abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:40:48 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148453559
Nou opgelost...kogel door je kop door een AK zonder bloed achter te laten is niks raars aan. Terroristen die hun id vergeten in de auto is een dom foutje want shit happens in de commotie. Dit topic kan dan ook weer gesloten worden want verdere discussie is zinloos :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:41:07 #177
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148453569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:38 schreef kalinhos het volgende:
Daarbij...wie zegt dat er geen bloed stroomde uit zijn linkerkant van zijn gezicht zeg maar? Het is niet alsof de camera nog 10 minuten ingezoomd heeft op zijn lichaam ofzo. Het is een slowmotion for fuck sake.
ik heb een keer iemand zijn voet zien verliezen. Duurde echt een tijd voordat het bloed stroomde en dat die persoon het merkte...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_148453583
Ja. Elke dood was anders. Maargoed, wat ik zeg blijft staan. Je ziet geen 360 graden view van het slachtoffer. Je ziet 1-2 seconden en daarna wordt er weer op de daders ingezoomd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:41:49 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148453590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:34 schreef kalinhos het volgende:
Een aantal weken geleden werd in het IS-topic (volgens mij?) een filmpje gepost van executies door IS. Lichamen op een hoop en schieten maar. Ook daar hadden lang niet alle lichamen nog een stuiptrekking en/of bloed.

Ik heb - gelukkig - nog nooit een executie live gezien. Ik heb niet het idee dat veel mensen hier dat wel hebben. Maar toch is iedereen ineens expert over bloed ja of nee. Verwacht je een fontein bloed of wat?
Ik een.. nou niet echt een executie..
http://www.blikopdewereld(...)d-in-enschede-deel-2

Maar van dichtbij in zijn borst, en zoveel bloed lag er ook niet..
De mens bestaat tussen de 4 a 5 liter bloed, het is niet zo dat iemand gelijk als een kapot geprikt zakje leeg loopt, het ligt er natuurlijk aan waar iemand is neer geschoten en , er een belangrijke ader geraakt is verder, zijn er zoveel aspecten van belang wat weergeeft hoeveel bloed er uit een mens komt bij een schotwond.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:41:53 #180
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148453593
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou opgelost...kogel door je kop door een AK zonder bloed achter te laten is niks raars aan. Terroristen die hun id vergeten in de auto is een dom foutje want shit happens in de commotie. Dit topic kan dan ook weer gesloten worden want verdere discussie is zinloos :)
Welcome to the twilight zone
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148453615
quote:
Dat zegt ook niemand. Maar het niet zíen van bloed (wat niet wil zeggen dat het er niet is) wil niet zeggen dat het dús maar een false flag is.

Dat van die ID's is wel apart ja, gelet op de voorbereiding. Maar als wij, 6 boerenlullen, dat al kunnen bedenken kunnen de franse politie en veiligheidsdiensten dit ook wel natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148453759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar het erge is...stel er is wel bloed. Wordt er gezegd"Ah, zoveel bloed, dat kan toch niet! Dit moet wel ketchup of verf zijn" Zoals bv bij de dood van Phil Rigby in de UK of bij de Boston-bommen.
Ook niet genoeg verf/ketchup denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148453782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

AQ is 'n CIA inventie denk ik ook.
Heb je de interviews gezien van de 'Syria gangers'.? Ook fake als je mij vraagt (but I would say that wouldn't I?) :)
Hoe weten ze precies hoeveel 'radicalised young western muslims' gaat naar Syria enz.?
Welocome back mata
Thanks man.

Ik denk dat de laagste "kaste", de onderste laag van terroristische organisaties wel degelijk echt is. De gehersenspoelde idioten die te porren zijn een gewapende strijd te voeren.

De middelste laag zijn de ronselaars en (lokale) machthebberigen en geldwolfjes, een mix van politiek, religie maar niet zo dom om zich kapot te laten schieten, daar hebben ze de eerste groep, het voetvolk, kanonnenvoer, voor. Dit zijn de ophitsers, opruiers, opportunisten.

De BNW-kant (CIA, Mossad, MI5, PNAC, MSM, Millitair-Industrieel Complex, etc.) zit aan de bovenkant en blijft op de achtergrond. Hun belangen zijn macht, geopolitiek en veel geld. Hun middelen zijn propaganda, misleiding en het creeren van massapsychoses.

Dit stramien zie je in de historie veel terug, zowel in "MSM-geaccepteerde" geschiedenis als juist de BNW-kant bij hoaxes, false flags en complotten.

Een incident als dit, vreselijk tragisch en walgelijk, kan dus zowel echt zijn als een BNW-kant hebben.

Als de slachtoffers opduiken op foto's bij volgende aanslagen (zie Sandy Hoax vs. Pakistaanse "aanslag"), wordt het natuurlijk een iets andere zaak.

Maar om daar al vanuit te gaan lijkt me zowel een beetje te vroeg als geen recht doen aan het werkelijke leed van de arme slachtoffers van vandaag... :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148453796
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Interessant punt.
Wie was dat "media team" ter plaatse eigenlijk?
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 00:52:37 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148453836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking. Als ze met een gun voor je neus staan kan je toch niet anders dan de deur open doen?
Waarom heb je dan in godesnaam een portier
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_148453844
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wie was dat "media team" ter plaatse eigenlijk?
Medewerkers die naar het dak waren gevlucht.
pi_148453856
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waarom heb je dan in godesnaam een portier
Hadden ze een portier?
pi_148453871
quote:
Ja maar we kunnen wel onze meningen uiten of niet? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148453906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand. Maar het niet zíen van bloed (wat niet wil zeggen dat het er niet is) wil niet zeggen dat het dús maar een false flag is.
Idd laten we dit vanuit een rationele perspectief zien. Wellicht was het onzichtbare bloed *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148453925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Ali_boo het volgende:
Terwijl de daders naar hun auto rennen roepen ze iets in de trend van : Dit is een vergeling voor het beledigen van de profeet Mohamed

Maar tegen wie schreeuwen ze? De enige die in de straat aanwezig is, is een agent die dood schijnt te zijn

Voor de rest is de straat helemaal uitgestorven

Doe je dit alleen als je weet dat er camera's op je gericht zijn of als je weet dat er ooggetuigen zijn die het kunnen navertellen .

Voordat iemand komt maar er waren camera's op het dak en vanaf de woningen in de buurt. Die waren wel buiten de zicht van de daders
Die lui staan strak van de adrenaline. Dan roep je nou eenmaal dingen zonder er bij na te denken.

En serieus mensen die denken dat de beelden van die agent fake zijn? :') Echt waarom.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 00:56:22 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148453958
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Hadden ze een portier?
Of nouja een receptie die de deur kan opendoen bedoelde ik
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:56:31 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148453966
http://news.sky.com/story(...)s-he-pleads-for-life

Media heeft het toch over een head shot...ik blijf het vreemd vinden na al die foto's die ik van soortgelijke situaties heb gezien met bloed en vaak ook nog andere pulp.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148453982
YouTube blokkeert m

ff rippen en naar clouds uploaden dan maar he.

donderdag 8 januari 2015 @ 00:57:09 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148453993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat van die ID's is wel apart ja, gelet op de voorbereiding. Maar als wij, 6 boerenlullen, dat al kunnen bedenken kunnen de franse politie en veiligheidsdiensten dit ook wel natuurlijk.
ID kaart bij zich, land uit vluchten terug naar syrie, noem maar wat op, een id bij je hebben is altijd handig..

Waarom die is blijven liggen in een auto, geen idee. kan van alles zijn, haast paniek. geen idee giswerk, maar wel appart inderdaad.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148454022
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Of nouja een receptie die de deur kan opendoen bedoelde ik
Was die er dan?
pi_148454144
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:56 schreef Salvad0R het volgende:
YouTube blokkeert m

ff rippen en naar clouds uploaden dan maar he.

Ook al zou je mis schieten, zon knal van een AK47 naast je kop zou je ook bewusteloos neervallen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 8 januari 2015 @ 01:04:48 #197
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148454239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 01:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Ook al zou je mis schieten, zon knal van een AK47 naast je kop zou je ook bewusteloos neervallen.
ja dat zie je ook altijd bijnde schutters. Vuren zon ding af en vallen flauw
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 8 januari 2015 @ 01:05:22 #198
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148454253
Op deze website staat ook een heel interessant filmpje.

Voor de shooting zitten er al mensen op het dak met body armour.

http://www.yellowbullet.com/forum/showthread.php?p=29678490

MUST SEE!

[ Bericht 15% gewijzigd door Izzy73 op 08-01-2015 01:11:59 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148454324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Die lui staan strak van de adrenaline. Dan roep je nou eenmaal dingen zonder er bij na te denken.

Ze komen op mij juist uitermate kalm en koelbloedig over.

Daarnaast lijken ze of ze gepakt willen worden

Eerst geven ze een hint dat het wellicht om moslims zou kunnen gaan het hun allah hacbar

Vervolgens een motief( scheelt een hoop giswerk werk voor de autoriteiten ) met het verhaal over het beledigen van de profeet

Voor het verlaten van de auto houdt iedereen zijn paspoort uit zijn zak om alle twijfel weg te nemen over wie nou de daders zijn . Het is niet een dader die '' per ongeluk'' zijn id laat vallen nope ALLE DRIE LATEN HUN PAPIEREN ACHTER
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148454357
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Idd laten we dit vanuit een rationele perspectief zien. Wellicht was het onzichtbare bloed *O*
het bloed kan ook onder zn hoofd liggen en sijpelen opnstraat van de camera weg. dan zie je het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')