ldg gaat wel met een coctailtje in een lokaal barretje zitten toekijken hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij foto's maken en ldg verveeld omdat ze moet wachten
zal ik mijn bankrekeningnummer even doorsturenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Dit jaar Tenerife in mei, Italië, cruisen en Oostenrijk in juli. Volgend jaar wellicht westkust USA of Maleisië oid
Ze hebben er ook gewoon friet en snacks dus....quote:
Broodje gezond??quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
damn.. drie keer raden waar ik nu trek in heb
dat ook welquote:
Zoiets ja. Ik ga even wat boodschapjes doen hieronder, ook even wat verse croissantjes/broodjes meenemen. Ik ben vandaag net niet weggewaaid op de fiets tijdens het bezorgenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ook welvolgens mij is het gewoon lunchtijd
ik ga zo ook met iemand boodschappen doen, lekker twintig minuten lopend door de wind ploegenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik ga even wat boodschapjes doen hieronder, ook even wat verse croissantjes/broodjes meenemen. Ik ben vandaag net niet weggewaaid op de fiets tijdens het bezorgen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik mijn bankrekeningnummer even doorsturen?
Dan zou ik naar een andere supermarkt moeten lopen, en daar ben ik nu te moe voor. Als ik niet had moeten werken, had ik het misschien wel overwogen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo ook met iemand boodschappen doen, lekker twintig minuten lopend door de wind ploegen
ik bij Sushi Cubequote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:51 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen ook maar eens het lekkere weer trotseren..
Vanavond eten @ Shabu Shabu
Patat met een frikandel!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
damn.. drie keer raden waar ik nu trek in heb
is pas mn eerste x dit jaar joh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
hou op over sushi allemaal![]()
you're not helping
ik ben n verwend luxepaard.. mag niet uit eten van mezelf"moet"nog tenminste drie keer deze maand.
Ik heb ook eieren gehaald. Brak ik zelf bij het checken op kapotte eieren 1 van de eitjes...quote:
Nog een keer dan:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
you're not helping
quote:
www.thuisbezorgd.nl.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
you're not helping
ik ben n verwend luxepaard.. mag niet uit eten van mezelf"moet"nog tenminste drie keer deze maand.
doe je goed Bosquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook eieren gehaald. Brak ik zelf bij het checken op kapotte eieren 1 van de eitjes...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |