Welle bevindingen precies heb je het over?quote:Op donderdag 8 januari 2015 04:55 schreef Salvad0R het volgende:
nu checken hoezeer de bevindingen van dit topic blijven sporen met het lamestream media script.
Really!?! Dat is toch niet zo moeilijk!?!quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef Izzy73 het volgende:
Ik had die schoen al eerder gezien, t'is inderdaad opvallend.
Lijkt me niet het erg belangrijk wanneer je op de vlucht bent na een moord.
Kan er echter geen verklaring voor geven.
Alles wat hij vertelt zijn domme aannames en stemmingmakerij. Kijk, daar staat iemand gewoon te roken en te texten! Nou en?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zou kunnen idd , kutfilmpje? hoezo? vanwege die gast die erbij verteld?
Lijkt me ook nog eens heel menselijk. Met trillende handjes een peukie aansteken en daarna je vriendin appen dat je van haar houdt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:24 schreef habitue het volgende:
Alles wat hij vertelt zijn domme aannames en stemmingmakerij. Kijk, daar staat iemand gewoon te roken en te texten! Nou en?
Nee, wel aanwijzingen voor een Joods wereldcomplot. De Volkische BNWachter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren ook 'vrije meningen' in de cartoons in Duitsland in de jaren 30?
juist, er zijn voor veel dingen logisch en minder logische verklaring te bedenken en te zoeken, maar vanachter je beeldschermpje inspecteur vlijmscherp uithangen blijft speculatief, zonder het echte bewijs kan je wel van alles gaan bedenken of verzinnenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:05 schreef 11en30 het volgende:
Schone kleding is natuurlijk beter dan na zo'n aanslag vol met bloedvlekken proberen op te gaan in de menigte.
Voice of reason .quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:10 schreef PicoMMP het volgende:
Die schoen was gewoon van één van de schutters. Uiteraard hebben ze andere kleding bij zich.
Denk alleen al aan de schoenafdrukken die ze achterlaten (in het bloed of met modder), waardoor je wellicht makkelijker gepakt kan worden.
en nog 1quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist, er zijn voor veel dingen logisch en minder logische verklaring te bedenken en te zoeken, maar vanachter je beeldschermpje inspecteur vlijmscherp uithangen blijft speculatief, zonder het echte bewijs kan je wel van alles gaan bedenken of verzinnen
Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Waarom neem je die dingen überhaupt mee als je niet gepakt wil worden zou het laatste zijn wat ik zou doen. Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:10 schreef PicoMMP het volgende:
Die schoen was gewoon van één van de schutters. Uiteraard hebben ze andere kleding bij zich.
Denk alleen al aan de schoenafdrukken die ze achterlaten (in het bloed of met modder), waardoor je wellicht makkelijker gepakt kan worden.
dat is hoogst opmerkelijk, ik las net ergens dat een klasgenoot van de derde verdacht, die zichzelf heeft aangegeven, zegt dat hij in de klas zat op het moment van de aanslagquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
Ik heb het enkel over de schoen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
quote:Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd.
De jongen zou "overweldigd'' zijn van het nieuws dat hij als verdachte werd genoemd. Hij heeft volgens de politie de twee daders van de schietpartij mogelijk geholpen. Hoe precies, is vooralsnog onduidelijk.
Yup daar heb ik ook aan gedacht. Maar dat die ID's zomaar zijn vergeten daar zet ik mijn vraagtekens bij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is hoogst opmerkelijk, ik las net ergens dat een klasgenoot van de derde verdacht, die zichzelf heeft aangegeven, in de klas zat op het moment van de aanslag
je kan natuurlijk ook 3 gestolen id's droppen
Oh, ik dacht dat je sarcastisch was. Dat ik een "smart-ass" was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meest logische gevolgtrekking wb de schoen..
Oh? Heb je meer ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef 11en30 het volgende:
En weer een aanslag in Parijs; 2 agenten neergeknald met AK-47's, in kritieke toestand.
Nee juist niet. Gewoon nuchter en praktisch nagedacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je sarcastisch was. Dat ik een "smart-ass" was.
Eerlijk gezegd kwam het voort uit een stompzinnige eigen ervaring.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee juist niet. Gewoon nuchter en praktisch nagedacht.
Blunder of een afleidingsmanoeuvre? Het is idd ongelooflijk dom als je je ID meeneemt en dan ook nog eens vergeet. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat ze die expres hebben achtergelaten om de politie op een verkeerd spoor te brengen. De jongens van wie die ID's zijn zitten waarschijnlijk gewoon in Syrië en hebben ze toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Waarom neem je die dingen überhaupt mee als je niet gepakt wil worden zou het laatste zijn wat ik zou doen. Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef zoost het volgende:
[..]
Blunder of een afleidingsmanoeuvre? Het is idd ongelooflijk dom als je je ID meeneemt en dan ook nog eens vergeet. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat ze die expres hebben achtergelaten om de politie op een verkeerd spoor te brengen. De jongens van wie die ID's zijn zitten waarschijnlijk gewoon in Syrië en hebben ze toch niet meer nodig.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef PeZu het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rijs-geeft-zich.html
[..]
haute couturequote:Op donderdag 8 januari 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Really!?! Dat is toch niet zo moeilijk!?!
Als ik een aanslag zou plegen, zou ik dat niet op mijn Nike's doen, maar op stoere stappers. Iets militairs wat bij de rest van mijn outfit past. De modebewuste aanslagpleger is natuurlijk voorbereid op de vele video's en weet hoe idioot Nike Air Max eruit zien onder zijn stoere zwarte terroristen outfit.
Fastforward naar de ontsnapte terrorist. Houdt die zijn spullen aan? Bivakmutsje op? Ik denk het niet. Die wil graag weer op zijn Air Maxjes en met bontkraagje de blits maken (niet opvallen).
Prima te verklaren dus, zo'n schoen.
Wat ik stommer vind is dat ze hun ID's in de auto laten liggen
Wat bedoel je daarmee?quote:
dat dus, en dat die achtergelaten id's, gepland kunnen zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef zoost het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Uit het bericht.
"Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd."
Het kan dus prima, dat deze jongen er niets mee te maken heeft.
Het kan ook prima dat die klasgenoot aan het jokken is. Zoiets lijkt me makkelijk na te gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef zoost het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Uit het bericht.
"Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd."
Het kan dus prima, dat deze jongen er niets mee te maken heeft.
Bron waaruit blijkt dat één van de ID's van deze 18- jarige is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat dus, en dat die achtergelaten id's, gepland kunnen zijn
Klasgenoten dacht ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan ook prima dat die klasgenoot aan het jokken is. Zoiets lijkt me makkelijk na te gaan.
dat is nog niet bekend heh, anders was het geen verdacht meer maar dader of onschuldigequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bron waaruit blijkt dat één van de ID's van deze 18- jarige is?
Deze jongen zou trouwens de zwager zijn van de verdachte Cherif.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is nog niet bekend heh, anders was het geen verdacht meer maar dader of onschuldige
Klopt. Meerdere klasgenoten. Lijkt me vrij simpel te checken allemaal of iemand wel of niet op school was.quote:
Dit hoeft nog niet te betekenen dat je geen connectie hebt met de shooters ook al was je aanwezig op school. Hoe kwamen ze aan zijn ID vraag ik me ook af, als hij er niets mee te maken zou hebben? Hoe lang is hij het kwijt, wist ie wel dat zijn ID ontvreemd was etc etc...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Meerdere klasgenoten. Lijkt me vrij simpel te checken allemaal of iemand wel of niet op school was.
Je schrikt je toch de tyfus als je op school zit en jouw naam wordt overal in de wereld in de media gebracht ivm een dergelijke aanslag.
Lijkt mij wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Meerdere klasgenoten. Lijkt me vrij simpel te checken allemaal of iemand wel of niet op school was.
Je schrikt je toch de tyfus als je op school zit en jouw naam wordt overal in de wereld in de media gebracht ivm een dergelijke aanslag.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit hoeft nog niet te betekenen dat je geen connectie hebt met de shooters ook al was je aanwezig op school. Hoe kwamen ze aan zijn ID vraag ik me ook af, als hij er niets mee te maken zou hebben? Hoe lang is hij het kwijt, wist ie wel dat zijn ID ontvreemd was etc etc...
Connectie is trouwens dat deze 18 jarige de zwager zou zijn van Cherif.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bron waaruit blijkt dat één van de ID's van deze 18- jarige is?
Er is idd een connectie. Hij heeft dezelfde achternaam als de vrouw van 1 van de andere 2 verdachten (Chérif K.) en volgens sommige media is hij zelfs zijn zwager, maar dan nog zegt dat allemaal weinig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit hoeft nog niet te betekenen dat je geen connectie hebt met de shooters ook al was je aanwezig op school. Hoe kwamen ze aan zijn ID vraag ik me ook af, als hij er niets mee te maken zou hebben? Hoe lang is hij het kwijt, wist ie wel dat zijn ID ontvreemd was etc etc...
Ja dat is waar. Zijn naam dook op in de (sociale) media. Waarom eigenlijk? Omdat ie de zwager zou zijn? Ik neem aan dat die Cherif wel meer zwagers en familieleden heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
Maar wie zegt dat zijn ID daar ook lag?
En het bloed kan niet onder zijn hoofd- uit beeld van de camera- liggen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef AhmedJaret het volgende:
feit is dat de politieagent die volgens alle beweringen een kogelregen over zich heen heeft gehad en een in zijn hoofd is geschoten geen druppel bloed op de stoep achterlaat in de video beelden
wat wel duidelijk is te zien is dat na de schoten "in zijn hoofd" stof oplaait rechts boven op de stoep
allemaal trucage weer
of verschijnen na die paar seconden videoquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En het bloed kan niet onder zijn hoofd- uit beeld van de camera- liggen?
je kunt de video zelf inzoomen en nagaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
of verschijnen na die paar seconden video
maar goed, speculaties presenteren als feit.....
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je kunt de video zelf inzoomen en nagaan
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist, er zijn voor veel dingen logisch en minder logische verklaring te bedenken en te zoeken, maar vanachter je beeldschermpje inspecteur vlijmscherp uithangen blijft speculatief, zonder het echte bewijs kan je wel van alles gaan bedenken of verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |