Het zal best een eer zijn, maar leven is ook leuk. Autobommen doen het werk ook voor je. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien om dat het niet overeen komt met je eigen gevoelens ?
Ik dacht dat er teksten waren waaruit moslim extremisten opmaken dat het een eer is om voor Allah te sterven.
Hij stond in de lijst van Al queda dat ze hem maar wat graag dood wouden hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met zijn eigen gedachten of mening.
[ afbeelding ]
Ik begrijp jou zeker wel mootiequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal best een eer zijn, maar leven is ook leuk. Autobommen doen het werk ook voor je. Om maar een voorbeeld te noemen.
Het punt dat gemaakt werd was: alle moslimterroristen gaan door tot de dood.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begrijp jou zeker wel mootie
Maar ik denk dat er een te groot verschil zit tussen wij als westerse mensen en de gene waar het nu over gaat.
Zij zijn er heilig(Ha-Ha) van overtuigt dat alles wat ze doen in de naam van Allah rechtvaardig is, en dat ze er voor sterven, er een eeuwige hemel op hen wacht.
Wie ben jij om uit te roepen wat DE waarheid isquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:21 schreef mootie het volgende:
Het punt dat gemaakt werd was: alle moslimterroristen gaan door tot de dood.
En dat is niet waar.
Dat zal best kloppen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het punt dat gemaakt werd was: alle moslimterroristen gaan door tot de dood.
En dat is niet waar.
Zoals al gezegd, mohammed B had wel plannen om tot de dood door te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mohammed B. bijvoorbeeld. Madrid 2007.
En hier een lijstje: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen
Hangt een beetje van de planning af, misschien doen ze het guerrilla stijl.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, mohammed B had wel plannen om tot de dood door te gaan.
In Madrid is ook praktisch iedereen tot de dood door gegaan? Op wat helpers na die daarna zichzelf in hun appartement opbliezen en wat mensen waarbij de bom niet af was gegaan?
Bij deze aanslag ziet het er echter naar uit dat ze totaal niet dood wilden gaan?
En ik zei trouwens in Europa.
Iig ziet deze aanslag er anders uit dan de voorgaande aanslagen.
Wat dus wel een trendbreuk is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de planning af, misschien doen ze het guerrilla stijl.
Jij kent elke terrorist?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Wie ben jij om uit te roepen wat DE waarheid is
Het is niet zo heel moeilijk om even te googelen en dan te vinden dat een heleboel moslimterroristen niet sterven tijdens een aanslag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Wie ben jij om uit te roepen wat DE waarheid is
In Madrid zijn 4 hoofdverdachten veroordeeld, en 16 mededaders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, mohammed B had wel plannen om tot de dood door te gaan.
In Madrid is ook praktisch iedereen tot de dood door gegaan? Op wat helpers na die daarna zichzelf in hun appartement opbliezen en wat mensen waarbij de bom niet af was gegaan?
Bij deze aanslag ziet het er echter naar uit dat ze totaal niet dood wilden gaan?
En ik zei trouwens in Europa.
Iig ziet deze aanslag er anders uit dan de voorgaande aanslagen.
Er was toch eerder zo'n gast in Frankrijk die mensen enkele dagen doodschoot en gewoon terug naar zijn appartement ging? Die sprong meen ik en werd tijdens zijn sprong gedood.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat dus wel een trendbreuk is.
Ongeacht dat een guerrilla manier van aanslagen plegen veel meer doden kan opleveren is dit tot nu toe nog niet gebeurt in Europa door moslimextremisten.
Ja dat herinner ik me nu ook ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was toch eerder zo'n gast in Frankrijk die mensen enkele dagen doodschoot en gewoon terug naar zijn appartement ging? Die sprong meen ik en werd tijdens zijn sprong gedood.
Omdat schuldig en onschuldig subjectief zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat schuldig en onschuldig subjectief zijn.
Omdat satire over de profeet? En haal die aanhalingstekens bij terroristen maar weg, want daar is geen ander woord voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga niet roepen dat dit een false flag is.
Maar waarom zouden "terroristen" een cartoonist willen vermoorden?
Als ik me "probeer" te verplaatsen in de gedachtengang van een terrorist.
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
Beter had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat satire over de profeet? En haal die aanhalingstekens bij terroristen maar weg, want daar is geen ander woord voor.
Theo van Gogh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggen.
Ik las een paar reacties terug de zelfde vraag, waarom een cartoonist aanvallen.
Ik dacht even dat die mensen onder een steen hadden gewoond de afgelopen jaren.
Denemarken iemand ?
Precies, we zitten wel op de zelfde lijn zoquote:
Angst zaaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ja duh, dat weet ik ook allemaal wel, maar wat wordt ermee bereikt.
Dat mensen zich niet meer durven uiten over de Islam.
Wat heeft een terrorist hieraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |