abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:24:08 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148442023
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Errr, dat ligt natuurlijk ook helemaal aan het soort wapen en het soort kogel. Er is niet maar één type schotwond.
Lijkt mij met welk wapen dan ook, of het nou een pistool of een machinegeweer is, dit op zijn minst bloed nalaat als je ermee door je hoofd wordt geschoten. Misschien niet meteen maar zelfs op beelden erna bloedt die agent niet eens. Ik ben benieuwd welk wapen zoiets voor elkaar krijgt. Weet je dat ook misschien?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148442122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga niet roepen dat dit een false flag is.
Maar waarom zouden "terroristen" een cartoonist willen vermoorden?
Als ik me "probeer" te verplaatsen in de gedachtengang van een terrorist.
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
Hoe weten we allemaal zo zeker dat er is echt zo'n 'terrorist threat' ? Van verhalen zoals 911?Boston?Fake beheadings?Belachelijk verhaaltjes in 't MSM?
Right.
Hmmm.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148442213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weten we allemaal zo zeker dat er is echt zo'n 'terrorist threat' ? Van verhalen zoals 911?Boston?Fake beheadings?Belachelijk verhaaltjes in 't MSM?
Right.
Hmmm.
Hmmm
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:29:40 #254
189978 controlaltdelete
pi_148442253
quote:

[..]

Right.
Hmmm.
Bekijk dat filmpje van Mick maar eens de eerste twee minuten. Geen bloed te zien bij die officer. Dat is toch raar?

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:29:58 #255
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148442263
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt mij met welk wapen dan ook, of het nou een pistool of een machinegeweer is, dit op zijn minst bloed nalaat als je ermee door je hoofd wordt geschoten. Misschien niet meteen maar zelfs op beelden erna bloedt die agent niet eens. Ik ben benieuwd welk wapen zoiets voor elkaar krijgt. Weet je dat ook misschien?
Een klapperpistol :P
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148442280
Ehm mi
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is opmerkelijk idd, geen druppel te zien. Misschien dat iemand hier een logische verklaring voor heeft?
Ehm het is geen fullHD en ze staan er niet op <2 meter afstand vanaf? Misschien bloed onder het lichaam? Misschien weinig bloed?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148442306
quote:

[..]

Ik heb even gegoogled, maar dat mag je toch zelf verder uitvogelen.
pi_148442347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bekijk dat filmpje van Mick maar eens de eerste twee minuten. Geen bloed te zien bij die officer. Dat is toch raar?

Als je meteen een tweede plas bloed verwacht, dan is het zeker raar. Het viel mij ook op maar ik heb geen idee of mijn verwachting na het zien van al die hollywood films enigszins conform de realiteit is
pi_148442405
quote:

[..]

Ligt eraan.
In executiefilmpjes uit Mexico zie je wel eens een klein kaliber pistool gebruikt worden... meestal geen exit wound

Met assault rifles? Altijd exit wounds. Ook groffe stukken lappen vlees overal.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:33:25 #260
189978 controlaltdelete
pi_148442411
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled, maar dat mag je toch zelf verder uitvogelen.
Ik ben niet zo'n wapenexpert maar ik had het idee dat jij goed op de hoogte was van zulke zaken dus deel gerust je bevindingen. Waarom niet?
pi_148442429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er was verder ook niemand op straat, geen rijdende auto's niets.
Wat wil je hier mee zeggen of suggereren? Geen zorgen, je hoeft het niet te onderbouwen dus moet een makkie zijn om hier op te kunnen reageren.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:36:02 #262
189978 controlaltdelete
pi_148442540
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je meteen een tweede plas bloed verwacht, dan is het zeker raar. Het viel mij ook op maar ik heb geen idee of mijn verwachting na het zien van al die hollywood films enigszins conform de realiteit is
Lijkt me niet zo moeilijk om google te gebruiken om beelden te zoeken van mensen die door hun hoofd zijn/ worden geschoten. Niet zo leuk om te zien vanwege al dat bloed en soms ook andere smerige dingen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:36:04 #263
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148442541
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee zeggen of suggereren? Geen zorgen, je hoeft het niet te onderbouwen dus moet een makkie zijn om hier op te kunnen reageren.
Sorry dat ik niet je vorige vraag heb onderbouwt.
Ik heb er weer een beetje genoeg van om over dit onderwerp te speculeren.
Maar een lege straat, geen mensen en rijdende auto's lijkt een beetje op een filmset niet?
Verder wil ik niets suggereren daarvoor is het te vroeg.
De komende dagen zal er wel meer info naar buiten komen die misschien wat dingen verklaart.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148442656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo moeilijk om google te gebruiken om beelden te zoeken van mensen die door hun hoofd zijn/ worden geschoten. Niet zo leuk om te zien vanwege al dat bloed en soms ook andere smerige dingen.
Ik ben al bezig geweest maar kwam vooral aftermath filmpjes tegen, waarbij het dus langer dan 2 seconden geleden gebeurd is.

Maar betwijfel of ik van gedachte te veranderen ben want als het nep zou zijn, dan zou het wel een catastrofale blunder zijn geweest
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:38:53 #265
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148442674
quote:

[..]

Right.
Hmmm.
Hmm, inderdaad, we zullen de komende dagen moeten afwachten.
Ik vindt de berichtgeving op zo'n dag dat het is gebeurt te onzeker om te kunnen oordelen.
pi_148442693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n wapenexpert maar ik had het idee dat jij goed op de hoogte was van zulke zaken dus deel gerust je bevindingen. Waarom niet?
Ik vond het nou niet bepaald een pretje om de gegoogelde foto's te bekijken.
pi_148442709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

CNN had het vanmiddag al over eyewitness en homevideo's taken, heeft het wel zeker 20x laten zien in hun nieuws. Dat we het goed weten.

http://edition.cnn.com/vi(...)n-after-shooting.cnn
Dat is eerst ik heb gezien van trustworthy old CNN-altijd de echte verhaal natuurlijk.
Ik denk dat 't makkelijk is voor bepaalde organisaties om dit in scene te zetten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 20:40:12 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_148442756
quote:

[..]

Right.
Hmmm.
Daar gaan we weer. Schei toch eens uit met dat riedeltje van je.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:41:39 #269
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148442830
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ben al bezig geweest maar kwam vooral aftermath filmpjes tegen, waarbij het dus langer dan 2 seconden geleden gebeurd is.

Maar betwijfel of ik van gedachte te veranderen ben want als het nep zou zijn, dan zou het wel een catastrofale blunder zijn geweest
Het filmpje van het doodschieten van de agent staat gewoon op de FrontPage van fok.
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Niet kijken als je een gevoelige maag hebt.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 20:41:47 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_148442841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja heel raar. Ik zou op onderzoek gaan in Parijs. Kun je met eigen ogen zien of het wel klopt.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 20:42:08 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_148442854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Een klapperpistol :P
Niet leuk.
pi_148442867
Ongehinderd door enige kennis en informatie neemt Tingo weer stelling.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:43:00 #273
189978 controlaltdelete
pi_148442901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja heel raar. Ik zou op onderzoek gaan in Parijs. Kun je met eigen ogen zien of het wel klopt.
Ja maar jij bent mij niet :*
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 20:43:09 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_148442907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er was verder ook niemand op straat, geen rijdende auto's niets.
Ehhh de auto(s?) van de terroristen?
pi_148442975
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het filmpje van het doodschieten van de agent staat gewoon op de FrontPage van fok.
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Niet kijken als je een gevoelige maag hebt.
Dank maar we hebben het net over dat filmpje en het achterwege blijven van bloed, al die 4 sec
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')