Het verveelt mij ook nooit, maar energiek kan ik niet echt noemen, juist het relaxte spreekt mij aanquote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef DO2 het volgende:
Moody,.
-
Godver. Beter dan dit wordt het gewoon echt niet, he. Dit nummer verveelt NOOIT. Die energie, man. Onovertroffen:
Urgentie?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof dat we dan verschillende ideeen hebben over de term, Gehenna.
Ik bedoel ermee iig niet dat je er als een malloot van op en neer gaat springen, ofzo.
Misschien had ik 'n term als geestdrift of bezieling moeten gebruiken.
Niet onaardig! Lekker zelfs.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef Moody het volgende:
Wie heeft Kiev gepost in dit topic pas geleden? Wat een band zeg
Dit nummer hebben ze in 2010 geschreven, op EP uitgebracht. Daarna in 2013 opnieuw uitgebracht. Eind 2014 nogmaals uitgebracht en een clip gemaakt. Ze zijn wel volhardend
Ja, in hoeverre het een samenwerking met iemand is weet ik ook niet precies. Kende je het wel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Wacht. Four Tet gaat ook door het leven als Percussions? Ik leer nog 's wat zo op de dinsdagochtend.
De instrumentatie is lekker, maar de rest is na langer luisteren wel heel erg standaard. Beetje alsof we naar een kloon van Moss zitten te luisterne.quote:
quote:
Was voor mij ook, alleen niet zo extreem als jij het zegt. Iets wat langer duurt voor het valt wellicht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan weinig met Panda Bear eerlijk gezegd, te moeilijk allemaal.
*duikt onder*
In mijn 2015 lijstje staan tot nu toe alleen Dan Mangan en Panda Bear.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand een leuk spotifylijstje met recente muziek?
http://open.spotify.com/u(...)vsE1pTCwWLvHIuyZ0oYDquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand een leuk spotifylijstje met recente muziek?
Ben jij een profvoetballer?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef methodmich het volgende:
Zo, vijf dagen trainingskamp in Marbella achter de rug. Is er hier behalve over de nieuwe plaat van Panda Bear nog een interessante discussie geweest de laatste dagen of is het topic inderdaad niet zo hard gegaan - dat idee heb ik in elk geval - en is er nog weinig nieuws onder de zon?
Meh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
In mijn 2015 lijstje staan tot nu toe alleen Dan Mangan en Panda Bear.
Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)vsE1pTCwWLvHIuyZ0oYD
Ik wil niet te veel bekend maken, maar hij heeft wel bij Ajax op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij een profvoetballer?
http://www.aswh.nl/nieuws(...)t-prima-op-marbella/quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij een profvoetballer?
Kleine research op internet met de combinatie '10', ASWH en Trainingskamp in Spanje leverde Marten de Roon als uitkomstquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is Frank Rijkaard dat zie je toch in zijn avatar. Had je wel slimmer verwacht zanger Bob!
Nu blijven er nog 3 'Mich's overquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
http://www.aswh.nl/nieuws(...)t-prima-op-marbella/
Zijn beide vrij aardig op eerste gehoor.quote:
Zoektocht op geboortedatum en woonplaats (zie fok profiel) maakt dat Mich de materiaalbeheerder isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kleine research op internet met de combinatie '10', ASWH en Trainingskamp in Spanje leverde Marten de Roon als uitkomst
Dat is nog wel de leeftijd voor een voetballer toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoektocht op geboortedatum en woonplaats (zie fok profiel) maakt dat Mich de materiaalbeheerder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |