m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag donderdag weer naar mijn coach. Alleen is dat meer op arbeidsgebied.
Bij mij ook hoor, helemaal na afgelopen week. Het gaat me nu ook niet zozeer of ze me kan helpen mijn huidige werk beter te maken ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengen
wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengen
zit al 27 jaar in de ICTquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?
Internet psychiater Tailfox vind dat praten helpt
slaap ze.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed zoeken.
Truste en tot de volgende keer
zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed zoeken.
Truste en tot de volgende keer
Burnout is a bitchquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Best veel Fokkers die een psycholoog bezoeken
yep that sucks.quote:
Dat is echt klotequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep that sucks.
Geen idee of ik er ver vanaf zit, maar plezier in werk is onder het vriespunt en ik moet steeds meer moeite doen me er heen te slepen
tsja, verantwoordelijkheden he, in deze tijden verkas je als 48 jarige toch niet zo snel als je de financiele kar voor je gezin trektquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is echt klote![]()
Is er de mogelijkheid om uit te kijken naar iets anders?
noord-oostenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
De Elzas is een streek in het oosten van Frankrijk.
take care men, been there done that it sucksquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep that sucks.
Geen idee of ik er ver vanaf zit, maar plezier in werk is onder het vriespunt en ik moet steeds meer moeite doen me er heen te slepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |