abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148449870
Id laten liggen hoorde bij het plan. Expres laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt. Klinkt bijna geloofwaardiger dan alles in precisie gegaan, gemaskerd en al en dan je id laten liggen. Nee ik ga voor de eerste optie!
pi_148449913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)g-charlie-hebdo.html

Wat een gedoe met al die paspoorten en ID's altijd joh.. bij dat moslimterreur.
Erg he.
Misschien moeten er strenge immigatie wetten komen eh? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148449922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:
En er wordt maar herhaald op tv dat de oorlog door de IS nu toch echt naar het westen komt.
Dat zijn geen fijne berichten.
Groot fan van User Wotte
pi_148449985
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

Je moet aanvoelen wanneer humor en sarcasme op zijn plaats is. Dat is nu niet het geval. Er zijn 12 mensen als beesten afgeknald, misschien dat degenen die nu lollig wilen zijn daar eens bij stil kunnen staan?
Als jij zo hoog van de toren blaast dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is voor jou waar niemand voor moet buigen , dan ben je redelijk hypocriet als je daar niet naar handelt. Practice what you preach of zeg gewoon dat je vrijheid van meningsuiting alleen belangrijk vindt wanneer jij het gepast vindt.

Misschien kun je daar even biij stil staan. :)
pi_148450013
Toch lijkt het mij dat IS op zo'n grote schaal dat niet kan gaan voeren. Ze hebben al alle moeite om een staat te onderhouden. Dan lijkt mij een guerilla-oorlog in het Westen niet echt mogelijk.
Groot fan van User Wotte
pi_148450045
quote:

[..]

[..]

_O- _O-

Hoewel je nog niks met zekerheid kan zeggen is dit toch wel een behoorlijke absurd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:06:24 #82
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148450066
[quote]0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
Id laten liggen hoorde bij het plan. Expres laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt. Klinkt bijna geloofwaardiger dan alles in precisie gegaan, gemaskerd en al en dan je id laten liggen. Nee ik ga voor de eerste optie!
[/
quote]

Niet echt professioneel voor een paar getrainde terroristen naar mijn mening..beetje dom..je totaal vermommen tijdens een aanslag en dan je id vergeten in de auto? Wat een blunder!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148450099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als jij zo hoog van de toren blaast dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is voor jou waar niemand voor moet buigen , dan ben je redelijk hypocriet als je daar niet naar handelt. Practice what you preach of zeg gewoon dat je vrijheid van meningsuiting alleen belangrijk vindt wanneer jij het gepast vindt.

Misschien kun je daar even biij stil staan. :)
Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en bewust een topic vertrollen, dat moet jij toch weten.
Misschien kun jíj daar even bij stil staan.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:07:44 #84
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148450115
quote:

[..]

[..]

is dus weer in scene gezet
zo overduidelijk
pi_148450200
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
[/
quote]

Niet echt professioneel voor een paar getrainde terroristen naar mijn mening..beetje dom..je totaal vermommen tijdens een aanslag en dan je id vergeten in de auto? Wat een blunder!
Precies dit.. daarom zeg ik ook de id's hebben ze expres laten liggen en waar dus niet van hun. Zo gaat de politie achter de verkeerde gasten aan :)
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:09:49 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148450205
thanks voor de OP update lavje ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148450229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Precies dit.. daarom zeg ik ook de id's hebben ze expres laten liggen en waar dus niet van hun. Zo gaat de politie achter de verkeerde gasten aan :)
Ja, want de politie en veiligheidsdiensten zijn volkomen achterlijk.
pi_148450238
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef theguyver het volgende:
thanks voor de OP update lavje ^O^
you're welcome :)
pi_148450276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, want de politie en veiligheidsdiensten zijn volkomen achterlijk.
zoiets ja, ik lul ook maar wat
pi_148450302
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

zoiets ja, ik lul ook maar wat
Ik ook hoor. ;)
pi_148450359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:07 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

is dus weer in scene gezet
zo overduidelijk
Jij bent wel heel makkelijk te overtuigen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:14:05 #92
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148450391
Zijn ze nu al gepakt of niet?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148450447
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ook hoor. ;)
gezellig. Mooi complot toch. Die gasten komen aan een id van een foute syrie ganger met veel op zijn kerfstok. Laten die in de vluchtauto liggen. Zelf waren ze onherkenbaar dus de politie ziet het id en dat id'tje gaat door de computer en daar komt een foute vent uit met een foute broer enz. Daarachter aan en de gasten die het echt gedaan hebben gaan door met de volgende achterlijke aanslag voor te bereiden. (teveel series gekeken)
pi_148450453
Nu bij Eva Jinek een gesprek hierover.
pi_148450496
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[quote]

Verwacht je niet van iemand die zo zorgvuldig met z'n sportschoen omgaat!
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:16:34 #96
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148450509
De bestuurder was een zwerver.
Dit zijn de namen, Said Kouachi, Cherif Kouachi and Hamyd Mourad
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:17:19 #97
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148450555
Er zijn iig al de eerste opmerkelijkheden: een politieagent die door zijn hoofd wordt geschoten zonder bloed en vermomde schurken die hun id vergeten in de auto. Hmz. ..mn radar staat weer aan in dit drama.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148450591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn iig al de eerste opmerkelijkheden: een politieagent die door zijn hoofd wordt geschoten zonder bloed en vermomde schurken die hun id vergeten in de auto. Hmz. ..mn radar staat weer aan in dit drama.
Vermomd als wat?
pi_148450644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar valt iets voor te zeggen

Vergeet de link niet met al quida( hier gingen bij mij de alarmbellen rinkelen )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148450704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

gezellig. Mooi complot toch. Die gasten komen aan een id van een foute syrie ganger met veel op zijn kerfstok. Laten die in de vluchtauto liggen. Zelf waren ze onherkenbaar dus de politie ziet het id en dat id'tje gaat door de computer en daar komt een foute vent uit met een foute broer enz. Daarachter aan en de gasten die het echt gedaan hebben gaan door met de volgende achterlijke aanslag voor te bereiden. (teveel series gekeken)
Leuk scenario en niet onmogelijk, maar het lijkt me toch wel iets te simpel en doorzichtig. Maar goed... het zou kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')