Soms zit het leven in de weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iedereen maar weg blijft dan snap ik wel dat het hier zo rustig is
Ik gebruik meestal jumping juniper of fair trade honeyquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shampoo met stukjes
En geen krullen
Ik jat meestal shampoo van buurkater of buurkitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal jumping juniper of fair trade honey
hier wat slag, maar helaas geen krullen. Wel 8 kruinen, dus een soort ragebol op mijn hoofd
bij mij (mobiel idd) is de UI van Takkie stukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mobiel zeker? Bug is allang gemeld, maar de voortgang is gelijk aan de voortgang van de fok-shop, geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik jat meestal shampoo van buurkater of buurkitten.
Bij mij ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij (mobiel idd) is de UI van Takkie stuk
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Bountyyyyyy
Liefst de pure variant
Malibuuuu
Ferrero rocher
Kokosijs van de ijsboer in mijn durrep
healthypeople kokoswater met ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
De sappen met kokos van CoolBest![]()
Mijn gehaktballetjes met geraspte kokos![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Past mooi bij de tt dit onderwerp
Beiden nog nooit opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
De sappen met kokos van CoolBest![]()
Mijn gehaktballetjes met geraspte kokos![]()
![]()
Dat is dan ook niet echt een goede combinatiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
Ik had laatst hutspot met santen ipv een klontje boter.Echt heeeeeeeeel vies.
Dat laatste kan ook niet, want ik heb nooit voor je gekookt. Ik heb ze wel al eens voor anderen gemaakt en die vielen toen goed in de smaakquote:
Had je dat Buurkater niet wat eerder kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt een goede combinatie
Hij nam zijn telefoon niet opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Had je dat Buurkater niet wat eerder kunnen vertellen?
door de curry, satehsausquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
Waar kan ik die santen dan wel voor gebruiken?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
door de curry, satehsaus
Oh wij ook hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Curry! Hoe stom dat ik daar niet eerder aan dacht.
Satehsaus maak ik meestal uit n kuipje.Zelfgemaakt is vaak lekkerder, maar het is bij mij meestal zo'n last minute dingetje..
Ik zit ook op de bank.quote:
Ik heb een briljant recept met kip, santen, erwtjes, citroen en nog wat zut.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
Waar kan ik die santen dan wel voor gebruiken?
Zo'n geel kuipje, 1:1 aanlengen met water. In een pannetje, dat oogt beter op tafel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh wij ook hoorzon vies aangekoekt magnetronbakje vaak zelfs
Vertel!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een briljant recept met kip, santen, erwtjes, citroen en nog wat zut.
MPG en Takke hebben gevróten.
Flink doorroeren en je merkt er niks meer van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh wij ook hoorzon vies aangekoekt magnetronbakje vaak zelfs
Dan moet ik opstaan en het recept zoeken.quote:
Spannend!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flink doorroeren en je merkt er niks meer van.![]()
Ik krijg morgen voor het eerst de Hello Fresh boxMinder pakjes koken, meer variatie en ik hoef niet naar de supermarkt. Eens kijken of me dat het extra geld waard is.
Jamaar anders kan ik het niet maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan en het recept zoeken.
Nou, vooruit dan.....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jamaar anders kan ik het niet maken.
Oh leukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flink doorroeren en je merkt er niks meer van.![]()
Ik krijg morgen voor het eerst de Hello Fresh boxMinder pakjes koken, meer variatie en ik hoef niet naar de supermarkt. Eens kijken of me dat het extra geld waard is.
Wanneer ga je voor me koken dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook niet, want ik heb nooit voor je gekookt. Ik heb ze wel al eens voor anderen gemaakt en die vielen toen goed in de smaak![]()
![]()
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit een uitgebreide KSC kookmeet geweest?
Er zijn wel veel ksc'ers die bij me gegeten hebben, maar een kokmeeuw nog nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Dat is minder ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh leukik wil ook graag maar dan zouden wij de vega doos moeten nemen en die is nog duurder en heeft niet altijd aanvullingen op t gewone vleesmenu
Barretje en haar ex-man hebben een paar jaar geleden een goede maaltijd voor een aantal Fok!kers gekooktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Koppiepeestopslaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest toch drinken halen
Voor 4 personen:
250 gram rijst
400 gram kipfilet in blokjes
Olie (om te bakken)
5 eetlepels chilisaus (zoet)
400 gram groentenmix (of wat je lekker vindt)
300 gram diepvriesdoperwten ( die MOETEN erin!)
2 eetlepels citroensap
1 blik santen (400 ml)
Rijst koken.
Kip braden.
Chilisaus en groentenmix aan kip toevoegen.
Doperwten, citroensap en santen daaraan toevoegen en nog een minuut of vijf laten koken.
Peper en zout naar smaak, rijst erbij, klah!
Lekker!
Echt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barretje en haar ex-man hebben een paar jaar geleden een goede maaltijd voor een aantal Fok!kers gekookt![]()
een normale keuken is wat klein I guess, je zou idd zo'n mega keuken workshop gebeuren moeten hebbenquote:
ik kom niet verder dan Mart waar ik eens gegeten heb gelkoof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Weet ik niks van
Een hoop ksc'ertjes hebben wel bij KG gegeten, maar die had niet zelf gekookt
Uhm, jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
Jouw santen is wat anders dan mijn santen...jij gebruikt kokosmelk toch? Ik heb een pakje hard vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |