quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:59 schreef boik het volgende:
[..]
man ging sigaretjes kopen, kreeg onderweg hersenbloeding. vrouw twittert over helikopter die dus voor haar man blijkt te zijn. man overleden, vrouw blijft alles tot in detail doortwitteren
zo dat is een beetje de snelle samenvatting voot als je het nog niet wist
was toch gewoon een heel duidelijk stuk niet dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:07 schreef Woods het volgende:
[..]3 alinea's over Twitteren werd me te gek en gestopt met lezen
Als er nou in de TT stond; man overlijdt aan hersenbloeding, had het imo beter geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef boik het volgende:
[..]
was toch gewoon een heel duidelijk stuk niet dan?
quote:
Oh, dan vindt ze het wel ongepast...quote:Tijdens de uitvaart zelf twitter ik niet. Dat vind ik ongepast.
Het heeft niks met rouwen of verwerken te maken.. dat twitteren is gewoon een ernstige verslaving van haar. Meer is het nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Iedereen rouwt op zijn/haar manier. Laat ze.
ohh als dat alles isquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het heeft niks met rouwen of verwerken te maken.. dat twitteren is gewoon een ernstige verslaving van haar. Meer is het niet
Oh ok, Elisab had ik destijds contact mee met de sponsorloop, dit is dus kennelijk iemand anders.quote:
Dan is elke verslaving een vorm van verwerking.. escapisme etc. Lijkt erop dat zij haar doorsnee-huisvrouwenbestaan boven de middelmaat uit wil tillen door over haar leven te twitteren.. Vind er niks aan. Pas als mensen echt kunnen schrijven zou het enigszins boeiend kunnen worden, maar twitter is slechts een platform voor verveelde egocentrische mensenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:48 schreef boik het volgende:
[..]
ohh als dat alles is
nee maar die verslaving is wel een soort van rouwen of verwerking voor haar
begrijp me niet verkeerd, maar daar ben ik het helemaal mee eens hoor. twitterquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan is elke verslaving een vorm van verwerking.. escapisme etc. Lijkt erop dat zij haar doorsnee-huisvrouwenbestaan boven de middelmaat uit wil tillen door over haar leven te twitteren.. Vind er niks aan. Pas als mensen echt kunnen schrijven zou het enigszins boeiend kunnen worden, maar twitter is slechts een platform voor verveelde egocentrische mensen
Nee smoep, tijdens de begrafenis gaat ze niet twitteren, dat gaat te fur....quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef shmoopy het volgende:
Wat een armoeiig, leeg leven moet dat zijn.
Loop je achter de kist aan nog te twitteren dat je naaldhakken beschadigen door die klote kiezelsteentjes op de begraafplaats.
Wat is dit voor gekte, man?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef shmoopy het volgende:
Wat een armoeiig, leeg leven moet dat zijn.
Loop je achter de kist aan nog te twitteren dat je naaldhakken beschadigen door die klote kiezelsteentjes op de begraafplaats.
Wat is dit voor gekte, man?
Ja, dát zou ongepast zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nee smoep, tijdens de begrafenis gaat ze niet twitteren, dat gaat te fur....
Nee, dit topic heb ik naar haar getweet. Hulpvaardig als ik ben.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie dat dit topic ook getweet is.![]()
Aan haarzelf zeker?
Waarom?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dit topic heb ik naar haar getweet. Hulpvaardig als ik ben.
whut je kan ook al hele topics aan iemand tweeten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie dat dit topic ook getweet is.![]()
Aan haarzelf zeker?
Onderin, je kunt een topic liken op Facebook of twitteren schijnbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:36 schreef boik het volgende:
[..]
whut je kan ook al hele topics aan iemand tweeten?
waar zie je dat?
Gewoon een link. Dat is toch vrij basic internet kennis.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:36 schreef boik het volgende:
[..]
whut je kan ook al hele topics aan iemand tweeten?
waar zie je dat?
En jij vindt het nodig dat ze dit topic leest?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat ze ook een account op FOK! heeft.
Om te laten zien wat al die gemene users wel niet zeggen zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach, ook zonder jouw 'hulp' had ze dat wel gevonden danquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat iemand die tijdens deze waanzin lekker doortwittert en in alle rouw nog effe een radio-interviewtje doet niet op internet zit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:38 schreef Deisyy het volgende:
En jij vindt het nodig dat ze dit topic leest?
Ik ben weet bijna zeker dat ze hier al heeft gelezen, daarom vind ik het onnodig haar een link te sturen, waarin ze kan lezen hoe negatief de meeste reacties zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat iemand die tijdens deze waanzin lekker doortwittert en in alle rouw nog effe een radio-interviewtje doet niet op internet zit?
Op een forum waar ze zelf altijd post?
nou en?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben weet bijna zeker dat ze hier al heeft gelezen, daarom vind ik het onnodig haar een link te sturen, waarin ze kan lezen hoe negatief de meeste reacties zijn.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weet bijna zeker dat ze hier al heeft gelezen, daarom vind ik het onnodig haar een link te sturen, waarin ze kan lezen hoe negatief de meeste reacties zijn.
Het is aan haar of ze het zelf wil lezen en/of op reageren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:38 schreef Deisyy het volgende:
En jij vindt het nodig dat ze dit topic leest?
Blijkbaar dacht zij daar anders over, want ze heeft het tussen haar favorieten gezet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Ondanks dat het vreemd is te twitteren terwijl je man op een brancard wordt weggedragen, vind ik het ongepast even een linkje te sturen dat ze dit topic kan lezen een dag na het overlijden van haar man. En wat hier gezegd wordt.quote:
als zij graag wil twitteren, moet ze dat vooral doen, verslavingen zijn nogal lastig in die zin.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:45 schreef raptorix het volgende:
Iedereen heeft het recht om rouw op zijn eigen manier te verwerken, als Twitter dat voor haar is, wie zijn anderen dan wel niet om dat af te keuren?
Dat doe je niet een dag na het overlijden. Vind ik niet zo netjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is aan haar of ze het zelf wil lezen en/of op reageren.
Persoonlijk vind ik het wel netjes om een mede-user op de hoogte te stellen als er een topic over hem/haar is, ongeacht of de reacties positief/negatief zijn. Zeker als het FOK!kers zijn die niet heel actief (meer) zijn.
Natuurlijk heeft ze het recht haar hele leven op Twitter te gooien, maar waarom zouden anderen daar geen mening over mogen hebben?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:45 schreef raptorix het volgende:
Iedereen heeft het recht om rouw op zijn eigen manier te verwerken, als Twitter dat voor haar is, wie zijn anderen dan wel niet om dat af te keuren?
waarom dat laatste dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar dacht zij daar anders over, want ze heeft het tussen haar favorieten gezet.
Tijdje terug was er een topic over een FOK!-ker die gemolesteerd was wat ook de pers haalde en die heb ik toen ook een berichtje gestuurd dat er een topic op FOK! stond. Werd ook gewaardeerd, ondanks dat velen hier riepen dat het wel een hoax/verzinsel zou zijn.
Persoonlijk vind ik het wel netjes om een mede-user op de hoogte te stellen als er een topic over hem/haar is, ongeacht of de reacties positief/negatief zijn. Zeker als het FOK!kers zijn die niet heel actief (meer) zijn.
Ja, vind het ook raar dat ze niet familie en vrienden ging bellen dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als zij graag wil twitteren, moet ze dat vooral doen, verslavingen zijn nogal lastig in die zin.
Ik vind het alleen belachelijk dat iedereen maar voorbij gaat aan het feit dat zij niet de enige is met verdriet ws, je hebt niet t alleenrecht op verdriet om je partner als die overlijdt, er zijn OOK ANDEREN die omhem geven en die verdienen het niet om via twitter te horen dat een geliefde vriend, broer, weet ik t, is gestorven. Dus wácht effe met twitteren totdat in elk geval de rest van zijn dierbaren op de hoogte is..
Jij, barmhartige Samaritaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar dacht zij daar anders over, want ze heeft het tussen haar favorieten gezet.
Tijdje terug was er een topic over een FOK!-ker die gemolesteerd was wat ook de pers haalde en die heb ik toen ook een berichtje gestuurd dat er een topic op FOK! stond. Werd ook gewaardeerd, ondanks dat velen hier riepen dat het wel een hoax/verzinsel zou zijn.
Goed punt!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als zij graag wil twitteren, moet ze dat vooral doen, verslavingen zijn nogal lastig in die zin.
Ik vind het alleen belachelijk dat iedereen maar voorbij gaat aan het feit dat zij niet de enige is met verdriet ws, je hebt niet t alleenrecht op verdriet om je partner als die overlijdt, er zijn OOK ANDEREN die omhem geven en die verdienen het niet om via twitter te horen dat een geliefde vriend, broer, weet ik t, is gestorven. Dus wácht effe met twitteren totdat in elk geval de rest van zijn dierbaren op de hoogte is..
Ja, is zo. Maar kan ook dat ze die tussendoor heeft gebeld dus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik snap dat helemaal niet van dat getwitter tijdens zulke ingrijpende gebeurtenissen, maar zal inderdaad wel een soort van verslaving zijn, het komt wel héél vreemd over, bij mij dan...
Maar inderdaad er zijn nog ouders, broer, zussen etc.. daar zou ze toch ook rekening mee moeten
houden.
is ook waar, dat weten wij niet natuurlijk, maar dat getwitter blijft vreemd in zulke situatie'squote:Op woensdag 14 januari 2015 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, is zo. Maar kan ook dat ze die tussendoor heeft gebeld dus.
Net als in dit topic werden daar ook positieve- en negatieve dingen gezegd ja. Dat ze het wel zelf verzonnen zou hebben, dat het niet waar zou zijn e.d. Je verwacht het niet op FOK! ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Jij, barmhartige Samaritaan
Werd de user in dat andere topic ook afgebrand?
Dat mag. Zij was er zelf iig wel blij mee.quote:En al vind ik haar Twitter-gedrag belachelijk, ik vind het ongepast en onnodig om een haar een link van dit topic te sturen, terwijl ze al in een verdrietige periode zit.
Zeuren alle wijven altijd zo over energie? Wat kost twitteren nou voor energie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze het recht haar hele leven op Twitter te gooien, maar waarom zouden anderen daar geen mening over mogen hebben?
Ik snap niet waar ze de tijd en energie vandaag haalde om hierover te twitteren terwijl ze in een rollercoaster van schrik en verdriet terecht is gekomen.
Had ze daar überhaupt nog tijd voor dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, is zo. Maar kan ook dat ze die tussendoor heeft gebeld dus.
Hangt van je telefoon af en hoe intensief je twitter gebruikt. Met 100 berichten per dag toch in elk geval wel iets meetbaars.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeuren alle wijven altijd zo over energie? Wat kost twitteren nou voor energie?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van je telefoon af en hoe intensief je twitter gebruikt. Met 100 berichten per dag toch in elk geval wel iets meetbaars.
Nou als je man net overleden is, is het best raar om daar zelfs maar aan te dénken,quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeuren alle wijven altijd zo over energie? Wat kost twitteren nou voor energie?
Sommige mensen houden een dagboek bij terwijl ze elk moment afgevoerd kunnen worden naar een deportatiekamp.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als je man net overleden is, is het best raar om daar zelfs maar aan te dénken,
als je aan het bevallen bent ook lijkt mij.
Moet deze zin niet in de verleden tijd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen houden een dagboek bij terwijl ze elk moment afgevoerd kunnen worden naar een deportatiekamp.
Er zijn toch nog steeds mensen die dat doen in Noord Korea?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet deze zin niet in de verleden tijd?
precies hetzelfde iddquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen houden een dagboek bij terwijl ze elk moment afgevoerd kunnen worden naar een deportatiekamp.
oh haha nooit gewetenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onderin, je kunt een topic liken op Facebook of twitteren schijnbaar.
vrij basic twitter kennis ja, want waarom zou je zoiets nodig hebben als je geen twitter gebruikt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon een link. Dat is toch vrij basic internet kennis.
Ja? Zijn die dagboeken openbaar gemaakt dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn toch nog steeds mensen die dat doen in Noord Korea?
Waarom zou je dit soort dingen perse moeten delen met de wereld?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die niet zoals jij bent is raar.
Waarom wil jij persé met de rest van de wereld delen dat je haar een raar wijf vindt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je dit soort dingen perse moeten delen met de wereld?
Aandachtshoer zijn is geen legitiem argument.
Dat zeg ik, iedereen die niet is zoals jij is gek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort dingen perse moeten delen met de wereld?
Reageer gewoon op een bericht dat kennelijk nationaal nieuws is? Zelf zie ik niet in waarom, het stoort me dat ze aandachtshoer uithangt over de rug van haar overleden man, walgelijk .quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé met de rest van de wereld delen dat je haar een raar wijf vindt?
Precies, iedereen is gek, behalve elan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Reageer gewoon op een bericht dat kennelijk nationaal nieuws is? Zelf zie ik niet in waarom, het stoort me dat ze aandachtshoer uithangt over de rug van haar overleden man, walgelijk .
Waarom moet haar aandachtshoererij in de krant? Is dit schokkend?
Je valt een beetje in herhaling.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies, iedereen is gek, behalve elan.
Echt hequote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef vigen98 het volgende:
Sorry hoor maar je man ligt in het ziekenhuis en jij zit dom weg te tweeten?
Op de grens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vindt het wel interessant genoeg om te reageren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
En dan moet het schijnbaar nog in de krant ook, komkommertijd is vroeg dit jaar!
Op zo'n moment meer bezig zijn met je Twitter/FOK!/Facebook dan met je overleden partner vind ik behoorlijk vreemd ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zul je ook wel erg gek vinden? Tenzij jij dat zelf soms ook doet natuurlijk.
Vooral omdat ik het debiel vind.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vindt het wel interessant genoeg om te reageren.
Die vraag moet je jezelf dus stellen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het debiel vind.
Als iemand haar 7 katten paars zou verven en dit zou in de krant komen zou het me ook storen.
Zijn er geen relevantere dingen in de wereld aan de hand of dit moment, waarom krijgt dit gestoorde wijf een platform ??
Nou om heel eerlijk te zijn probeer ik vaak na te denken over dat soort situaties maar kan ik er geen eenduidig antwoord op geven. Enerzijds omdat ik gelukkig nog nooit in zo'n situatie terecht ben gekomen en anderzijds omdat ik mij kan voorstellen dat mensen heel verschillend reageren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zo'n moment meer bezig zijn met je Twitter/FOK!/Facebook dan met je overleden partner vind ik behoorlijk vreemd ja.
Nog vreemder is dat het op de voorpagina van de krant terecht komt.
Jij vindt dit alles normaal en zou dit zelf ook zo doen
Deze baas weet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef Kreator het volgende:
Misschien ben ik te dom, maar ik vind Twitter echt extreem slecht leesbaar. Als er toch 1 medium is dat ik nooit gebruik omdat het onduidelijk is, dan is het wel Twitter. Zit me altijd af te vragen wie nou wat zegt en wanneer iets een quote is en wanneer niet.
FF pissen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:11 schreef havanagila het volgende:
Mwoh, mensen met een afwijkend gedrag/lichaam/gedachtegoed zijn nou eenmaal interessant, en "mensen die elke scheet op twitter gooien" is een algemene ergernis. Dus logisch dat er reacties komen.
#rotishijalquote:
Ik hoor net dat de sirene van de ziekenwagen wordt gerepareert. Als u even geen sirene hoort kan het daar aan liggen.quote:
Welke dingen zoal ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
Sterkte gewenst.
On-topic: ik snap niet dat mensen echt hun hele privéleven op Twitter of andere social media gooien. Voor mij zit daar echt wel een grens aan. Bepaalde dingen vertel ik mensen liever persoonlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:18 schreef SuperFood het volgende:
lieve tong
dit is geen nieuws. waar het ook gestaan heeft, het is geen nieuws.
Na of tijdens de crematie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:08 schreef Marrije het volgende:
Heeft ze nog niet in dit topic gepost?
Je mag achterlijk langs.quote:
Feijenoorder ? Geen woorden geen daden.quote:
Zaken binnen de familie, mijn gevoelsleven, etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke dingen zoal ?
Is ze nog aan het twitteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |