quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Net even bij pappaTakke wezen kijken.![]()
![]()
Mooi en verdrietig tegelijk.
behoorlijk iddquote:
Zodra ik jou daar ziequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef Bos81 het volgende:
De snack en sushi bar is hieronder open. Cat wanneer zie ik je daar??
Serieus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee waar elzas is maar hier stormt het
topo nooit gevolgt :pquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Serieus?
En jij hebt ooit op school gezeten?
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
19.
Maar dat vraag je niet aan een heer.
Dat word aan mijn gevraagd?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
De Elzas is een streek in het oosten van Frankrijk.
Marc
Als we jou nou een kaart van de wereld laten zien. Zou je dan bv Australië kunnen vinden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat word aan mijn gevraagd?
Ik weet net waar den haag ligt
Ben niet geestelijk gehandicapt naast groenland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we jou nou een kaart van de wereld laten zien. Zou je dan bv Australië kunnen vinden?
Dan komt het goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ben niet geestelijk gehandicapt naast groenland.
:p
wel is een keer gezien. Toevallig. Heel raarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Je had 'vroeger' een programma waar mensen op een kaart moesten laten zien waar ze op vakantie waren. Dat was best leuk om te zien hoor. Hoe compleet van de wereld mensen waren.
Keihard beweren dat ze op een eiland zaten maar wel met de auto de volledig weg waren gekomen. En een boot? Nee joh.
Gezellig hè, vakantieman?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Je had 'vroeger' een programma waar mensen op een kaart moesten laten zien waar ze op vakantie waren. Dat was best leuk om te zien hoor. Hoe compleet van de wereld mensen waren.
Keihard beweren dat ze op een eiland zaten maar wel met de auto de volledig weg waren gekomen. En een boot? Nee joh.
Die jaquote:
Wel weer oke nuquote:
toen dit topic startte ging het eventjes ouderwets snelquote:
dat kan met zo'n klein clubje best wel ff durenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, dan zijn het geen oude tijden nee
of wil je het topic even vol maken?
Of we doen even ons best, dan is het over 10 minuten wel volquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan met zo'n klein clubje best wel ff duren
zniet spammen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of we doen even ons best, dan is het over 10 minuten wel vol
zie paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo lamg geleden .
Savonds dan.
Hoesty
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
zniet spammen dan.
We gaan gewoon fast chatten
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef tailfox het volgende:
Pro tip: na drie maanden fitniss vrij ga niet als een dolle tekeer.
Je krijgt spierpijn.
Ga dam ook niet denken nu heb ik al spierpijn ik train wel nog keertje op die manier.
helemaal genezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie paar posts hierboven
hoe gaat het met je nek?
toppiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
helemaal genezen.
Mag 6 weken geem aikido doen verder mag ik alles.
Waarom niet? Dat is toch juist lekker weer echt los mogenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef tailfox het volgende:
Pro tip: na drie maanden fitniss vrij ga niet als een dolle tekeer.
Je krijgt spierpijn.
Ga dam ook niet denken nu heb ik al spierpijn ik train wel nog keertje op die manier.
brace ook niet meer omgehad sinds 31 dec.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |