Dat is wel een buitenkansje ja. Inmiddels al 370 views. Adsense maar eens aanzetten. Lekker lui rijk worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
Surströming eten jezelf filmen en op YT zetten
Leuken plaatquote:
quote:
Mwoah. In het zuiden zit je met in de winter gemiddeld zo'n 15 tot 20 graden best redelijk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
Texas lijkt me best chill alleen daar is het weer net zo kut als hier momenteel en net zo onbestendig als bij Dvengod
Texas is warm klimaat manquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
Texas lijkt me best chill alleen daar is het weer net zo kut als hier momenteel en net zo onbestendig als bij Dvengod
Nog een voordeel genoeg goedkope coke daarquote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. In het zuiden zit je met in de winter gemiddeld zo'n 15 tot 20 graden best redelijk hoor
Gemiddeld in januari 13/14 graden. Dat er af en toe een minder dagje tussenzit heb je bijna overal ter wereld wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je denken he maar Dallas is maar 6 graden nu.
ach nog een paar jaar hebben we dat hier ook, global warming ftwquote:Op maandag 12 januari 2015 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld in januari 13/14 graden. Dat er af en toe een minder dagje tussenzit heb je bijna overal ter wereld wel.
Alleen wanneer de serie kut is vergeet ik allesquote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige die weinig details onthoud van series?
New York en dan een luxe appartement met uitzicht op Central Park ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Waar zou je gaan wonen als je écht veel geld had, let's say 100 miljoen+ op de bank
Ik zit ter hoogte van Chicago. Zuid-Bulgarije is meer lijn New-York.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef JanCees het volgende:
Bulgarije zit ten hoogte van Chicago zoiets
Nergens.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Waar zou je gaan wonen als je écht veel geld had, let's say 100 miljoen+ op de bank
Chill jaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
New York en dan een luxe appartement met uitzicht op Central Park ofzo
Veliko Tarnovoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |