Geen verkeerde keuze. Lekker bij Geronimo's zitten met je maffiamaatjes in hun porches, lambourghini's, audi's en bentleysquote:
Waarom zou ik ergens in een huis wonen terwijl ik kan huren wat ik wil waar dan ook ter wereld. Gewoon appartementje daar voor een weekje. Misschien zelfs een maandje. Dan weer verder. Beetje de wereld rondneuken. Niets mis mee.quote:
Al die appartementen kopenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom zou ik ergens in een huis wonen terwijl ik kan huren wat ik wil waar dan ook ter wereld. Gewoon appartementje daar voor een weekje. Misschien zelfs een maandje. Dan weer verder. Beetje de wereld rondneuken. Niets mis mee.
Dan steek ik liever die paar ton in het slipje van een stripperquote:
Lijkt me kut man geen thuis te hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom zou ik ergens in een huis wonen terwijl ik kan huren wat ik wil waar dan ook ter wereld. Gewoon appartementje daar voor een weekje. Misschien zelfs een maandje. Dan weer verder. Beetje de wereld rondneuken. Niets mis mee.
Als je perse een thuis wil hebben is dat vast kut ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me kut man geen thuis te hebben.
Volgens mij is dat ook een van de grootste klachten van wereldberoemde zangers dat ze van hotel naar hotel moeten en geen echt thuis hebben.
Heb lebensraum nodigquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan steek ik liever die paar ton in het slipje van een stripper
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan steek ik liever die paar ton in het slipje van een stripper
In een beetje stripper zit inmiddels genoeg ruimte hoorquote:
Ik zie dit als reeele mogelijkheden inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij gaat dusdanig los dat A al je geld binnen 1 jaar op is B je eindigt ergens in de cel vanwege seks met minderjarige strippers of C je bent dood door een overdosis van een of andere experimentele drug.
Optie D is dat je van een berg valt trouwens maar dat heb je al eens overleeft
Wanneer ga je settelen dan huisje boompje beestje.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je perse een thuis wil hebben is dat vast kut ja.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
In een beetje stripper zit inmiddels genoeg ruimte hoor
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef Elan het volgende:
Of is die nieuwe chick daar ongeschikt voor
Ga niet settelen. Chick verhuist in september naar Duitsland. Ik zie wel wat ik ga doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je settelen dan huisje boompje beestje.
Of is die nieuwe chick daar ongeschikt voor
Berlijn?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga niet settelen. Chick verhuist in september naar Duitsland. Ik zie wel wat ik ga doen.
Chick is wel huwelijksmateriaal. Ze zit immers graag op 9gag en heeft goede verhoudingen
Dortmund, Keulen, Wuupertall of nog een paar van die stadjes.quote:
Ah jammer al is Keulen nog best een toffe stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dortmund, Keulen, Wuupertall of nog een paar van die stadjes.
En lekker dicht bij Nederland en het vliegveld. Kan dingen combineren dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah jammer al is Keulen nog best een toffe stad.
telegraaf is ook geen echte krantquote:
waar ken je hem van ziet er uit als een haatbaard/potentieel terroristquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)et-al-dat-haat-video Hahhahaa hem ken ik
Eh, oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
telegraaf is ook geen echte krant
Ze is aan hem uitgehuwelijktquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
waar ken je hem van ziet er uit als een haatbaard/potentieel terrorist
Haha hij is wel oké soms. Maar hij vind wel dat hij racistisch mag doen omdat hij een neger is en die hebben het zwaar gehad vroeger.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
waar ken je hem van ziet er uit als een haatbaard/potentieel terrorist
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ama valt wel op foute typetjes zo vind ze jou ook een lekker ding
Nahquote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan je wat gaan ijshockeyen
Dat is puur fysiek en hoor ik vaker.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ama valt wel op foute typetjes zo vind ze jou ook een lekker ding
Ik heb liever een 8.6quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een 8.7 voor Nederlands. Ik zie de havo al dichterbij komen
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever een 8.6
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever een 8.6
[ afbeelding ]
7.9quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever een 8.6
[ afbeelding ]
zoek maar bevestiging bij je chickiequote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoek maar bevestiging bij je chickie
Die zit nog in de les.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoek maar bevestiging bij je chickie
Was artikel schrijven. Makkelijk dus. Ben wel benieuwd wat ik fout heb gedaan. Dacht wel dat ik helemaal goed had.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef JanCees het volgende:
Lekker hoor fYlax wat was het onderwerp
Nope, hoef ik opzich ook niet, er zijn knappere FOK!sters die die sturen. Anywhore, denk niet dat ze veranderd is. Misschien wat meer zelfvertrouwen wat het hele gebeuren hilarisch maakt.quote:
Hopelijk komt er een vraag wat je moet doen als een gast lasagne morst op je eettafel. Dan heb je hem alvast goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 6 februari een tentamen over huishouden
Handdoekjes op de juiste manier vouwen en je krijgt een sticker?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 6 februari een tentamen over huishouden
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een vraag wat je moet doen als een gast lasagne morst op je eettafel. Dan heb je hem alvast goed.
Hehe nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Handdoekjes op de juiste manier vouwen en je krijgt een sticker?
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, mij zie je de rest van de dag niet meer!
Ik zie 1 miljoen + downloads dus dan ben je vast heel goed als je in de Nederlandse top 10 staatquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Haten op AppleDan ben je gek in je hoofd.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 dagen een iPhone en wil niks anders meer. En dat terwijl mijn SIMkaart nog niet geactiveerd isquote:
Bedankt Elan, ik moet het helaas wel af en toe afleggen tegen andere spelers maar alles komt goedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie 1 miljoen + downloads dus dan ben je vast heel goed als je in de Nederlandse top 10 staat
Ik haat niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Oke Elan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Beide zijn goed, jij bent gewoon niet goed.
Dus je vindt het een goede telefoon ondanks dat je er nog niet mee kan bellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen een iPhone en wil niks anders meer. En dat terwijl mijn SIMkaart nog niet geactiveerd is
Ik heb er wel meteen hoesje omheen gedaan hoor. Je voelt gewoon dat hij duur is en net iets te glad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
iPhone 6 is perfect formaat vond de 5 en 5s te klein maar 6 is echt
No offence verder maar je hebt niet eens geld voor Rust server laat staan dat je Apple producten kunt betalen.quote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus je vindt het een goede telefoon ondanks dat je er nog niet mee kan bellen?
Ik kan gewoon een Rust server betalen en ik heb een iPad?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
No offence verder maar je hebt niet eens geld voor Rust server laat staan dat je Apple producten kunt betalen.
Beetje voorbarig dat iemand dus loopt te haten op basis van informatie uit de derde hand.
Hoesjesquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er wel meteen hoesje omheen gedaan hoor. Je voelt gewoon dat hij duur is en net iets te glad.
O wrm zei je dan dat je geen geld had laatstquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een Rust server betalen en ik heb een iPad?
Op de bank.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
O wrm zei je dan dat je geen geld had laatst
Ik heb voor deze telefoon het ook nooit gedaan, maar ben veel te bang dat het scherm binnen een maand aan diggelen ligtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesjes
Hij is stukken minder fragiel dan zijn voorganger heb m al 2x laten kletteren nog geen schade niks
Wat schattig, heb je dat woord helemaal zelf opgezocht?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op de bank.
Ik ben nog van het chartaal geld.
Oh please.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat schattig, heb je dat woord helemaal zelf opgezocht?
Is wel kut ja maat van mij had hem gebroken kostte 310 euro om te laten makenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb voor deze telefoon het ook nooit gedaan, maar ben veel te bang dat het scherm binnen een maand aan diggelen ligt
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof jij altijd het woord ''chartaal'' gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |