Waarom niet? Dat is toch juist lekker weer echt los mogenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef tailfox het volgende:
Pro tip: na drie maanden fitniss vrij ga niet als een dolle tekeer.
Je krijgt spierpijn.
Ga dam ook niet denken nu heb ik al spierpijn ik train wel nog keertje op die manier.
brace ook niet meer omgehad sinds 31 dec.quote:
cant move my arms.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch juist lekker weer echt los mogen
nee hoor, ook met normale posts kan je snel een topic vol krijgen. Het vergt allee iets meer inhoud van de posters.quote:
Daar doe ik niet aan. Vind het echt zo een onzinnig iets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef Koen66 het volgende:
en hoe gaat het met de goede voornemens?
slecht , wou stoppen met roken maar moet beginnen met roken om te stoppenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef Koen66 het volgende:
en hoe gaat het met de goede voornemens?
Heerlijk dusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
cant move my arms.
Verder valt mee.
true .quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee hoor, ook met normale posts kan je snel een topic vol krijgen. Het vergt allee iets meer inhoud van de posters.
nou de rest is het heerlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk dus
Dat heb ik iedere week bijna op dinsdag en woensdag na de pt van maandag
enige plan dat toch een keer bij mij moet starten is het leven weer eens wat rooskleuriger inzien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Vind het echt zo een onzinnig iets.
JIj wel?
Volgende keer net een klein beetje minder zwaar dusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou de rest is het heerlijk.
Maar onder biceps zijn net niet gescheurt.
Dat is wel een goede jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige plan dat toch een keer bij mij moet starten is het leven weer eens wat rooskleuriger inzien.
Dus daar ga ik maar eens pogen wat stappen in te nemen
jupquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer net een klein beetje minder zwaar dus
ik ben er feitelijk ook pas deze week mee begonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja
Al vraag ik me bij iedereen met goede voornemens af waarom ze daar mee wachten tot 1 januari![]()
Wat voor training doe je? Puur cardio en kracht?quote:
kan je samen begimnen .quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja
Al vraag ik me bij iedereen met goede voornemens af waarom ze daar mee wachten tot 1 januari![]()
Mooi, dan nu volhouden en uitbouwenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er feitelijk ook pas deze week mee begonnen
puur kracht eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor training doe je? Puur cardio en kracht?
Waarom niet wat cardio erbij?quote:
als eerste heb ik een psych opgezocht en ga ik stoppen met dingen doen die ik haatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan nu volhouden en uitbouwen
warming up en cooling down niet genoeg?quote:
goedzo koen goedzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als eerste heb ik een psych opgezocht en ga ik stoppen met dingen doen die ik haat
Dat is wel een heel goede stap die hulp zoeken jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als eerste heb ik een psych opgezocht en ga ik stoppen met dingen doen die ik haat
Het is gewoon nieuwsgierigheid. Je moet doen waar jij je blij mee voelt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
warming up en cooling down niet genoeg?
Maar conditie = fietsen
Geest = aikido
Lichaam = fitness
Zo ga ik weer een sterke geest in een sterk lichaam plaatsen
ik moet er nog heen gaan hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goede stap die hulp zoeken ja
Daarom geniet ik zo van kickboksenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
warming up en cooling down niet genoeg?
Maar conditie = fietsen
Geest = aikido
Lichaam = fitness
Zo ga ik weer een sterke geest in een sterk lichaam plaatsen
Maar je hebt de afspraak al wel?quote:
Ik doe/ deed altijd wel beetje cardio in vorm van warming up. Maar ja toch vind ik cardio zo een straf.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is gewoon nieuwsgierigheid. Je moet doen waar jij je blij mee voelt.
Ik zie ze bij mij ook zat lopen die puur kracht doen en vraag me altijd af waarom niet wat cardio.
Prima keus dan tochquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik doe/ deed altijd wel beetje cardio in vorm van warming up. Maar ja toch vind ik cardio zo een straf.
Geen probleem om een stukje te fietsen heerlijk zelfs.
(en soms lopen)
Maar in sportschool heb ik er geen tijd en zin in
nee, heb net vandaag met de huisarts besproken pas wat een goede isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je hebt de afspraak al wel?
Oke, maar dan is je eerste stap dus wel gemaakt. Je bent bij de ha geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb net vandaag met de huisarts besproken pas wat een goede is
stap een gezet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb net vandaag met de huisarts besproken pas wat een goede is
niet eens, aan de foon gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, maar dan is je eerste stap dus wel gemaakt. Je bent bij de ha geweest.
Op mijn winampquote:
Dat is even niet aardig van die psychquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet eens, aan de foon gehad
en tegenslag 1 was er al, beoogde psych is op vakantie
hij werd er gestoord vanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is even niet aardig van die psych
Neequote:
maar komt dat omdat mensen die naar een psych gaan op fok komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Best veel Fokkers die een psycholoog bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |