Spatie vroeg of ik een keer terug wilde komen dus ik dacht ach waarom ook nietquote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit slecht nee, maar wat maakte het dat je terugkwam dan? Zal dat wel gemist hebben gister
neequote:
boeiendquote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering wat blijf jij kinderachtig op fok zeg
Ook al zo een toevoeging die spatiequote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Lixue het volgende:
[..]
Spatie vroeg of ik een keer terug wilde komen dus ik dacht ach waarom ook niet
Aha oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Lixue het volgende:
[..]
Spatie vroeg of ik een keer terug wilde komen dus ik dacht ach waarom ook niet
Ik zat in zo een diep dal qua verveling dat ik maar besloot om spatie te skypen, nou dan weet je dat het erg isquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook al zo een toevoeging die spatie
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik zat in zo een diep dal qua verveling dat ik maar besloot om spatie te skypen, nou dan weet je dat het erg is
Maar goed, hij neemt op, eerste dat ie zegt ''HEEEJJJ BEN JE AL AFGEVALLEN?''
M'n broertje en m'n ma zaten erbij verdomme, en maar lachen
Meh redelijk, beter dan de vorige keer toen ik hier nog postte. Mentaal enzoquote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aha oke.
Maar verder wel alles goed met je?
Niet in Ikazia geboren wordenquote:
Kutgast is het.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook al zo een toevoeging die spatie
En afgevallen dus. Goed bezigquote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Lixue het volgende:
[..]
Meh redelijk, beter dan de vorige keer toen ik hier nog postte. Mentaal enzo
Kon niet meer naar die school toe, beetje lugubere zaakjes aan de hand daar waar ik teveel van af wist. Hebben ze met m'n cijfers zitten rommelen en me op 0.1 punt laten zakken, leuk hé.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En afgevallen dus. Goed bezig
Nog studie aan het doen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Lixue het volgende:
[..]
Kon niet meer naar die school toe, beetje lugubere zaakjes aan de hand daar waar ik teveel van af wist. Hebben ze met m'n cijfers zitten rommelen en me op 0.1 punt laten zakken, leuk hé.Heb nog aan een rechtzaak gedacht maar dat is het me niet waard. Nu gewoon werken en dan na de zomer weer naar een andere school, ik dacht toch al aan een switch van opleiding dus zo'n ramp is het ook nog weer niet.
Welke opleiding denk je aan dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Lixue het volgende:
[..]
Kon niet meer naar die school toe, beetje lugubere zaakjes aan de hand daar waar ik teveel van af wist. Hebben ze met m'n cijfers zitten rommelen en me op 0.1 punt laten zakken, leuk hé.Heb nog aan een rechtzaak gedacht maar dat is het me niet waard. Nu gewoon werken en dan na de zomer weer naar een andere school, ik dacht toch al aan een switch van opleiding dus zo'n ramp is het ook nog weer niet.
Ik ook vanwege het feit dat je niet op station dijkzigt stondquote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
jammer dat jhali me negeert
ik ben depressief nu
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook vanwege het feit dat je niet op station dijkzigt stond
Wat is er drolletjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
jammer dat jhali me negeert
ik ben depressief nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |