SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanslag is goed voorbereid. Hij vindt plaats tijdens een redactievergadering, waardoor de meeste redacteuren en tekenaars zich in één ruimte bevinden. De terroristen noemen de slachtoffers bij hun voornaam voordat ze het geweer op hen richten.
Buiten zijn een aantal harde knallen te horen - schoten, blijkt al snel. Franse media melden dat de terroristen een kalasjnikov en een raketwerper bij zich hadden.
De daders roepen tijdens de aanslag 'Allahu akbar' (Allah is groot). Dat zou verwijzen naar de cartoons die weekblad Charlie Hebdo publiceerde over profeet Mohammed. In de islam is het afbeelden van de profeet verboden.
Net voor de aanslag publiceert Charlie Hebdo nog een cartoon van IS-leider Abu Baskr al-Baghdadi waarin hij 'de beste wensen' overbrengt.
Ook de hoofdredacteur van Charlie Hebdo, Stéphane 'Charb' Charbonnier, is om het leven gekomen. De tekst van de laatste cartoon die hij ondertekende luidt: 'Nog geen aanslagen in Frankrijk'. De jihadist zegt vervolgens: 'Maar wacht, we hebben nog tot het einde van januari om onze wensen te presenteren.'
De Franse regering heeft de beveiliging bij gebedshuizen, winkels, mediaredacties en in het openbaar vervoer verhoogd naar aanleiding van de aanslag.
Terreurgroep Islamitische Staat (IS) heeft eerder gedreigd met aanslagen op Frankrijk. Het is niet duidelijk of de aanvallers banden hebben met IS.
update:
CARTOONISTE LIET SCHUTTERS BINNEN
Cartooniste Corinne 'Coco' Rey van Charlie Hebdo heeft in een telefoongesprek met de Franse krant L'Humanité gezegd dat zij de schutters onder bedreiging heeft binnengelaten toen ze haar dochtertje van de opvang ging halen. "Ik heb de beveiligingscode ingevoerd. Ze schoten op Wolinski, Cabu… het duurde vijf minuten. Ik heb me verborgen onder een bureau.. ze spraken perfect Frans… Ze noemden zich van Al-Qaida."
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)s-mogelijk-10-doden/
Dankzij user: L3gend van NWS..geplukt.twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:04:31#BreakingNews:Photo of Cherif Kouachi, the second terrorist accused of the attack against #CharlieHebdo via @jpney http://t.co/W2W7LHgmxk reageer retweet
http://t.co/QEjjEGGIHNtwitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:58:58#BreakingNews:V @jpney :"We got you" ID #CharlieHebdo terrorists;Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad #France http://t.co/Sx4D1Btykw reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
We gaan weer verder.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 08-01-2015 12:24:39 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Als je inzoomt wordt de afspeelduur van de video niet langer. Je ziet nog altijd neit wat er na die 3 seconden gebeurt. En als je inzoomt zie je tevens niet of het niet gewoon onder zn hoofd (wat al op straat ligt) ligt. Met het oog op de zwaartekracht zou je bloed verwachten wat eruit stroomt (als het er al uitstroomt) tussen zijn hoofd en de straat, kortom buiten het bereik van de cameraquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je kunt de video zelf inzoomen en nagaan
Het is BNW, feiten zijn niet nodig, presenteer verzinsels daarom ook niet als feit.quote:
Soms bekroop me het idee dat ernaast werd geschoten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Als je inzoomt wordt de afspeelduur van de video niet langer. Je ziet nog altijd neit wat er na die 3 seconden gebeurt. En als je inzoomt zie je tevens niet of het niet gewoon onder zn hoofd (wat al op straat ligt) ligt. Met het oog op de zwaartekracht zou je bloed verwachten wat eruit stroomt (als het er al uitstroomt) tussen zijn hoofd en de straat, kortom buiten het bereik van de camera
Heilquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het is BNW, feiten zijn niet nodig, presenteer verzinsels daarom ook niet als feit.
al gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:
@lavje of Fogel , zou je er even deel 3 van willen maken?
[..]
Heil![]()
Wat zitten er toch weer veel mafketels online..
Er is een behoorlijke klopjacht gaande met wat ik begrijp een aantal schietpartijen.
Zo even wat onderzoek doen..
TY btw dit filmpje slaat echt... ja kweenie ken veel false flag filmpjes, maar hoe deze gast het de wereld in helpt...quote:
Definitie razzia volgens wikipedia:quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:53 schreef AhmedJaret het volgende:
ondertussen vinden in Frankrijk razzias plaats
[ afbeelding ]
Zo zou je het kunnen noemen, alleen is 2 of 3 wel een erg kleine groep.quote:Een razzia is een door de overheid (politie, leger) georganiseerde, groots opgezette, opsporing en jacht op een groep mensen.
en als je dan toch zoiets ensceneert, waarom dan niet met de nodige bloody special effects...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:00 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien is het handig om the big picture te zien in deze.
Een hele redactie vermoord naast de agenten. Allemaal fakedood![]()
ja als je dan toch bezig bent.,..quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de broers gefilmd zijn bij een benzinestation maar ook een benzinestation overvallen hebben.
http://nos.nl/artikel/201(...)do-gesignaleerd.html
Die spiegels is complete quatsch. Toevallig ben ik vandaag nog langs 3-4 van die C4's geredne. De bovenkant is zilverchroom. Zoom maar gewoon in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef DroogDok het volgende:
Moet er niet meer conspircay zaken in de OP?
[ afbeelding ]
http://beforeitsnews.com/(...)lseflag-2433538.html
[ afbeelding ]
http://aanirfan.blogspot.nl/2015/01/mossad-attacks-paris.html
Gevalletje belichting.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die spiegels is complete quatsch. Toevallig ben ik vandaag nog langs 3-4 van die C4's geredne. De bovenkant is zilverchroom. Zoom maar gewoon in.
Hij maakt wel een goed punt dat het kul is nu meteen alle moslims te haten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef DroogDok het volgende:
frankrijk werd wakker met het geluid van granaat explosies in moskeeenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je kan je afvragen in hoeverre zo'n aanslag haat jegens moslims teweegbrengt in Europa.
Heb ik eigenlijk gemist op het RTL en NOS nieuws. Maar wel gelezen idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:22 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
frankrijk werd wakker met het geluid van granaat explosies in moskeeen
Bedankt, YT delete wel meer het laatste half jaar. Vrijheid van meningsuiting staat zeker sinds gisteren hoog in het vaandel alleen op YT niet. Het blijft een vreemde shooting.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:27 schreef Resonancer het volgende:
You tube heeft alwwer een hoop gedelete, een back up:
journalisten in het pand die naar bovn zijn gevlucht. Verklaart ook waarom het, volgens mij, gewoon met een camera gefilmd is. Journalisten kunnen die wel eens hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wie heeft de aanslag eigenlijk gefilmd?
Wat heeft dit nu met Palestina te maken? Dat woord is niet een keer gevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Stranger het volgende:
Deze aanslag komt Israel wel goed uit, met Frankrijk als een van de landen die dreigen de Palestijnse Staat willen erkennen. Dat kan wel eens veranderen na deze gebeurtenissen, en geeft dit wel een BNW smaakje.
Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu met Palestina te maken? Dat woord is niet een keer gevallen.
Weet jij wie de daders zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mensen gezien en 2 geplante identiteitsbewijzen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
Ja, de foto's van de vermoedelijke daders zijn gepubliceerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet jij wie de daders zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mensen gezien en 2 geplante identiteitsbewijzen.
Weet jij dan of Frankrijk overweegt om Palestina niet te herkennen? Zijn daar aanwijzingen voor?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet jij wie de daders zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mensen gezien en 2 geplante identiteitsbewijzen.
Nee dat weet ik niet maar als ik op de reacties afga en de algehele anti-islam propaganda die nu al maanden geintensiveerd wordt dat de publieke opinie ten opzichte van moslims en islamitische gebieden omslaat van 'ver van mijn bed' naar 'weg ermee'. Puur speculatie maar ik zie het wel als een mogelijk scenario.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet jij dan of Frankrijk overweegt om Palestina niet te herkennen? Zijn daar aanwijzingen voor?
Weet jij dat die ID's gepland zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mannen gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef Stranger het volgende:
Er heerst al bijna veertien jaar een vijandige sfeer en toch is de erkenning van de Palestijnse staat dichterbij dan ooit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet maar als ik op de reacties afga en de algehele anti-islam propaganda die nu al maanden geintensiveerd wordt dat de publieke opinie ten opzichte van moslims en islamitische gebieden omslaat van 'ver van mijn bed' naar 'weg ermee'. Puur speculatie maar ik zie het wel als een mogelijk scenario.
ter info:quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de foto's van de vermoedelijke daders zijn gepubliceerd.
Dus waarom Israël erbij gesleept wordt is me een raadsel.
quote:French MPs vote in favour of Palestinian state
http://www.bbc.com/news/world-europe-30297859
quote:Israel tells France it was 'deeply disappointed' by vote at UN
http://www.jpost.com/Arab(...)by-vote-at-UN-386493
Iedereen kan het gedaan hebben behalve extremistische moslims.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Jongens, ik denk dat de IRA en de Rode Khmer het hebben gedaan.
Ja, dat maakt het een stuk aannemelijker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
ter info:
Omdat er een Israelische reporter rondliep ?
http://rt.com/news/220519-shooting-france-police-paris/
[..]
[..]
Eén maar!?! Dat zou wel toevallig zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef Resonancer het volgende:
ter info:
Omdat er een Israelische reporter rondliep ?
Ik weet niet of die ID's geplant zijn of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Weet jij dat die ID's gepland zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mannen gezien.
Dat is al wat anders dan je net zeiquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:21 schreef Stranger het volgende:
Ik weet niet of die ID's geplant zijn of niet.
Dat 'klinkt als ongeloofwaardig' als criterium wordt altijd maar 1 kant op toegepast, dat vind ik altijd zo opvallend!quote:Klinkt gewoon te ongeloofwaardig voor mij.
Nee dat is niet anders wat ik zei. Ik zeg 'ik zie alleen geplante identiteitsbewijzen'. Dat is nog steeds wat ik denk. Natuurlijk kan dalijk blijken dat ze wel zo dom waren om hun idkaart mee te nemen en te vergeten maar tot die tijd geloof ik dat nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is al wat anders dan je net zei
En ook hierbij zeg ik dat het speculatie van mijn kant is. Dit is BNW een forum voor alternatieve theorien en samenzweringen. Ik doe wat observeringen en bekijk een paar opties.quote:Verhaal 2:
Israël heeft op grondgebied van een soevereine en bevriende natie oorlogshandeling uitgevoerd met als doel om niet als boeman gezien te worden en wetgeving die ze niet aanstaat tegen te houden.
BNW Reactie:
Klinkt logisch. Dat zou best eens kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Jij ziet geplante ID bewijzen, zoals je twee gemaskerde mannen ziet. jij hebt ze in de auto zien liggen? De geplante ID bewijzen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Stranger het volgende:
Nee dat is niet anders wat ik zei. Ik zeg 'ik zie alleen geplante identiteitsbewijzen'. Dat is nog steeds wat ik denk. Natuurlijk kan dalijk blijken dat ze wel zo dom waren om hun idkaart mee te nemen en te vergeten maar tot die tijd geloof ik dat niet
Ik blijf het wonderlijk vinden dat, ogenschijnlijk geheel arbitrair, het ene dan als 'far fetched' weggezet kan worden en het andere als een 'logische verklaring'.quote:En ook hierbij zeg ik dat het speculatie van mijn kant is. Dit is BNW een forum voor alternatieve theorien en samenzweringen. Ik doe wat observeringen en bekijk een paar opties.
Wat ongeveer gebeurd is met de Vaatstra-zaak dus. Dader, bekentenis, DNA, en nog zijn er talloze gekkies die denken dat het koninklijk huis er mee te maken heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Als er morgen een bericht verschijnt dat deze 2 heren zich overgegeven hebben, dat ze bekend hebben en dat ze letterlijk zeggen dat ze het heel dom van zichzelf vonden dat ze hun ID's hadden laten liggen, dan nog zou BNW reageren met:
Dat is wel heel makkelijk. Ik geloof het niet.
[..]
De ene vraag stellen is de andere beantwoordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
-The offensive cartoon was published in 2011, why attack now?
-The Journal's office was protected by a permanent police patrol for years but this security measure was lifted only a few weeks before and it was downsized to one cop inside the office.
Meer vragen dan antwoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De ene vraag stellen is de andere beantwoorden
Ik snap niet waar deze snel getrokken conclusie vandaan komt. Met je laatste zin ben ik het deels wel eens, maar ik snap niet hoe deze bij dit bericht van toepassing is. In mijn ogen heeft hij namelijk wel een punt, namelijk dat deze vorm van satire veel met de desbetreffende mensen doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
Peter r hypocrite de vries laat ook weer eens wat van zich horen
[ link | afbeelding ]
DIe man denkt het ook altijd bij het rechte eind te hebben.
Ik walg al jaren van die man, die altijd denkt gelijkt te hebben en dat ook met een houding doet als of hij ook gelijk heeft.
Alsof dat een verplichting is.quote:-The killers are heard Allahu akbar just to make sure everyone knows they are islamist yet they wear masks and don't want to be identified.
exactquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze snel getrokken conclusie vandaan komt. Met je laatste zin ben ik het deels wel eens, maar ik snap niet hoe deze bij dit bericht van toepassing is. In mijn ogen heeft hij namelijk wel een punt, namelijk dat deze vorm van satire veel met de desbetreffende mensen doet.
Ik wil niets van wat gister gebeurt is goedpraten, begrijp me niet verkeerd,maar wat veel mensen vergeten is dat gelovigen zijn of haar heilige als naasten beschouwen. Als een wijze broer, of beste vriend, iemand die er altijd voor je is en op wie zijn wijsheden je terug kunt vallen als je leven in noodweer verkeerd. Stel je nu eens iemand voor in je persoonlijke kring die jij onvoorwaardelijk liefhebt en vertrouwd. Stel je voor dat diegene te kijk wordt gezet in respectloze cartoons en teksten (want dat is het, vind ik, ookal is het bedoeld als humor).
In het geval van deze vorm van satire, een manier van communicatie die enige vorm van respect, compassie, en eerbied niet kent, gericht op een persoon waar hele bevolkingsgroepen van houden en om geven is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat een kleine kwetsbare minderheid hier niet goed mee om weet te gaan en onder leiding van lage manipulatieve personen daden uitvoert om het pijn doen van zijn geliefden te rechtvaardigen.
Deze laatste groep mensen binnen een bevolkingsgroep die deze daden verrichten, lokken wij op deze grens van de vrijheid van meningsuiting uit om een reactie te geven. Hoe zij reageren is volledig buiten proporties, maar er zijn ook genoeg blanke mensen te verzinnen die niet met gevoelige emoties om kunnen gaan en grenzen overschrijden waaraan niet eens gedacht hoort te worden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef kalinhos het volgende:
Praktisch elke aanslag komt Israël wel goed uit...
als het niet volgens een bepaald verwachtingspatroon verloopt is dat gelijk voor bewijs voor iets, bizarre conclusies worden zo makkelijk getrokkenquote:
Dat was mijn punt ook, ik reageerde ook op iemand boven mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Waarom zou dit Israël (welke aanslag) ooit goed uitkomen ?
Alsof het na al die aanslagen goed gaat in Israël, oppervlakkig gedacht over zeer delicate en ernstig ingewikkeld conflict.
Deze hele post geldt ook voor christenen en andere geloven, die ook met de regelmaat van de klok te pakken werden genomen. Toch heb ik die niet in koele bloede de cartoonisten zien afslachten. Hoe zou het komen dat de ene groep gelovigen zo buiten alle proporties reageert en men dus blijkbaar met satire het ene geloof meer moet ontzien dan alle andere?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze snel getrokken conclusie vandaan komt. Met je laatste zin ben ik het deels wel eens, maar ik snap niet hoe deze bij dit bericht van toepassing is. In mijn ogen heeft hij namelijk wel een punt, namelijk dat deze vorm van satire veel met de desbetreffende mensen doet.
Ik wil niets van wat gister gebeurt is goedpraten, begrijp me niet verkeerd,maar wat veel mensen vergeten is dat gelovigen zijn of haar heilige als naasten beschouwen. Als een wijze broer, of beste vriend, iemand die er altijd voor je is en op wie zijn wijsheden je terug kunt vallen als je leven in noodweer verkeerd. Stel je nu eens iemand voor in je persoonlijke kring die jij onvoorwaardelijk liefhebt en vertrouwd. Stel je voor dat diegene te kijk wordt gezet in respectloze cartoons en teksten (want dat is het, vind ik, ookal is het bedoeld als humor).
In het geval van deze vorm van satire, een manier van communicatie die enige vorm van respect, compassie, en eerbied niet kent, gericht op een persoon waar hele bevolkingsgroepen van houden en om geven is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat een kleine kwetsbare minderheid hier niet goed mee om weet te gaan en onder leiding van lage manipulatieve personen daden uitvoert om het pijn doen van zijn geliefden te rechtvaardigen.
Deze laatste groep mensen binnen een bevolkingsgroep die deze daden verrichten, lokken wij op deze grens van de vrijheid van meningsuiting uit om een reactie te geven. Hoe zij reageren is volledig buiten proporties, maar er zijn ook genoeg blanke mensen te verzinnen die niet met gevoelige emoties om kunnen gaan en grenzen overschrijden waaraan niet eens gedacht hoort te worden.
er zijn hier ook mensen die buiten proportioneel geweld gebruiken als ze iets horen wat ze niet bevalt, iemand een paar tikken geven omdat hij je moeder uitscheld is voor sommige al genoeg, laat staan wat sommige over hebben voor hun heilige.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze hele post geldt ook voor christenen en andere geloven, die ook met de regelmaat van de klok te pakken werden genomen. Toch heb ik die niet in koele bloede de cartoonisten zien afslachten. Hoe zou het komen dat de ene groep gelovigen zo buiten alle proporties reageert en men dus blijkbaar met satire het ene geloof meer moet ontzien dan alle andere?
Ja, 2 moslims met mitrailleurs op ~1.500.000.000 moslims is "een groep gelovigen die buiten alle proporties reageert?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze hele post geldt ook voor christenen en andere geloven, die ook met de regelmaat van de klok te pakken werden genomen. Toch heb ik die niet in koele bloede de cartoonisten zien afslachten. Hoe zou het komen dat de ene groep gelovigen zo buiten alle proporties reageert en men dus blijkbaar met satire het ene geloof meer moet ontzien dan alle andere?
Omdat het ene geloof nog jaren achterloopt in vergelijking met het internationale gemiddelde. Dat onze bevolking, met name de westerse bevolking, zo snel is ontwikkeld, is omdat het in het verleden flink gebruik (en bloederig misbruik) heeft gemaakt van de beschikbare natuurlijke bronnen. Onze bevolking heeft zich razendsnel onder bijna ideale omstandigheden kunnen voortplanten, uitbreiden en ontwikkelen. Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe veel we hebben geleerd op het gebied van fysica, biologie, wiskunde, bouw, economie. Op het gebied van alles eigenlijk. Deze kennis krijgt elk kind dat geboren wordt van jongs af aan mee. Onze samenleving is op kennis gebouwd, kennis die is vergaard op goede, maar ook op zeer slechte manieren. Uiteindelijk hebben we vele volkeren in het verleden onderdrukt om zelf beter uit het vuur te komen. En dan doel ik voornamelijk op de natuurlijke bronnen, tijdens de kolonisatie al.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lezen Mata. Ik vraag me af waarom van alle geloven de islam ontzien moet worden van satire en alle andere geloven naar hartelust beledigd mogen worden zonder dat er ooit een moord volgt op een cartoon..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, 2 moslims met mitrailleurs op ~1.500.000.000 moslims is "een groep gelovigen die buiten alle proporties reageert?"
Staat Breiviks massamoord dan ook model voor de "PVV-gedachte" dat links Europa islamiseert?
Of Karst T. en de waxinelichtjeshouderhouderhoudergooier model voor de republikeinse Nederlander?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Dit was ook voorspeld door Nostradamus.haute coutureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en weer denk ik, ik had het zlef kunnen typen. Het praat het niet goed maar verklaart wel een boelquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Omdat het ene geloof nog jaren achterloopt in vergelijking met het internationale gemiddelde. Dat onze bevolking, met name de westerse bevolking, zo snel is ontwikkeld, is omdat het in het verleden flink gebruik (en bloederig misbruik) heeft gemaakt van de beschikbare natuurlijke bronnen. Onze bevolking heeft zich razendsnel onder bijna ideale omstandigheden kunnen voortplanten, uitbreiden en ontwikkelen. Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe veel we hebben geleerd op het gebied van fysica, biologie, wiskunde, bouw, economie. Op het gebied van alles eigenlijk. Deze kennis krijgt elk kind dat geboren wordt van jongs af aan mee. Onze samenleving is op kennis gebouwd, kennis die is vergaard op goede, maar ook op zeer slechte manieren. Uiteindelijk hebben we vele volkeren in het verleden onderdrukt om zelf beter uit het vuur te komen. En dan doel ik voornamelijk op de natuurlijke bronnen, tijdens de kolonisatie al.
In mijn ogen is het dan volkomen logisch dat er bevolkingsgroepen zijn die nu, mede door ons toedoen, jaaaren achterlopen. En nu verwachten wij plotseling van hen dat ze dezelfde normen en waarden als ons kennen en verschuilen wij ons onbewust uit dit onbegrip. Ik begrijp dit echt niet.
In mijn ogen zit het namelijk zo: Een mens leeft met geluk 100 jaar, maar bevolkingsgroepen gebaseerd op normen en waarden die elk op verschillende momenten in de geschiedenis zijn vastgelegd leven eeuwen.
Deze jongeren zijn in het Westen geboren en hebben dus dezelfde kansen gehad als elke andere jongere. Deze twee kozen ervoor om naar Syrië te gaan en later weer terug te komen in het door hen zo verfoeide Westen. En nu een slachtpartij uit te voeren op journalisten/cartoonisten/politie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Omdat het ene geloof nog jaren achterloopt in vergelijking met het internationale gemiddelde. Dat onze bevolking, met name de westerse bevolking, zo snel is ontwikkeld, is omdat het in het verleden flink gebruik (en bloederig misbruik) heeft gemaakt van de beschikbare natuurlijke bronnen. Onze bevolking heeft zich razendsnel onder bijna ideale omstandigheden kunnen voortplanten, uitbreiden en ontwikkelen. Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe veel we hebben geleerd op het gebied van fysica, biologie, wiskunde, bouw, economie. Op het gebied van alles eigenlijk. Deze kennis krijgt elk kind dat geboren wordt van jongs af aan mee. Onze samenleving is op kennis gebouwd, kennis die is vergaard op goede, maar ook op zeer slechte manieren. Uiteindelijk hebben we vele volkeren in het verleden onderdrukt om zelf beter uit het vuur te komen. En dan doel ik voornamelijk op de natuurlijke bronnen, tijdens de kolonisatie al.
In mijn ogen is het dan volkomen logisch dat er bevolkingsgroepen zijn die nu, mede door ons toedoen, jaaaren achterlopen. En nu verwachten wij plotseling van hen dat ze dezelfde normen en waarden als ons kennen en verschuilen wij ons onbewust uit dit onbegrip. Ik begrijp dit echt niet.
In mijn ogen zit het namelijk zo: Een mens leeft met geluk 100 jaar, maar bevolkingsgroepen gebaseerd op normen en waarden die elk op verschillende momenten in de geschiedenis zijn vastgelegd leven eeuwen.
Heeft men massaal opgeroepen tot het in het vervolg ontzien van islam of moslims in cartoons of stak men massaal pennen als steun voor de vrijheid van meningsuiting in de lucht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lezen Mata. Ik vraag me af waarom van alle geloven de islam ontzien moet worden van satire en alle andere geloven naar hartelust beledigd mogen worden zonder dat er ooit een moord volgt op een cartoon..
Je draait de zaken om. Dat is mijn vraag niet. Ik vraag me af waarom er een uitzondering gemaakt zou moeten worden in spotprenten als het om de islam gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeft men massaal opgeroepen tot het in het vervolg ontzien van islam of moslims in cartoons of stak men massaal pennen als steun voor de vrijheid van meningsuiting in de lucht?
Het punt blijft dat een minieme gewelddadige minderheid model stellen voor grote groepen mensen wat knullig aandoet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef TitusPullo het volgende:
De waanzin van Breivik had niet veel te maken met kwetsende spotprenten.
Dat hoeft dus ook helemaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je draait de zaken om. Dat is mijn vraag niet. Ik vraag me af waarom er een uitzondering gemaakt zou moeten worden in spotprenten als het om de islam gaat.
Ik zie het verschil, maar in mijn ogen simpel te verklaren omdat de, laten we het zwakzinnigen noemen, niet alleen in Syrië opgroeien maar ook in westerse landen. Tijdens de opvoeding bijvoorbeeld. Er hoeft niemand in principe iets verwijt te worden, omdat een mens ansich een onvoorspelbaar wezen is, maar in mijn ogen zit daar wel een hele grote achterstand die niet-westerse ouders in vergelijking met westerse ouders hebben. Dat begint bij kennis van de taal en onze politiek die het gebrek hieraan toelaat in onze samenleving.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze jongeren zijn in het Westen geboren en hebben dus dezelfde kansen gehad als elke andere jongere. Deze twee kozen ervoor om naar Syrië te gaan en later weer terug te komen in het door hen zo verfoeide Westen. En nu een slachtpartij uit te voeren op journalisten/cartoonisten/politie.
Die ene groep gelovigen is meerduidig en ik neem aan dat niet alle Moslims bedoeld zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het punt blijft dat een minieme gewelddadige minderheid model stellen voor grote groepen mensen wat knullig aandoet.
"Kunnen die voetbalfans niet tegen hun verlies? Waarom moeten ze altijd treinen slopen?"
"Zweedse moskees uit laten branden, de islamkritische Europeaan kan zijn fikken weer niet thuishouden"
Etc. enz. usw.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik zie het verschil, maar in mijn ogen simpel te verklaren omdat de, laten we het zwakzinnigen noemen, niet alleen in Syrië opgroeien maar ook in westerse landen. Tijdens de opvoeding bijvoorbeeld. Er hoeft niemand in principe iets verwijt te worden, omdat een mens ansich een onvoorspelbaar wezen is, maar in mijn ogen zit daar wel een hele grote achterstand die niet-westerse ouders in vergelijking met westerse ouders hebben. Dat begint bij kennis van de taal en onze politiek die het gebrek hieraan toelaat in onze samenleving.
Zoals niet elke Schultenbrau-drinkende volgetatoeerde Feyenoordfan treinen sloopt, staat niet elke moslimfundi met automatische wapens een vergadering te be-eindigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die ene groep gelovigen is meerduidig en ik neem aan dat niet alle Moslims bedoeld zijn.
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/quote:Vrijland![]()
Nee. Vrijland is een imbeciel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
Goed artikel van Martin Vrijland over de shooting.![]()
Aub eerst lezen voordat je opmerkingen plaatst als
[..]
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/
-edit-quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. Vrijland is een imbeciel.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat is alle bewijs die nodig is , kom op, wat een imbeciel ben je danquote:De aanslagplegers laten hun identiteitskaarten in de vluchtauto liggen
Er staat iemand op een dak te filmen
De straat die gefilmd wordt is compleet leeg tot aan ver aan het einde van de straat
Hoe komen ex-Syriëgangers Europa binnen zonder dat de geheime diensten ze hebben kunnen volgen?
“Is dat alles wat je kunt produceren Vrijland?” Dat is niet alleen alles, het is meer dan en ruimschoots voldoende om te kunnen concluderen dat we hier weer met een hoax te maken hebben
Graag gedaan El Matador, Vrijland is soms vaag maar stelt zeker goede vragen en laat zichquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Vrijland is redelijk ver heen, maar zelfs mensen die ver heen zijn, kunnen een punt hebben.
Dank voor de link Izzy. Es rustig bekijken vanavond.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja tuurlijk dat is alle bewijs die nodig is , kom op, wat een imbeciel ben je dan
ook al is het BNW, kijk naar zijn 'bewijs', dat is nogal pover en far fetchedquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is BNW, als je vrijland wegzet als imbeciel zonder het ook maar te lezen kan je mijns inziens beter naar NWS gaan.
Dat is nu net de crux, het heeft niets met antisemitisme te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
En wederom krijgen 'de zionistische uitvoerders' weer de schuld.![]()
Omdat (modern) antisemitisme nou eenmaal een BNW stokpaardje is.
Ik heb het gelezen. Conclusie: het is - en blijft - een imbecielquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is BNW, als je vrijland wegzet als imbeciel zonder het ook maar te lezen kan je mijns inziens beter naar NWS gaan.
Volgens de heer Vrijland een hoax want volgende vragen:quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
quote:Welke terroristen zijn zo stom om hun ID-kaarten in de vluchtauto te laten liggen?
quote:We willen graag beroemd worden, laten we zorgen dat ze weten wie we zijn zodat we helden worden!
quote:Waarom stond die vluchtauto er eigenlijk al die tijd al?
quote:Waarom stond hij midden op een compleet lege straat met de deuren open?
quote:En waarom stond die man of vrouw op het dak te filmen?
quote:Stond hij of zij toevallig een sigaretje te roken of is hij/zij ten tijde van de aanslag snel naar het dak gevlucht?
quote:En hoe kon het dat op klaarlichte dag de zwarte vluchtauto midden op straat staat en er werkelijk geen auto, scooter, fiets, voetganger, huisdier, vogel of kip zonder kop te bekennen is?
quote:Waarom spuit er geen bloed uit het hoofd van de man die door zijn hoofd geschoten wordt (zie hier)?
Want deze vragen worden in de journalistiek niet behandeld of beantwoord, dus zullen we het wel niet mogen weten. De eerste antwoorden die gegeven worden verschijnen door ideeën van individuen op het internet en zie daar de waarheid.quote:Waarom zijn de spiegels van de vluchtauto ineens veranderd bij vondst?
Waarom zou die heilzame werkwijze tot NWS beperkt blijven?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
Het gaat om het verhaal eromheen, the bigger picture.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook al is het BNW, kijk naar zijn 'bewijs', dat is nogal pover en far fetched
Zionisten die niets met Israel van doen hebben? Wat betekent Zionist dan nog?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is nu net de crux, het heeft niets met antisemitisme te maken.
De 0,01% elite van de Zionisten hebben weinig met de echte Joden of Israël van doen.
Het zijn de wolven in de schaapskleren.
De ideale dekmantel. Je mag er niets van zeggen.
Nee. Er ís gewoon geen bewijs. Het spiegel-argument is al 3x weerlegd en als je 2 seconden even goed kijkt naar de foto zie je dat de spiegels van chrome zijn, en niet opeens van kleur zijn verwisseld. Gewoon, 2 seconden 'kritisch' kijken. Dat doet Vrijland niet. Hij blaat maar gelijk dat het dus 2 verschillende auto's zijn. En zo kan je praktisch elk van zijn punten door midden zagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal eromheen, the bigger picture.
Er is nu eenmaal nog niet genoeg bewijs maar onderdeel van een patroon
Ik zeg weinig, niet nietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zionisten die niets met Israel van doen hebben? Wat betekent Zionist dan nog?
Je kunt niet van een verhaal eromheen spreken als er niets is om een verhaal omheen te breien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal eromheen, the bigger picture.
Er is nu eenmaal nog niet genoeg bewijs maar onderdeel van een patroon
Ja, want zionisme = jodendom en antizionisme = jodenhaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
En wederom krijgen 'de zionistische uitvoerders' weer de schuld.![]()
Omdat (modern) antisemitisme nou eenmaal een BNW stokpaardje is.
Maar wat hebben ze er dan wel mee te maken?quote:
Nee, maar krampachtig overal zionisten de schuld van geven is een vergelijkbare kronkel. Bovendien is antizionisme net zo dom als anti-islamisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want zionisme = jodendom en antizionisme = jodenhaat.
Die had ik al gelezen maar dacht ik plaats die hier maar niet want je weet toch dat Vrijland haast als ketter wordt gezien door het gros hier.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Potten en ketels.quote:Als er een ogenschijnlijk ingrijpende gebeurtenis plaatsvindt is het altijd belangrijk dat u zich niet laat meeslepen in de emotie van het moment.
Zoals de 2 (!) schutter als voorbeeld zijn voor duizenden (fundi's) tot miljoenen (moslims) Fransen dat is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, maar krampachtig overal zionisten de schuld van geven is een vergelijkbare kronkel.
Wat is er dom aan om tegen een op religieuze kenmerken gebaseerde xenofobe politiek (zowel zionisme als islamisme) te zijn?quote:Bovendien is antizionisme net zo dom als anti-islamisme.
Niet mijn probleem, juist des te meer rede om Vrijland te bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen maar dacht ik plaats die hier maar niet want je weet toch dat Vrijland haast als ketter wordt gezien door het gros hier.
Het zijn nog steeds 'de Joden' die de schuld krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:
Ja, want zionisme = jodendom en antizionisme = jodenhaat.
als je gewoon met de auto terugreist, je paspoort gebruikt tm turkije en daarna je id kaart in europa kom je makkelijk zonder opvallen weer terug maar goed, als dat al 'bewijs' isquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Izzy73 het volgende:
Voor iedereen die selectief zit te quoten uit Vrijland.
Dit is de essentie van het verhaal:
De meest essentiële vraag is wel de vraag hoe het kan dat ex-Syriëgangers zomaar weer Europa binnenkomen. Is er nergens een douanebeambte geweest op een vliegveld waarvan het computerschermpje is gaan flitsen bij het scannen van het paspoort? Is er nergens een camera geweest die een gezicht herkend heeft? De NSA weet precies waar iedere wereldburger zich begeeft. De onthullingen van Edward Snowden hebben dat wel aangetoond. En toch komen deze heren België binnen met hun AK-47’s en schieten er lustig op los. Yeah right! Bekijkt u ook onderstaand filmpje.
De zionistische uitvoerders van deze false flags willen graag dat u bang bent voor moslimextremisten. Dat is niet nodig. Het zijn allemaal false flags, bedacht om de autochtone bevolking tegen de islamitische bevolking op te zetten. Is het niet opmerkelijk dat gelijktijdig in Duitsland een protestbeweging getiteld ‘Pegida’ aan het ontstaan is waarbij mensen onder meer kritiek uiten op de islamisering van Europa? Begint u te doorzien hoe dit allemaal gevoed wordt? Ik zeg dat het een CIA/Mossad trucje is om Europa in een zelfgeschapen burgeroorlog te slepen door middel van slecht acteerwerk en huurlingen die burgers zullen gaan doden. Dit is nog maar het begin
Mag ik zeggen dat ik vind dat de veelal krakkemikkige onderbouwingen en ongefundeerde hysterie van Martin V. een smet zijn op serieuze waarheidsvinding?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen maar dacht ik plaats die hier maar niet want je weet toch dat Vrijland haast als ketter wordt gezien door het gros hier.
Nee, een religie met 1,5 miljard aanhangers brengt geen enkele extremist voort. Een unicum in de wereldgeschiedenis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Izzy73 het volgende:
De zionistische uitvoerders van deze false flags willen graag dat u bang bent voor moslimextremisten. Dat is niet nodig.
Die begrijp ik ook niet. Heel Frankrijk is op zoek naar twee Frans/Algerijnse moordenaars maar het zijn eigenlijk Zionisten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zionisten die niets met Israel van doen hebben? Wat betekent Zionist dan nog?
Als ik zo vrij mag zijn beweringen in jouw bericht die niet zijn gebaseerd op feiten of waaruit geen conclusie te trekken is óf waaraan een conclusie gehangen wordt die veel te ver gezocht is vet te drukken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Izzy73 het volgende:
Voor iedereen die selectief zit te quoten uit Vrijland.
Dit is de essentie van het verhaal:
De meest essentiële vraag is wel de vraag hoe het kan dat ex-Syriëgangers zomaar weer Europa binnenkomen. Is er nergens een douanebeambte geweest op een vliegveld waarvan het computerschermpje is gaan flitsen bij het scannen van het paspoort? Is er nergens een camera geweest die een gezicht herkend heeft? De NSA weet precies waar iedere wereldburger zich begeeft. De onthullingen van Edward Snowden hebben dat wel aangetoond. En toch komen deze heren België binnen met hun AK-47’s en schieten er lustig op los. Yeah right! Bekijkt u ook onderstaand filmpje.
De zionistische uitvoerders van deze false flags willen graag dat u bang bent voor moslimextremisten. Dat is niet nodig. Het zijn allemaal false flags, bedacht om de autochtone bevolking tegen de islamitische bevolking op te zetten. Is het niet opmerkelijk dat gelijktijdig in Duitsland een protestbeweging getiteld ‘Pegida’ aan het ontstaan is waarbij mensen onder meer kritiek uiten op de islamisering van Europa? Begint u te doorzien hoe dit allemaal gevoed wordt? Ik zeg dat het een CIA/Mossad trucje is om Europa in een zelfgeschapen burgeroorlog te slepen door middel van slecht acteerwerk en huurlingen die burgers zullen gaan doden. Dit is nog maar het begin
NEE:quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds 'de Joden' die de schuld krijgen.Of heeft Zionisme in BNW ook een nieuwe betekenis gekregen?
Vroeger begon het ook niet met uw vriendelijke buurvrouw op de hoek, maar met de hebberige (Joodse) bankier die het volk klein hield. En als je verder terug de geschiedenis in kijkt is het eigenlijk allemaal begonnen met de Deicideeen fijne Christelijke traditie wel.
Doet de massa media iets anders dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn beweringen in jouw bericht die niet zijn gebaseerd op feiten of waaruit geen conclusie te trekken is óf waaraan een conclusie gehangen wordt die veel te ver gezocht is vet te drukken?
Ten eerste doe ik dat niet: ten tweede zijn er binnen zowel het zionisme als de Islam allerlei verschillende stromingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals de 2 (!) schutter als voorbeeld zijn voor duizenden (fundi's) tot miljoenen (moslims) Fransen dat is?
[..]
Wat is er dom aan om tegen een op religieuze kenmerken gebaseerde xenofobe politiek (zowel zionisme als islamisme) te zijn?
Vaak wel, maar na verschillende media naast elkaar gelegd te hebben niet. Het oog ziet wat het wil zien. Dat geld voor media, dat geld voor conspiracythinkers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doet de massa media iets anders dan?
Dat komt omdat niet alle mensen die bij de MSM werken, niet compleet achterlijk zijn. En een stuk minder dan de Vrijlandjes van deze wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, juist des te meer rede om Vrijland te bespreken.
Hij stelt goede vragen die de mainstrem media niet doen.
Maar Vrijland was toch heel anders dan de massamedia? (Vergelijk vooral een journalist met een enorm conglomeraat.)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doet de massa media iets anders dan?
Ohw, hoofdletters, je hebt me!quote:
En doodgeschoten worden door een zionistisch doodseskadron dat zich uitgeeft voor een islamitisch doodseskadron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties vanavond in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Ver van mijn bedshow en ben er dus emotioneel niet bij betrokken. Hoewel ik de situatie betreur heb ik ook niets met frankrijk. Het laatste dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties vanavond in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Dat klopt. Wanneer die eenmaal van mening zijn dat de Messias gekomen is, zijn ze wel bereid om de Joodse staat met geweld te verdedigen, wat de ellende in het Midden-Oosten nog groter zal maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
b) Orthodoxe Joden zijn sowieso tegen een staat Israel, want alleen de Messias mag die oprichten. Die zijn nog gekker dan... ja...
Nee. Een standpunt hebben in iets en je hier op je eigen manier over uitspreken zonder emotioneel betrokken te zijn en dus relevantie bieden aan de situatie kan in mijn ogen ook gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik persoonlijk vind die demonstraties altijd een beetje apart. Heb nog nooit een stille tocht gelopen, heb ook niet met een pannetje en deksel op DE Dam gestaan met Theo van Gogh en ben het ook nu niet van plan. Is dat heel relevant?
en wat doe jij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Naja ik vind dat typisch Nederlands. Te beroerd om in actie te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik persoonlijk vind die demonstraties altijd een beetje apart. Heb nog nooit een stille tocht gelopen, heb ook niet met een pannetje en deksel op DE Dam gestaan met Theo van Gogh en ben het ook nu niet van plan. Is dat heel relevant?
Ik weet niet wat voor demonstraties dit over gaat maar ik doe niet mee aan massahysterie en globale bangmakerij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Ja, die kans loop je. En dan weet je verdorie niet eens wíe je naar de andere wereld heeft geholpen en waaromquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En doodgeschoten worden door een zionistisch doodseskadron dat zich uitgeeft voor een islamitisch doodseskadron?
Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.quote:
Leg mij alsjeblieft uit waarom ik tot actie zo moeten komen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja ik vind dat typisch Nederlands. Te beroerd om in actie te komen.
Dus jij gaat op pad? Heeft Martin Vrijland ook een demo op stapel gezet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
lekker makkelijk oordelen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.
Really?, dit is inderdaad ook een heel intelligente man ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat komt omdat niet alle mensen die bij de MSM werken, niet compleet achterlijk zijn. En een stuk minder dan de Vrijlandjes van deze wereld.
Men loopt die tocht ook niet om het verhaal erachter, maar om de doden en de nabestaanden steun te betuigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.
Wat moet ik doen als actie dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ah, maar je veroordeelt anderen wel dat ze gemakzuchtig achter hun computer blijven zitten. Mooie grapjurk ben je tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou zeker de straat op gaan als er een demo zou zijn tegen corrupte regeringen. Waarom moet ik met een demo meelopen als ik denk dat we weer es voor de gek worden gehouden?quote:
Serieus beste Izzy. Jij mag het selectief quoten vinden, maar ongeveer elk argument wat Vrijland aangehaald heeft, is met logische argumenten weerlegt. Gewoon van zo en zo, dit is onzin, dat is flauwekul want zus en zo. Lees het hierboven terug.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Really?, dit is inderdaad ook een heel intelligente man ja.
Hij stelt ook altijd zeer goede vragen![]()
[ afbeelding ]
Met die insteek kan je wel gaan lopen maar uiteindelijk doe je toch mee met een soort Pegida.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Men loopt die tocht ook niet om het verhaal erachter, maar om de doden en de nabestaanden steun te betuigen.
Opperhoofd Rothschild is inderdaad een zeer vredelievend mens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ohw, hoofdletters, je hebt me!
a) natuurlijk zijn er ook Joden die geen eigen staat willen/ hoeven en die op een andere manier (dan het eigen staat principe) graag vrede willen met de Palestijnen.
b) Orthodoxe Joden zijn sowieso tegen een staat Israel, want alleen de Messias mag die oprichten. Die zijn nog gekker dan... ja...
c) 'Real Jews' das een mooie true scotsman en dat je tegen geweld en oorlogsmisdrijven bent is natuurlijk mooi, maar heeft niets met mijn punt te maken.
Verder zijn dit geen argumenten tegen mijn punt dat antizionisme steeds vaker (mis-)(ge-)bruikt wordt als antisemitisme.
Roep dan een tegendemonstratie in het leven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paspoorten meenemen op de heenweg tijdens een rit in een auto gevuld met wapens om geen problemen te krijgen met politie voor een eventuele controle en op de vluchtreis achterlaten voor een vals spoor of überhaupt daar laten omdat je ze niet meer nodig hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Niks van meegekregen, lag de afgelopen dagen met pijnstillers en ontstekingsremmers half slapend op de bank namelijk.
Maar goed wat mij allereerst opvalt is dat eerste hand getuige zegt dat ze perfect frans spraken, algerijns fransen zijn net als nederlandse marokkanen, daar hoor je direct het accent aan, raar dus.
Verder las ik ook iets over paspoorten die gewoon in de auto lagen van de schutters.
Nou als je een beetje een redelijk inspecteur bent weet je dan genoeg.
je gaat de straat op tegen het geweld, voor de slachtoffers maar goed, klop jij zelf maar lekker op de borst en oordeel over anderen die niet gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou zeker de straat op gaan als er een demo zou zijn tegen corrupte regeringen. Waarom moet ik met een demo meelopen als ik denk dat we weer es voor de gek worden gehouden?
Die is er binnenkort al in Den Haag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Roep dan een tegendemonstratie in het leven.
Op basis waarvan ben je er dan van overtuigd? Welke onomstotelijke bewijzen heb jij gezien, onweerlegbaar, waardoor jij de 100% overtuiging hebt dat we voorgelogen worden? Dat begrijp ik oprecht niet. Dat je twijfelt is 1 ding. Maar dat je er al van overtuigd bent, nog geen 24u na de happening...ik snap dat niet hoor. Dan ben je niet bijzonder kritisch ingesteld van nature.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik probeer ook neutraal te denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Vaak wel, maar na verschillende media naast elkaar gelegd te hebben niet. Het oog ziet wat het wil zien. Dat geld voor media, dat geld voor conspiracythinkers.
Ik ben overigens neutraal hierin. Ik vind dat bij verschillende onderwerpen in elke "kant" een waarheid schuilt.
Haha 56 probleemwijken-figuren die het systeem willen breaken, die?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die is er binnenkort al in Den Haag.
Daarom ga ik ook niet, maar ik kan me situaties voorstellen waarbij ik wel mee zou doen en ik dan ook puur en alleen uit respect voor de doden en nabestaanden meeloop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Met die insteek kan je wel gaan lopen maar uiteindelijk doe je toch mee met een soort Pegida.
Oeh nieuwe theorie: Die criminele oppertokkie die initiatiefnemer is van Pegida zit er achter
Waarom vraag je het dan aan de andere users?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou zeker de straat op gaan als er een demo zou zijn tegen corrupte regeringen. Waarom moet ik met een demo meelopen als ik denk dat we weer es voor de gek worden gehouden?
ja, dus omdat het haaks staat wordt je er kritisch door? Als ik zeg dat het gras groen is, en Vrijland vindt het maar rood. Ga jij dan kritischer naar het gras kijken? Want dat is in essentie wat hij doet. Alles wat in de media komt, fabriceert hij gewoon een bericht van wat ongeveer 100% het tegenovergestelde betekent en gaat er dan bewijzen bij zoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik probeer ook neutraal te denken.
Daarom is het dus ook goed om een artikel van Vrijland in ogenschouw te nemen omdat het haaks staat op de traditionele media
Mohammed B. spreekt perfect Nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Niks van meegekregen, lag de afgelopen dagen met pijnstillers en ontstekingsremmers half slapend op de bank namelijk.
Maar goed wat mij allereerst opvalt is dat eerste hand getuige zegt dat ze perfect frans spraken, algerijns fransen zijn net als nederlandse marokkanen, daar hoor je direct het accent aan, raar dus.
Zeker weten, voor mij persoonlijk om mezelf te dwingen vanaf de andere kant de situatie te bekijken. Maar in dit geval vind ik het moeilijk om na het zien van die kant me er ook bij aan te sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik probeer ook neutraal te denken.
Daarom is het dus ook goed om een artikel van Vrijland in ogenschouw te nemen omdat het haaks staat op de traditionele media
Er zijn ook Moslims die protesteren tegen het geweld van islamitische extremisten. Zijn die ook allemaal Zionist?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
NEE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“You can't make anything idiot proof because idiots are so ingenious.”quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Vrijland. Zelden zo'n idioot gelezen. Die kan toch niet serieus genomen worden?
Er zijn veel meer bronnen die het zelfde verhaal brengen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Serieus beste Izzy. Jij mag het selectief quoten vinden, maar ongeveer elk argument wat Vrijland aangehaald heeft, is met logische argumenten weerlegt. Gewoon van zo en zo, dit is onzin, dat is flauwekul want zus en zo. Lees het hierboven terug.
Als je, ondanks al die argumenten, toch blijft volharden dat Vrijland iemand is die het beter ziet dan de meeste MSM...tsja.
Mensen zien gras als groen. Maar een vogel ziet ons groen heel anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja, dus omdat het haaks staat wordt je er kritisch door? Als ik zeg dat het gras groen is, en Vrijland vindt het maar rood. Ga jij dan kritischer naar het gras kijken? Want dat is in essentie wat hij doet. Alles wat in de media komt, fabriceert hij gewoon een bericht van wat ongeveer 100% het tegenovergestelde betekent en gaat er dan bewijzen bij zoeken.
Met het crúciale verschil dat 'de verhalen' uit de MSM te onderbouwen zijn met feiten en bewijs. De MSM begint met de berichtgeving zodra iets gebeurd is. Vrijland begint met zijn berichtgeving als pure reactie op de MSM-berichten. Het enige wta hij probeert te doen is alles te ontkrachten, met kul-argumenten. Die, en dat is het enge, er bij veel van zijn volgens in gaan als zoete koek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er zijn veel meer bronnen die het zelfde verhaal brengen.
Ik kan hetzelfde zeggen wat je tegen mij zegt over het blindelings geloven
van de main stream media, is ook![]()
Overigens geloof ik niet blind in de verhalen van Vrijland
Martin Vrijland heeft dus niets te zeggen dat van belang is voor de mensheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mensen zien gras als groen. Maar een vogel ziet ons groen heel anders.
Dus wat is dan de echte kleur?
Is Vrijland een mens of een vogel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De echte kleur is waar een merendeel mee kan leven. Waarheid is een synoniem voor acceptatie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De spiegels zijn chrome, maar jullie hadden vast wel gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
http://beforeitsnews.com/(...)lseflag-2433538.html
[ afbeelding ]
http://aanirfan.blogspot.nl/2015/01/mossad-attacks-paris.html
Feiten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Met het crúciale verschil dat 'de verhalen' uit de MSM te onderbouwen zijn met feiten en bewijs. De MSM begint met de berichtgeving zodra iets gebeurd is. Vrijland begint met zijn berichtgeving als pure reactie op de MSM-berichten. Het enige wta hij probeert te doen is alles te ontkrachten, met kul-argumenten. Die, en dat is het enge, er bij veel van zijn volgens in gaan als zoete koek.
Je ziet de beelden. Vrijland's argument is dan "Waarom staan de deuren van de auto open, dat is verdacht zeg!" en "Hey, er is niemand in de straat, wat verdacht!" Terwijl, als je logisch nadenkt...als jij een straat in rijdt en je ziet dat er mannen AK 47's staan leeg te schieten. Rijd jij dan naar de auto TOE, of rijdt jij WEG van de auto? Waarmee je dus gewoon de hele situatie heel logisch kan verklaren zonder dat het ook maar het minste teken is van een false flag.
Er valt ook niets aan te geloven gezien hij uitsluitend speculeert met de kennis die hij van de boze "massa"media heeft opgedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Overigens geloof ik niet blind in de verhalen van Vrijland
Wat hebben al die aanslagen tot nu toe dan ontketend?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Feiten?
Misschien moet je even de OP van dit topic lezen:
BNW / Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
Nogmaals het gaat niet om het aanstippen van de flinterdunne bewijzen van deze aanslag.
Het gaat om wat voor uitwerking dit heeft op het algemen denken.
Het is een hoofdstuk uit een hele reeks.
What's next eenzelfde soort aanslag in de VS zodat er weer iets ontketend kan worden.
Hele bevolkingsgroepen worden tegen alkaar opgezet en dat is gevaarlijk.
Zo is er nu ook een machtstrijd gaande tussen 2 wereldblokken.
Ruw gezegd de BRICS landen tegen het kapitalistische westen.
Daar kan ik nog logica in zien, maar als je iets gaat uitvoeren dat je de doodstraf oplevert, of op zn minst levenslang zonder kans op vroegtijdige vrijlating en dan nog vlucht, beetje tegenstrijdig om dan je paspoort te laten liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Paspoorten meenemen op de heenweg tijdens een rit in een auto gevuld met wapens om geen problemen te krijgen met politie voor een eventuele controle en op de vluchtreis achterlaten voor een vals spoor of überhaupt daar laten omdat je ze niet meer nodig hebt.
Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat hebben al die aanslagen tot nu toe dan ontketend?
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.
Massale demonstraties in duitsland tegen de islam.
Gisteren riep aboutaleb zelfs, eruit met al die lui!
Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Feiten?
Misschien moet je even de OP van dit topic lezen:
BNW / Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
Nogmaals het gaat niet om het aanstippen van de flinterdunne bewijzen van deze aanslag.
Het gaat om wat voor uitwerking dit heeft op het algemeen denken.
Het is een hoofdstuk uit een hele reeks.
What's next eenzelfde soort aanslag in de VS zodat er weer iets ontketend kan worden.
Hele bevolkingsgroepen worden tegen alkaar opgezet en dat is gevaarlijk.
Zo is er nu ook een machtstrijd gaande tussen 2 wereldblokken.
Ruw gezegd de BRICS landen tegen het kapitalistische westen.
Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.
Massale demonstraties in duitsland tegen de islam.
Gisteren riep aboutaleb zelfs, eruit met al die lui!
ja en word er ook gedemonstreerd tegen de islam niet tegen het extremistische geweld....quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
Klopt, sorry, even rectificeren dan:quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, even rectificeren dan:
Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'
Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.
"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Touchéquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodig
Mensen zullen weer gedreven stemmen.
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.
Kan het niet gewoon een doel zijn geweest van de daders om angst te zaaien? Zonder dat er daar een machtige orde aan te pas hoeft te komen. Gewoon, een groep gekken die angst wil zaaien. Is dat zo enorm gek?
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etcquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etc
en dat soort berichten op de FP? een verzameling gelijk gestemden op inet zegt niet dat men massaal afkeer heeft tov de islam
feit of fictie?
Nee, dat is geen toeval: de leiders van Maleisie zijn geobsedeerd door het Jodendom. Zo zijn de Protocollen van de wijzen van Zion er overal te koop en heeft de oud-premier eens een concert verboden omdat er muziek van een Joodse componist zou worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.
Ik weet ook niet precies wat er bedoeld wordt met sympathie hebben voor IS.
Maar als er inderdaad een paar extremisten tussen zitten, waarom doe je dan telkens zo je best om aan te tonen dat het zionistisch bedrog is? Het gaat toch telkens om kleine groepen?
En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, even rectificeren dan:
Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'
Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.
"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.
Zionistisch bedrog haal ik uit een eindeloze reeks van gebeurtenissen de afgelopen 100
jaar.
Zijn dit retorische vragen?quote:Waarom zijn er overal dit soort verhalen over te vinden?
Wat heeft het voor zin om dit al jarenlang allemaal te verzinnen. Wie heeft daar baat bij?
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?
Dit is veel te gecompliceerd om even uit te leggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?
[..]
Zijn dit retorische vragen?
Nooit gezegd dat ik het beter weet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef TitusPullo het volgende:
En waarom weet jij het eigenlijk beter dan Aboutaleb?
In plaats van hier aanslagen te plegen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?
Ik ben het er helemaal mee eens dat extremisten die zich verzetten tegen de westerse cultuur beter in een moslimland kunnen gaan wonen.
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.
Weer kolen op het vuur gegooid.
dar zei ik, BNW zionisme met een hele andere betekenis, en bijsmaak, dan het politieke Zionisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Izzy73 het volgende:
Opperhoofd Rothschild is inderdaad een zeer vredelievend mens.
Doet ook erg veel met zijn geld om andere mensen en landen in nood te helpen.
Hoezo moet dat wel of geen toeval zijn? Aangezien praktisch de halve wereld zich met de regelmaat van de klok wel uitspreekt tegen Israël. Zeker na afgelopen zomer. Zijn er nog veel vliegtuigen naderhand verdwenen uit andere landen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.
Doe jij niet je best om de onzin van Wilders te ontkrachten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:24 schreef Izzy73 het volgende:
Dat zijn vragen waarop ik graag antwoord wil?
Wie heeft er baat bij om dat allemaal maar te verzinnen?
Klopt. Maar dat was het punt niet. Het punt was, dat jij Parijs ziet als een soort hoofdstuk in een lange reeks, bedoeld om mensen tegen elkaar uit te spelen, opgezet door de groten der aarde/msm. Als voorbeeld haalde je ook dus dat nieuwsbericht aan. Maar, en dat is de hele crux, de MSM heeft het bericht nooit als zodanig gepubliceerd. Wilders, en alleen Wilders, heeft het compleet uit zn verband gerukt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemen
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
Le-zen Tingo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.
Nederlanders houden eenmaal van discussieren en niet een discussie oplossen doormiddel van kogels!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Ik begrijp dat mensen opkomen voor onze vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Je kan eigenlijk wel voor van alles de straat op gaan, maar we doen het pas als het ook voor ons geld, we zijn maar klein klote landje en wat leverd hier een demonstratie nou echt op..quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Maar idd demonstraties tegen guantanamo, abugraib?
Occupy werd door de msm b.v ook zo goed als doodgezwegen.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.
https://vanmierlostichting.d66.nl/protest-nog-wel-van-deze-tijd/
Mensen staan nu te klappen voor Rutte .. De wereld op zijn kop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Ondertussen in Irak.
https://www.nd.nl/artikel(...)ordaanslagen-in-irak
Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?
quote:“Afghanistan duizenden doden, Irak duizenden doden, Syrië duizenden doden. U denkt dat ik me druk maak om die twaalf doden hier?”
knip
Bent u niet bang dat nu alle Franse moslims als terrorist worden gezien, probeer ik voorzichtig. Daar moet hij een beetje om lachen. “Ach meneer”, zegt hij, “veel Fransen hebben al geen goed woord voor ons over.
knip
http://nos.nl/artikel/201(...)met-die-idioten.html
Zelfs jij kunt beter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?
Daar hoor ik van op zeg?!
Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.
Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
[..]
Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?quote:
Het bekende hypocrisie argument?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.
Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
[..]
Je begrijpt niet dat die vergelijking bewust willekeurig was? Daarbij: Nederland deed actief mee aan de aanval op Afghanistan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?
Je ziet dus in dat je Argentinie + Boko Haram-vergelijking totaal nergens op slaat?
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
Bijzonder pijnlijk dat de recente platbrandend van tien dorpen in Nigeria door Boko Haram zo weinig aandacht krijgt in de MSM. Doet het 'Paris false flag' theorie weinig goed
Lijkt mij nogal een statement, maar ik weet vrij weinig van L-A, care to elaborate?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
Verscheidene vrienden van mij hebben in Afghanistan gezeten voor de Nederlandse Defensiemacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat die vergelijking bewust willekeurig was? Daarbij: Nederland deed actief mee aan de aanval op Afghanistan?
Dat is geen statement, dat zijn feiten. Vanavond meer daarover.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal een statement, maar ik weet vrij weinig van L-A, care to elaborate?
Verder heeft je postings niks te maken met de posting die je quote, is t niet?
vertel ik je misschien vanavond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen statement, dat zijn feiten. Vanavond meer daarover.
Het treft, toevallig weet ik van L-A vrij veel.
Vraagje; in hoeveel (en welke) moslimlanden ben jij geweest?
Zeg ik dat dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.
Ik vind dit allemaal nogal goedkoop. Als het je niet aanstaat dat men in het geweer komt tegen terreur in Frankrijk, opeens komen aanzetten met aanslagen in Irak en de bewering dat men in Europa niets meer in context kan zien. Nee, een longontsteking is minder erg dan cholera en een inbraak is minder erg dan etnische zuivering, maar moet je dan alles maar over je kant laten gaan omdat er in het Midden-Oosten mensen over de kling worden gejaagd?
Dat vind jij van dezelfde relevantie als een eenvoudige vraag die je weigert te beantwoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vertel ik je misschien vanavond.
Wat is je favoriete kleur, je ouders wel eens betrapt bij het sexen en vorig jaar nog een vrouw geslagen?
Zo relevant was jouw vraag niet, wel heel erg sturend naar je (vast en zeker) al klaarstaande posting.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind jij van dezelfde relevantie als een eenvoudige vraag die je weigert te beantwoorden.
Trolololololl.
Genoeg politiek correct klapvee dat schijnheilige politici wil aanhoren over vrijheid van meningsuiting terwijl vorig jaar nog gepoogd werd om Geenstijl te vervolgen voor een plaatje en een politieke partij bij voorbaat al uitgesloten wordt, pegida in de rechts extremistische hoek wordt getrapt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Die relevantie is er zeker. Ik quote geen willekeurige post. Ik bespreek de enorme mediabiasing jegens moslimlanden waar de werkelijke gevaren heel ergens anders liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo relevant was jouw vraag niet, wel heel erg sturend naar je (vast en zeker) al klaarstaande posting.
Je quote niet voor niks een geheel willekeurige posting, je moet je ei kwijt en het maakt niet uit wie als die persoon maar reageert. Zoek het uit jij trololololl
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die relevantie is er zeker. Ik quote geen willekeurige post. Ik bespreek de enorme mediabiasing jegens moslimlanden waar de werkelijke gevaren heel ergens anders liggen.
Maar ik zie dat je een maatje te klein bent, sorry voor de overschatting.
Dat begrijp ik wel, maar ik hoor die argumenten nooit als het over andere onderwerpen gaat. Als het gaat over de verdachtmaking van Moslims, mag ik hopen dat er niemand roept: Ja, maar in Pakistan worden Christenen levend verbrand!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan ?
Ik verbaas me er gewoon over dat " ver van mijn bed " nog steeds zo hardnekkig is ondanks de globalisering.
[quote]Ik snap ook niet zo goed waartegen er gedemonstreerd wordt. Wat denken mensen daarmee te bereiken ? Dat de volgende idioten denken, laat ik maar niet gaan moorden want dat vinden ze niet leuk ? Er wordt toch ook niet gedemonsteerd tegen mensen die roofmoorden plegen ?
Leuke plek om te wonen of niet danquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
Als je het regulieren NOS journaal kijkt kom je genoeg tegen, heb al paar voorbeelden gehoord wat volgens de posters nooit in het nieuws kwam.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.
Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.
Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
Zeer aangenaam, kan het je alleszins aanraden voor vakantie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leuke plek om te wonen of niet dan
Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.
De moslimbiasing door de westerse media is enorm, of wilde je dat ontkennen?
Ge-wel-dig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de liefhebbers van Hansje Teeuwen.
De zelfmoordtape; ... n.a.v. de terreur in Parijs.
Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.
- Ik bagatelliseer nietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de liefhebbers van Hansje Teeuwen.
De zelfmoordtape; ... n.a.v. de terreur in Parijs.
Zucht. Oke oké, doe je ding, ik ontken het wel, jij je zinquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]Moest gisteren en vandaag vaak denken over zijn discussie met de meiden van Halal. Nog altijd vele malen sterker betoog dan wat politici ooit hebben gehouden.
Dat ga jij me vast vertellen. Mister know-it-all.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?
Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?
Heel representatief, ze delen immers hetzelfde gedachtengoed, dat bleek gisteren nog maar eens uit de vele reacties op facebook, Marokko.nl, twitter, enz...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?
Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?
Het ging in de deeldiscussie niet over Parijs, maar over Afghanistan, Pakistan en Nigeria, landen die verder van ons Koninkrijk afliggen dan Venezuela en Honduras...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..
Voor jou is het nieuws aangezien je in de buurt woont maar hier niet!
Goh.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heel representatief, ze delen immers hetzelfde gedachtengoed, dat bleek gisteren nog maar eens uit de vele reacties op facebook, Marokko.nl, twitter, enz...
Ik? Ik beweer niet alles te weten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga jij me vast vertellen. Mister know-it-all.
Klopt maar die 0,0001% loopt het wel behoorlijk te verzieken voor de rest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ging in de deeldiscussie niet over Parijs, maar over Afghanistan, Pakistan en Nigeria, landen die verder van ons Koninkrijk afliggen dan Venezuela en Honduras...
Elke dag moslimnieuws op tv, alsof die gasten massaal niets anders doen dan aanslagen plegen.
99,9999% van de moslims doet dat echter niet...
Ik moet zeggen dat ik deze klootzakkenvrouw volledig gelijk moet geven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, over jumping to outrageous conclusions gesproken. Je ziet aan alles dat die man iets onderzoekt. Maar nee, we zijn zo thick skulled, dus we zien een telefoon en denken direct niet verder dan 'selfie!'
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om mijn ondertitel te veranderen.
Dit ook gezien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar die 0,0001% loopt het wel behoorlijk te verzieken voor de rest.
En niet zo'n beetje ook!
En het hangt er maar net af wat er afspeeld in de wereld en wat uitgefilterd word, er is zoveel nieuws er lopen 7 miljard mensen op de aardkloot en je kan niet alles weten, ik vind dit zeer belangrijk, Heb aardig wat nieuws gevolgd van de afgelopen dag.
quote:The Associated Press reported in 2008 that Cherif Kouachi had been sentenced to three years in prison in Paris for helping to funnel prospective jihadi fighters from France to Iraq. He served 18 months, with the remainder of his sentence was suspended. In that case, Cherif was named as a member of the 19th arrondissement network, named for the mainly North African neighborhood where they were based.
The New York Times first reported on Cherif in 2005. It was reported that he had become inspired to fight in jihad due to the Abu Ghraib prisoner abuses. Prior to the emergence of those abuses, the Liberation newspaper reported, Cherif was not a devout muslim. He had girlfriends, smoked and drank alcohol.
http://heavy.com/news/201(...)do-terrorist-attack/
Ja mang, dat filmpje is een grote HOAX. De aliensalamanders hebben een nep filmpje op internet geplaatst, want die agent moet blijven leven. De cartoonisten worden wel dood geschoten, maar voordat ze op de agent schoten zaten er ineens bloemetjes in de AK47!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Izzy73 het volgende:
Een filmpje over welke schade een close range schot van een AK-47 aanricht.
Je kunt rustig kijken, het is maar een watermeloen.
Aan een watermeloen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Izzy73 het volgende:
Een filmpje over welke schade een close range schot van een AK-47 aanricht.
Je kunt rustig kijken, het is maar een watermeloen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet wat bloed, maar ook niet bijzonder veel. Eenzelfde hoeveelheid bij deze neergeschoten agent zou je op de gemaakte video niet of nauwelijks zien. Er kan dus best bloed zijn vrijgekomen zonder dat de camera dat geregistreerd kan hebben.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, om nog even terug te komen op die hele bloed-discussie...Ga er nu niet good old Pim bijslepen, dan zitten we straks weer een uur over de Pim hoax te lullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet wat bloed, maar ook niet bijzonder veel. Eenzelfde hoeveelheid bij deze neergeschoten agent zou je op de gemaakte video niet of nauwelijks zien. Er kan dus best bloed zijn vrijgekomen zonder dat de camera dat geregistreerd kan hebben.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef kalinhos het volgende:
Spreek voor jezelf. Wat mij betreft is het feit dat hij doodgeschoten is geen hoax.
Het was even een bekende foto van een neergeschoten iemand.
Als de 'Terror Threat' echt waar is dan ik zou denken dat we veel meer 'aanvallen' zullen gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik? Ik beweer niet alles te weten.
Maar dat mitrailleurschietende moslims in Europa niet bepaald representatief zijn blijkt wel uit dit tragische incident, niet?
Als ze namelijk wel representatief waren, hadden we elke week wel een cartoonredactie die het (pot)loodje legde, niet?
Laat eenieder lekker prediken. De imam in zijn jurk vanaf de kansel en de cartoonist met scherpe pen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef kalinhos het volgende:
Je visie is wel vrij beperkt dan als jij je eigen wijk als maatstaf voor de rest van West-Europa neemt, heel kritisch is het niet.
Ik woon ook in een prima wijk, maar dat wil niet zeggen dat ik kan weten dat ik weet wat in ieder van hun kopjes omgaat of wat er wel of niet ergens gepredikt wordt.
Huldequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
vrijheid van meningsuiting.
Goed 2015, Baaj. En beterschap.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
Eens. En dat geldt ook voor het journalisten-gilde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is teveel schijn in de wereld, vooral sinds de tv, vooral vooral sinds het internet. ;l
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.
Hij is wel dood maar over de motieven en ware dader verschillen de meningen nogal.
Maar genoeg daarover. Zal vast wel een topic over gemaakt zijn.
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.quote:
Nope dat was iemand andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?
Net als met je TV dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.
Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN![]()
met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen...
Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
OP een afstandsbediening zitten ook knopjes hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.
Ow ja dat was CAD, sorryquote:
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?quote:
Colombia is ook vreselijk. Wat ik ervan zie, bij vrienden of in bars enzo. Reclame TIJDENS de voetbalwedstrijd, het was even wennen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma's![]()
Btw is er ook niks fatsoenlijks op de Colombiaanse tv?
Internet is nog erger! de hoeveelheid bagger op internet is onmeetbaar!
[..]
OP een afstandsbediening zitten ook knopjes he
[..]
Ow ja dat was CAD, sorry
Wat is dit nu weer voor onzin, tv zenders bestaan niet alleen uit nieuws je hebt series films en documantaires natuur en kook programma;s en sport, En veel is eerder te zien dan op het internet, dus.. dikke bullshit!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?
Dat is geen keuze. De ideologische visies kunnen verschillen, maar de premisse blijft gelijk; dat wat CIA, FBI, NIST, NASA, IPCC en andere psychopate organisaties beweren, dat is waar.
kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.
Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN![]()
met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen...
Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
Een goeie vriend en collega vertelde me van zijn kerst in Venezuela, waar ie vandaan komt. Hij zou op een dag naar een strand gaan waar de dag ervoor een bootje aankwam met 7 gasten met mitrailleurs die 300 (!!) mensen beroofden van al hun bezittingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |