SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Heel die kutstad niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat stationDaar wil je als zwerver zijde nog niet dood gevonden worden
Deze boy weetquote:
Ja en? Betekent dat je dat maar over moet vooroordelen?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb wat info gekregen van wat mensen hier.
Hou eens op man.quote:
ja presiesquote:Op maandag 12 januari 2015 12:52 schreef Etsu het volgende:
Fylax probeert ook weer eens mee te doen en bij te horen
Doe maar gewoon niet.
Niet grappig. Gewoon niet doen. Bemoei je er gewoon niet mee en doe normaal tegen d'r, want ze heeft je niks misdaan.quote:
Van wie?quote:
Wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig. Gewoon niet doen. Bemoei je er gewoon niet mee en doe normaal tegen d'r, want ze heeft je niks misdaan.
quote:
Thx.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig. Gewoon niet doen. Bemoei je er gewoon niet mee en doe normaal tegen d'r, want ze heeft je niks misdaan.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:52 schreef Etsu het volgende:
Fylax probeert ook weer eens mee te doen en bij te horen
Doe maar gewoon niet.
Nou nou nouquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Fok-it was vroeger ook een aidsuser, en toch doet Fylax wel normaal tegen hem. Wat klopt er niet?
Ja weet ik veel dat t een grap wasquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe maar gewoon niet fylax
Is niemand bij gebaad
Wat praat jij over mijquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Fok-it was vroeger ook een aidsuser, en toch doet Fylax wel normaal tegen hem. Wat klopt er niet?
Jij ookquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zie toch "Haal haar hierheen" kan ik toch niet aanvoelen of het serieus is of niet?quote:
Ik ben altijd al normaal geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij ook
Ik ben in rotterdam
Wanneer seks
Ik was ook vroeger een schatje, alleen was allemaal in geheimtaal jwzquote:
Waarom zou je het doen überhaupt?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie toch "Haal haar hierheen" kan ik toch niet aanvoelen of het serieus is of niet?
Ik heb het gelukkig niet duidelijk gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie toch "Haal haar hierheen" kan ik toch niet aanvoelen of het serieus is of niet?
Heeft dingetje nog gereageerd dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Lixue het volgende:
Fok-it deed vroeger wel ok tegen mij, maar zo van de een op de andere dag had ie ineens iets tegen meIk zal toegeven dat ik niet altijd even chill tegen iedereen ben geweest maar ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hem heb misdaan
Dan ben ik wegquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben altijd al normaal geweest.
Ik in Grunn, ga vrijdag er weer heen.
Zaterdagochtend doen?
Ja daarna pasquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet duidelijk gemaakt
Hou je niet van de domme
Oh als je gewoon normaal doet hier heb ik geen probleem met je.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Lixue het volgende:
Fok-it deed vroeger wel ok tegen mij, maar zo van de een op de andere dag had ie ineens iets tegen meIk zal toegeven dat ik niet altijd even chill tegen iedereen ben geweest maar ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hem heb misdaan
Als jij in ksc blijft houd ik fylax in bedwangquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Lixue het volgende:
Dat is iets heel anders.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Inso vraagt of je uit het raam wil springen, doe je het ook?
Nee. En dan nog niet te spreken over deze post:quote:
Waar komt dat vandaan? Waarom mededeel je dat ons? Waarom die emogif? Wat boeit het jou?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. En dan nog niet te spreken over deze post:
[..]
Waar komt dat vandaan? Waarom mededeel je dat ons? Waarom die emogif? Wat boeit het jou?
Je kent d'r niet.
Maar dat is dus 't hele ding, omdat jij nu negatief tegen mij aankijkt ga je sowieso alles dat ik doe of zeg vanuit een negatief standpunt bekijken dus eigenlijk heeft het vrij weinig zin.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als je gewoon normaal doet hier heb ik geen probleem met je.
Maar om de een of andere reden geloof ik daar niet meer zo in. Maar als je het een paar maanden normaal uithoudt hier neem ik m'n woorden terug
Dat is toch logisch? Als je nou een keer kut deed en daana na een tijdje weer terugkwam a la. Maar bij jou is het al tig keer: kut doen, tijdje later terugkomen, eventjes normaal, dan weer kut doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dat is dus 't hele ding, omdat jij nu negatief tegen mij aankijkt ga je sowieso alles dat ik doe of zeg vanuit een negatief standpunt bekijken dus eigenlijk heeft het vrij weinig zin.
Geldt trouwens ook voor de rest van de meerderheid hier.
Maak te veel die dat fouten en mensen verbeteren datquote:
oh ja dat is irriquote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maak te veel die dat fouten en mensen verbeteren dat
Maar als je zo graag weer hier mee wilt posten zal ik je nog wel keer voordeel van de twijfel geven verder, daar niet van.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dat is dus 't hele ding, omdat jij nu negatief tegen mij aankijkt ga je sowieso alles dat ik doe of zeg vanuit een negatief standpunt bekijken dus eigenlijk heeft het vrij weinig zin.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je zo graag weer hier mee wilt posten zal ik je nog wel keer voordeel van de twijfel geven verder, daar niet van.
Tja zo is het leven. Het zijn toch echt je eigen daden. Kun je wel gaan grienen verderquote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zooo graag bij wil horen of zo, was gewoon benieuwd hoe het hier ging. Ik hoor ''er'' sowieso niet bij hier dus dat zal me dan ook een worst wezenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je zo graag weer hier mee wilt posten zal ik je nog wel keer voordeel van de twijfel geven verder, daar niet van.
Is ook zo, we zullen zien hoe 't gaatquote:Op maandag 12 januari 2015 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja zo is het leven. Het zijn toch echt je eigen daden. Kun je wel gaan grienen verder
Haha, je zei worst,quote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zooo graag bij wil horen of zo, was gewoon benieuwd hoe het hier ging. Ik hoor ''er'' sowieso niet bij hier dus dat zal me dan ook een worst wezenMaar goed het is sowieso nooit slecht om te proberen om normaal met mensen om te gaan. Dus bij deze
Dat is sowieso nooit slecht nee, maar wat maakte het dat je terugkwam dan? Zal dat wel gemist hebben gisterquote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zooo graag bij wil horen of zo, was gewoon benieuwd hoe het hier ging. Ik hoor ''er'' sowieso niet bij hier dus dat zal me dan ook een worst wezenMaar goed het is sowieso nooit slecht om te proberen om normaal met mensen om te gaan. Dus bij deze
Tering wat blijf jij kinderachtig op fok zegquote:
Spatie vroeg of ik een keer terug wilde komen dus ik dacht ach waarom ook nietquote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit slecht nee, maar wat maakte het dat je terugkwam dan? Zal dat wel gemist hebben gister
neequote:
boeiendquote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering wat blijf jij kinderachtig op fok zeg
Ook al zo een toevoeging die spatiequote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Lixue het volgende:
[..]
Spatie vroeg of ik een keer terug wilde komen dus ik dacht ach waarom ook niet
Aha oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Lixue het volgende:
[..]
Spatie vroeg of ik een keer terug wilde komen dus ik dacht ach waarom ook niet
Ik zat in zo een diep dal qua verveling dat ik maar besloot om spatie te skypen, nou dan weet je dat het erg isquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook al zo een toevoeging die spatie
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik zat in zo een diep dal qua verveling dat ik maar besloot om spatie te skypen, nou dan weet je dat het erg is
Maar goed, hij neemt op, eerste dat ie zegt ''HEEEJJJ BEN JE AL AFGEVALLEN?''
M'n broertje en m'n ma zaten erbij verdomme, en maar lachen
Meh redelijk, beter dan de vorige keer toen ik hier nog postte. Mentaal enzoquote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aha oke.
Maar verder wel alles goed met je?
Niet in Ikazia geboren wordenquote:
Kutgast is het.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook al zo een toevoeging die spatie
En afgevallen dus. Goed bezigquote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Lixue het volgende:
[..]
Meh redelijk, beter dan de vorige keer toen ik hier nog postte. Mentaal enzo
Kon niet meer naar die school toe, beetje lugubere zaakjes aan de hand daar waar ik teveel van af wist. Hebben ze met m'n cijfers zitten rommelen en me op 0.1 punt laten zakken, leuk hé.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En afgevallen dus. Goed bezig
Nog studie aan het doen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Lixue het volgende:
[..]
Kon niet meer naar die school toe, beetje lugubere zaakjes aan de hand daar waar ik teveel van af wist. Hebben ze met m'n cijfers zitten rommelen en me op 0.1 punt laten zakken, leuk hé.Heb nog aan een rechtzaak gedacht maar dat is het me niet waard. Nu gewoon werken en dan na de zomer weer naar een andere school, ik dacht toch al aan een switch van opleiding dus zo'n ramp is het ook nog weer niet.
Welke opleiding denk je aan dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Lixue het volgende:
[..]
Kon niet meer naar die school toe, beetje lugubere zaakjes aan de hand daar waar ik teveel van af wist. Hebben ze met m'n cijfers zitten rommelen en me op 0.1 punt laten zakken, leuk hé.Heb nog aan een rechtzaak gedacht maar dat is het me niet waard. Nu gewoon werken en dan na de zomer weer naar een andere school, ik dacht toch al aan een switch van opleiding dus zo'n ramp is het ook nog weer niet.
Ik ook vanwege het feit dat je niet op station dijkzigt stondquote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
jammer dat jhali me negeert
ik ben depressief nu
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook vanwege het feit dat je niet op station dijkzigt stond
Wat is er drolletjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
jammer dat jhali me negeert
ik ben depressief nu
Vies mishandeling datquote:
Las vandaag ook dat babys besnijden autisme veroorzaaktquote:
Wtfquote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Las vandaag ook dat babys besnijden autisme veroorzaakt
vaccineren ookquote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou betekenen dat bijna elke Amerikaan autistisch isquote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral in steden zijn Amerikanen verre van autistisch hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 13:25 schreef Lixue het volgende:
[..]
Zou betekenen dat bijna elke Amerikaan autistisch is
Oh wacht
Mmh als ik online met Engels sprekenden in gesprek raak zijn het bijna altijd Canadezen met wie ik ''bevriend'' raak, amper Amerikanenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral in steden zijn Amerikanen verre van autistisch hoor
Dat is ook gewoon barbaarsquote:
En dat os de reden dat je denkt dat elke Amerikaan auti is? Apartquote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef Lixue het volgende:
[..]
Mmh als ik online met Engels sprekenden in gesprek raak zijn het bijna altijd Canadezen met wie ik ''bevriend'' raak, amper Amerikanen
de autis kom je ook niet tegen als toeristquote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat os de reden dat je denkt dat elke Amerikaan auti is? Apart
Deze zomer in New York geweest. Zeer sociaal vaardig
Wattan?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de autis kom je ook niet tegen als toerist
Hebben wel paar rare trekjes de jongeren daar
Sorry jan de ceesquote:
Kan niet echt vinger op de pols leggen. Hoe ze met alles omgaan gewoonquote:
Zijn toch allemaal zelfde in Volendam tochquote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow hoezo lek je mijn voor en achternaam
Ik heb wel eens de vinger in een poolse gelegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet echt vinger op de pols leggen. Hoe ze met alles omgaan gewoon
Met dranka of wietje bijv
Natte vinger gehaald?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de vinger in een poolse gelegd.
Mss zijn wij nu wel schoonfamiliequote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de hand in een poolse gelegd.
Vinger nu ipv hand? Straks alleen nog maar kootjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de vinger in een poolse gelegd.
Ja, ik moest even wat lijmen in huis.quote:
Ik bedacht me dat Poolse meisjes vrij nauw zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinger nu ipv hand? Straks alleen nog maar kootje
Met alle inteelt in Polen is dat best mogelijk jaquote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mss zijn wij nu wel schoonfamilie
Hebben geen parliament in nederland manquote:Op maandag 12 januari 2015 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Met alle inteelt in Polen is dat best mogelijk ja
Geen ideequote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal zelfde in Volendam toch
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wtff je moet persee in rolstoel ziekenhuis uitgereden worden wtf
Chill tochquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt. Erg triest. Misschien zit er wel handel in.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben geen parliament in nederland man
quote:Het is het enige veelgerookte merk met een verzonken filter, dat enkele millimeters na het begin van de huls is geplaatst. Volgens de fabrikant zou de open ruimte aan het begin van de sigaret verhinderen dat teer in aanraking komt met de mond van de roker. Deze holte zou de populariteit van de sigaret echter ook op een andere manier verklaren: de huls zou geschikt zijn voor het snuiven van cocaïne.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Priyaten den.quote:
Gemiddelde New Yorker is ontzettend onbeschoft, heb ik gehoord. Van Amerikanen uit andere steden dan wel, dus die zijn misschien ook een beetje biased.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat os de reden dat je denkt dat elke Amerikaan auti is? Apart
Deze zomer in New York geweest. Zeer sociaal vaardig
Veel plezier met je fam xxquote:
Valt heel erg mee. Ja rednecks zullen niet veel hebben met New Yorkers neequote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef Lixue het volgende:
[..]
Gemiddelde New Yorker is ontzettend onbeschoft, heb ik gehoord. Van Amerikanen uit andere steden dan wel, dus die zijn misschien ook een beetje biased.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog niet half zo swag als
[ afbeelding ]
Meeste mensen waar ik mee praat online enzo komen uit Socalquote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Ja rednecks zullen niet veel hebben met New Yorkers nee
Socal?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:43 schreef Lixue het volgende:
[..]
Meeste mensen waar ik mee praat online enzo komen uit Socal
Deze zie ik zo elke 1 a 2 maanden weer opduiken dit plaatjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog niet half zo swag als
[ afbeelding ]
allemaal locals daarzoquote:
Hij blijft leuk hequote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze zie ik zo elke 1 a 2 maanden weer opduiken dit plaatje
Makes sensequote:
Raymond van Barneveldquote:
watquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld
5 min. ·
Zo bijna beginnen aan mijn reis om de wereld in 30 uur eerst 14 uur naar Abu Dhabi daar 2 uurtjes wachten dan 6,5 uur naar Londen daar 2,5 wachten en dan eindelijk terug naar Nederland sinds 27 dec. 14 dagen bankhangen voor gevorderden heh Dven haha ff helemaal niets ben blij jullie weer snel te zien.
Bedreig hemquote:
Soms kan je te ver gaan.quote:
Ga naar Kirunaquote:
Lekker zonnetje wel hier ja.quote:
Ziet er lekker warm uit. Nee nog paar maandjes wachten helaasquote:
Jij wel ahahahahaquote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er lekker warm uit. Nee nog paar maandjes wachten helaas
quote:
Beetje sneeuwscooteren en sledehondrijden. Niets mis mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lapland lijkt me nog wel een keer kicken
Preciesquote:Op maandag 12 januari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje sneeuwscooteren en sledehondrijden. Niets mis mee.
Dat is wel een buitenkansje ja. Inmiddels al 370 views. Adsense maar eens aanzetten. Lekker lui rijk worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
Surströming eten jezelf filmen en op YT zetten
Leuken plaatquote:
quote:
Mwoah. In het zuiden zit je met in de winter gemiddeld zo'n 15 tot 20 graden best redelijk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
Texas lijkt me best chill alleen daar is het weer net zo kut als hier momenteel en net zo onbestendig als bij Dvengod
Texas is warm klimaat manquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
Texas lijkt me best chill alleen daar is het weer net zo kut als hier momenteel en net zo onbestendig als bij Dvengod
Nog een voordeel genoeg goedkope coke daarquote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. In het zuiden zit je met in de winter gemiddeld zo'n 15 tot 20 graden best redelijk hoor
Gemiddeld in januari 13/14 graden. Dat er af en toe een minder dagje tussenzit heb je bijna overal ter wereld wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je denken he maar Dallas is maar 6 graden nu.
ach nog een paar jaar hebben we dat hier ook, global warming ftwquote:Op maandag 12 januari 2015 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld in januari 13/14 graden. Dat er af en toe een minder dagje tussenzit heb je bijna overal ter wereld wel.
Alleen wanneer de serie kut is vergeet ik allesquote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige die weinig details onthoud van series?
New York en dan een luxe appartement met uitzicht op Central Park ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Waar zou je gaan wonen als je écht veel geld had, let's say 100 miljoen+ op de bank
Ik zit ter hoogte van Chicago. Zuid-Bulgarije is meer lijn New-York.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef JanCees het volgende:
Bulgarije zit ten hoogte van Chicago zoiets
Nergens.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Waar zou je gaan wonen als je écht veel geld had, let's say 100 miljoen+ op de bank
Chill jaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
New York en dan een luxe appartement met uitzicht op Central Park ofzo
Veliko Tarnovoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Geen verkeerde keuze. Lekker bij Geronimo's zitten met je maffiamaatjes in hun porches, lambourghini's, audi's en bentleysquote:
Waarom zou ik ergens in een huis wonen terwijl ik kan huren wat ik wil waar dan ook ter wereld. Gewoon appartementje daar voor een weekje. Misschien zelfs een maandje. Dan weer verder. Beetje de wereld rondneuken. Niets mis mee.quote:
Al die appartementen kopenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom zou ik ergens in een huis wonen terwijl ik kan huren wat ik wil waar dan ook ter wereld. Gewoon appartementje daar voor een weekje. Misschien zelfs een maandje. Dan weer verder. Beetje de wereld rondneuken. Niets mis mee.
Dan steek ik liever die paar ton in het slipje van een stripperquote:
Lijkt me kut man geen thuis te hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom zou ik ergens in een huis wonen terwijl ik kan huren wat ik wil waar dan ook ter wereld. Gewoon appartementje daar voor een weekje. Misschien zelfs een maandje. Dan weer verder. Beetje de wereld rondneuken. Niets mis mee.
Als je perse een thuis wil hebben is dat vast kut ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me kut man geen thuis te hebben.
Volgens mij is dat ook een van de grootste klachten van wereldberoemde zangers dat ze van hotel naar hotel moeten en geen echt thuis hebben.
Heb lebensraum nodigquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan steek ik liever die paar ton in het slipje van een stripper
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan steek ik liever die paar ton in het slipje van een stripper
In een beetje stripper zit inmiddels genoeg ruimte hoorquote:
Ik zie dit als reeele mogelijkheden inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij gaat dusdanig los dat A al je geld binnen 1 jaar op is B je eindigt ergens in de cel vanwege seks met minderjarige strippers of C je bent dood door een overdosis van een of andere experimentele drug.
Optie D is dat je van een berg valt trouwens maar dat heb je al eens overleeft
Wanneer ga je settelen dan huisje boompje beestje.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je perse een thuis wil hebben is dat vast kut ja.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
In een beetje stripper zit inmiddels genoeg ruimte hoor
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef Elan het volgende:
Of is die nieuwe chick daar ongeschikt voor
Ga niet settelen. Chick verhuist in september naar Duitsland. Ik zie wel wat ik ga doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je settelen dan huisje boompje beestje.
Of is die nieuwe chick daar ongeschikt voor
Berlijn?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga niet settelen. Chick verhuist in september naar Duitsland. Ik zie wel wat ik ga doen.
Chick is wel huwelijksmateriaal. Ze zit immers graag op 9gag en heeft goede verhoudingen
Dortmund, Keulen, Wuupertall of nog een paar van die stadjes.quote:
Ah jammer al is Keulen nog best een toffe stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dortmund, Keulen, Wuupertall of nog een paar van die stadjes.
En lekker dicht bij Nederland en het vliegveld. Kan dingen combineren dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah jammer al is Keulen nog best een toffe stad.
telegraaf is ook geen echte krantquote:
waar ken je hem van ziet er uit als een haatbaard/potentieel terroristquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)et-al-dat-haat-video Hahhahaa hem ken ik
Eh, oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
telegraaf is ook geen echte krant
Ze is aan hem uitgehuwelijktquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
waar ken je hem van ziet er uit als een haatbaard/potentieel terrorist
Haha hij is wel oké soms. Maar hij vind wel dat hij racistisch mag doen omdat hij een neger is en die hebben het zwaar gehad vroeger.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
waar ken je hem van ziet er uit als een haatbaard/potentieel terrorist
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ama valt wel op foute typetjes zo vind ze jou ook een lekker ding
Nahquote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan je wat gaan ijshockeyen
Dat is puur fysiek en hoor ik vaker.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ama valt wel op foute typetjes zo vind ze jou ook een lekker ding
Ik heb liever een 8.6quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een 8.7 voor Nederlands. Ik zie de havo al dichterbij komen
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever een 8.6
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever een 8.6
[ afbeelding ]
7.9quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever een 8.6
[ afbeelding ]
zoek maar bevestiging bij je chickiequote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoek maar bevestiging bij je chickie
Die zit nog in de les.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoek maar bevestiging bij je chickie
Was artikel schrijven. Makkelijk dus. Ben wel benieuwd wat ik fout heb gedaan. Dacht wel dat ik helemaal goed had.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef JanCees het volgende:
Lekker hoor fYlax wat was het onderwerp
Nope, hoef ik opzich ook niet, er zijn knappere FOK!sters die die sturen. Anywhore, denk niet dat ze veranderd is. Misschien wat meer zelfvertrouwen wat het hele gebeuren hilarisch maakt.quote:
Hopelijk komt er een vraag wat je moet doen als een gast lasagne morst op je eettafel. Dan heb je hem alvast goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 6 februari een tentamen over huishouden
Handdoekjes op de juiste manier vouwen en je krijgt een sticker?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 6 februari een tentamen over huishouden
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een vraag wat je moet doen als een gast lasagne morst op je eettafel. Dan heb je hem alvast goed.
Hehe nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Handdoekjes op de juiste manier vouwen en je krijgt een sticker?
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, mij zie je de rest van de dag niet meer!
Ik zie 1 miljoen + downloads dus dan ben je vast heel goed als je in de Nederlandse top 10 staatquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Haten op AppleDan ben je gek in je hoofd.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 dagen een iPhone en wil niks anders meer. En dat terwijl mijn SIMkaart nog niet geactiveerd isquote:
Bedankt Elan, ik moet het helaas wel af en toe afleggen tegen andere spelers maar alles komt goedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie 1 miljoen + downloads dus dan ben je vast heel goed als je in de Nederlandse top 10 staat
Ik haat niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Oke Elan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Beide zijn goed, jij bent gewoon niet goed.
Dus je vindt het een goede telefoon ondanks dat je er nog niet mee kan bellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen een iPhone en wil niks anders meer. En dat terwijl mijn SIMkaart nog niet geactiveerd is
Ik heb er wel meteen hoesje omheen gedaan hoor. Je voelt gewoon dat hij duur is en net iets te glad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
iPhone 6 is perfect formaat vond de 5 en 5s te klein maar 6 is echt
No offence verder maar je hebt niet eens geld voor Rust server laat staan dat je Apple producten kunt betalen.quote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus je vindt het een goede telefoon ondanks dat je er nog niet mee kan bellen?
Ik kan gewoon een Rust server betalen en ik heb een iPad?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
No offence verder maar je hebt niet eens geld voor Rust server laat staan dat je Apple producten kunt betalen.
Beetje voorbarig dat iemand dus loopt te haten op basis van informatie uit de derde hand.
Hoesjesquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er wel meteen hoesje omheen gedaan hoor. Je voelt gewoon dat hij duur is en net iets te glad.
O wrm zei je dan dat je geen geld had laatstquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een Rust server betalen en ik heb een iPad?
Op de bank.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
O wrm zei je dan dat je geen geld had laatst
Ik heb voor deze telefoon het ook nooit gedaan, maar ben veel te bang dat het scherm binnen een maand aan diggelen ligtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesjes
Hij is stukken minder fragiel dan zijn voorganger heb m al 2x laten kletteren nog geen schade niks
Wat schattig, heb je dat woord helemaal zelf opgezocht?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op de bank.
Ik ben nog van het chartaal geld.
Oh please.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat schattig, heb je dat woord helemaal zelf opgezocht?
Is wel kut ja maat van mij had hem gebroken kostte 310 euro om te laten makenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb voor deze telefoon het ook nooit gedaan, maar ben veel te bang dat het scherm binnen een maand aan diggelen ligt
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof jij altijd het woord ''chartaal'' gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |