Teleporteren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, hoe komt ze ineens op de 2e etage dan?
Het is niet mijn intentie om te trollen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:40 schreef BredeBrenda het volgende:
Kunnen alle UTO-liefhebbers (lees: Baconbus, mootie) stoppen met trollen en het topic verlaten?
Ok ze was dus buiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, hoe komt ze ineens op de 2e etage dan?
En dan legen ze hun gun op je. Ja, dat klinkt heel verstandig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ok ze was dus buiten.
Komen er 2 zwaar bewapende haatbaarden op je af die roepen dat ze naar binnen willen. Dan zeg je toch aai doont spieka frans en ik heb die code niet. oid. Vind het maar een raar verhaal.
met een aanvalsgeweer onder je neus... wedden dat jij de deur ook open doetquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ok ze was dus buiten.
Komen er 2 zwaar bewapende haatbaarden op je af die roepen dat ze naar binnen willen. Dan zeg je toch aai doont spieka frans en ik heb die code niet. oid. Vind het maar een raar verhaal.
En ik vind er niks raars aan. Waarom denk je dat ze buiten was?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ok ze was dus buiten.
twitter:Multibility twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:41:46District of Reims, Red Cross, cordoned off m surounded by polce accordin to metro mews France#charliehedbo#ParisShooting #prayersforparis reageer retweet
twitter:springelkamp twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:41:50Franse anti-terreureenheden van RAID en GIGN overgevlogen met helikopters naar Reims voor inval appartement verdachten aanslag Parijs. reageer retweet
Wat. Houdt anders een beetje een open mind.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:40 schreef BredeBrenda het volgende:
Kunnen alle UTO-liefhebbers (lees: Baconbus, mootie) stoppen met trollen en het topic verlaten?
fok is geen democratiequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Humeur en vrijheid van meningsuting anyone?
Je moet aanvoelen wanneer humor en sarcasme op zijn plaats is. Dat is nu niet het geval. Er zijn 12 mensen als beesten afgeknald, misschien dat degenen die nu lollig wilen zijn daar eens bij stil kunnen staan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is daar toch zo offensive aan? Ik snap dat niet, een beetje ironie en sarcasme moet toch kunnen?
En die andere 149.988 van vandaag dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet aanvoelen wanneer humor en sarcasme op zijn plaats is. Dat is nu niet het geval. Er zijn 12 mensen als beesten afgeknald, misschien dat degenen die nu lollig wilen zijn daar eens bij stil kunnen staan?
Dankje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje van Mick maar eens de eerste twee minuten. Geen bloed te zien bij die officer. Dat is toch raar?
Ojee bloedserieus moeten we dus zijn. Okee dan weten we dat, grapjes e.d. worden niet getolereerd. Bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet aanvoelen wanneer humor en sarcasme op zijn plaats is. Dat is nu niet het geval. Er zijn 12 mensen als beesten afgeknald, misschien dat degenen die nu lollig wilen zijn daar eens bij stil kunnen staan?
Dat ligt eraan welke bronnen en wat voor denkbeeld je hebt toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het lollig dan? Apart gevoel voor humor. Maar ga vooral door hoor, als het je gelukkig maakt. Kan jou die vermoorde mensen schelen joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ojee bloedserieus moeten we dus zijn. Okee dan weten we dat, grapjes e.d. worden niet getolereerd. Bedankt.
Er waren ook 'vrije meningen' in de cartoons in Duitsland in de jaren 30?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het lollig dat er zomaar posts verdwijnen. Lang leve de vrijheid van meningsuiting![]()
on topic dan maar... en serieus deze keer
![]()
Bijna surreal!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef Surreality het volgende:
Verdween er nu net een post? Hoe vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |