abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148456465
de Mossad heeft ut gedaan! !!!!!!! 111111one
PWBF
pi_148456614
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 04:55 schreef Salvad0R het volgende:
nu checken hoezeer de bevindingen van dit topic blijven sporen met het lamestream media script.
Welle bevindingen precies heb je het over?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:21:50 #253
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148457654
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef Izzy73 het volgende:
Ik had die schoen al eerder gezien, t'is inderdaad opvallend.
Lijkt me niet het erg belangrijk wanneer je op de vlucht bent na een moord.
Kan er echter geen verklaring voor geven.
Really!?! Dat is toch niet zo moeilijk!?!

Als ik een aanslag zou plegen, zou ik dat niet op mijn Nike's doen, maar op stoere stappers. Iets militairs wat bij de rest van mijn outfit past. De modebewuste aanslagpleger is natuurlijk voorbereid op de vele video's en weet hoe idioot Nike Air Max eruit zien onder zijn stoere zwarte terroristen outfit.

Fastforward naar de ontsnapte terrorist. Houdt die zijn spullen aan? Bivakmutsje op? Ik denk het niet. Die wil graag weer op zijn Air Maxjes en met bontkraagje de blits maken (niet opvallen).

Prima te verklaren dus, zo'n schoen. :7

Wat ik stommer vind is dat ze hun ID's in de auto laten liggen :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148457693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 01:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zou kunnen idd , kutfilmpje? hoezo? vanwege die gast die erbij verteld?
Alles wat hij vertelt zijn domme aannames en stemmingmakerij. Kijk, daar staat iemand gewoon te roken en te texten! Nou en? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:39:07 #255
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148457927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:24 schreef habitue het volgende:
Alles wat hij vertelt zijn domme aannames en stemmingmakerij. Kijk, daar staat iemand gewoon te roken en te texten! Nou en? :')
Lijkt me ook nog eens heel menselijk. Met trillende handjes een peukie aansteken en daarna je vriendin appen dat je van haar houdt. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:44:26 #256
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148458024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren ook 'vrije meningen' in de cartoons in Duitsland in de jaren 30?
Nee, wel aanwijzingen voor een Joods wereldcomplot. De Volkische BNWachter.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:45:24 #257
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148458046
Hoe pervers moet je wel niet zijn om hier de tekenaars als nazi's aan te merken?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148458489
Schone kleding is natuurlijk beter dan na zo'n aanslag vol met bloedvlekken proberen op te gaan in de menigte.
pi_148458585
Die schoen was gewoon van één van de schutters. Uiteraard hebben ze andere kleding bij zich.

Denk alleen al aan de schoenafdrukken die ze achterlaten (in het bloed of met modder), waardoor je wellicht makkelijker gepakt kan worden.
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:15:09 #260
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148458702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:05 schreef 11en30 het volgende:
Schone kleding is natuurlijk beter dan na zo'n aanslag vol met bloedvlekken proberen op te gaan in de menigte.
juist, er zijn voor veel dingen logisch en minder logische verklaring te bedenken en te zoeken, maar vanachter je beeldschermpje inspecteur vlijmscherp uithangen blijft speculatief, zonder het echte bewijs kan je wel van alles gaan bedenken of verzinnen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_148458755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:10 schreef PicoMMP het volgende:
Die schoen was gewoon van één van de schutters. Uiteraard hebben ze andere kleding bij zich.

Denk alleen al aan de schoenafdrukken die ze achterlaten (in het bloed of met modder), waardoor je wellicht makkelijker gepakt kan worden.
Voice of reason .
pi_148458773
En weer een aanslag in Parijs; 2 agenten neergeknald met AK-47's, in kritieke toestand.
pi_148458783
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

juist, er zijn voor veel dingen logisch en minder logische verklaring te bedenken en te zoeken, maar vanachter je beeldschermpje inspecteur vlijmscherp uithangen blijft speculatief, zonder het echte bewijs kan je wel van alles gaan bedenken of verzinnen
en nog 1
pi_148458818
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voice of reason .
?
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:25:30 #265
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148458918
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:10 schreef PicoMMP het volgende:

Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Waarom neem je die dingen überhaupt mee als je niet gepakt wil worden zou het laatste zijn wat ik zou doen. Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:27:14 #266
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148458957
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
dat is hoogst opmerkelijk, ik las net ergens dat een klasgenoot van de derde verdacht, die zichzelf heeft aangegeven, zegt dat hij in de klas zat op het moment van de aanslag

je kan natuurlijk ook 3 gestolen id's droppen
pi_148458959
quote:

[..]

Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
Ik heb het enkel over de schoen.

En of ze getraind zijn, geen idee. Wel apart inderdaad.

Was de ID-kaart van die jongen van 18 ook achtergelaten/vergeten/verloren?
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:27:52 #268
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148458973
http://www.nu.nl/buitenla(...)rijs-geeft-zich.html

quote:
Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd.

De jongen zou "overweldigd'' zijn van het nieuws dat hij als verdachte werd genoemd. Hij heeft volgens de politie de twee daders van de schietpartij mogelijk geholpen. Hoe precies, is vooralsnog onduidelijk.
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:29:19 #269
189978 controlaltdelete
pi_148459011
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat is hoogst opmerkelijk, ik las net ergens dat een klasgenoot van de derde verdacht, die zichzelf heeft aangegeven, in de klas zat op het moment van de aanslag

je kan natuurlijk ook 3 gestolen id's droppen
Yup daar heb ik ook aan gedacht. Maar dat die ID's zomaar zijn vergeten daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148459296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:21 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

?
Meest logische gevolgtrekking wb de schoen..
pi_148459315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Meest logische gevolgtrekking wb de schoen..
Oh, ik dacht dat je sarcastisch was. Dat ik een "smart-ass" was.
pi_148459316
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef 11en30 het volgende:
En weer een aanslag in Parijs; 2 agenten neergeknald met AK-47's, in kritieke toestand.
Oh? Heb je meer ?
pi_148459353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je sarcastisch was. Dat ik een "smart-ass" was.
Nee juist niet. Gewoon nuchter en praktisch nagedacht.
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:44:37 #274
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148459403
http://www.nu.nl/buitenland/3968464/twee-agenten-gewond-nieuwe-schietpartij-in-parijs.html[quote]0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2186256/1/301#148459316]donderdag 8 januari 2015 10:40[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/249559]Lavenderr[/url] het volgende:

[..]

Oh? Heb je meer ?
[/quote]
http://www.nu.nl/buitenland/3968464/twee-agenten-gewond-nieuwe-schietpartij-in-parijs.html
pi_148459414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee juist niet. Gewoon nuchter en praktisch nagedacht.
Eerlijk gezegd kwam het voort uit een stompzinnige eigen ervaring.

Toen ik 17 was ben ik in een dronken bui op een auto gaan staan, politie werd gebeld en mijn vrienden en ik waren al gevlucht. De politie ging de wijk rond en zag ons staan. Ondanks een goed verhaal en onze toch wel schattige gezichtjes leek er weinig aan de hand, tot de agent vroeg om onze schoenzolen te zien.

Toen mocht ik een nachtje zitten en de schade van de auto lappen. :')
pi_148459428
quote:

[..]

Kan best. Maar als getrainde terrorist vergeet je dan je ID-cards in de auto? Waarom neem je die dingen überhaupt mee als je niet gepakt wil worden zou het laatste zijn wat ik zou doen. Zal dan wel door de hectiek en de commotie komen. Ik blijf het een opmerkelijke blunder vinden.
Blunder of een afleidingsmanoeuvre? Het is idd ongelooflijk dom als je je ID meeneemt en dan ook nog eens vergeet. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat ze die expres hebben achtergelaten om de politie op een verkeerd spoor te brengen. De jongens van wie die ID's zijn zitten waarschijnlijk gewoon in Syrië en hebben ze toch niet meer nodig.
pi_148459546
Het kan ook zijn dat ze express andere id-kaarten in de auto hebben achter gelaten, om zo de politie op een dwaalspoor te zetten. Of de politie heeft ze daar gepland, om snel maar mensen als verdachten vast te stellen. Om gewoon maar verdachten te hebben, er lopen immers een paar gekken rond en mensen zijn bang. Zo kunnen ze iemand de schuld geven en lijkt het opgelost, als ze maar snel iemand hebben.
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:49:18 #278
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148459549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef zoost het volgende:

[..]

Blunder of een afleidingsmanoeuvre? Het is idd ongelooflijk dom als je je ID meeneemt en dan ook nog eens vergeet. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat ze die expres hebben achtergelaten om de politie op een verkeerd spoor te brengen. De jongens van wie die ID's zijn zitten waarschijnlijk gewoon in Syrië en hebben ze toch niet meer nodig.
quote:
pi_148459835
Thanks Pezu ^O^
pi_148459997
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Really!?! Dat is toch niet zo moeilijk!?!

Als ik een aanslag zou plegen, zou ik dat niet op mijn Nike's doen, maar op stoere stappers. Iets militairs wat bij de rest van mijn outfit past. De modebewuste aanslagpleger is natuurlijk voorbereid op de vele video's en weet hoe idioot Nike Air Max eruit zien onder zijn stoere zwarte terroristen outfit.

Fastforward naar de ontsnapte terrorist. Houdt die zijn spullen aan? Bivakmutsje op? Ik denk het niet. Die wil graag weer op zijn Air Maxjes en met bontkraagje de blits maken (niet opvallen).

Prima te verklaren dus, zo'n schoen. :7

Wat ik stommer vind is dat ze hun ID's in de auto laten liggen :')
haute couture
pi_148460089
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:49 schreef PeZu het volgende:

[..]

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Uit het bericht.

"Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd."

Het kan dus prima, dat deze jongen er niets mee te maken heeft.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:09:15 #282
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148460196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef zoost het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Uit het bericht.

"Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd."

dat dus, en dat die achtergelaten id's, gepland kunnen zijn
pi_148460226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef zoost het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Uit het bericht.

Het kan ook prima dat die klasgenoot aan het jokken is. Zoiets lijkt me makkelijk na te gaan.
pi_148460269
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat dus, en dat die achtergelaten id's, gepland kunnen zijn
Bron waaruit blijkt dat één van de ID's van deze 18- jarige is?
pi_148460462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het kan ook prima dat die klasgenoot aan het jokken is. Zoiets lijkt me makkelijk na te gaan.
Klasgenoten dacht ik.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:18:48 #286
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148460490
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

dat is nog niet bekend heh, anders was het geen verdacht meer maar dader of onschuldige
pi_148460611
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:18 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat is nog niet bekend heh, anders was het geen verdacht meer maar dader of onschuldige
Deze jongen zou trouwens de zwager zijn van de verdachte Cherif.
pi_148460629
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:17 schreef anonymoussie het volgende:

Klasgenoten dacht ik.
Klopt. Meerdere klasgenoten. Lijkt me vrij simpel te checken allemaal of iemand wel of niet op school was.
Je schrikt je toch de tyfus als je op school zit en jouw naam wordt overal in de wereld in de media gebracht ivm een dergelijke aanslag.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:27:00 #289
189978 controlaltdelete
pi_148460755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt. Meerdere klasgenoten. Lijkt me vrij simpel te checken allemaal of iemand wel of niet op school was.
Je schrikt je toch de tyfus als je op school zit en jouw naam wordt overal in de wereld in de media gebracht ivm een dergelijke aanslag.
Dit hoeft nog niet te betekenen dat je geen connectie hebt met de shooters ook al was je aanwezig op school. Hoe kwamen ze aan zijn ID vraag ik me ook af, als hij er niets mee te maken zou hebben? Hoe lang is hij het kwijt, wist ie wel dat zijn ID ontvreemd was etc etc...
pi_148460810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Lijkt mij wel ja.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er docenten zijn die zijn alibi kunnen bevestigen.
pi_148460848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit hoeft nog niet te betekenen dat je geen connectie hebt met de shooters ook al was je aanwezig op school. Hoe kwamen ze aan zijn ID vraag ik me ook af, als hij er niets mee te maken zou hebben? Hoe lang is hij het kwijt, wist ie wel dat zijn ID ontvreemd was etc etc...
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Connectie is trouwens dat deze 18 jarige de zwager zou zijn van Cherif.
pi_148461012
Maar wie zegt dat zijn ID daar ook lag?
pi_148461023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:

Er is idd een connectie. Hij heeft dezelfde achternaam als de vrouw van 1 van de andere 2 verdachten (Chérif K.) en volgens sommige media is hij zelfs zijn zwager, maar dan nog zegt dat allemaal weinig.

Het enige wat je mag concluderen is dat 1 persoon niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn. Dat is echt onmogelijk.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:36:47 #294
189978 controlaltdelete
pi_148461089
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
Maar wie zegt dat zijn ID daar ook lag?
Ja dat is waar. Zijn naam dook op in de (sociale) media. Waarom eigenlijk? Omdat ie de zwager zou zijn? Ik neem aan dat die Cherif wel meer zwagers en familieleden heeft.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:39:40 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148461187
De ID kaart lag in de auto die ook nog eens gestolen was, misschien de ID kaart van de eigenaar van de auto?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148461205
feit is dat de politieagent die volgens alle beweringen een kogelregen over zich heen heeft gehad en een in zijn hoofd is geschoten geen druppel bloed op de stoep achterlaat in de video beelden

wat wel duidelijk is te zien is dat na de schoten "in zijn hoofd" stof oplaait rechts boven op de stoep

allemaal trucage weer
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148461242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef AhmedJaret het volgende:
feit is dat de politieagent die volgens alle beweringen een kogelregen over zich heen heeft gehad en een in zijn hoofd is geschoten geen druppel bloed op de stoep achterlaat in de video beelden

wat wel duidelijk is te zien is dat na de schoten "in zijn hoofd" stof oplaait rechts boven op de stoep

allemaal trucage weer
En het bloed kan niet onder zijn hoofd- uit beeld van de camera- liggen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:42:04 #298
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148461272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:41 schreef kalinhos het volgende:

[..]

En het bloed kan niet onder zijn hoofd- uit beeld van de camera- liggen?
of verschijnen na die paar seconden video

maar goed, speculaties presenteren als feit.....
pi_148461291
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:

[..]

of verschijnen na die paar seconden video

maar goed, speculaties presenteren als feit.....
je kunt de video zelf inzoomen en nagaan
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:43:21 #300
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148461313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

je kunt de video zelf inzoomen en nagaan
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')