Dat zal een smakelijk bakje zijn geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vanuit indonesia kopi luwak meegenomenkattenpoepkoffie
duurste koffie ter wereld geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal een smakelijk bakje zijn geweest.
Dat vind ik wel handig, weinig hoeven regelen. Alleen een paar keer voor vrije dagen in het programma vooraf wat geregeldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
die reis ziet er tof uit martalleen mag ie van mij wel minimaal twee keer zo lang zijn en zonder planning. lijkt me vreselijk als alles zo voorgekauwd is
maar wie weet is het ook wel heel chill dat je niks zelf hoeft te regelen.
zolang je niet in dezelfde ruimte ect verblijft moet dat toch wel goed komenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik wel handig, weinig hoeven regelen. Alleen een paar keer voor vrije dagen in het programma vooraf wat geregeld.
Heb overigens ook naar die reis zitten kijken voor deze winter, maar leek me niet handig in combinatie met allergie om dan met honden te gaan reizen.
Ja, maar je gaat ook naar de fokkerij en zo... dat houdt me nog wel een beetje tegenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zolang je niet in dezelfde ruimte ect verblijft moet dat toch wel goed komenbuiten zal t wel loslopen met allergie lijkt me
weet je hoe vet sledehondenrijden moet zijn
als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat ook naar de fokkerij en zo... dat houdt me nog wel een beetje tegen.
Ik ben dat verhaal trouwens nog een keer aan het herschrijven, herlas het zelf en was niet helemaal tevreden over de opzet en volgorde en zo. Mag ik het als het af is nog een keer sturen?.
Ik wil naast Canada misschien nog wel een keertje weg dit jaar. Maar dan wat dichter bij huis en iets korter. Maar nog geen concrete plannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt altijd reiskriebelszet me voor een tv met reisprogramma's en ik wil meteen gaan boeken
![]()
't is dat t allemaal zo verdomde duur is
Deze reis leek me ook wel mooi... speciale fotoreis is wel wat voor mijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaanhet noorderlicht, sneeuw
zo gaaf!!
oh en sure
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt altijd reiskriebelszet me voor een tv met reisprogramma's en ik wil meteen gaan boeken
![]()
't is dat t allemaal zo verdomde duur is
ja ik wil volgend jaar minimaal n maand weg, moet ik nu al rekening mee houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
En dat je zo weinig vrije dagen hebt
oooh met orca'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze reis leek me ook wel mooi... speciale fotoreis is wel wat voor mij.
https://www.snp.nl/reis/noorwegen/winters_lofoten_fotografiereis
Alleen zat hij heel snel vol, dus ik kon niet boeken voor dit jaar.
jij en Mart samen op vakantie.....prima tv-format.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oooh met orca's![]()
lijkt me wel irritant met alleen maar fotogravenmoet je de hele tijd op iedereen wachten.
In Canada kan ik een optionele walvisexcursie maken. Lijkt me ook wel gaafquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oooh met orca's![]()
lijkt me wel irritant met alleen maar fotogravenmoet je de hele tijd op iedereen wachten.
Want?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij en Mart samen op vakantie.....prima tv-format.
het is vaak wel een beetje fotograaf eigen om overal megalang te treuzelen en te wachten op perfect licht of een foto zonder mensen of schaduwen erinquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Canada kan ik een optionele walvisexcursie maken. Lijkt me ook wel gaaf.
En geloof het of niet, maar ik maak tijdens zo'n vakantie vaak de meeste foto's, maar ben zelden als laatste terug bij de bus.
Mja, in Ierland heb ik inderdaad wel een rondje tussen wat ruïnes een tweede keer gemaakt, omdat ineens alle toeristen weg waren en ik de gebouwen op de foto kon krijgen zonder mensen eropquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is vaak wel een beetje fotograaf eigen om overal megalang te treuzelen en te wachten op perfect licht of een foto zonder mensen of schaduwen erindan hebben ze met jou nog mazzel als ik t zo hoor
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachtenquote:
En vervolgens duik ik de ene na de andere souvenirwinkel in op zoek naar koelkastmagneetjes zeker?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachten
ldg gaat wel met een coctailtje in een lokaal barretje zitten toekijken hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachten
zal ik mijn bankrekeningnummer even doorsturenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Dit jaar Tenerife in mei, Italië, cruisen en Oostenrijk in juli. Volgend jaar wellicht westkust USA of Maleisië oid
Ze hebben er ook gewoon friet en snacks dus....quote:
Broodje gezond??quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
damn.. drie keer raden waar ik nu trek in heb
dat ook welquote:
Zoiets ja. Ik ga even wat boodschapjes doen hieronder, ook even wat verse croissantjes/broodjes meenemen. Ik ben vandaag net niet weggewaaid op de fiets tijdens het bezorgenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ook welvolgens mij is het gewoon lunchtijd
ik ga zo ook met iemand boodschappen doen, lekker twintig minuten lopend door de wind ploegenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik ga even wat boodschapjes doen hieronder, ook even wat verse croissantjes/broodjes meenemen. Ik ben vandaag net niet weggewaaid op de fiets tijdens het bezorgen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik mijn bankrekeningnummer even doorsturen?
Dan zou ik naar een andere supermarkt moeten lopen, en daar ben ik nu te moe voor. Als ik niet had moeten werken, had ik het misschien wel overwogen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo ook met iemand boodschappen doen, lekker twintig minuten lopend door de wind ploegen
ik bij Sushi Cubequote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:51 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen ook maar eens het lekkere weer trotseren..
Vanavond eten @ Shabu Shabu
Patat met een frikandel!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
damn.. drie keer raden waar ik nu trek in heb
is pas mn eerste x dit jaar joh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
hou op over sushi allemaal![]()
you're not helping
ik ben n verwend luxepaard.. mag niet uit eten van mezelf"moet"nog tenminste drie keer deze maand.
Ik heb ook eieren gehaald. Brak ik zelf bij het checken op kapotte eieren 1 van de eitjes...quote:
Nog een keer dan:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
you're not helping
quote:
www.thuisbezorgd.nl.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
you're not helping
ik ben n verwend luxepaard.. mag niet uit eten van mezelf"moet"nog tenminste drie keer deze maand.
doe je goed Bosquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook eieren gehaald. Brak ik zelf bij het checken op kapotte eieren 1 van de eitjes...![]()
![]()
![]()
ik zit ook op eenquote:
Ik ben wel gewoon netjes naar een vakkenvuller gelopen..quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon netjes naar een vakkenvuller gelopen..
Eindhovense humor zekerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:39 schreef Bos81 het volgende:
http://www.granditalia.nl(...)-in-tomatensaus.html
Hiervoor heb ik de eieren/ei nodig.
Eigenlijk had ik het gewoon zo moeten laten Er staat ook 1 stuk ei in het recept![]()
![]()
![]()
![]()
autistquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:40 schreef Muck het volgende:
Labels printen voor de opbergdozen op mijn werkplek
Heerlijkquote:
Je hebt PMquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaanhet noorderlicht, sneeuw
zo gaaf!!
oh en sure
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Hoi! Mag ik ook een kopje koffie/thee meedrinken hier?
Kwiew!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Koffie doen we hier niet aan, alleen aan thee en warme Chocomelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Warme chocomelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie doen we hier niet aan, alleen aan thee en warme Chocomel.
fixedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie doen we hier niet aan en alleen aan thee en warme Chocomel.
quote:
quote:
Goed.quote:
en dan is het goed te weten dat Takke en MPG zo iemand als jij in de buurt hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed.Voor de familie ergens ook blij dat de hecktiek achter de rug is en ze hoprlijk een beetje rustig alles kunnen gaan verwerken.
iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed.Voor de familie ergens ook blij dat de hecktiek achter de rug is en ze hoprlijk een beetje rustig alles kunnen gaan verwerken.
te jong sowieso!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en dat gaat niet makkelijk zijn![]()
hoe oud is pappatakkie trouwens geworden
dat is het altijdquote:
mn oud tantes zijn allemaal rond de 90. Nog steeds kut als ze overlijden maar volgens mij is het wel eerst hun beurt en dan pas andere.quote:
iig pas als iemand boven de 75 is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
mn oud tantes zijn allemaal rond de 90. Nog steeds kut als ze overlijden maar volgens mij is het wel eerst hun beurt en dan pas andere.
Nog maar 67.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en dat gaat niet makkelijk zijn![]()
hoe oud is pappatakkie trouwens geworden
te jongquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog maar 67.
Zo bizar, zowel Takke als ik hadden deze week een ouder op de SEH (zelfde ziekenhuis ook nog). De ene tekende vandaag het condoleanceregister voor de ander.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog maar 67.
Zo bizar, zowel Takke als ik hadden deze week een ouder op de SEH (zelfde ziekenhuis ook nog). De ene tekende vandaag het condoleanceregister voor de ander.
Mijn vader hoopt dat in juni te worden..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
67 das maar iets ouder dan mn eigen vader
de mijne heeft dat niet eens gehaaldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne heeft dat niet eens gehaald
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mijn moeder helaas ook niet..
Maar goed alles onder de 70 is mi gewoon te jong.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Soms realiseer je dat ineens.. Dat mensen om je heen oud worden
Als ik naar één kant van mijn familie kijk heeft ieder gezin daar zijn of haar ellende met chronische ziekten en invaliditeit. En aan de andere kant begint het ook te kraken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Soms realiseer je dat ineens.. Dat mensen om je heen oud worden
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne heeft dat niet eens gehaald
quote:
mijn ouders beide de 60 niet eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
is 17 nog een kind? zo ja dan kan ik beamen dat het vreselijk is. Hoe stoer en hard ik er over doe...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk wel dat ik blij mag zijn dat ik al een volwassen leeftijd had, toen mijn moeder overleed. Het lijkt me vreselijk om als kind een van je ouders te verliezen...
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
is 17 nog een kind? zo ja dan kan ik beamen dat het vreselijk is. Hoe stoer en hard ik er over doe...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jamet volwassen leeftijd bedoel ik boven de 18-21
17 is gewoon een tricky leeftijd, sommige zijn dan nog aan het puberen natuurlijk..
Ik zag (restje) komkommerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Shabu was weer een feest voor de smaakpapillen
Qube ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Shabu was weer een feest voor de smaakpapillen
die smaakten prima iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag (restje) komkommerGoed bezig!
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die smaakten prima idd
Champignons ook
Amersfoort is ook prima, was ik tijdje terug met m'n werk een keer. Zoetermeer heeft al een hele tijd toetjes. Had net mini Tom pouche, chocolade mousse, cake, aardbeien en perzikjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Volgende week weer naar Amersfoort![]()
Heeft Zoetermeer nu ook toetjesbuffet? Want daar vreten wij ons tegenwoordig klem aan.
Toek is nog steeds aan het puberen, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jamet volwassen leeftijd bedoel ik boven de 18-21
17 is gewoon een tricky leeftijd, sommige zijn dan nog aan het puberen natuurlijk..
Peuterpubertijd he. Hij moet nog zindelijk wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek is nog steeds aan het puberen, toch?
je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. waarom tussendoor volwassen doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is jouw schuld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb me ook klem gevreten aan de toetjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Volgende week weer naar Amersfoort![]()
Heeft Zoetermeer nu ook toetjesbuffet? Want daar vreten wij ons tegenwoordig klem aan.
Waitwhut? Advocaat met kokosroom?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb me ook klem gevreten aan de toetjes
Minichocolademousse, tiramisu en advocaat met kokosroom
En een heel klein, schattig bakje crème brulee
Ook noms!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amersfoort is ook prima, was ik tijdje terug met m'n werk een keer. Zoetermeer heeft al een hele tijd toetjes. Had net mini Tom pouche, chocolade mousse, cake, aardbeien en perzikjes
En datquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Je ouders verliezen is op elke leeftijd afschuwelijk. Maar als je nog in een fase zit waarop je je eigen leven nog niet hebt vormgegeven, is het vaak helemaal een drama.
Bountyyyyyyquote:
Kokos douchegelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Bountyyyyyy
Liefst de pure variant
Malibuuuu
Ferrero rocher
Kokosijs van de ijsboer in mijn durrep
Door ervaring wijs geworden zul je mij dat laatste niet horen zeggen. Gezond oud worden is een hele kunst en als je lijf zo moe is van het leven kan de dood een verlossing zijn. Zowel voor de betrokkene als de nabestaanden. Of je nu 70, 80 of 90 bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat
Ik ben de laatste jaren heel wat familieleden verloren en mijn moeder al twee keer bijna, maar godzijdank zijn ze er allebei nog
Ze zijn nu 63 en 57 en wat mij betreft moeten ze echt nog een jaar of 30 mee.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door ervaring wijs geworden zul je mij dat laatste niet horen zeggen. Gezond oud worden is een hele kunst en als je lijf zo moe is van het leven kan de dood een verlossing zijn. Zowel voor de betrokkene als de nabestaanden. Of je nu 70, 80 of 90 bent.
Shampoo met stukjesquote:
poesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Oeh, kokosIk val op t goede moment binnen.
* Buurpoes pakt nog een pepernoot.
Ik heb wel eens shampoo aan n stuk gezien. En aan iemand cadeau gedaan, hehehe.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shampoo met stukjes
En geen krullen
als iedereen maar weg blijft dan snap ik wel dat het hier zo rustig isquote:
Shampoo barsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens shampoo aan n stuk gezien. En aan iemand cadeau gedaan, hehehe.
Mobiel zeker? Bug is allang gemeld, maar de voortgang is gelijk aan de voortgang van de fok-shop, geloof ik.quote:
Soms zit het leven in de weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iedereen maar weg blijft dan snap ik wel dat het hier zo rustig is
Ik gebruik meestal jumping juniper of fair trade honeyquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shampoo met stukjes
En geen krullen
Ik jat meestal shampoo van buurkater of buurkitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal jumping juniper of fair trade honey
hier wat slag, maar helaas geen krullen. Wel 8 kruinen, dus een soort ragebol op mijn hoofd
bij mij (mobiel idd) is de UI van Takkie stukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mobiel zeker? Bug is allang gemeld, maar de voortgang is gelijk aan de voortgang van de fok-shop, geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik jat meestal shampoo van buurkater of buurkitten.
Bij mij ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij (mobiel idd) is de UI van Takkie stuk
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Bountyyyyyy
Liefst de pure variant
Malibuuuu
Ferrero rocher
Kokosijs van de ijsboer in mijn durrep
healthypeople kokoswater met ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
De sappen met kokos van CoolBest![]()
Mijn gehaktballetjes met geraspte kokos![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Past mooi bij de tt dit onderwerp
Beiden nog nooit opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
De sappen met kokos van CoolBest![]()
Mijn gehaktballetjes met geraspte kokos![]()
![]()
Dat is dan ook niet echt een goede combinatiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
Ik had laatst hutspot met santen ipv een klontje boter.Echt heeeeeeeeel vies.
Dat laatste kan ook niet, want ik heb nooit voor je gekookt. Ik heb ze wel al eens voor anderen gemaakt en die vielen toen goed in de smaakquote:
Had je dat Buurkater niet wat eerder kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt een goede combinatie
Hij nam zijn telefoon niet opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Had je dat Buurkater niet wat eerder kunnen vertellen?
door de curry, satehsausquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
Waar kan ik die santen dan wel voor gebruiken?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
door de curry, satehsaus
Oh wij ook hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Curry! Hoe stom dat ik daar niet eerder aan dacht.
Satehsaus maak ik meestal uit n kuipje.Zelfgemaakt is vaak lekkerder, maar het is bij mij meestal zo'n last minute dingetje..
Ik zit ook op de bank.quote:
Ik heb een briljant recept met kip, santen, erwtjes, citroen en nog wat zut.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
Waar kan ik die santen dan wel voor gebruiken?
Zo'n geel kuipje, 1:1 aanlengen met water. In een pannetje, dat oogt beter op tafel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh wij ook hoorzon vies aangekoekt magnetronbakje vaak zelfs
Vertel!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een briljant recept met kip, santen, erwtjes, citroen en nog wat zut.
MPG en Takke hebben gevróten.
Flink doorroeren en je merkt er niks meer van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh wij ook hoorzon vies aangekoekt magnetronbakje vaak zelfs
Dan moet ik opstaan en het recept zoeken.quote:
Spannend!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flink doorroeren en je merkt er niks meer van.![]()
Ik krijg morgen voor het eerst de Hello Fresh boxMinder pakjes koken, meer variatie en ik hoef niet naar de supermarkt. Eens kijken of me dat het extra geld waard is.
Jamaar anders kan ik het niet maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan en het recept zoeken.
Nou, vooruit dan.....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jamaar anders kan ik het niet maken.
Oh leukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flink doorroeren en je merkt er niks meer van.![]()
Ik krijg morgen voor het eerst de Hello Fresh boxMinder pakjes koken, meer variatie en ik hoef niet naar de supermarkt. Eens kijken of me dat het extra geld waard is.
Wanneer ga je voor me koken dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook niet, want ik heb nooit voor je gekookt. Ik heb ze wel al eens voor anderen gemaakt en die vielen toen goed in de smaak![]()
![]()
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit een uitgebreide KSC kookmeet geweest?
Er zijn wel veel ksc'ers die bij me gegeten hebben, maar een kokmeeuw nog nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Dat is minder ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh leukik wil ook graag maar dan zouden wij de vega doos moeten nemen en die is nog duurder en heeft niet altijd aanvullingen op t gewone vleesmenu
Barretje en haar ex-man hebben een paar jaar geleden een goede maaltijd voor een aantal Fok!kers gekooktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Koppiepeestopslaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest toch drinken halen
Voor 4 personen:
250 gram rijst
400 gram kipfilet in blokjes
Olie (om te bakken)
5 eetlepels chilisaus (zoet)
400 gram groentenmix (of wat je lekker vindt)
300 gram diepvriesdoperwten ( die MOETEN erin!)
2 eetlepels citroensap
1 blik santen (400 ml)
Rijst koken.
Kip braden.
Chilisaus en groentenmix aan kip toevoegen.
Doperwten, citroensap en santen daaraan toevoegen en nog een minuut of vijf laten koken.
Peper en zout naar smaak, rijst erbij, klah!
Lekker!
Echt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barretje en haar ex-man hebben een paar jaar geleden een goede maaltijd voor een aantal Fok!kers gekookt![]()
een normale keuken is wat klein I guess, je zou idd zo'n mega keuken workshop gebeuren moeten hebbenquote:
ik kom niet verder dan Mart waar ik eens gegeten heb gelkoof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Weet ik niks van
Een hoop ksc'ertjes hebben wel bij KG gegeten, maar die had niet zelf gekookt
Uhm, jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
Jouw santen is wat anders dan mijn santen...jij gebruikt kokosmelk toch? Ik heb een pakje hard vet.
In een gewone keuken kan ik ook voor 20-25 man koken hoor. Doe ik met verjaardagen ook. Het knelpunt blijft wel de eettafel, daar kan met n beetje wringen 15 man aan. Maar wat doe je dan met de rest?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een normale keuken is wat klein I guess, je zou idd zo'n mega keuken workshop gebeuren moeten hebben
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm, jaIk heb het over die vloeibare variant.
Kokosvet zou ik denk ik in mijn haar doen of zo, als masker.
Bord op schoot.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In een gewone keuken kan ik ook voor 20-25 man koken hoor. Doe ik met verjaardagen ook. Het knelpunt blijft wel de eettafel, daar kan met n beetje wringen 15 man aan. Maar wat doe je dan met de rest?
Alles kan eruitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Dat krijg je er nooit meer uit!!
Afwasmiddel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Wilde vreemden komen er niet inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En hoeveel wildvreemden krijg ik dan over de vloer?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Afwasmiddel?Zie! Oplossingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Saaie boel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wilde vreemden komen er niet in![]()
Alleen rustig volk
ik bedoelde met een kookmeet eigenlijk dat je met een grote groep samen kooktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In een gewone keuken kan ik ook voor 20-25 man koken hoor. Doe ik met verjaardagen ook. Het knelpunt blijft wel de eettafel, daar kan met n beetje wringen 15 man aan. Maar wat doe je dan met de rest?
Ik kan ook heel goed samen eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde met een kookmeet eigenlijk dat je met een grote groep samen kookt
Dat wordt hier krap. Maar potluck-achtig kan wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde met een kookmeet eigenlijk dat je met een grote groep samen kookt
ik moest Googlen wat dat wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat wordt hier krap. Maar potluck-achtig kan wel.
de bbq van GF alweer vergeten van de zomer ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barretje en haar ex-man hebben een paar jaar geleden een goede maaltijd voor een aantal Fok!kers gekookt![]()
en ?quote:
In België.....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
de bbq van GF alweer vergeten van de zomer ?
"" Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dus deelt met alle andere ""quote:
Mennekequote:
kloptquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is niet echt kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
Zoals een Amerikaans buffetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"" Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dus deelt met alle andere ""
hmm okquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"" Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dus deelt met alle andere ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je vindt hetquote:
Ja en ?quote:
nee dat ik hetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vindt hetdat je de bbq bent vergeten??
waarom niet.quote:
Ver weg, dus ik verwacht een niet zo grote opkomst. Of vergis ik mij daar in?quote:
Dat is bakken en braden. Koken is echt gewoon gerechten maken en dat in pannen/ovens verder opwarmen laten garen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet.
als ik BBQ maak ik van alles erop klaar hoor en GF volgens mij ook
En dan niet zo dat iedereen wat klaarmaakt wat voldoende is voor alle deelnemers. /ervaringquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor, Bels is kei dichtbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ver weg, dus ik verwacht een niet zo grote opkomst. Of vergis ik mij daar in?
Dan had je MPG en Wok maar moeten uitnodigenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan niet zo dat iedereen wat klaarmaakt wat voldoende is voor alle deelnemers. /ervaring
Drie dagen daarna nog hopen over.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
hmm ok
ik ben altijd voorstander om dan de wijn mee te nemen [ afbeelding ]Ik had ooit een poluck-achtige picknick waarbij ik voor het drinken zou zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had n ander toch een fles wijn meegenomen - want hij had ingeschat dat ik die zou 'vergeten' (want veel te braaf om zo vroeg al te drinken).
Professioneel gifmenger.
ik doe pizza, groenten, vlees (natuurlijk) grote stukken vlees hele kippenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bakken en braden. Koken is echt gewoon gerechten maken en dat in pannen/ovens verder opwarmen laten garen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had ooit een poluck-achtige picknick waarbij ik voor het drinken zou zorgen.
Had n ander toch een fles wijn meegenomen - want hij had ingeschat dat ik die zou 'vergeten' (want veel te braaf om zo vroeg al te drinken).
Die kende ik toen nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan had je MPG en Wok maar moeten uitnodigen![]()
Neequote:
Groente 'en papillot' (in een dichtgedraaid stukkie alu-folie) met wijn en tomaten en verse kruiden. Of met kokosmelk en currypasta.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe pizza, groenten, vlees (natuurlijk) grote stukken vlees hele kippen
bbq is meer dan enkel wat spare-ribs en sate laten verkolen hoor
dan had ze 5 keer zoveel voer nodig gehadquote:
echte belgquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Groente 'en papillot' (in een dichtgedraaid stukkie alu-folie) met wijn en tomaten en verse kruiden. Of met kokosmelk en currypasta.
Ik mag overigens niets zeggen. Ik woon dichter bij Belgie dan menig limbabwaanquote:
quote:
Maar wel op echte kolen he? Geen gasstel met bbq-outfit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:10 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
of hele vissenin een laag zout langzaam roken
of een varkenshaas of rosbief van 1,5 kilo
dus het is patat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag overigens niets zeggen. Ik woon dichter bij Belgie dan menig limbabwaan
heb jij nu een nieuwe UIquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar wel op echte kolen he? Geen gasstel met bbq-outfit.
Nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je 'kei' zegt als je 'zeer' bedoelt, is het antwoord ja.
Ik gok dat ik op zo'n 10 kilometer van de grens zit, en jij?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag overigens niets zeggen. Ik woon dichter bij Belgie dan menig limbabwaan
Dichterbij dan Wijk bij Duurstedequote:
ik rij regelmatig langs Wijk bij Duurstede merkte ik van de weekquote:
Je messt met mijn quotequote:
zolang zit ik ook niet op Fokquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, een oude. Hiermee was ik begonnen.
Wij poezen moeten elkaar bijstaanquote:
En dan bel je nooit aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik rij regelmatig langs Wijk bij Duurstede merkte ik van de week
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn FOK! verjaardag tegemoet
zou ik een keer kunnen doenquote:
Jaaaaaa!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Samen in de gordijnen gaan hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leusden is niet zo ver neequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ik een keer kunnen doen
Ik werk 3 dagen in de week in Leusden, neem regelmatig de N227 om naar de A12 te rijden, en daar zie ik Wijk bij Duurstede op de borden staan
*maakt notitiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Leusden is niet zo ver nee
Kom gerust aanwaaien
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Teamworkquote:
truste poesjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:24 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga mijn mandje maar eens opzoeken.
Hosselskilzzz in de koffie sc!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
dat maakt het al enigsinds lastig
Jij vult ze graag he?quote:
Wij doen niks, dat kun je prima zelfquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij doen niks, dat kun je prima zelf
Geen idee tbh.. KM of 15 denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik op zo'n 10 kilometer van de grens zit, en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |