In een gewone keuken kan ik ook voor 20-25 man koken hoor. Doe ik met verjaardagen ook. Het knelpunt blijft wel de eettafel, daar kan met n beetje wringen 15 man aan. Maar wat doe je dan met de rest?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een normale keuken is wat klein I guess, je zou idd zo'n mega keuken workshop gebeuren moeten hebben
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm, jaIk heb het over die vloeibare variant.
Kokosvet zou ik denk ik in mijn haar doen of zo, als masker.
Bord op schoot.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In een gewone keuken kan ik ook voor 20-25 man koken hoor. Doe ik met verjaardagen ook. Het knelpunt blijft wel de eettafel, daar kan met n beetje wringen 15 man aan. Maar wat doe je dan met de rest?
Alles kan eruitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Dat krijg je er nooit meer uit!!
Afwasmiddel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Wilde vreemden komen er niet inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En hoeveel wildvreemden krijg ik dan over de vloer?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Afwasmiddel?Zie! Oplossingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Saaie boel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wilde vreemden komen er niet in![]()
Alleen rustig volk
ik bedoelde met een kookmeet eigenlijk dat je met een grote groep samen kooktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In een gewone keuken kan ik ook voor 20-25 man koken hoor. Doe ik met verjaardagen ook. Het knelpunt blijft wel de eettafel, daar kan met n beetje wringen 15 man aan. Maar wat doe je dan met de rest?
Ik kan ook heel goed samen eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde met een kookmeet eigenlijk dat je met een grote groep samen kookt
Dat wordt hier krap. Maar potluck-achtig kan wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde met een kookmeet eigenlijk dat je met een grote groep samen kookt
ik moest Googlen wat dat wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat wordt hier krap. Maar potluck-achtig kan wel.
de bbq van GF alweer vergeten van de zomer ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barretje en haar ex-man hebben een paar jaar geleden een goede maaltijd voor een aantal Fok!kers gekookt![]()
en ?quote:
In België.....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
de bbq van GF alweer vergeten van de zomer ?
"" Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dus deelt met alle andere ""quote:
Mennekequote:
kloptquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is niet echt kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
Zoals een Amerikaans buffetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"" Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dus deelt met alle andere ""
hmm okquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"" Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dus deelt met alle andere ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je vindt hetquote:
Ja en ?quote:
nee dat ik hetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vindt hetdat je de bbq bent vergeten??
waarom niet.quote:
Ver weg, dus ik verwacht een niet zo grote opkomst. Of vergis ik mij daar in?quote:
Dat is bakken en braden. Koken is echt gewoon gerechten maken en dat in pannen/ovens verder opwarmen laten garen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet.
als ik BBQ maak ik van alles erop klaar hoor en GF volgens mij ook
En dan niet zo dat iedereen wat klaarmaakt wat voldoende is voor alle deelnemers. /ervaringquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor, Bels is kei dichtbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ver weg, dus ik verwacht een niet zo grote opkomst. Of vergis ik mij daar in?
Dan had je MPG en Wok maar moeten uitnodigenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan niet zo dat iedereen wat klaarmaakt wat voldoende is voor alle deelnemers. /ervaring
Drie dagen daarna nog hopen over.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
hmm ok
ik ben altijd voorstander om dan de wijn mee te nemen [ afbeelding ]Ik had ooit een poluck-achtige picknick waarbij ik voor het drinken zou zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had n ander toch een fles wijn meegenomen - want hij had ingeschat dat ik die zou 'vergeten' (want veel te braaf om zo vroeg al te drinken).
Professioneel gifmenger.
ik doe pizza, groenten, vlees (natuurlijk) grote stukken vlees hele kippenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bakken en braden. Koken is echt gewoon gerechten maken en dat in pannen/ovens verder opwarmen laten garen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had ooit een poluck-achtige picknick waarbij ik voor het drinken zou zorgen.
Had n ander toch een fles wijn meegenomen - want hij had ingeschat dat ik die zou 'vergeten' (want veel te braaf om zo vroeg al te drinken).
Die kende ik toen nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan had je MPG en Wok maar moeten uitnodigen![]()
Neequote:
Groente 'en papillot' (in een dichtgedraaid stukkie alu-folie) met wijn en tomaten en verse kruiden. Of met kokosmelk en currypasta.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe pizza, groenten, vlees (natuurlijk) grote stukken vlees hele kippen
bbq is meer dan enkel wat spare-ribs en sate laten verkolen hoor
dan had ze 5 keer zoveel voer nodig gehadquote:
echte belgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |