i"ll be gentlequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voorzichtig met die bubble. Die kan breken.
ah jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik was aan het werk in Indonesië kerel.
braaf zo, en nou weer shhhhtquote:
Ik hou niet zo van gedomineerd worden. Ik domineer liever.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
i"ll be gentle![]()
Eventjes
Ja, maar dat werkt nauwelijks daar.quote:
fixedquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik was aan het werk in Indonesië kerel.
ksc kwam naar je toe deze zomerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gedomineerd worden. Ik domineer liever.
[..]
Ja, maar dat werkt nauwelijks daar.
Daarnaast had ik erg veel projecten daar, dus ik kwam eigenlijk niet aan KSC toe.
Haha. If only.. Ook in het paradijs werkt men.quote:
Dat deed het!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ksc kwam naar je toe deze zomer/retroveronicajingle
en hoequote:
I warned you. Once you go black...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hoewanderlustig ever since
ik werk anders nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. If only.. Ook in het paradijs werkt men.
ja mevrouw.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
braaf zo, en nou weer shhhht
dit jaAr niks? "quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben n nieuwe vakantie aan het voorpretten.. Wil volgend jaar cambodja, Laos, vietnam doen
Hop eens een weekje naar Indonesië over?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben n nieuwe vakantie aan het voorpretten.. Wil volgend jaar cambodja, Laos, vietnam doen
Dan is het geen paradijs.quote:
dagje keukenhofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |