Ja daarna pasquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet duidelijk gemaakt
Hou je niet van de domme
Oh als je gewoon normaal doet hier heb ik geen probleem met je.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Lixue het volgende:
Fok-it deed vroeger wel ok tegen mij, maar zo van de een op de andere dag had ie ineens iets tegen meIk zal toegeven dat ik niet altijd even chill tegen iedereen ben geweest maar ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hem heb misdaan
Als jij in ksc blijft houd ik fylax in bedwangquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Lixue het volgende:
Fok-it deed vroeger wel ok tegen mij, maar zo van de een op de andere dag had ie ineens iets tegen meIk zal toegeven dat ik niet altijd even chill tegen iedereen ben geweest maar ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hem heb misdaan
Dat is iets heel anders.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Inso vraagt of je uit het raam wil springen, doe je het ook?
Nee. En dan nog niet te spreken over deze post:quote:
Waar komt dat vandaan? Waarom mededeel je dat ons? Waarom die emogif? Wat boeit het jou?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. En dan nog niet te spreken over deze post:
[..]
Waar komt dat vandaan? Waarom mededeel je dat ons? Waarom die emogif? Wat boeit het jou?
Je kent d'r niet.
Maar dat is dus 't hele ding, omdat jij nu negatief tegen mij aankijkt ga je sowieso alles dat ik doe of zeg vanuit een negatief standpunt bekijken dus eigenlijk heeft het vrij weinig zin.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als je gewoon normaal doet hier heb ik geen probleem met je.
Maar om de een of andere reden geloof ik daar niet meer zo in. Maar als je het een paar maanden normaal uithoudt hier neem ik m'n woorden terug
Dat is toch logisch? Als je nou een keer kut deed en daana na een tijdje weer terugkwam a la. Maar bij jou is het al tig keer: kut doen, tijdje later terugkomen, eventjes normaal, dan weer kut doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dat is dus 't hele ding, omdat jij nu negatief tegen mij aankijkt ga je sowieso alles dat ik doe of zeg vanuit een negatief standpunt bekijken dus eigenlijk heeft het vrij weinig zin.
Geldt trouwens ook voor de rest van de meerderheid hier.
Maak te veel die dat fouten en mensen verbeteren datquote:
oh ja dat is irriquote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maak te veel die dat fouten en mensen verbeteren dat
Maar als je zo graag weer hier mee wilt posten zal ik je nog wel keer voordeel van de twijfel geven verder, daar niet van.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Maar dat is dus 't hele ding, omdat jij nu negatief tegen mij aankijkt ga je sowieso alles dat ik doe of zeg vanuit een negatief standpunt bekijken dus eigenlijk heeft het vrij weinig zin.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je zo graag weer hier mee wilt posten zal ik je nog wel keer voordeel van de twijfel geven verder, daar niet van.
Tja zo is het leven. Het zijn toch echt je eigen daden. Kun je wel gaan grienen verderquote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zooo graag bij wil horen of zo, was gewoon benieuwd hoe het hier ging. Ik hoor ''er'' sowieso niet bij hier dus dat zal me dan ook een worst wezenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je zo graag weer hier mee wilt posten zal ik je nog wel keer voordeel van de twijfel geven verder, daar niet van.
Is ook zo, we zullen zien hoe 't gaatquote:Op maandag 12 januari 2015 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja zo is het leven. Het zijn toch echt je eigen daden. Kun je wel gaan grienen verder
Haha, je zei worst,quote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zooo graag bij wil horen of zo, was gewoon benieuwd hoe het hier ging. Ik hoor ''er'' sowieso niet bij hier dus dat zal me dan ook een worst wezenMaar goed het is sowieso nooit slecht om te proberen om normaal met mensen om te gaan. Dus bij deze
Dat is sowieso nooit slecht nee, maar wat maakte het dat je terugkwam dan? Zal dat wel gemist hebben gisterquote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zooo graag bij wil horen of zo, was gewoon benieuwd hoe het hier ging. Ik hoor ''er'' sowieso niet bij hier dus dat zal me dan ook een worst wezenMaar goed het is sowieso nooit slecht om te proberen om normaal met mensen om te gaan. Dus bij deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |