quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:59 schreef boik het volgende:
[..]
man ging sigaretjes kopen, kreeg onderweg hersenbloeding. vrouw twittert over helikopter die dus voor haar man blijkt te zijn. man overleden, vrouw blijft alles tot in detail doortwitteren
zo dat is een beetje de snelle samenvatting voot als je het nog niet wist

was toch gewoon een heel duidelijk stuk niet dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:07 schreef Woods het volgende:
[..]3 alinea's over Twitteren werd me te gek en gestopt met lezen

Als er nou in de TT stond; man overlijdt aan hersenbloeding, had het imo beter geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef boik het volgende:
[..]
was toch gewoon een heel duidelijk stuk niet dan?

quote:
Oh, dan vindt ze het wel ongepast...quote:Tijdens de uitvaart zelf twitter ik niet. Dat vind ik ongepast.

Het heeft niks met rouwen of verwerken te maken.. dat twitteren is gewoon een ernstige verslaving van haar. Meer is het nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Iedereen rouwt op zijn/haar manier. Laat ze.

ohh als dat alles isquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het heeft niks met rouwen of verwerken te maken.. dat twitteren is gewoon een ernstige verslaving van haar. Meer is het niet

Oh ok, Elisab had ik destijds contact mee met de sponsorloop, dit is dus kennelijk iemand anders.quote:

Dan is elke verslaving een vorm van verwerking.. escapisme etc. Lijkt erop dat zij haar doorsnee-huisvrouwenbestaan boven de middelmaat uit wil tillen door over haar leven te twitteren.. Vind er niks aan. Pas als mensen echt kunnen schrijven zou het enigszins boeiend kunnen worden, maar twitter is slechts een platform voor verveelde egocentrische mensenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:48 schreef boik het volgende:
[..]
ohh als dat alles is
nee maar die verslaving is wel een soort van rouwen of verwerking voor haar

begrijp me niet verkeerd, maar daar ben ik het helemaal mee eens hoor. twitterquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan is elke verslaving een vorm van verwerking.. escapisme etc. Lijkt erop dat zij haar doorsnee-huisvrouwenbestaan boven de middelmaat uit wil tillen door over haar leven te twitteren.. Vind er niks aan. Pas als mensen echt kunnen schrijven zou het enigszins boeiend kunnen worden, maar twitter is slechts een platform voor verveelde egocentrische mensen

Nee smoep, tijdens de begrafenis gaat ze niet twitteren, dat gaat te fur....quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef shmoopy het volgende:
Wat een armoeiig, leeg leven moet dat zijn.
Loop je achter de kist aan nog te twitteren dat je naaldhakken beschadigen door die klote kiezelsteentjes op de begraafplaats.
Wat is dit voor gekte, man?

quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef shmoopy het volgende:
Wat een armoeiig, leeg leven moet dat zijn.
Loop je achter de kist aan nog te twitteren dat je naaldhakken beschadigen door die klote kiezelsteentjes op de begraafplaats.
Wat is dit voor gekte, man?

Ja, dát zou ongepast zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nee smoep, tijdens de begrafenis gaat ze niet twitteren, dat gaat te fur....

Nee, dit topic heb ik naar haar getweet. Hulpvaardig als ik ben.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie dat dit topic ook getweet is.![]()
Aan haarzelf zeker?

Waarom?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dit topic heb ik naar haar getweet. Hulpvaardig als ik ben.

whut je kan ook al hele topics aan iemand tweeten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie dat dit topic ook getweet is.![]()
Aan haarzelf zeker?

Onderin, je kunt een topic liken op Facebook of twitteren schijnbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:36 schreef boik het volgende:
[..]
whut je kan ook al hele topics aan iemand tweeten?
waar zie je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |