Lijkt mij met welk wapen dan ook, of het nou een pistool of een machinegeweer is, dit op zijn minst bloed nalaat als je ermee door je hoofd wordt geschoten. Misschien niet meteen maar zelfs op beelden erna bloedt die agent niet eens. Ik ben benieuwd welk wapen zoiets voor elkaar krijgt. Weet je dat ook misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr, dat ligt natuurlijk ook helemaal aan het soort wapen en het soort kogel. Er is niet maar één type schotwond.
Hoe weten we allemaal zo zeker dat er is echt zo'n 'terrorist threat' ? Van verhalen zoals 911?Boston?Fake beheadings?Belachelijk verhaaltjes in 't MSM?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga niet roepen dat dit een false flag is.
Maar waarom zouden "terroristen" een cartoonist willen vermoorden?
Als ik me "probeer" te verplaatsen in de gedachtengang van een terrorist.
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
Hmmmquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weten we allemaal zo zeker dat er is echt zo'n 'terrorist threat' ? Van verhalen zoals 911?Boston?Fake beheadings?Belachelijk verhaaltjes in 't MSM?
Right.
Hmmm.
Bekijk dat filmpje van Mick maar eens de eerste twee minuten. Geen bloed te zien bij die officer. Dat is toch raar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weten we allemaal zo zeker dat er is echt zo'n 'terrorist threat' ? Van verhalen zoals 911?Boston?Fake beheadings?Belachelijk verhaaltjes in 't MSM?
Right.
Hmmm.
Een klapperpistolquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt mij met welk wapen dan ook, of het nou een pistool of een machinegeweer is, dit op zijn minst bloed nalaat als je ermee door je hoofd wordt geschoten. Misschien niet meteen maar zelfs op beelden erna bloedt die agent niet eens. Ik ben benieuwd welk wapen zoiets voor elkaar krijgt. Weet je dat ook misschien?
Ehm het is geen fullHD en ze staan er niet op <2 meter afstand vanaf? Misschien bloed onder het lichaam? Misschien weinig bloed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk idd, geen druppel te zien. Misschien dat iemand hier een logische verklaring voor heeft?
Ik heb even gegoogled, maar dat mag je toch zelf verder uitvogelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt mij met welk wapen dan ook, of het nou een pistool of een machinegeweer is, dit op zijn minst bloed nalaat als je ermee door je hoofd wordt geschoten. Misschien niet meteen maar zelfs op beelden erna bloedt die agent niet eens. Ik ben benieuwd welk wapen zoiets voor elkaar krijgt. Weet je dat ook misschien?
Als je meteen een tweede plas bloed verwacht, dan is het zeker raar. Het viel mij ook op maar ik heb geen idee of mijn verwachting na het zien van al die hollywood films enigszins conform de realiteit isquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje van Mick maar eens de eerste twee minuten. Geen bloed te zien bij die officer. Dat is toch raar?
Ligt eraan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wapenexpert maar ik had het idee dat jij goed op de hoogte was van zulke zaken dus deel gerust je bevindingen. Waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar dat mag je toch zelf verder uitvogelen.
Wat wil je hier mee zeggen of suggereren? Geen zorgen, je hoeft het niet te onderbouwen dus moet een makkie zijn om hier op te kunnen reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er was verder ook niemand op straat, geen rijdende auto's niets.
Lijkt me niet zo moeilijk om google te gebruiken om beelden te zoeken van mensen die door hun hoofd zijn/ worden geschoten. Niet zo leuk om te zien vanwege al dat bloed en soms ook andere smerige dingen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je meteen een tweede plas bloed verwacht, dan is het zeker raar. Het viel mij ook op maar ik heb geen idee of mijn verwachting na het zien van al die hollywood films enigszins conform de realiteit is
Sorry dat ik niet je vorige vraag heb onderbouwt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen of suggereren? Geen zorgen, je hoeft het niet te onderbouwen dus moet een makkie zijn om hier op te kunnen reageren.
Ik ben al bezig geweest maar kwam vooral aftermath filmpjes tegen, waarbij het dus langer dan 2 seconden geleden gebeurd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk om google te gebruiken om beelden te zoeken van mensen die door hun hoofd zijn/ worden geschoten. Niet zo leuk om te zien vanwege al dat bloed en soms ook andere smerige dingen.
Hmm, inderdaad, we zullen de komende dagen moeten afwachten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Right.
Hmmm.
Ik vond het nou niet bepaald een pretje om de gegoogelde foto's te bekijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wapenexpert maar ik had het idee dat jij goed op de hoogte was van zulke zaken dus deel gerust je bevindingen. Waarom niet?
Dat is eerst ik heb gezien van trustworthy old CNN-altijd de echte verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
CNN had het vanmiddag al over eyewitness en homevideo's taken, heeft het wel zeker 20x laten zien in hun nieuws. Dat we het goed weten.
http://edition.cnn.com/vi(...)n-after-shooting.cnn
Daar gaan we weer. Schei toch eens uit met dat riedeltje van je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Right.
Hmmm.
Het filmpje van het doodschieten van de agent staat gewoon op de FrontPage van fok.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben al bezig geweest maar kwam vooral aftermath filmpjes tegen, waarbij het dus langer dan 2 seconden geleden gebeurd is.
Maar betwijfel of ik van gedachte te veranderen ben want als het nep zou zijn, dan zou het wel een catastrofale blunder zijn geweest
Ja heel raar. Ik zou op onderzoek gaan in Parijs. Kun je met eigen ogen zien of het wel klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje van Mick maar eens de eerste twee minuten. Geen bloed te zien bij die officer. Dat is toch raar?
Ja maar jij bent mij nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heel raar. Ik zou op onderzoek gaan in Parijs. Kun je met eigen ogen zien of het wel klopt.
Ehhh de auto(s?) van de terroristen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er was verder ook niemand op straat, geen rijdende auto's niets.
Dank maar we hebben het net over dat filmpje en het achterwege blijven van bloed, al die 4 secquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het filmpje van het doodschieten van de agent staat gewoon op de FrontPage van fok.
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Niet kijken als je een gevoelige maag hebt.
Die stond(en) op de rekwisietenlijst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ehhh de auto(s?) van de terroristen?
Het gaat me niet om de bloederige foto's die heb ik ook gezien maar het wapen wat juist geen bloed nalaat na een headshot. Ik ben benieuwd welk wapen het dan is. In dit geval was het een Kalashnikov laat dus ook geen bloed na als je ermee door je hoofd wordt geknald. Klopt toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het nou niet bepaald een pretje om de gegoogelde foto's te bekijken.
Vrijheid van meningsuitingquote:
Volgens mij is de kogel belangrijker dan het wapenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de bloederige foto's die heb ik ook gezien maar het wapen wat juist geen bloed nalaat na een headshot. Ik ben benieuwd welk wapen het dan is. In dit geval was het een Kalashnikov laat dus ook geen bloed na als je ermee door je hoofd wordt geknald. Klopt toch?
'The whole world is a stage' as they say in the theatre.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Ja zeker, maar daarom hoef ik niet om alle humor te lachen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting![]()
Humor moet altijd kunnen toch?
Maar we zijn hier niet in het theater of in Hollywood. Laat dit nu toch eens tot je hersens doordringen. Dit is the real world in al zijn rottigheid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
'The whole world is a stage' as they say in the theatre.
Haha, nee hoor je hebt ook het recht op vrijheid van humor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zeker, maar daarom hoef ik niet om alle humor te lachen toch?
Nee, dat klopt niet altijd. Als je met een Kalashnikov schiet krijg je niet altijd dezelfde wond natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de bloederige foto's die heb ik ook gezien maar het wapen wat juist geen bloed nalaat na een headshot. Ik ben benieuwd welk wapen het dan is. In dit geval was het een Kalashnikov laat dus ook geen bloed na als je ermee door je hoofd wordt geknald. Klopt toch?
Dit schijnt een kogel van een AK 47 te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De kogel is belangrijker dan het wapen
Patroon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit schijnt een kogel van een AK 47 te zijn
http://thumbs.dreamstime.(...)ijnland-13113104.jpg
Volgens mij bedoelt hij iets anders dan dat jij denkt dat hij bedoelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar we zijn hier niet in het theater of in Hollywood. Laat dit nu toch eens tot je hersens doordringen. Dit is the real world in al zijn rottigheid.
Dus? Nu is de agent ineens niet dood meer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben eens gaan zoeken naar headshots AK 47. Nou een hoop wat ik zie is bloody all over en waar zelfs een gedeelte van het hoofd weg is geschoten. Ik kom geen enkele foto tegen zonder bloed.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij iets anders dan dat jij denkt dat hij bedoelt.
Je bent niet bekend met de uitdrukking of je bent het niet eens met de uitdrukking?quote:
Wel raar, hoor. Ga je zo veel moeite doen om zo'n executie in scène te zetten, en dan vergeet je het zakje ketchup. Tsjonge!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat je geen bloed ziet op die straat
ook niet als die daders al weggereden zijn
In mijn vluchtige zoektocht kwam ik anders wel keurige gaatjes tegen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben eens gaan zoeken naar headshots AK 47. Nou een hoop wat ik zie is bloody all over en waar zelfs een gedeelte van het hoofd weg is geschoten. Ik kom geen enkele foto tegen zonder bloed.
Zelfs chilisaus was voldoende geweest. Zo laks ook weer. Prutsers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel raar, hoor. Ga je zo veel moeite doen om zo'n executie in scène te zetten, en dan vergeet je het zakje ketchup. Tsjonge!
Amoebe.
Jawel. Maar ik 'ken' Tingo langer dan vandaag dus ik weet precies wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de uitdrukking of je bent het niet eens met de uitdrukking?
Misschien is de dood in scene gezet. Het was immers ook een moslim.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus? Nu is de agent ineens niet dood meer?
misschien is dat wel expres zo gedaan? Fotografen gaan het verschil wel zien tussen ketchup en bloedquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel raar, hoor. Ga je zo veel moeite doen om zo'n executie in scène te zetten, en dan vergeet je het zakje ketchup. Tsjonge!
Amoebe.
Oh okay. Wist niet dat het iets uitmaakte wie het zei.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik 'ken' Tingo langer dan vandaag dus ik weet precies wat hij bedoelt.
Ja raar dat is het een headshot zonder bloed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Amoebe.
Als het keurige foto's zijn kun je ze onder een spoiler plaatsen of misschien een linkje plaatsen want ik vind ze niet. Ik sta open om mijn punt bij te stellen natuurlijk. Ik heb ook liever dat het geen false flag is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
In mijn vluchtige zoektocht kwam ik anders wel keurige gaatjes tegen.
Moet je trouwens niet naar RTL5 kijken? Elvis'autopsie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |