quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mijn moeder helaas ook niet..
Maar goed alles onder de 70 is mi gewoon te jong.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Soms realiseer je dat ineens.. Dat mensen om je heen oud worden
Als ik naar één kant van mijn familie kijk heeft ieder gezin daar zijn of haar ellende met chronische ziekten en invaliditeit. En aan de andere kant begint het ook te kraken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Soms realiseer je dat ineens.. Dat mensen om je heen oud worden
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne heeft dat niet eens gehaald
quote:
mijn ouders beide de 60 niet eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
67 das maar iets ouder dan mn eigen vader
is 17 nog een kind? zo ja dan kan ik beamen dat het vreselijk is. Hoe stoer en hard ik er over doe...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk wel dat ik blij mag zijn dat ik al een volwassen leeftijd had, toen mijn moeder overleed. Het lijkt me vreselijk om als kind een van je ouders te verliezen...
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
is 17 nog een kind? zo ja dan kan ik beamen dat het vreselijk is. Hoe stoer en hard ik er over doe...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jamet volwassen leeftijd bedoel ik boven de 18-21
17 is gewoon een tricky leeftijd, sommige zijn dan nog aan het puberen natuurlijk..
Ik zag (restje) komkommerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Shabu was weer een feest voor de smaakpapillen
Qube ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Shabu was weer een feest voor de smaakpapillen
die smaakten prima iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag (restje) komkommerGoed bezig!
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die smaakten prima idd
Champignons ook
Amersfoort is ook prima, was ik tijdje terug met m'n werk een keer. Zoetermeer heeft al een hele tijd toetjes. Had net mini Tom pouche, chocolade mousse, cake, aardbeien en perzikjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Volgende week weer naar Amersfoort![]()
Heeft Zoetermeer nu ook toetjesbuffet? Want daar vreten wij ons tegenwoordig klem aan.
Toek is nog steeds aan het puberen, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jamet volwassen leeftijd bedoel ik boven de 18-21
17 is gewoon een tricky leeftijd, sommige zijn dan nog aan het puberen natuurlijk..
Peuterpubertijd he. Hij moet nog zindelijk wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek is nog steeds aan het puberen, toch?
je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. waarom tussendoor volwassen doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is jouw schuld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb me ook klem gevreten aan de toetjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Volgende week weer naar Amersfoort![]()
Heeft Zoetermeer nu ook toetjesbuffet? Want daar vreten wij ons tegenwoordig klem aan.
Waitwhut? Advocaat met kokosroom?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb me ook klem gevreten aan de toetjes
Minichocolademousse, tiramisu en advocaat met kokosroom
En een heel klein, schattig bakje crème brulee
Ook noms!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amersfoort is ook prima, was ik tijdje terug met m'n werk een keer. Zoetermeer heeft al een hele tijd toetjes. Had net mini Tom pouche, chocolade mousse, cake, aardbeien en perzikjes
En datquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Je ouders verliezen is op elke leeftijd afschuwelijk. Maar als je nog in een fase zit waarop je je eigen leven nog niet hebt vormgegeven, is het vaak helemaal een drama.
Bountyyyyyyquote:
Kokos douchegelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Bountyyyyyy
Liefst de pure variant
Malibuuuu
Ferrero rocher
Kokosijs van de ijsboer in mijn durrep
Door ervaring wijs geworden zul je mij dat laatste niet horen zeggen. Gezond oud worden is een hele kunst en als je lijf zo moe is van het leven kan de dood een verlossing zijn. Zowel voor de betrokkene als de nabestaanden. Of je nu 70, 80 of 90 bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat
Ik ben de laatste jaren heel wat familieleden verloren en mijn moeder al twee keer bijna, maar godzijdank zijn ze er allebei nog
Ze zijn nu 63 en 57 en wat mij betreft moeten ze echt nog een jaar of 30 mee.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door ervaring wijs geworden zul je mij dat laatste niet horen zeggen. Gezond oud worden is een hele kunst en als je lijf zo moe is van het leven kan de dood een verlossing zijn. Zowel voor de betrokkene als de nabestaanden. Of je nu 70, 80 of 90 bent.
Shampoo met stukjesquote:
poesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
Goedenavond
Oeh, kokosIk val op t goede moment binnen.
* Buurpoes pakt nog een pepernoot.
Ik heb wel eens shampoo aan n stuk gezien. En aan iemand cadeau gedaan, hehehe.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shampoo met stukjes
En geen krullen
als iedereen maar weg blijft dan snap ik wel dat het hier zo rustig isquote:
Shampoo barsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens shampoo aan n stuk gezien. En aan iemand cadeau gedaan, hehehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |