Dat hoeft dus ook helemaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je draait de zaken om. Dat is mijn vraag niet. Ik vraag me af waarom er een uitzondering gemaakt zou moeten worden in spotprenten als het om de islam gaat.
Ik zie het verschil, maar in mijn ogen simpel te verklaren omdat de, laten we het zwakzinnigen noemen, niet alleen in Syrië opgroeien maar ook in westerse landen. Tijdens de opvoeding bijvoorbeeld. Er hoeft niemand in principe iets verwijt te worden, omdat een mens ansich een onvoorspelbaar wezen is, maar in mijn ogen zit daar wel een hele grote achterstand die niet-westerse ouders in vergelijking met westerse ouders hebben. Dat begint bij kennis van de taal en onze politiek die het gebrek hieraan toelaat in onze samenleving.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze jongeren zijn in het Westen geboren en hebben dus dezelfde kansen gehad als elke andere jongere. Deze twee kozen ervoor om naar Syrië te gaan en later weer terug te komen in het door hen zo verfoeide Westen. En nu een slachtpartij uit te voeren op journalisten/cartoonisten/politie.
Die ene groep gelovigen is meerduidig en ik neem aan dat niet alle Moslims bedoeld zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het punt blijft dat een minieme gewelddadige minderheid model stellen voor grote groepen mensen wat knullig aandoet.
"Kunnen die voetbalfans niet tegen hun verlies? Waarom moeten ze altijd treinen slopen?"
"Zweedse moskees uit laten branden, de islamkritische Europeaan kan zijn fikken weer niet thuishouden"
Etc. enz. usw.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik zie het verschil, maar in mijn ogen simpel te verklaren omdat de, laten we het zwakzinnigen noemen, niet alleen in Syrië opgroeien maar ook in westerse landen. Tijdens de opvoeding bijvoorbeeld. Er hoeft niemand in principe iets verwijt te worden, omdat een mens ansich een onvoorspelbaar wezen is, maar in mijn ogen zit daar wel een hele grote achterstand die niet-westerse ouders in vergelijking met westerse ouders hebben. Dat begint bij kennis van de taal en onze politiek die het gebrek hieraan toelaat in onze samenleving.
Zoals niet elke Schultenbrau-drinkende volgetatoeerde Feyenoordfan treinen sloopt, staat niet elke moslimfundi met automatische wapens een vergadering te be-eindigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die ene groep gelovigen is meerduidig en ik neem aan dat niet alle Moslims bedoeld zijn.
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/quote:Vrijland![]()
Nee. Vrijland is een imbeciel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
Goed artikel van Martin Vrijland over de shooting.![]()
Aub eerst lezen voordat je opmerkingen plaatst als
[..]
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/
-edit-quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. Vrijland is een imbeciel.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat is alle bewijs die nodig is , kom op, wat een imbeciel ben je danquote:De aanslagplegers laten hun identiteitskaarten in de vluchtauto liggen
Er staat iemand op een dak te filmen
De straat die gefilmd wordt is compleet leeg tot aan ver aan het einde van de straat
Hoe komen ex-Syriëgangers Europa binnen zonder dat de geheime diensten ze hebben kunnen volgen?
“Is dat alles wat je kunt produceren Vrijland?” Dat is niet alleen alles, het is meer dan en ruimschoots voldoende om te kunnen concluderen dat we hier weer met een hoax te maken hebben
Graag gedaan El Matador, Vrijland is soms vaag maar stelt zeker goede vragen en laat zichquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Vrijland is redelijk ver heen, maar zelfs mensen die ver heen zijn, kunnen een punt hebben.
Dank voor de link Izzy. Es rustig bekijken vanavond.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja tuurlijk dat is alle bewijs die nodig is , kom op, wat een imbeciel ben je dan
ook al is het BNW, kijk naar zijn 'bewijs', dat is nogal pover en far fetchedquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is BNW, als je vrijland wegzet als imbeciel zonder het ook maar te lezen kan je mijns inziens beter naar NWS gaan.
Dat is nu net de crux, het heeft niets met antisemitisme te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
En wederom krijgen 'de zionistische uitvoerders' weer de schuld.![]()
Omdat (modern) antisemitisme nou eenmaal een BNW stokpaardje is.
Ik heb het gelezen. Conclusie: het is - en blijft - een imbecielquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is BNW, als je vrijland wegzet als imbeciel zonder het ook maar te lezen kan je mijns inziens beter naar NWS gaan.
Volgens de heer Vrijland een hoax want volgende vragen:quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
quote:Welke terroristen zijn zo stom om hun ID-kaarten in de vluchtauto te laten liggen?
quote:We willen graag beroemd worden, laten we zorgen dat ze weten wie we zijn zodat we helden worden!
quote:Waarom stond die vluchtauto er eigenlijk al die tijd al?
quote:Waarom stond hij midden op een compleet lege straat met de deuren open?
quote:En waarom stond die man of vrouw op het dak te filmen?
quote:Stond hij of zij toevallig een sigaretje te roken of is hij/zij ten tijde van de aanslag snel naar het dak gevlucht?
quote:En hoe kon het dat op klaarlichte dag de zwarte vluchtauto midden op straat staat en er werkelijk geen auto, scooter, fiets, voetganger, huisdier, vogel of kip zonder kop te bekennen is?
quote:Waarom spuit er geen bloed uit het hoofd van de man die door zijn hoofd geschoten wordt (zie hier)?
Want deze vragen worden in de journalistiek niet behandeld of beantwoord, dus zullen we het wel niet mogen weten. De eerste antwoorden die gegeven worden verschijnen door ideeën van individuen op het internet en zie daar de waarheid.quote:Waarom zijn de spiegels van de vluchtauto ineens veranderd bij vondst?
Waarom zou die heilzame werkwijze tot NWS beperkt blijven?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Izzy73 het volgende:
Het gaat om het verhaal eromheen, the bigger picture.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook al is het BNW, kijk naar zijn 'bewijs', dat is nogal pover en far fetched
Zionisten die niets met Israel van doen hebben? Wat betekent Zionist dan nog?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is nu net de crux, het heeft niets met antisemitisme te maken.
De 0,01% elite van de Zionisten hebben weinig met de echte Joden of Israël van doen.
Het zijn de wolven in de schaapskleren.
De ideale dekmantel. Je mag er niets van zeggen.
Nee. Er ís gewoon geen bewijs. Het spiegel-argument is al 3x weerlegd en als je 2 seconden even goed kijkt naar de foto zie je dat de spiegels van chrome zijn, en niet opeens van kleur zijn verwisseld. Gewoon, 2 seconden 'kritisch' kijken. Dat doet Vrijland niet. Hij blaat maar gelijk dat het dus 2 verschillende auto's zijn. En zo kan je praktisch elk van zijn punten door midden zagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal eromheen, the bigger picture.
Er is nu eenmaal nog niet genoeg bewijs maar onderdeel van een patroon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |