Erg he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)g-charlie-hebdo.html
Wat een gedoe met al die paspoorten en ID's altijd joh.. bij dat moslimterreur.
Dat zijn geen fijne berichten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:
En er wordt maar herhaald op tv dat de oorlog door de IS nu toch echt naar het westen komt.
Als jij zo hoog van de toren blaast dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is voor jou waar niemand voor moet buigen , dan ben je redelijk hypocriet als je daar niet naar handelt. Practice what you preach of zeg gewoon dat je vrijheid van meningsuiting alleen belangrijk vindt wanneer jij het gepast vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
Je moet aanvoelen wanneer humor en sarcasme op zijn plaats is. Dat is nu niet het geval. Er zijn 12 mensen als beesten afgeknald, misschien dat degenen die nu lollig wilen zijn daar eens bij stil kunnen staan?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en bewust een topic vertrollen, dat moet jij toch weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij zo hoog van de toren blaast dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is voor jou waar niemand voor moet buigen , dan ben je redelijk hypocriet als je daar niet naar handelt. Practice what you preach of zeg gewoon dat je vrijheid van meningsuiting alleen belangrijk vindt wanneer jij het gepast vindt.
Misschien kun je daar even biij stil staan.
is dus weer in scene gezetquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Precies dit.. daarom zeg ik ook de id's hebben ze expres laten liggen en waar dus niet van hun. Zo gaat de politie achter de verkeerde gasten aanquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
Id laten liggen hoorde bij het plan. Expres laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt. Klinkt bijna geloofwaardiger dan alles in precisie gegaan, gemaskerd en al en dan je id laten liggen. Nee ik ga voor de eerste optie!
[/
quote]
Niet echt professioneel voor een paar getrainde terroristen naar mijn mening..beetje dom..je totaal vermommen tijdens een aanslag en dan je id vergeten in de auto? Wat een blunder!
Ja, want de politie en veiligheidsdiensten zijn volkomen achterlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies dit.. daarom zeg ik ook de id's hebben ze expres laten liggen en waar dus niet van hun. Zo gaat de politie achter de verkeerde gasten aan
zoiets ja, ik lul ook maar watquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want de politie en veiligheidsdiensten zijn volkomen achterlijk.
Jij bent wel heel makkelijk te overtuigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dus weer in scene gezet
zo overduidelijk
gezellig. Mooi complot toch. Die gasten komen aan een id van een foute syrie ganger met veel op zijn kerfstok. Laten die in de vluchtauto liggen. Zelf waren ze onherkenbaar dus de politie ziet het id en dat id'tje gaat door de computer en daar komt een foute vent uit met een foute broer enz. Daarachter aan en de gasten die het echt gedaan hebben gaan door met de volgende achterlijke aanslag voor te bereiden. (teveel series gekeken)quote:
Verwacht je niet van iemand die zo zorgvuldig met z'n sportschoen omgaat!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[quote]
Niet echt professioneel voor een paar getrainde terroristen naar mijn mening..beetje dom..je totaal vermommen tijdens een aanslag en dan je id vergeten in de auto? Wat een blunder!
Vermomd als wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn iig al de eerste opmerkelijkheden: een politieagent die door zijn hoofd wordt geschoten zonder bloed en vermomde schurken die hun id vergeten in de auto. Hmz. ..mn radar staat weer aan in dit drama.
Daar valt iets voor te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn iig al de eerste opmerkelijkheden: een politieagent die door zijn hoofd wordt geschoten zonder bloed en vermomde schurken die hun id vergeten in de auto. Hmz. ..mn radar staat weer aan in dit drama.
Leuk scenario en niet onmogelijk, maar het lijkt me toch wel iets te simpel en doorzichtig. Maar goed... het zou kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
gezellig. Mooi complot toch. Die gasten komen aan een id van een foute syrie ganger met veel op zijn kerfstok. Laten die in de vluchtauto liggen. Zelf waren ze onherkenbaar dus de politie ziet het id en dat id'tje gaat door de computer en daar komt een foute vent uit met een foute broer enz. Daarachter aan en de gasten die het echt gedaan hebben gaan door met de volgende achterlijke aanslag voor te bereiden. (teveel series gekeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |