Kan niet echt vinger op de pols leggen. Hoe ze met alles omgaan gewoonquote:
Zijn toch allemaal zelfde in Volendam tochquote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow hoezo lek je mijn voor en achternaam
Ik heb wel eens de vinger in een poolse gelegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet echt vinger op de pols leggen. Hoe ze met alles omgaan gewoon
Met dranka of wietje bijv
Natte vinger gehaald?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de vinger in een poolse gelegd.
Mss zijn wij nu wel schoonfamiliequote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de hand in een poolse gelegd.
Vinger nu ipv hand? Straks alleen nog maar kootjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de vinger in een poolse gelegd.
Ja, ik moest even wat lijmen in huis.quote:
Ik bedacht me dat Poolse meisjes vrij nauw zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinger nu ipv hand? Straks alleen nog maar kootje
Met alle inteelt in Polen is dat best mogelijk jaquote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mss zijn wij nu wel schoonfamilie
Hebben geen parliament in nederland manquote:Op maandag 12 januari 2015 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Met alle inteelt in Polen is dat best mogelijk ja
Geen ideequote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal zelfde in Volendam toch
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wtff je moet persee in rolstoel ziekenhuis uitgereden worden wtf
Chill tochquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt. Erg triest. Misschien zit er wel handel in.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben geen parliament in nederland man
quote:Het is het enige veelgerookte merk met een verzonken filter, dat enkele millimeters na het begin van de huls is geplaatst. Volgens de fabrikant zou de open ruimte aan het begin van de sigaret verhinderen dat teer in aanraking komt met de mond van de roker. Deze holte zou de populariteit van de sigaret echter ook op een andere manier verklaren: de huls zou geschikt zijn voor het snuiven van cocaïne.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Priyaten den.quote:
Gemiddelde New Yorker is ontzettend onbeschoft, heb ik gehoord. Van Amerikanen uit andere steden dan wel, dus die zijn misschien ook een beetje biased.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat os de reden dat je denkt dat elke Amerikaan auti is? Apart
Deze zomer in New York geweest. Zeer sociaal vaardig
Veel plezier met je fam xxquote:
Valt heel erg mee. Ja rednecks zullen niet veel hebben met New Yorkers neequote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef Lixue het volgende:
[..]
Gemiddelde New Yorker is ontzettend onbeschoft, heb ik gehoord. Van Amerikanen uit andere steden dan wel, dus die zijn misschien ook een beetje biased.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog niet half zo swag als
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |