Schutters weten precies wanneer de klap komt. Beetje scheve vergelijking. Daarbij zit het slachtoffer ook in een totale andere staat dan de schutter mentaal gezien, die zichtbaar al aan het voorbereiden was op zijn dood.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zie je ook altijd bijnde schutters. Vuren zon ding af en vallen flauw
Goed filmpje met heel wat merkwaardigheden. Het wordt steeds ongeloofwaardiger. Je hebt de ene vlag nog niet achter de rug of de andere komt er weer aan. What wil be next?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:05 schreef Izzy73 het volgende:
Op deze website staat ook een heel interessant filmpje.
Voor de shooting zitten er al mensen op het dak met body armour.
http://www.yellowbullet.com/forum/showthread.php?p=29678490
MUST SEE!
chrome. Zoom maar in. Dat, en lichtvorming. Spijkers op laag waterquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
...en wat is met dit dan?
[ afbeelding ]
Doet me denken aan vanmiddag ik reed met de auto en kwam langs een kerk waarquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed filmpje met heel wat merkwaardigheden. Het wordt steeds ongeloofwaardiger. Je hebt de ene vlag nog niet achter de rug of de andere komt er weer aan. What wil be next?
oja ik zie het. Goed. niets gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
chrome. Zoom maar in. Dat, en lichtvorming. Spijkers op laag water
Die onderste zijn harstikke zilver.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
...en wat is met dit dan?
[ afbeelding ]
Meid!quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doet me denken aan vanmiddag ik reed met de auto en kwam langs een kerk waar
10 ME busjes stonden opgesteld???
En weet je al waarom? Waarom zat die kerel op het dak met een kogelvrijvest aan? En dan dat andere volk op het dak en er was duidelijk geknipt en geedit in dat filmpje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doet me denken aan vanmiddag ik reed met de auto en kwam langs een kerk waar
10 ME busjes stonden opgesteld???
Ehh meid? Normaal staan die daar niet hoor, is bekend terrein voor me.quote:
Iemand heeft onder druk de deur geopend.quote:
Dat er voordat de schutters aankomen al mensen op het dak zitten met kogelvrije vesten aan die de straat zitten te filmen. Dat kan toch alleen maar als je weet wat er gaat gebeuren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En weet je al waarom? Waarom zat die kerel op het dak met een kogelvrijvest aan? En dan dat andere volk op het dak en er was duidelijk geknipt en geedit in dat filmpje.
Heb je hier al naar gekeken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:21 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
betere foto duidelijk een schoen, maar van wie.. en waarom nemen ze die mee????
Op dat moment is het dak toch ook al vol met mensen die gevlucht zijn uit het kantoor?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat er voordat de schutters aankomen al mensen op het dak zitten met kogelvrije vesten aan die de straat zitten te filmen. Dat kan toch alleen maar als je weet wat er gaat gebeuren?
En ook nog eens dat er verder niemand te zien is in de straat behalve de schutters?
Met kogelvrije vesten aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op dat moment is het dak toch ook al vol met mensen die gevlucht zijn uit het kantoor?
Nou okee dat laten we in het midden maar waarom zit er al een kerel op het dak in een kogelvrijvest? Heb jij daar een logische verklaring voor?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op dat moment is het dak toch ook al vol met mensen die gevlucht zijn uit het kantoor?
Je weet dat die mensen een aantal jaren terug zijn bestookt met een molotov cocktail? Dat ze een tijd boven een politiebureau hebben moeten werken en dat ze bewapende guards hadden in hert gebouw. Grote kans dus dat ze in het gebouw al kogerlvrije vesten klaar hadden liggen voor een dag als deze?quote:
Zou kunnen idd , kutfilmpje? hoezo? vanwege die gast die erbij verteld?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet dat die mensen een aantal jaren terug zijn bestookt met een molotov cocktail? Dat ze een tijd boven een politiebureau hebben moeten werken en dat ze bewapende guards hadden in hert gebouw. Grote kans dus dat ze in het gebouw al kogerlvrije vesten klaar hadden liggen voor een dag als deze?
De tering wat een kutfilmpje.
Nee doh, dat is een politieman.quote:
Ja, dit is dus al een minuut of 8 nadat ze zijn binnengedrongen, vermoed ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou okee dat laten we in het midden maar waarom zit er al een kerel op het dak in een kogelvrijvest? Heb jij daar een logische verklaring voor?
Goeie dait werd vanmiddag al gemeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou okee dat laten we in het midden maar waarom zit er al een kerel op het dak in een kogelvrijvest? Heb jij daar een logische verklaring voor?
zou zomaar kunnen dat een van de beveiligers de andere journalisten naar het dak heeft gelootst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dit is dus al een minuut of 8 nadat ze zijn binnengedrongen, vermoed ik.
Of wat hij zegt, ze hadden al bewaking in het gebouw. Wat me eigenlijk nog logischer lijkt.
Is ook mogelijk, maar ik had het idee dat het voor de shooting was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee doh, dat is een politieman.
Ik bedoel, op welk moment is dit gefilmd. Volgens mij na de aanslag, als de terroristen weer vertrekken.
Jij neemt nu meteen aan dat het een agent is. Het zou zomaar een beveiligingsbeambte kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is ook mogelijk, maar ik had het idee dat het voor de shooting was.
Maar oké erna zou ook kunnen, dan is het nog vreemd dat er een agent zich zit te verstoppen
op het dak of niet? Geen pet, geen poging om de daders neer te schieten?
Het is wel weer mooi geweest ja, morgen maar weer verder speculerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach ja zo liggen de logische antwoorden weer voor het oprapen..niks aan de hand..geen valse vlag natuurlijk het zijn de boze moslims. Slaap lekker (verder) mensen.
Ik kijk liever eerst naar logica ipv meteen hysterisch false flag te gaan roepen, zeker zolang er zo weinig info voorhanden is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach ja zo liggen de logische antwoorden weer voor het oprapen..niks aan de hand..geen valse vlag natuurlijk het zijn de boze moslims. Slaap lekker (verder) mensen.
Leuk hé, het is net touwtrekkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij neemt nu meteen aan dat het een agent is. Het zou zomaar een beveiligingsbeambte kunnen zijn.
Jup..quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kijk liever eerst naar logica ipv meteen hysterisch false flag te gaan roepen, zeker zolang er zo weinig info voorhanden is.
Je lijkt wel teleurgesteld.
Slecht rechercheurs werk, het gaat om de beelden niet de persoon die de video post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup..
Bij zijn hysterische gelach afgezet!
Je weet in welk topic we zitten en wat het onderwerp is toch? Dan zou leuk niet mijn eerste keuze zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Leuk hé, het is net touwtrekkenDe strijd is vooralsnog onbeslist.
Het debatteren is leuk, het onderwerp niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet in welk topic we zitten en wat het onderwerp is toch? Dan zou leuk niet mijn eerste keuze zijn.
het gaat me om beide hoe iets gebracht word..quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Slecht rechercheurs werk, het gaat om de beelden niet de persoon die de video post.
Zag je net nog zo enthousiast over die foto bezig zijn en nu is het ineens weer basta
Ik had die schoen al eerder gezien, t'is inderdaad opvallend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
het gaat me om beide hoe iets gebracht word..
in dit geval youtube video loep er bij en conclussie trekken dat kan ik ook, heb ik geen psychopaat voor nodig die een youtube filmpje beoordeeld met een drama muziekje op de achtergron.
En ja vind het gewoon vreemd wat die schoen daar doet..
En waarom die zo belangrijk is dat ze m meenemen..
Heb er nog niemand over gehoord, het is nog niemand opgevallen..
Momenteel is dit groot nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het debatteren is leuk, het onderwerp niet.
Geloof me er zijn momenteel veel ergere dingen gaande in de wereld.
Dat begrijp ik wel hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Momenteel is dit groot nieuws.
De omvang is erg groot de impact ook.. Zowel politiek gezien als impact op de samenleving, in Europa..
Bekijk het gehel plaatje, even, dan snap je de omvang van dit gebeuren misschien.
ja als je m vergeet,of verloren hebt, maar ze hebben gewoon schoenen aan!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik had die schoen al eerder gezien, t'is inderdaad opvallend.
Lijkt me niet het erg belangrijk wanneer je op de vlucht bent na een moord.
Kan er echter geen verklaring voor geven.
Zou de schoen uit de auto zijn gevallen tijdens het uitstappen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:47 schreef theguyver het volgende:
[..]dit dus, niet gelijk roepen zonder, even wat achtergrond info er bij te pakken wat al bekend was.
plus ook op de NOS maakte ze gewoon geen geheim van dat de man op het dak al een kogelvrij vest aan had.
Al zit ik me nog steeds af te vragen hoe wat schoen naast de auto.. op de filmpjes is duidelijk te zien dat ze gewoon schoenen aan hadden..
waarom is die schoen zo belangrijk, dat ie mee moet?
quote]quote:
Dat zou ook kunnen, misschien omkleden in de auto?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou de schoen uit de auto zijn gevallen tijdens het uitstappen?
Dus momenteel is dit wel een aardig belangrijke gebeurtenis, of .... niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 januari 2015 01:49 schreef Izzy73 het volgende:
Geloof me er zijn momenteel veel ergere dingen gaande in de wereld.
Of een gevalletje van, laat ik het maar oprapen, ik wil gewoon niks achterlaten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, misschien omkleden in de auto?
Dat ze goed voorbereid waren, is me wel duidelijk!
Of iemand die daar hard is weggerend toen ze uitstapten, ook mogelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, omkleden in de auto.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blijft allemaal gissen,quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Of iemand die daar hard is weggerend toen ze uitstapten, ook mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |