quote:
Thx.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig. Gewoon niet doen. Bemoei je er gewoon niet mee en doe normaal tegen d'r, want ze heeft je niks misdaan.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:52 schreef Etsu het volgende:
Fylax probeert ook weer eens mee te doen en bij te horen
Doe maar gewoon niet.
Nou nou nouquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Fok-it was vroeger ook een aidsuser, en toch doet Fylax wel normaal tegen hem. Wat klopt er niet?
Ja weet ik veel dat t een grap wasquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe maar gewoon niet fylax
Is niemand bij gebaad
Wat praat jij over mijquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Fok-it was vroeger ook een aidsuser, en toch doet Fylax wel normaal tegen hem. Wat klopt er niet?
Jij ookquote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zie toch "Haal haar hierheen" kan ik toch niet aanvoelen of het serieus is of niet?quote:
Ik ben altijd al normaal geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij ook
Ik ben in rotterdam
Wanneer seks
Ik was ook vroeger een schatje, alleen was allemaal in geheimtaal jwzquote:
Waarom zou je het doen überhaupt?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie toch "Haal haar hierheen" kan ik toch niet aanvoelen of het serieus is of niet?
Ik heb het gelukkig niet duidelijk gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie toch "Haal haar hierheen" kan ik toch niet aanvoelen of het serieus is of niet?
Heeft dingetje nog gereageerd dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Lixue het volgende:
Fok-it deed vroeger wel ok tegen mij, maar zo van de een op de andere dag had ie ineens iets tegen meIk zal toegeven dat ik niet altijd even chill tegen iedereen ben geweest maar ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hem heb misdaan
Dan ben ik wegquote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben altijd al normaal geweest.
Ik in Grunn, ga vrijdag er weer heen.
Zaterdagochtend doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |