Goede oefening voor 2015quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:50 schreef DaMart het volgende:
De mensen die mobiel FOK!ken gaan je denk ik erg dankbaar zijn voor de kramp in hun scrollvinger.
Er is overigens ook een verzameltopic in TTK voor al die cartoonsquote:
solquote:
Nu moet je er niet tegen gaan schuppen hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Muck het volgende:
Zo. Bakbeest bureau staat boven
en ik heb twee kastjes in elkaar gezet![]()
Ik voel me een hele bob de bouwer
Kan best, is oerdegelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moet je er niet tegen gaan schuppen he.
heb je ook zo'n gereedschap gordelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Muck het volgende:
Zo. Bakbeest bureau staat boven
en ik heb twee kastjes in elkaar gezet![]()
Ik voel me een hele bob de bouwer
Tip voor dit jaar: gewoon geen kerstversiering in je huis toelaten, dan blijft de teleurstelling na het weghalen ook wegquote:
Zoals het welbekende spreekwoord zegt:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip voor dit jaar: gewoon geen kerstversiering in je huis toelaten, dan blijft de teleurstelling na het weghalen ook weg.
quote:Better to have decorated and tore down, than not to have decorated at all.![]()
Let's agree to disagreequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals het welbekende spreekwoord zegt:
[..]
Ieder zijn ding en maar goed dat wij niet samen wonenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let's agree to disagree.
Ik heb de kerstversiering echt geen moment gemist vorig jaar.
Ik heb al jaren geen kerstgevoel meer. Proberen om dat geforceerd op te roepen met versieringen, werkte vaak juist averechts en was behoorlijk deprimerend, dus daar ben ik maar mee gestopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding en maar goed dat wij niet samen wonen
dat vinden wij van de club ook alquote:
Je vindt vast wel weer een reden om de club op te leukenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vinden wij van de club ook al
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen kerstgevoel meer. Proberen om dat geforceerd op te roepen met versieringen, werkte vaak juist averechts en was behoorlijk deprimerend, dus daar ben ik maar mee gestopt.
Inmiddels ligt de kerstboom dus al twee jaar ongebruikt in de doos, aangezien ik in 2013 in IJsland zat met kerst.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vindt vast wel weer een reden om de club op te leuken
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je ook zo'n gereedschap gordel
Mijn ratten hadden gisteren röstiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding en maar goed dat wij niet samen wonen![]()
De katten zaten net aan de ragout en kreeftensoep. Restjes moesten op dus ze mochten meesnacken.
Bij jouw club is kaal toch een pre?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een boom met ballen meenemen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
boompjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een boom met ballen meenemen toch?.
Naaldjes aaienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine boompjes kunnen ook groot worden, toch? Gewoon veel aandacht, liefde en vocht geven.
ik doe de hele dag alsofquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef Muck het volgende:
Zijn er nog ksc'ertjes die de slimste mens spelen?
ik hoef dat niet te spelen, ik ben dat gewoonquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef Muck het volgende:
Zijn er nog ksc'ertjes die de slimste mens spelen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Net even bij pappaTakke wezen kijken.![]()
![]()
Mooi en verdrietig tegelijk.
![]()
Had dat mijn ouders 33 jaar geleden verteldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine boompjes kunnen ook groot worden, toch? Gewoon veel aandacht, liefde en vocht geven.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had dat mijn ouders 33 jaar geleden verteld![]()
![]()
Feli!quote:
Zo zullen zijn ouders ook hebben gereageerd, vermoed ikquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zullen zijn ouders ook hebben gereageerd, vermoed ik
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef Bos81 het volgende:
De snack en sushi bar is hieronder open. Cat wanneer zie ik je daar??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |