quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Haten op AppleDan ben je gek in je hoofd.
Ik heb 2 dagen een iPhone en wil niks anders meer. En dat terwijl mijn SIMkaart nog niet geactiveerd isquote:
Bedankt Elan, ik moet het helaas wel af en toe afleggen tegen andere spelers maar alles komt goedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie 1 miljoen + downloads dus dan ben je vast heel goed als je in de Nederlandse top 10 staat
Ik haat niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Haten op AppleDan ben je gek in je hoofd.
Oke Elan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Beide zijn goed, jij bent gewoon niet goed.
Dus je vindt het een goede telefoon ondanks dat je er nog niet mee kan bellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen een iPhone en wil niks anders meer. En dat terwijl mijn SIMkaart nog niet geactiveerd is
Ik heb er wel meteen hoesje omheen gedaan hoor. Je voelt gewoon dat hij duur is en net iets te glad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
iPhone 6 is perfect formaat vond de 5 en 5s te klein maar 6 is echt
No offence verder maar je hebt niet eens geld voor Rust server laat staan dat je Apple producten kunt betalen.quote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus je vindt het een goede telefoon ondanks dat je er nog niet mee kan bellen?
Ik kan gewoon een Rust server betalen en ik heb een iPad?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
No offence verder maar je hebt niet eens geld voor Rust server laat staan dat je Apple producten kunt betalen.
Beetje voorbarig dat iemand dus loopt te haten op basis van informatie uit de derde hand.
Hoesjesquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er wel meteen hoesje omheen gedaan hoor. Je voelt gewoon dat hij duur is en net iets te glad.
O wrm zei je dan dat je geen geld had laatstquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een Rust server betalen en ik heb een iPad?
Op de bank.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
O wrm zei je dan dat je geen geld had laatst
Ik heb voor deze telefoon het ook nooit gedaan, maar ben veel te bang dat het scherm binnen een maand aan diggelen ligtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesjes
Hij is stukken minder fragiel dan zijn voorganger heb m al 2x laten kletteren nog geen schade niks
Wat schattig, heb je dat woord helemaal zelf opgezocht?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op de bank.
Ik ben nog van het chartaal geld.
Oh please.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat schattig, heb je dat woord helemaal zelf opgezocht?
Is wel kut ja maat van mij had hem gebroken kostte 310 euro om te laten makenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb voor deze telefoon het ook nooit gedaan, maar ben veel te bang dat het scherm binnen een maand aan diggelen ligt
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof jij altijd het woord ''chartaal'' gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |