Haha. Je had de hele dag daarna op me in zitten praten dat je het zo mooi vond en dat het echt 'een keeper' was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet meer joh
Ik weet nog wel dat ik je n avondje gewingmand hebquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Je had de hele dag daarna op me in zitten praten dat je het zo mooi vond en dat het echt 'een keeper' was.
Haha. Nee, niet die Deense. Kom, ben je het echt vergeten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik je n avondje gewingmand hebbij een of andere deense chick
dr waren er zoveelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Nee, niet die Deense. Kom, ben je het echt vergeten?
nog ff gas gevenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijken die dagcijfers ook nog eens ergens op.
Ik heb een reputatie van die BBQ hoog te houden.quote:
hutspotquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hutspot gegeten, dus dat lukt wel.
vieze manhoerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie van die BBQ hoog te houden.
quote:
mn sletje is thuisquote:
is dat n domme vraagquote:
quote:
Sorry to break your bubble. Ze bedoelt mij.quote:
quote:
Voorzichtig met die bubble. Die kan breken.quote:
Ik was aan het werk in Indonesië kerel.quote:
i"ll be gentlequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voorzichtig met die bubble. Die kan breken.
ah jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik was aan het werk in Indonesië kerel.
braaf zo, en nou weer shhhhtquote:
Ik hou niet zo van gedomineerd worden. Ik domineer liever.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
i"ll be gentle![]()
Eventjes
Ja, maar dat werkt nauwelijks daar.quote:
fixedquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik was aan het werk in Indonesië kerel.
ksc kwam naar je toe deze zomerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gedomineerd worden. Ik domineer liever.
[..]
Ja, maar dat werkt nauwelijks daar.
Daarnaast had ik erg veel projecten daar, dus ik kwam eigenlijk niet aan KSC toe.
Haha. If only.. Ook in het paradijs werkt men.quote:
Dat deed het!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ksc kwam naar je toe deze zomer/retroveronicajingle
en hoequote:
I warned you. Once you go black...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hoewanderlustig ever since
ik werk anders nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. If only.. Ook in het paradijs werkt men.
ja mevrouw.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
braaf zo, en nou weer shhhht
dit jaAr niks? "quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben n nieuwe vakantie aan het voorpretten.. Wil volgend jaar cambodja, Laos, vietnam doen
Hop eens een weekje naar Indonesië over?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben n nieuwe vakantie aan het voorpretten.. Wil volgend jaar cambodja, Laos, vietnam doen
Dan is het geen paradijs.quote:
dagje keukenhofquote:
Juist welquote:
kort tripje.. Moet vakantiedagen sparen voor dat grote plan.. Weer minimaal n maandquote:
cijferfreakquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kort tripje.. Moet vakantiedagen sparen voor dat grote plan.. Weer minimaal n maand
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Koen66 het volgende:
deze keer voor Koen en family geen verre reis
quote:
Slaap ze.quote:
bijna weekend.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
bijna weekend.
Heb vandaag project + programeren + meisje komt langs + leren +sporten +vrije ruimte.
vroeg klaar.verder nog planning?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:03 schreef Koen66 het volgende:
werk vandaag bij uitzondering 7:30 - 14:00
vrouwlief werkt deze week vrijdag ipv donderdag. ben ik thuis als de kids thuiskomenquote:
kan je gezellig naar de duinen gaan of bos.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief werkt deze week vrijdag ipv donderdag. ben ik thuis als de kids thuiskomen
ummmmmquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan je gezellig naar de duinen gaan of bos.
dikke week terug nog met ze naar de film geweestquote:
quote:
taken 3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dikke week terug nog met ze naar de film geweest
[..]
omdat ze onder mijn post dat reageerde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar tailfox, vertel eens. Waarom denk jij LDG's sletje te zijn?
Ze was wel erg enthousiast met jou ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat ze onder mijn post dat reageerde.
maar nee was een random op merking.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze was wel erg enthousiast met jou ja.
How very random of youquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nee was een random op merking.
toekquote:
DMquote:
beerquote:
Vraagje: nu je Charlie bent, begroet je alle vrouwen die je tegenkomt toch wel met "Good morning angel(s)" hequote:
GFquote:
sjarlatanquote:
niet echtquote:
quote:
hondaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
GF
[..]
sjarlatan
[..]
niet echt![]()
![]()
hoewel het is vrijdag
uiteraard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraagje: nu je Charlie bent, begroet je alle vrouwen die je tegenkomt toch wel met "Good morning angel(s)" he.
Goede oefening voor 2015quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:50 schreef DaMart het volgende:
De mensen die mobiel FOK!ken gaan je denk ik erg dankbaar zijn voor de kramp in hun scrollvinger.
Er is overigens ook een verzameltopic in TTK voor al die cartoonsquote:
solquote:
Nu moet je er niet tegen gaan schuppen hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Muck het volgende:
Zo. Bakbeest bureau staat boven
en ik heb twee kastjes in elkaar gezet![]()
Ik voel me een hele bob de bouwer
Kan best, is oerdegelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moet je er niet tegen gaan schuppen he.
heb je ook zo'n gereedschap gordelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Muck het volgende:
Zo. Bakbeest bureau staat boven
en ik heb twee kastjes in elkaar gezet![]()
Ik voel me een hele bob de bouwer
Tip voor dit jaar: gewoon geen kerstversiering in je huis toelaten, dan blijft de teleurstelling na het weghalen ook wegquote:
Zoals het welbekende spreekwoord zegt:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip voor dit jaar: gewoon geen kerstversiering in je huis toelaten, dan blijft de teleurstelling na het weghalen ook weg.
quote:Better to have decorated and tore down, than not to have decorated at all.![]()
Let's agree to disagreequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals het welbekende spreekwoord zegt:
[..]
Ieder zijn ding en maar goed dat wij niet samen wonenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let's agree to disagree.
Ik heb de kerstversiering echt geen moment gemist vorig jaar.
Ik heb al jaren geen kerstgevoel meer. Proberen om dat geforceerd op te roepen met versieringen, werkte vaak juist averechts en was behoorlijk deprimerend, dus daar ben ik maar mee gestopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding en maar goed dat wij niet samen wonen
dat vinden wij van de club ook alquote:
Je vindt vast wel weer een reden om de club op te leukenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vinden wij van de club ook al
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen kerstgevoel meer. Proberen om dat geforceerd op te roepen met versieringen, werkte vaak juist averechts en was behoorlijk deprimerend, dus daar ben ik maar mee gestopt.
Inmiddels ligt de kerstboom dus al twee jaar ongebruikt in de doos, aangezien ik in 2013 in IJsland zat met kerst.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vindt vast wel weer een reden om de club op te leuken
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je ook zo'n gereedschap gordel
Mijn ratten hadden gisteren röstiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding en maar goed dat wij niet samen wonen![]()
De katten zaten net aan de ragout en kreeftensoep. Restjes moesten op dus ze mochten meesnacken.
Bij jouw club is kaal toch een pre?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een boom met ballen meenemen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
boompjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een boom met ballen meenemen toch?.
Naaldjes aaienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine boompjes kunnen ook groot worden, toch? Gewoon veel aandacht, liefde en vocht geven.
ik doe de hele dag alsofquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef Muck het volgende:
Zijn er nog ksc'ertjes die de slimste mens spelen?
ik hoef dat niet te spelen, ik ben dat gewoonquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef Muck het volgende:
Zijn er nog ksc'ertjes die de slimste mens spelen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Net even bij pappaTakke wezen kijken.![]()
![]()
Mooi en verdrietig tegelijk.
![]()
Had dat mijn ouders 33 jaar geleden verteldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine boompjes kunnen ook groot worden, toch? Gewoon veel aandacht, liefde en vocht geven.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had dat mijn ouders 33 jaar geleden verteld![]()
![]()
Feli!quote:
Zo zullen zijn ouders ook hebben gereageerd, vermoed ikquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zullen zijn ouders ook hebben gereageerd, vermoed ik
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef Bos81 het volgende:
De snack en sushi bar is hieronder open. Cat wanneer zie ik je daar??
![]()
behoorlijk iddquote:
Zodra ik jou daar ziequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef Bos81 het volgende:
De snack en sushi bar is hieronder open. Cat wanneer zie ik je daar??
Serieus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee waar elzas is maar hier stormt het
topo nooit gevolgt :pquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Serieus?
En jij hebt ooit op school gezeten?
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
19.
Maar dat vraag je niet aan een heer.
Dat word aan mijn gevraagd?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
De Elzas is een streek in het oosten van Frankrijk.
Marc
Als we jou nou een kaart van de wereld laten zien. Zou je dan bv Australië kunnen vinden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat word aan mijn gevraagd?
Ik weet net waar den haag ligt
Ben niet geestelijk gehandicapt naast groenland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we jou nou een kaart van de wereld laten zien. Zou je dan bv Australië kunnen vinden?
Dan komt het goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ben niet geestelijk gehandicapt naast groenland.
:p
wel is een keer gezien. Toevallig. Heel raarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Je had 'vroeger' een programma waar mensen op een kaart moesten laten zien waar ze op vakantie waren. Dat was best leuk om te zien hoor. Hoe compleet van de wereld mensen waren.
Keihard beweren dat ze op een eiland zaten maar wel met de auto de volledig weg waren gekomen. En een boot? Nee joh.
Gezellig hè, vakantieman?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Je had 'vroeger' een programma waar mensen op een kaart moesten laten zien waar ze op vakantie waren. Dat was best leuk om te zien hoor. Hoe compleet van de wereld mensen waren.
Keihard beweren dat ze op een eiland zaten maar wel met de auto de volledig weg waren gekomen. En een boot? Nee joh.
Die jaquote:
Wel weer oke nuquote:
toen dit topic startte ging het eventjes ouderwets snelquote:
dat kan met zo'n klein clubje best wel ff durenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, dan zijn het geen oude tijden nee
of wil je het topic even vol maken?
Of we doen even ons best, dan is het over 10 minuten wel volquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan met zo'n klein clubje best wel ff duren
zniet spammen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of we doen even ons best, dan is het over 10 minuten wel vol
zie paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo lamg geleden .
Savonds dan.
Hoesty
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
zniet spammen dan.
We gaan gewoon fast chatten
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef tailfox het volgende:
Pro tip: na drie maanden fitniss vrij ga niet als een dolle tekeer.
Je krijgt spierpijn.
Ga dam ook niet denken nu heb ik al spierpijn ik train wel nog keertje op die manier.
helemaal genezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie paar posts hierboven
hoe gaat het met je nek?
toppiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
helemaal genezen.
Mag 6 weken geem aikido doen verder mag ik alles.
Waarom niet? Dat is toch juist lekker weer echt los mogenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef tailfox het volgende:
Pro tip: na drie maanden fitniss vrij ga niet als een dolle tekeer.
Je krijgt spierpijn.
Ga dam ook niet denken nu heb ik al spierpijn ik train wel nog keertje op die manier.
brace ook niet meer omgehad sinds 31 dec.quote:
cant move my arms.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch juist lekker weer echt los mogen
nee hoor, ook met normale posts kan je snel een topic vol krijgen. Het vergt allee iets meer inhoud van de posters.quote:
Daar doe ik niet aan. Vind het echt zo een onzinnig iets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef Koen66 het volgende:
en hoe gaat het met de goede voornemens?
slecht , wou stoppen met roken maar moet beginnen met roken om te stoppenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef Koen66 het volgende:
en hoe gaat het met de goede voornemens?
Heerlijk dusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
cant move my arms.
Verder valt mee.
true .quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee hoor, ook met normale posts kan je snel een topic vol krijgen. Het vergt allee iets meer inhoud van de posters.
nou de rest is het heerlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk dus
Dat heb ik iedere week bijna op dinsdag en woensdag na de pt van maandag
enige plan dat toch een keer bij mij moet starten is het leven weer eens wat rooskleuriger inzien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Vind het echt zo een onzinnig iets.
JIj wel?
Volgende keer net een klein beetje minder zwaar dusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou de rest is het heerlijk.
Maar onder biceps zijn net niet gescheurt.
Dat is wel een goede jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige plan dat toch een keer bij mij moet starten is het leven weer eens wat rooskleuriger inzien.
Dus daar ga ik maar eens pogen wat stappen in te nemen
jupquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer net een klein beetje minder zwaar dus
ik ben er feitelijk ook pas deze week mee begonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja
Al vraag ik me bij iedereen met goede voornemens af waarom ze daar mee wachten tot 1 januari![]()
Wat voor training doe je? Puur cardio en kracht?quote:
kan je samen begimnen .quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja
Al vraag ik me bij iedereen met goede voornemens af waarom ze daar mee wachten tot 1 januari![]()
Mooi, dan nu volhouden en uitbouwenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er feitelijk ook pas deze week mee begonnen
puur kracht eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor training doe je? Puur cardio en kracht?
Waarom niet wat cardio erbij?quote:
als eerste heb ik een psych opgezocht en ga ik stoppen met dingen doen die ik haatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan nu volhouden en uitbouwen
warming up en cooling down niet genoeg?quote:
goedzo koen goedzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als eerste heb ik een psych opgezocht en ga ik stoppen met dingen doen die ik haat
Dat is wel een heel goede stap die hulp zoeken jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als eerste heb ik een psych opgezocht en ga ik stoppen met dingen doen die ik haat
Het is gewoon nieuwsgierigheid. Je moet doen waar jij je blij mee voelt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
warming up en cooling down niet genoeg?
Maar conditie = fietsen
Geest = aikido
Lichaam = fitness
Zo ga ik weer een sterke geest in een sterk lichaam plaatsen
ik moet er nog heen gaan hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goede stap die hulp zoeken ja
Daarom geniet ik zo van kickboksenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
warming up en cooling down niet genoeg?
Maar conditie = fietsen
Geest = aikido
Lichaam = fitness
Zo ga ik weer een sterke geest in een sterk lichaam plaatsen
Maar je hebt de afspraak al wel?quote:
Ik doe/ deed altijd wel beetje cardio in vorm van warming up. Maar ja toch vind ik cardio zo een straf.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is gewoon nieuwsgierigheid. Je moet doen waar jij je blij mee voelt.
Ik zie ze bij mij ook zat lopen die puur kracht doen en vraag me altijd af waarom niet wat cardio.
Prima keus dan tochquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik doe/ deed altijd wel beetje cardio in vorm van warming up. Maar ja toch vind ik cardio zo een straf.
Geen probleem om een stukje te fietsen heerlijk zelfs.
(en soms lopen)
Maar in sportschool heb ik er geen tijd en zin in
nee, heb net vandaag met de huisarts besproken pas wat een goede isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je hebt de afspraak al wel?
Oke, maar dan is je eerste stap dus wel gemaakt. Je bent bij de ha geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb net vandaag met de huisarts besproken pas wat een goede is
stap een gezet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb net vandaag met de huisarts besproken pas wat een goede is
niet eens, aan de foon gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, maar dan is je eerste stap dus wel gemaakt. Je bent bij de ha geweest.
Op mijn winampquote:
Dat is even niet aardig van die psychquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet eens, aan de foon gehad
en tegenslag 1 was er al, beoogde psych is op vakantie
hij werd er gestoord vanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is even niet aardig van die psych
Neequote:
maar komt dat omdat mensen die naar een psych gaan op fok komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Best veel Fokkers die een psycholoog bezoeken
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag donderdag weer naar mijn coach. Alleen is dat meer op arbeidsgebied.
Bij mij ook hoor, helemaal na afgelopen week. Het gaat me nu ook niet zozeer of ze me kan helpen mijn huidige werk beter te maken ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengen
wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengen
zit al 27 jaar in de ICTquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?
Internet psychiater Tailfox vind dat praten helpt
slaap ze.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed zoeken.
Truste en tot de volgende keer
zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed zoeken.
Truste en tot de volgende keer
Burnout is a bitchquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Best veel Fokkers die een psycholoog bezoeken
yep that sucks.quote:
Dat is echt klotequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep that sucks.
Geen idee of ik er ver vanaf zit, maar plezier in werk is onder het vriespunt en ik moet steeds meer moeite doen me er heen te slepen
tsja, verantwoordelijkheden he, in deze tijden verkas je als 48 jarige toch niet zo snel als je de financiele kar voor je gezin trektquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is echt klote![]()
Is er de mogelijkheid om uit te kijken naar iets anders?
noord-oostenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
De Elzas is een streek in het oosten van Frankrijk.
take care men, been there done that it sucksquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep that sucks.
Geen idee of ik er ver vanaf zit, maar plezier in werk is onder het vriespunt en ik moet steeds meer moeite doen me er heen te slepen
Sjonniequote:
quote:
ja heerlijkquote:
kan je een muur mee behangenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 03:39 schreef badschaap het volgende:
Als iemand nog 350 verkeersborden nodig heeft, sla je slag
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/13798/4986149
ik heb al jaren geen zee meer gezien geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja heerlijkdat geluid
als ik vrij was geweest was ik naar zee gegaan
ik hou ervanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al jaren geen zee meer gezien geloof ik
vandaag vrijgezellenfeest
ja, je woont er ook net iets dichter bijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou ervanniet om erin te zwemmen, althans niet in nl
, maar lekker uitwaaien op het strand, of het vuurwerkfestival ofzo
true truequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je woont er ook net iets dichter bij
valt best mee. we gaan eerst schieten en daarna gaan we uit in duitsland, dus heel idioot is het niet (al weet je nooit wat tijdens het uitgaan gebeurd)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
true true![]()
maareehm vrijgezellenfeest, ga je iets idioots doen?
schieten op/met wat? Ik wil ooit nog een keer op een schietbaan schietenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt best mee. we gaan eerst schieten en daarna gaan we uit in duitsland, dus heel idioot is het niet (al weet je nooit wat tijdens het uitgaan gebeurd)
de vrijgezel is misschien niet heel blij als hij er achter komt dat hij zometeen in een french maid pakje rondloopt, maar ja
op een schietbaan ja, dus we mogen niet meteen beginnen met drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schieten op/met wat? Ik wil ooit nog een keer op een schietbaan schietenik heb een vreemde bucketlist haha
oeh en french maid, compleet met harige benen ect?
ik wil ervoor naar de states.. en dan gewoon met iets heel groots rotzooienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een schietbaan ja, dus we mogen niet meteen beginnen met drinken
uiteraard
dat kan hier op zich ook wel. maar ja daar is het wel wat makkelijker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ervoor naar de states.. en dan gewoon met iets heel groots rotzooien![]()
als ik iets wil wil ik meestal meteen het ultiem hoogst haalbare
thrillseeker much
daar gaat hoop n vast registratie en checks en papierwerk aan vooraf, en ik wil ook gewoon reizenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan hier op zich ook wel. maar ja daar is het wel wat makkelijker.
lijkt me ook wel eens uitdaging om met zo'n .50 sniper rifle te schieten
tuurlijk johquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar gaat hoop n vast registratie en checks en papierwerk aan vooraf, en ik wil ook gewoon reizenik heb pas zo weinig van de wereld gezien
ja ik ben op veel geijkte plekken geweest, maar ik wil nog een keer een tijdje wildkamperen ergens op een berg, ik wil naar cambodja, sledehondenrijden, het noorderlicht zien, naar nieuw zeeland ect.. zoveel plannen zo weinig geld/vakantiedagenquote:
Klinkt alsof je deze reis eens moet/wil gaan maken danquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben op veel geijkte plekken geweest, maar ik wil nog een keer een tijdje wildkamperen ergens op een berg, ik wil naar cambodja, sledehondenrijden, het noorderlicht zien, naar nieuw zeeland ect.. zoveel plannen zo weinig geld/vakantiedagen
mwa, ik weet niet waarom maar veel reizen trekt me niet heel erg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben op veel geijkte plekken geweest, maar ik wil nog een keer een tijdje wildkamperen ergens op een berg, ik wil naar cambodja, sledehondenrijden, het noorderlicht zien, naar nieuw zeeland ect.. zoveel plannen zo weinig geld/vakantiedagen
Dat dacht ik tot een paar jaar geleden ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik weet niet waarom maar veel reizen trekt me niet heel erg.
en toen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot een paar jaar geleden ook![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |