Meeste mensen waar ik mee praat online enzo komen uit Socalquote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Ja rednecks zullen niet veel hebben met New Yorkers nee
Socal?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:43 schreef Lixue het volgende:
[..]
Meeste mensen waar ik mee praat online enzo komen uit Socal
Deze zie ik zo elke 1 a 2 maanden weer opduiken dit plaatjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog niet half zo swag als
[ afbeelding ]
allemaal locals daarzoquote:
Hij blijft leuk hequote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze zie ik zo elke 1 a 2 maanden weer opduiken dit plaatje
Makes sensequote:
Raymond van Barneveldquote:
watquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld
5 min. ·
Zo bijna beginnen aan mijn reis om de wereld in 30 uur eerst 14 uur naar Abu Dhabi daar 2 uurtjes wachten dan 6,5 uur naar Londen daar 2,5 wachten en dan eindelijk terug naar Nederland sinds 27 dec. 14 dagen bankhangen voor gevorderden heh Dven haha ff helemaal niets ben blij jullie weer snel te zien.
Bedreig hemquote:
Soms kan je te ver gaan.quote:
Ga naar Kirunaquote:
Lekker zonnetje wel hier ja.quote:
Ziet er lekker warm uit. Nee nog paar maandjes wachten helaasquote:
Jij wel ahahahahaquote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er lekker warm uit. Nee nog paar maandjes wachten helaas
quote:
Beetje sneeuwscooteren en sledehondrijden. Niets mis mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lapland lijkt me nog wel een keer kicken
Preciesquote:Op maandag 12 januari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje sneeuwscooteren en sledehondrijden. Niets mis mee.
Dat is wel een buitenkansje ja. Inmiddels al 370 views. Adsense maar eens aanzetten. Lekker lui rijk worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
Surströming eten jezelf filmen en op YT zetten
Leuken plaatquote:
quote:
Mwoah. In het zuiden zit je met in de winter gemiddeld zo'n 15 tot 20 graden best redelijk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
Texas lijkt me best chill alleen daar is het weer net zo kut als hier momenteel en net zo onbestendig als bij Dvengod
Texas is warm klimaat manquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
Texas lijkt me best chill alleen daar is het weer net zo kut als hier momenteel en net zo onbestendig als bij Dvengod
Nog een voordeel genoeg goedkope coke daarquote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. In het zuiden zit je met in de winter gemiddeld zo'n 15 tot 20 graden best redelijk hoor
Gemiddeld in januari 13/14 graden. Dat er af en toe een minder dagje tussenzit heb je bijna overal ter wereld wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je denken he maar Dallas is maar 6 graden nu.
ach nog een paar jaar hebben we dat hier ook, global warming ftwquote:Op maandag 12 januari 2015 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld in januari 13/14 graden. Dat er af en toe een minder dagje tussenzit heb je bijna overal ter wereld wel.
Alleen wanneer de serie kut is vergeet ik allesquote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige die weinig details onthoud van series?
New York en dan een luxe appartement met uitzicht op Central Park ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Waar zou je gaan wonen als je écht veel geld had, let's say 100 miljoen+ op de bank
Ik zit ter hoogte van Chicago. Zuid-Bulgarije is meer lijn New-York.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef JanCees het volgende:
Bulgarije zit ten hoogte van Chicago zoiets
Nergens.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
Waar zou je gaan wonen als je écht veel geld had, let's say 100 miljoen+ op de bank
Chill jaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
New York en dan een luxe appartement met uitzicht op Central Park ofzo
Veliko Tarnovoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |