quote:
quote:
Goed.quote:
en dan is het goed te weten dat Takke en MPG zo iemand als jij in de buurt hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed.Voor de familie ergens ook blij dat de hecktiek achter de rug is en ze hoprlijk een beetje rustig alles kunnen gaan verwerken.
iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed.Voor de familie ergens ook blij dat de hecktiek achter de rug is en ze hoprlijk een beetje rustig alles kunnen gaan verwerken.
te jong sowieso!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en dat gaat niet makkelijk zijn![]()
hoe oud is pappatakkie trouwens geworden
dat is het altijdquote:
mn oud tantes zijn allemaal rond de 90. Nog steeds kut als ze overlijden maar volgens mij is het wel eerst hun beurt en dan pas andere.quote:
iig pas als iemand boven de 75 is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
mn oud tantes zijn allemaal rond de 90. Nog steeds kut als ze overlijden maar volgens mij is het wel eerst hun beurt en dan pas andere.
Nog maar 67.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en dat gaat niet makkelijk zijn![]()
hoe oud is pappatakkie trouwens geworden
te jongquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog maar 67.
Zo bizar, zowel Takke als ik hadden deze week een ouder op de SEH (zelfde ziekenhuis ook nog). De ene tekende vandaag het condoleanceregister voor de ander.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog maar 67.
Zo bizar, zowel Takke als ik hadden deze week een ouder op de SEH (zelfde ziekenhuis ook nog). De ene tekende vandaag het condoleanceregister voor de ander.
Mijn vader hoopt dat in juni te worden..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
67 das maar iets ouder dan mn eigen vader
de mijne heeft dat niet eens gehaaldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
67 das maar iets ouder dan mn eigen vader
.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne heeft dat niet eens gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |