Ohw, hoofdletters, je hebt me!quote:
En doodgeschoten worden door een zionistisch doodseskadron dat zich uitgeeft voor een islamitisch doodseskadron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties vanavond in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Ver van mijn bedshow en ben er dus emotioneel niet bij betrokken. Hoewel ik de situatie betreur heb ik ook niets met frankrijk. Het laatste dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties vanavond in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Dat klopt. Wanneer die eenmaal van mening zijn dat de Messias gekomen is, zijn ze wel bereid om de Joodse staat met geweld te verdedigen, wat de ellende in het Midden-Oosten nog groter zal maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
b) Orthodoxe Joden zijn sowieso tegen een staat Israel, want alleen de Messias mag die oprichten. Die zijn nog gekker dan... ja...
Nee. Een standpunt hebben in iets en je hier op je eigen manier over uitspreken zonder emotioneel betrokken te zijn en dus relevantie bieden aan de situatie kan in mijn ogen ook gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik persoonlijk vind die demonstraties altijd een beetje apart. Heb nog nooit een stille tocht gelopen, heb ook niet met een pannetje en deksel op DE Dam gestaan met Theo van Gogh en ben het ook nu niet van plan. Is dat heel relevant?
en wat doe jij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Naja ik vind dat typisch Nederlands. Te beroerd om in actie te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik persoonlijk vind die demonstraties altijd een beetje apart. Heb nog nooit een stille tocht gelopen, heb ook niet met een pannetje en deksel op DE Dam gestaan met Theo van Gogh en ben het ook nu niet van plan. Is dat heel relevant?
Ik weet niet wat voor demonstraties dit over gaat maar ik doe niet mee aan massahysterie en globale bangmakerij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En... wie gaat er vanavond meelopen uit solidariteit met één van de demonstraties in NL? Of blijft men liever commentaren vanachter de pc?
Ja, die kans loop je. En dan weet je verdorie niet eens wíe je naar de andere wereld heeft geholpen en waaromquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En doodgeschoten worden door een zionistisch doodseskadron dat zich uitgeeft voor een islamitisch doodseskadron?
Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.quote:
Leg mij alsjeblieft uit waarom ik tot actie zo moeten komen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja ik vind dat typisch Nederlands. Te beroerd om in actie te komen.
Dus jij gaat op pad? Heeft Martin Vrijland ook een demo op stapel gezet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
lekker makkelijk oordelen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.
Really?, dit is inderdaad ook een heel intelligente man ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat komt omdat niet alle mensen die bij de MSM werken, niet compleet achterlijk zijn. En een stuk minder dan de Vrijlandjes van deze wereld.
Men loopt die tocht ook niet om het verhaal erachter, maar om de doden en de nabestaanden steun te betuigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.
Wat moet ik doen als actie dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ah, maar je veroordeelt anderen wel dat ze gemakzuchtig achter hun computer blijven zitten. Mooie grapjurk ben je tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou zeker de straat op gaan als er een demo zou zijn tegen corrupte regeringen. Waarom moet ik met een demo meelopen als ik denk dat we weer es voor de gek worden gehouden?quote:
Serieus beste Izzy. Jij mag het selectief quoten vinden, maar ongeveer elk argument wat Vrijland aangehaald heeft, is met logische argumenten weerlegt. Gewoon van zo en zo, dit is onzin, dat is flauwekul want zus en zo. Lees het hierboven terug.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Really?, dit is inderdaad ook een heel intelligente man ja.
Hij stelt ook altijd zeer goede vragen![]()
[ afbeelding ]
Met die insteek kan je wel gaan lopen maar uiteindelijk doe je toch mee met een soort Pegida.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Men loopt die tocht ook niet om het verhaal erachter, maar om de doden en de nabestaanden steun te betuigen.
Opperhoofd Rothschild is inderdaad een zeer vredelievend mens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ohw, hoofdletters, je hebt me!
a) natuurlijk zijn er ook Joden die geen eigen staat willen/ hoeven en die op een andere manier (dan het eigen staat principe) graag vrede willen met de Palestijnen.
b) Orthodoxe Joden zijn sowieso tegen een staat Israel, want alleen de Messias mag die oprichten. Die zijn nog gekker dan... ja...
c) 'Real Jews' das een mooie true scotsman en dat je tegen geweld en oorlogsmisdrijven bent is natuurlijk mooi, maar heeft niets met mijn punt te maken.
Verder zijn dit geen argumenten tegen mijn punt dat antizionisme steeds vaker (mis-)(ge-)bruikt wordt als antisemitisme.
Roep dan een tegendemonstratie in het leven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |