Hangt van je telefoon af en hoe intensief je twitter gebruikt. Met 100 berichten per dag toch in elk geval wel iets meetbaars.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeuren alle wijven altijd zo over energie? Wat kost twitteren nou voor energie?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van je telefoon af en hoe intensief je twitter gebruikt. Met 100 berichten per dag toch in elk geval wel iets meetbaars.
Nou als je man net overleden is, is het best raar om daar zelfs maar aan te dénken,quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeuren alle wijven altijd zo over energie? Wat kost twitteren nou voor energie?
Sommige mensen houden een dagboek bij terwijl ze elk moment afgevoerd kunnen worden naar een deportatiekamp.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als je man net overleden is, is het best raar om daar zelfs maar aan te dénken,
als je aan het bevallen bent ook lijkt mij.
Moet deze zin niet in de verleden tijd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen houden een dagboek bij terwijl ze elk moment afgevoerd kunnen worden naar een deportatiekamp.
Er zijn toch nog steeds mensen die dat doen in Noord Korea?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet deze zin niet in de verleden tijd?
precies hetzelfde iddquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen houden een dagboek bij terwijl ze elk moment afgevoerd kunnen worden naar een deportatiekamp.
oh haha nooit gewetenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onderin, je kunt een topic liken op Facebook of twitteren schijnbaar.
vrij basic twitter kennis ja, want waarom zou je zoiets nodig hebben als je geen twitter gebruikt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon een link. Dat is toch vrij basic internet kennis.
Ja? Zijn die dagboeken openbaar gemaakt dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn toch nog steeds mensen die dat doen in Noord Korea?
Waarom zou je dit soort dingen perse moeten delen met de wereld?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die niet zoals jij bent is raar.
Waarom wil jij persé met de rest van de wereld delen dat je haar een raar wijf vindt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je dit soort dingen perse moeten delen met de wereld?
Aandachtshoer zijn is geen legitiem argument.
Dat zeg ik, iedereen die niet is zoals jij is gek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort dingen perse moeten delen met de wereld?
Reageer gewoon op een bericht dat kennelijk nationaal nieuws is? Zelf zie ik niet in waarom, het stoort me dat ze aandachtshoer uithangt over de rug van haar overleden man, walgelijk .quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé met de rest van de wereld delen dat je haar een raar wijf vindt?
Precies, iedereen is gek, behalve elan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Reageer gewoon op een bericht dat kennelijk nationaal nieuws is? Zelf zie ik niet in waarom, het stoort me dat ze aandachtshoer uithangt over de rug van haar overleden man, walgelijk .
Waarom moet haar aandachtshoererij in de krant? Is dit schokkend?
Je valt een beetje in herhaling.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies, iedereen is gek, behalve elan.
Echt hequote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef vigen98 het volgende:
Sorry hoor maar je man ligt in het ziekenhuis en jij zit dom weg te tweeten?
Op de grens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vindt het wel interessant genoeg om te reageren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
En dan moet het schijnbaar nog in de krant ook, komkommertijd is vroeg dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |