m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag donderdag weer naar mijn coach. Alleen is dat meer op arbeidsgebied.
Bij mij ook hoor, helemaal na afgelopen week. Het gaat me nu ook niet zozeer of ze me kan helpen mijn huidige werk beter te maken ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengen
wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n werk is ruk, twijfel er aan of een coach daar verbetering in kan brengen
zit al 27 jaar in de ICTquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?
Internet psychiater Tailfox vind dat praten helpt
slaap ze.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed zoeken.
Truste en tot de volgende keer
zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed zoeken.
Truste en tot de volgende keer
Burnout is a bitchquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Best veel Fokkers die een psycholoog bezoeken
yep that sucks.quote:
Dat is echt klotequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep that sucks.
Geen idee of ik er ver vanaf zit, maar plezier in werk is onder het vriespunt en ik moet steeds meer moeite doen me er heen te slepen
tsja, verantwoordelijkheden he, in deze tijden verkas je als 48 jarige toch niet zo snel als je de financiele kar voor je gezin trektquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is echt klote![]()
Is er de mogelijkheid om uit te kijken naar iets anders?
noord-oostenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
De Elzas is een streek in het oosten van Frankrijk.
take care men, been there done that it sucksquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep that sucks.
Geen idee of ik er ver vanaf zit, maar plezier in werk is onder het vriespunt en ik moet steeds meer moeite doen me er heen te slepen
Sjonniequote:
quote:
ja heerlijkquote:
kan je een muur mee behangenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 03:39 schreef badschaap het volgende:
Als iemand nog 350 verkeersborden nodig heeft, sla je slag
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/13798/4986149
ik heb al jaren geen zee meer gezien geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja heerlijkdat geluid
als ik vrij was geweest was ik naar zee gegaan
ik hou ervanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al jaren geen zee meer gezien geloof ik
vandaag vrijgezellenfeest
ja, je woont er ook net iets dichter bijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou ervanniet om erin te zwemmen, althans niet in nl
, maar lekker uitwaaien op het strand, of het vuurwerkfestival ofzo
true truequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je woont er ook net iets dichter bij
valt best mee. we gaan eerst schieten en daarna gaan we uit in duitsland, dus heel idioot is het niet (al weet je nooit wat tijdens het uitgaan gebeurd)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
true true![]()
maareehm vrijgezellenfeest, ga je iets idioots doen?
schieten op/met wat? Ik wil ooit nog een keer op een schietbaan schietenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt best mee. we gaan eerst schieten en daarna gaan we uit in duitsland, dus heel idioot is het niet (al weet je nooit wat tijdens het uitgaan gebeurd)
de vrijgezel is misschien niet heel blij als hij er achter komt dat hij zometeen in een french maid pakje rondloopt, maar ja
op een schietbaan ja, dus we mogen niet meteen beginnen met drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schieten op/met wat? Ik wil ooit nog een keer op een schietbaan schietenik heb een vreemde bucketlist haha
oeh en french maid, compleet met harige benen ect?
ik wil ervoor naar de states.. en dan gewoon met iets heel groots rotzooienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een schietbaan ja, dus we mogen niet meteen beginnen met drinken
uiteraard
dat kan hier op zich ook wel. maar ja daar is het wel wat makkelijker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ervoor naar de states.. en dan gewoon met iets heel groots rotzooien![]()
als ik iets wil wil ik meestal meteen het ultiem hoogst haalbare
thrillseeker much
daar gaat hoop n vast registratie en checks en papierwerk aan vooraf, en ik wil ook gewoon reizenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan hier op zich ook wel. maar ja daar is het wel wat makkelijker.
lijkt me ook wel eens uitdaging om met zo'n .50 sniper rifle te schieten
tuurlijk johquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar gaat hoop n vast registratie en checks en papierwerk aan vooraf, en ik wil ook gewoon reizenik heb pas zo weinig van de wereld gezien
ja ik ben op veel geijkte plekken geweest, maar ik wil nog een keer een tijdje wildkamperen ergens op een berg, ik wil naar cambodja, sledehondenrijden, het noorderlicht zien, naar nieuw zeeland ect.. zoveel plannen zo weinig geld/vakantiedagenquote:
Klinkt alsof je deze reis eens moet/wil gaan maken danquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben op veel geijkte plekken geweest, maar ik wil nog een keer een tijdje wildkamperen ergens op een berg, ik wil naar cambodja, sledehondenrijden, het noorderlicht zien, naar nieuw zeeland ect.. zoveel plannen zo weinig geld/vakantiedagen
mwa, ik weet niet waarom maar veel reizen trekt me niet heel erg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben op veel geijkte plekken geweest, maar ik wil nog een keer een tijdje wildkamperen ergens op een berg, ik wil naar cambodja, sledehondenrijden, het noorderlicht zien, naar nieuw zeeland ect.. zoveel plannen zo weinig geld/vakantiedagen
Dat dacht ik tot een paar jaar geleden ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik weet niet waarom maar veel reizen trekt me niet heel erg.
en toen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot een paar jaar geleden ook![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |