ik heb een keer iemand zijn voet zien verliezen. Duurde echt een tijd voordat het bloed stroomde en dat die persoon het merkte...quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:38 schreef kalinhos het volgende:
Daarbij...wie zegt dat er geen bloed stroomde uit zijn linkerkant van zijn gezicht zeg maar? Het is niet alsof de camera nog 10 minuten ingezoomd heeft op zijn lichaam ofzo. Het is een slowmotion for fuck sake.
Ik een.. nou niet echt een executie..quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:34 schreef kalinhos het volgende:
Een aantal weken geleden werd in het IS-topic (volgens mij?) een filmpje gepost van executies door IS. Lichamen op een hoop en schieten maar. Ook daar hadden lang niet alle lichamen nog een stuiptrekking en/of bloed.
Ik heb - gelukkig - nog nooit een executie live gezien. Ik heb niet het idee dat veel mensen hier dat wel hebben. Maar toch is iedereen ineens expert over bloed ja of nee. Verwacht je een fontein bloed of wat?
Welcome to the twilight zonequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou opgelost...kogel door je kop door een AK zonder bloed achter te laten is niks raars aan. Terroristen die hun id vergeten in de auto is een dom foutje want shit happens in de commotie. Dit topic kan dan ook weer gesloten worden want verdere discussie is zinloos
Dat zegt ook niemand. Maar het niet zíen van bloed (wat niet wil zeggen dat het er niet is) wil niet zeggen dat het dús maar een false flag is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou opgelost...kogel door je kop door een AK zonder bloed achter te laten is niks raars aan. Terroristen die hun id vergeten in de auto is een dom foutje want shit happens in de commotie. Dit topic kan dan ook weer gesloten worden want verdere discussie is zinloos
Ook niet genoeg verf/ketchup denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar het erge is...stel er is wel bloed. Wordt er gezegd"Ah, zoveel bloed, dat kan toch niet! Dit moet wel ketchup of verf zijn" Zoals bv bij de dood van Phil Rigby in de UK of bij de Boston-bommen.
Thanks man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
AQ is 'n CIA inventie denk ik ook.
Heb je de interviews gezien van de 'Syria gangers'.? Ook fake als je mij vraagt (but I would say that wouldn't I?)
Hoe weten ze precies hoeveel 'radicalised young western muslims' gaat naar Syria enz.?
Welocome back mata
Waarom heb je dan in godesnaam een portierquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. Als ze met een gun voor je neus staan kan je toch niet anders dan de deur open doen?
Medewerkers die naar het dak waren gevlucht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie was dat "media team" ter plaatse eigenlijk?
Hadden ze een portier?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb je dan in godesnaam een portier
Ja maar we kunnen wel onze meningen uiten of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Idd laten we dit vanuit een rationele perspectief zien. Wellicht was het onzichtbare bloedquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Maar het niet zíen van bloed (wat niet wil zeggen dat het er niet is) wil niet zeggen dat het dús maar een false flag is.
Die lui staan strak van de adrenaline. Dan roep je nou eenmaal dingen zonder er bij na te denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Ali_boo het volgende:
Terwijl de daders naar hun auto rennen roepen ze iets in de trend van : Dit is een vergeling voor het beledigen van de profeet Mohamed
Maar tegen wie schreeuwen ze? De enige die in de straat aanwezig is, is een agent die dood schijnt te zijn
Voor de rest is de straat helemaal uitgestorven
Doe je dit alleen als je weet dat er camera's op je gericht zijn of als je weet dat er ooggetuigen zijn die het kunnen navertellen .
Voordat iemand komt maar er waren camera's op het dak en vanaf de woningen in de buurt. Die waren wel buiten de zicht van de daders
Of nouja een receptie die de deur kan opendoen bedoelde ikquote:
ID kaart bij zich, land uit vluchten terug naar syrie, noem maar wat op, een id bij je hebben is altijd handig..quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Maar het niet zíen van bloed (wat niet wil zeggen dat het er niet is) wil niet zeggen dat het dús maar een false flag is.
Dat van die ID's is wel apart ja, gelet op de voorbereiding. Maar als wij, 6 boerenlullen, dat al kunnen bedenken kunnen de franse politie en veiligheidsdiensten dit ook wel natuurlijk.
Was die er dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of nouja een receptie die de deur kan opendoen bedoelde ik
Ook al zou je mis schieten, zon knal van een AK47 naast je kop zou je ook bewusteloos neervallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:56 schreef Salvad0R het volgende:
YouTube blokkeert m
ff rippen en naar clouds uploaden dan maar he.
ja dat zie je ook altijd bijnde schutters. Vuren zon ding af en vallen flauwquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Ook al zou je mis schieten, zon knal van een AK47 naast je kop zou je ook bewusteloos neervallen.
Ze komen op mij juist uitermate kalm en koelbloedig over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Die lui staan strak van de adrenaline. Dan roep je nou eenmaal dingen zonder er bij na te denken.
het bloed kan ook onder zn hoofd liggen en sijpelen opnstraat van de camera weg. dan zie je het ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Idd laten we dit vanuit een rationele perspectief zien. Wellicht was het onzichtbare bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |