Op zo'n moment meer bezig zijn met je Twitter/FOK!/Facebook dan met je overleden partner vind ik behoorlijk vreemd ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zul je ook wel erg gek vinden? Tenzij jij dat zelf soms ook doet natuurlijk.
Vooral omdat ik het debiel vind.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vindt het wel interessant genoeg om te reageren.
Die vraag moet je jezelf dus stellen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het debiel vind.
Als iemand haar 7 katten paars zou verven en dit zou in de krant komen zou het me ook storen.
Zijn er geen relevantere dingen in de wereld aan de hand of dit moment, waarom krijgt dit gestoorde wijf een platform ??
Nou om heel eerlijk te zijn probeer ik vaak na te denken over dat soort situaties maar kan ik er geen eenduidig antwoord op geven. Enerzijds omdat ik gelukkig nog nooit in zo'n situatie terecht ben gekomen en anderzijds omdat ik mij kan voorstellen dat mensen heel verschillend reageren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zo'n moment meer bezig zijn met je Twitter/FOK!/Facebook dan met je overleden partner vind ik behoorlijk vreemd ja.
Nog vreemder is dat het op de voorpagina van de krant terecht komt.
Jij vindt dit alles normaal en zou dit zelf ook zo doen
Deze baas weet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef Kreator het volgende:
Misschien ben ik te dom, maar ik vind Twitter echt extreem slecht leesbaar. Als er toch 1 medium is dat ik nooit gebruik omdat het onduidelijk is, dan is het wel Twitter. Zit me altijd af te vragen wie nou wat zegt en wanneer iets een quote is en wanneer niet.
FF pissen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:11 schreef havanagila het volgende:
Mwoh, mensen met een afwijkend gedrag/lichaam/gedachtegoed zijn nou eenmaal interessant, en "mensen die elke scheet op twitter gooien" is een algemene ergernis. Dus logisch dat er reacties komen.
#rotishijalquote:
Ik hoor net dat de sirene van de ziekenwagen wordt gerepareert. Als u even geen sirene hoort kan het daar aan liggen.quote:
Welke dingen zoal ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
Sterkte gewenst.
On-topic: ik snap niet dat mensen echt hun hele privéleven op Twitter of andere social media gooien. Voor mij zit daar echt wel een grens aan. Bepaalde dingen vertel ik mensen liever persoonlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:18 schreef SuperFood het volgende:
lieve tong
dit is geen nieuws. waar het ook gestaan heeft, het is geen nieuws.
Na of tijdens de crematie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:08 schreef Marrije het volgende:
Heeft ze nog niet in dit topic gepost?
Je mag achterlijk langs.quote:
Feijenoorder ? Geen woorden geen daden.quote:
Zaken binnen de familie, mijn gevoelsleven, etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke dingen zoal ?
Is ze nog aan het twitteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |