abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148536824
100216_28827_KSC_Header.jpg

MPG_UI.JPGkoffie.jpgavadm2014zomer.gifbrandX1.gif
UI.gifSTeetje.gife7324c.giftailfoxklein.png
ddvc.jpgkoen.jpgFreddie.jpgFOK_UI.png
PAREN78usericon.jpgNaamloos-1.jpgthumbs_up.jpgmonster%20klein.jpg
103c1fn.gifjoey1.jpgAlfa_Romeo_logo_.jpg34r7kvl.jpg
2it6c81.gifMustachoNijn.gifRock.jpgnocatfarts.png
Sintericon.gifava1.jpgJJH_TAXI-1.gifWantnotme.gif

Welkom in de Koffie- & Thee slowchat.

Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.

De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.

Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.

28 februari 2014 bestond KSC zeven jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: GC / [KSC JUBILEUM] 6 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .

Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats

Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, kanovinnie, Heatwave en Fopje):
• Dit is een koffiechat die veelal gekoffied wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes(spoilers) plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien. Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
• Overmatige koffieconsumptie (of thee), alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
OP staat hier Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. Zo niet, PM even iemand. Geef de lapo'er ook wel even de tijd om het nieuwe topic te openen. Is er binnen 5 minuten geen nieuw topic, dan kan iemand anders het topic openen..

110427_42184_cjtv02.jpg
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Seizoen 1 (compleet) | Seizoen 2 (compleet)
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_148536839
ik heb vanuit indonesia kopi luwak meegenomen _O- kattenpoepkoffie
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_148536868
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vanuit indonesia kopi luwak meegenomen _O- kattenpoepkoffie
Dat zal een smakelijk bakje zijn geweest :X.
pi_148536869
die reis ziet er tof uit mart :D alleen mag ie van mij wel minimaal twee keer zo lang zijn en zonder planning. lijkt me vreselijk als alles zo voorgekauwd is :@ maar wie weet is het ook wel heel chill dat je niks zelf hoeft te regelen.
pi_148536880
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:07 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat zal een smakelijk bakje zijn geweest :X.
duurste koffie ter wereld geloof ik :P staat nog ongeopend in de kast bedenk ik me net.. kan niet in t nespresso apparaat 8)7
pi_148536909
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
die reis ziet er tof uit mart :D alleen mag ie van mij wel minimaal twee keer zo lang zijn en zonder planning. lijkt me vreselijk als alles zo voorgekauwd is :@ maar wie weet is het ook wel heel chill dat je niks zelf hoeft te regelen.
Dat vind ik wel handig, weinig hoeven regelen. Alleen een paar keer voor vrije dagen in het programma vooraf wat geregeld :).

Heb overigens ook naar die reis zitten kijken voor deze winter, maar leek me niet handig in combinatie met allergie om dan met honden te gaan reizen :@.
pi_148536935
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat vind ik wel handig, weinig hoeven regelen. Alleen een paar keer voor vrije dagen in het programma vooraf wat geregeld :).

Heb overigens ook naar die reis zitten kijken voor deze winter, maar leek me niet handig in combinatie met allergie om dan met honden te gaan reizen :@.
zolang je niet in dezelfde ruimte ect verblijft moet dat toch wel goed komen :) buiten zal t wel loslopen met allergie lijkt me

:D weet je hoe vet sledehondenrijden moet zijn O+
pi_148536958
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zolang je niet in dezelfde ruimte ect verblijft moet dat toch wel goed komen :) buiten zal t wel loslopen met allergie lijkt me

:D weet je hoe vet sledehondenrijden moet zijn O+
Ja, maar je gaat ook naar de fokkerij en zo... dat houdt me nog wel een beetje tegen :P.

Ik ben dat verhaal trouwens nog een keer aan het herschrijven, herlas het zelf en was niet helemaal tevreden over de opzet en volgorde en zo. Mag ik het als het af is nog een keer sturen? :@.
pi_148536970
ik heb echt altijd reiskriebels :@ zet me voor een tv met reisprogramma's en ik wil meteen gaan boeken _O-

't is dat t allemaal zo verdomde duur is :X
pi_148536998
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, maar je gaat ook naar de fokkerij en zo... dat houdt me nog wel een beetje tegen :P.

Ik ben dat verhaal trouwens nog een keer aan het herschrijven, herlas het zelf en was niet helemaal tevreden over de opzet en volgorde en zo. Mag ik het als het af is nog een keer sturen? :@.
als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaan O+ het noorderlicht, sneeuw O+ zo gaaf!!

oh en sure ^O^
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:14:12 #11
42184 crew  DaMart
pi_148537015
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb echt altijd reiskriebels :@ zet me voor een tv met reisprogramma's en ik wil meteen gaan boeken _O-

Ik wil naast Canada misschien nog wel een keertje weg dit jaar. Maar dan wat dichter bij huis en iets korter. Maar nog geen concrete plannen.
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:15:18 #12
42184 crew  DaMart
pi_148537048
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

als dat het enige is wat je tegenhoud zou ik voor dat momentje en een ander plan maken en gewoon gaan O+ het noorderlicht, sneeuw O+ zo gaaf!!

oh en sure ^O^
Deze reis leek me ook wel mooi... speciale fotoreis is wel wat voor mij :D.

https://www.snp.nl/reis/noorwegen/winters_lofoten_fotografiereis

Alleen zat hij heel snel vol, dus ik kon niet boeken voor dit jaar -O-.
pi_148537049
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:

Herkenbaar :Y
En dat je zo weinig vrije dagen hebt :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_148537089
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y
En dat je zo weinig vrije dagen hebt :P
ja ik wil volgend jaar minimaal n maand weg, moet ik nu al rekening mee houden }:| ik wou dat ik succesvol eigen baas was ofzo _O-
pi_148537112
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef DaMart het volgende:

[..]

Deze reis leek me ook wel mooi... speciale fotoreis is wel wat voor mij :D.

https://www.snp.nl/reis/noorwegen/winters_lofoten_fotografiereis

Alleen zat hij heel snel vol, dus ik kon niet boeken voor dit jaar -O-.
oooh met orca's :o

lijkt me wel irritant met alleen maar fotograven _O- moet je de hele tijd op iedereen wachten.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 12:20:57 #16
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148537191
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

lijkt me wel irritant met alleen maar fotograven _O- moet je de hele tijd op iedereen wachten.
jij en Mart samen op vakantie.....prima tv-format.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:22:33 #17
42184 crew  DaMart
pi_148537236
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

In Canada kan ik een optionele walvisexcursie maken. Lijkt me ook wel gaaf :Y.

En geloof het of niet, maar ik maak tijdens zo'n vakantie vaak de meeste foto's, maar ben zelden als laatste terug bij de bus :').
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:25:33 #18
42184 crew  DaMart
pi_148537302
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Toekito het volgende:

[..]

jij en Mart samen op vakantie.....prima tv-format.
Want?
pi_148537819
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

In Canada kan ik een optionele walvisexcursie maken. Lijkt me ook wel gaaf :Y.

En geloof het of niet, maar ik maak tijdens zo'n vakantie vaak de meeste foto's, maar ben zelden als laatste terug bij de bus :').
het is vaak wel een beetje fotograaf eigen om overal megalang te treuzelen en te wachten op perfect licht of een foto zonder mensen of schaduwen erin :P dan hebben ze met jou nog mazzel als ik t zo hoor
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:48:38 #20
42184 crew  DaMart
pi_148537882
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

het is vaak wel een beetje fotograaf eigen om overal megalang te treuzelen en te wachten op perfect licht of een foto zonder mensen of schaduwen erin :P dan hebben ze met jou nog mazzel als ik t zo hoor
Mja, in Ierland heb ik inderdaad wel een rondje tussen wat ruïnes een tweede keer gemaakt, omdat ineens alle toeristen weg waren en ik de gebouwen op de foto kon krijgen zonder mensen erop :D.

Maar meestal loop ik wel een beetje achteraan omdat ik veel stop voor foto's, maar ik wandel best snel en de gemiddelde groep reisgenoten stopt minder vaak, maar loopt erg traag :P.
pi_148537939
pfff reizen,hoe meer we erover praten, hoe meer ik het wil O+ :')

dit jaar diehard geld en dagen sparen, volgend jaar rondreizen met mn meneer ( of alleen :) vind t allebei prima)
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:53:46 #22
42184 crew  DaMart
pi_148537997
Wel handig trouwens... ik heb voor mijn reis naar Canada een extra optie geboekt bij de vliegmaatschappij waarmee je van tevoren zelf je stoel kunt uitzoeken en je met voorrang het vliegtuig in mag, dus je minder last hebt van lange rijen... kwam er gisteren achter dat ik daardoor ook 33 kilo ruimbagage mee mag nemen in plaats van 23. Ik kan dus zware souvenirs meenemen _O-.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 12:58:44 #23
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148538091
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Want?
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachten
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2015 @ 13:14:34 #24
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_148538508
:O
:W
c_/
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 13:15:50 #25
42184 crew  DaMart
pi_148538543
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Toekito het volgende:

[..]

jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachten
En vervolgens duik ik de ene na de andere souvenirwinkel in op zoek naar koelkastmagneetjes zeker? :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')