12 stedenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit
Zoveel wonden zoveel diverse traumas.
Hoe kun je dat in vredesnaam beoordelen. Je weet niks over de gebruikte ammo, de hoek, en weet ik veel allemaal wat. En ik kan me ook niet voorstellen dat je vaak mensen neergeschoten ziet worden. Dus wat is realistisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen expert, maar dit ziet er toch niet realistisch uit mijns inziens.
Heb wel eens "echte" beelden gezien. Dat ziet er toch wel anders uit hoor.
Je kan toch makkelijk ff kijken naar de verselijk echte gunshot wonden fotos?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van jullie echte schotwonden van dichtbij mee hebben gemaakt. Want "iedereen" lijkt precies te weten hoe het er niet uit moet zien qua bloed en lichamelijke reacties (maar uit een ander topic bleek dat de Hollywoodversie "echter" leek -voor sommigen althans- en juist daar weet je zeker dat het nep is...).
En dan nog, reacties zullen verschillen per persoon, de plek waar je geraakt wordt en met welk wapen.
Of iets echt iets of niet, da's erg lastig om te bepalen zonder te weten hoe iets er uit hoort te zien.
En nee, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zal eens een keer meelopen op de ER van een groot medisch centrum in de VS (al zullen ze daar tijden het ambulance/helitransport al wel deel schoongemaakt zijn indien er veel bloed was), dan kan ik er beter over oordelen naderhand.
Goed je weer te zienquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Vreselijk, RIP voor de vrijdenkers. Vind het nog wat vroeg om een hoax te veronderstellen, wat niet wil zeggen dat dit topic er niet hoort te zijn natuurlijk.
Prima OP en kijken hoe zich dit ontwikkelt.
Als de verklaring van de deuropenster (wat zou jij doen als je met een machinepistool zou worden bedreigd?) klopt, is er wel iets vaags. "Wij zijn van de Jeminitische Al Qaeda"?? Bij mijn weten is Al Qaeda een containerterm vooral verzonnen door de CIA ("The (Data)base") en geen trotse moslimorganisatie. "Wij zij van IS" zou logischer zijn, zeker als het echt om Syriegangers zou gaan.
Al met al vreselijk en des te meer reden te blijven strijden voor de vrijheid van meningsuiting.
Dus het is het een of het ander?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben gaan zoeken naar soortgelijke beschietingen en die zien er allemaal bloederiger uit dan dit. Of die shots wat ik gezien heb die moeten dan allemaal fake zijn.
Gast, elke wond is toch anders! Er zijn zoveel factoren. Waar hebben julie het in vredesnaam over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan toch makkelijk ff kijken naar de verselijk echte gunshot wonden fotos?
Dat is niet Hollywood.
Interessant punt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Ali_boo het volgende:
Terwijl de daders naar hun auto rennen roepen ze iets in de trend van : Dit is een vergeling voor het beledigen van de profeet Mohamed
Maar tegen wie schreeuwen ze? De enige die in de straat aanwezig is, is een agent die dood schijnt te zijn
Voor de rest is de straat helemaal uitgestorven
Doe je dit alleen als je weet dat er camera's op je gericht zijn of als je weet dat er ooggetuigen zijn die het kunnen navertellen .
Voordat iemand komt maar er waren camera's op het dak en vanaf de woningen in de buurt. Die waren wel buiten de zicht van de daders
Precies dat laatste meende ik ook al te zien. Net alsof er naast werd geschoten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef Salvad0R het volgende:
Het kan natuurlijk zo zijn dat die gozer al dodelijk verwond was door eerdere kogels en dat die laatste kogel simpelweg afketste/mistte, maar dat ie alsnog stierf daar op straat.... en dat de lamestream media het vervolgens gedramatiseerd de wereld in helpt....
maarja. die headshot was iig niet raak als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef Salvad0R het volgende:
Het kan natuurlijk zo zijn dat die gozer al dodelijk verwond was door eerdere kogels en dat die laatste kogel simpelweg afketste/mistte, maar dat ie alsnog stierf daar op straat.... en dat de lamestream media het vervolgens gedramatiseerd de wereld in helpt....
maarja. die headshot was iig niet raak als je het mij vraagt.
Dank je, dat is wederzijds.quote:
Kogel ketst af op de grond..quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn iig al de eerste opmerkelijkheden: een politieagent die door zijn hoofd wordt geschoten zonder bloed en vermomde schurken die hun id vergeten in de auto. Hmz. ..mn radar staat weer aan in dit drama.
Vrijheid van meningsuiting hèquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in vredesnaam beoordelen. Je weet niks over de gebruikte ammo, de hoek, en weet ik veel allemaal wat. En ik kan me ook niet voorstellen dat je vaak mensen neergeschoten ziet worden. Dus wat is realistisch.
Doet er niet toe..quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, elke wond is toch anders! Er zijn zoveel factoren. Waar hebben julie het in vredesnaam over.
Mensen verwachten filmwonden, denk ik. Bloed, rondspattende stukken bot. Dit is te clean, dus niet echt. Ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:34 schreef kalinhos het volgende:
Een aantal weken geleden werd in het IS-topic (volgens mij?) een filmpje gepost van executies door IS. Lichamen op een hoop en schieten maar. Ook daar hadden lang niet alle lichamen nog een stuiptrekking en/of bloed.
Ik heb - gelukkig - nog nooit een executie live gezien. Ik heb niet het idee dat veel mensen hier dat wel hebben. Maar toch is iedereen ineens expert over bloed ja of nee. Verwacht je een fontein bloed of wat?
Hij liep al spuitend over straat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doet er niet toe..
Laatst liep er nog iemand in Haarlem met een kogel door zijn bakkes, zonder dat hij het door had.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kogel-in-hoofd.dhtml
Maar het erge is...stel er is wel bloed. Wordt er gezegd"Ah, zoveel bloed, dat kan toch niet! Dit moet wel ketchup of verf zijn" Zoals bv bij de dood van Phil Rigby in de UK of bij de Boston-bommen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen verwachten filmwonden, denk ik. Bloed, rondspattende stukken bot. Dit is te clean, dus niet echt. Ofzo.
AQ is 'n CIA inventie denk ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Vreselijk, RIP voor de vrijdenkers. Vind het nog wat vroeg om een hoax te veronderstellen, wat niet wil zeggen dat dit topic er niet hoort te zijn natuurlijk.
Prima OP en kijken hoe zich dit ontwikkelt.
Als de verklaring van de deuropenster (wat zou jij doen als je met een machinepistool zou worden bedreigd?) klopt, is er wel iets vaags. "Wij zijn van de Jeminitische Al Qaeda"?? Bij mijn weten is Al Qaeda een containerterm vooral verzonnen door de CIA ("The (Data)base") en geen trotse moslimorganisatie. "Wij zij van IS" zou logischer zijn, zeker als het echt om Syriegangers zou gaan.
Al met al vreselijk en des te meer reden te blijven strijden voor de vrijheid van meningsuiting.
Ooit wel eens filmpjes van faces of death gezien? Sommige zijn nep maar op liveleakquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:38 schreef kalinhos het volgende:
Daarbij...wie zegt dat er geen bloed stroomde uit zijn linkerkant van zijn gezicht zeg maar? Het is niet alsof de camera nog 10 minuten ingezoomd heeft op zijn lichaam ofzo. Het is een slowmotion for fuck sake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |