat ik eerst altijd slam had opstaan op mijn werk en tegenwoordig dus qmusic
'FOK!ker is apostel van Breivik'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:22 schreef boik het volgende:
[..]
hoezo? is fok nog eerder ergens genoemd ofzo?
nee ze klonk idd nog wel heel van slag en dat het allemaal nog moest bezinken
ojaa die wat heb je ook nogquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer als in: wat? Nu ook nog een interview?
thnx, vanavond thuis eens lezen. op mijn werk kom ik nooit meer op de fp want die is hier zo traag als iets.quote:
Dat is een bijna even hoge post rate (posts/ jaar) als Tong80 heeft, maar dan op twitterquote:
Valt mee, ze is ook gebeld door RTL late night, maar dat heeft ze afgeslagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja bedoelde meer een samenvatting :p Maar vind het een beetje een aandachtszoeker worden...
Ja dan moet ze op tvquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Valt mee, ze is ook gebeld door RTL late night, maar dat heeft ze afgeslagen.
Je klikt een random topic aan, leest niks en vraagt wat er aan de hand is ofzo?quote:
De OP staat vol met aids en moest noodgedwongen stoppen met lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je klikt een random topic aan, leest niks en vraagt wat er aan de hand is ofzo?
Ga lekker ergens anders de relnicht uithangen zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:34 schreef Woods het volgende:
[..]
De OP staat vol met aids en moest noodgedwongen stoppen met lezen.
Iedereen post. Laat ze.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Iedereen rouwt op zijn/haar manier. Laat ze.
Dat is nou precies sommigen met de meeste Twitter-berichten hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat dit in het nieuws komt zodat iedereen zijn of haar oordeel over kan vormen.
man ging sigaretjes kopen, kreeg onderweg hersenbloeding. vrouw twittert over helikopter die dus voor haar man blijkt te zijn. man overleden, vrouw blijft alles tot in detail doortwitterenquote:
quote:
quote:Na publicatie van een artikel in het AD over de fatale gebeurtenis en de rol die Twitter daarin speelde, kreeg ze honderden reacties. De meeste tweets waren positief en bedoeld om haar een hart onder de riem te steken. Anderen begrepen niets van deze moderne vorm van rouwverwerking. Eliza gaat echter onverstoorbaar verder met twitteren, ook op de dag van de uitvaart, volgende week maandag. ,,Tijdens de uitvaart zelf twitter ik niet. Dat vind ik ongepast. Maar als de bijzondere rouwauto die ik voor Michel heb gereserveerd in de straat staat, maak ik waarschijnlijk wel een foto voor Twitter.''
Twitterende weduwe Eliza zet mensen aan het denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |