Dat zal een smakelijk bakje zijn geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vanuit indonesia kopi luwak meegenomenkattenpoepkoffie
duurste koffie ter wereld geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal een smakelijk bakje zijn geweest.
Dat vind ik wel handig, weinig hoeven regelen. Alleen een paar keer voor vrije dagen in het programma vooraf wat geregeldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
die reis ziet er tof uit martalleen mag ie van mij wel minimaal twee keer zo lang zijn en zonder planning. lijkt me vreselijk als alles zo voorgekauwd is
maar wie weet is het ook wel heel chill dat je niks zelf hoeft te regelen.
zolang je niet in dezelfde ruimte ect verblijft moet dat toch wel goed komenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik wel handig, weinig hoeven regelen. Alleen een paar keer voor vrije dagen in het programma vooraf wat geregeld.
Heb overigens ook naar die reis zitten kijken voor deze winter, maar leek me niet handig in combinatie met allergie om dan met honden te gaan reizen.
Ja, maar je gaat ook naar de fokkerij en zo... dat houdt me nog wel een beetje tegenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zolang je niet in dezelfde ruimte ect verblijft moet dat toch wel goed komenbuiten zal t wel loslopen met allergie lijkt me
weet je hoe vet sledehondenrijden moet zijn
als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat ook naar de fokkerij en zo... dat houdt me nog wel een beetje tegen.
Ik ben dat verhaal trouwens nog een keer aan het herschrijven, herlas het zelf en was niet helemaal tevreden over de opzet en volgorde en zo. Mag ik het als het af is nog een keer sturen?.
Ik wil naast Canada misschien nog wel een keertje weg dit jaar. Maar dan wat dichter bij huis en iets korter. Maar nog geen concrete plannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt altijd reiskriebelszet me voor een tv met reisprogramma's en ik wil meteen gaan boeken
![]()
't is dat t allemaal zo verdomde duur is
Deze reis leek me ook wel mooi... speciale fotoreis is wel wat voor mijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaanhet noorderlicht, sneeuw
zo gaaf!!
oh en sure
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt altijd reiskriebelszet me voor een tv met reisprogramma's en ik wil meteen gaan boeken
![]()
't is dat t allemaal zo verdomde duur is
ja ik wil volgend jaar minimaal n maand weg, moet ik nu al rekening mee houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
En dat je zo weinig vrije dagen hebt
oooh met orca'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze reis leek me ook wel mooi... speciale fotoreis is wel wat voor mij.
https://www.snp.nl/reis/noorwegen/winters_lofoten_fotografiereis
Alleen zat hij heel snel vol, dus ik kon niet boeken voor dit jaar.
jij en Mart samen op vakantie.....prima tv-format.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oooh met orca's![]()
lijkt me wel irritant met alleen maar fotogravenmoet je de hele tijd op iedereen wachten.
In Canada kan ik een optionele walvisexcursie maken. Lijkt me ook wel gaafquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oooh met orca's![]()
lijkt me wel irritant met alleen maar fotogravenmoet je de hele tijd op iedereen wachten.
Want?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij en Mart samen op vakantie.....prima tv-format.
het is vaak wel een beetje fotograaf eigen om overal megalang te treuzelen en te wachten op perfect licht of een foto zonder mensen of schaduwen erinquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Canada kan ik een optionele walvisexcursie maken. Lijkt me ook wel gaaf.
En geloof het of niet, maar ik maak tijdens zo'n vakantie vaak de meeste foto's, maar ben zelden als laatste terug bij de bus.
Mja, in Ierland heb ik inderdaad wel een rondje tussen wat ruïnes een tweede keer gemaakt, omdat ineens alle toeristen weg waren en ik de gebouwen op de foto kon krijgen zonder mensen eropquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is vaak wel een beetje fotograaf eigen om overal megalang te treuzelen en te wachten op perfect licht of een foto zonder mensen of schaduwen erindan hebben ze met jou nog mazzel als ik t zo hoor
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachtenquote:
En vervolgens duik ik de ene na de andere souvenirwinkel in op zoek naar koelkastmagneetjes zeker?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |