zou ik een keer kunnen doenquote:
Jaaaaaa!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Samen in de gordijnen gaan hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leusden is niet zo ver neequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ik een keer kunnen doen
Ik werk 3 dagen in de week in Leusden, neem regelmatig de N227 om naar de A12 te rijden, en daar zie ik Wijk bij Duurstede op de borden staan
*maakt notitiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Leusden is niet zo ver nee
Kom gerust aanwaaien
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Teamworkquote:
truste poesjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:24 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga mijn mandje maar eens opzoeken.
Hosselskilzzz in de koffie sc!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
dat maakt het al enigsinds lastig
Jij vult ze graag he?quote:
Wij doen niks, dat kun je prima zelfquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij doen niks, dat kun je prima zelf
Geen idee tbh.. KM of 15 denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik op zo'n 10 kilometer van de grens zit, en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |