abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148452227
17:23 GMT, 2 December 2014
Israel vents their fury with France after parliament votes to recognise Palestine as a state

http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-state.html

just sayin'
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:59:13 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148452263
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Shit happens als in dingen kunnen gebeuren. Wat is daar niet helder aan?

En ik hebje gezegd zelf actief te googelen naar de headshots, ik wil het niet zien. En ik ben geen wapenexpert, noch arts.
Headshots zijn zat te vinden maar niet zonder bloed..ik kreeg het idee dat jij hier wel iets over had gevonden. Gezien ik me graag van het tegendeel wil laten overtuigen vroeg ik aan jou of je een linkje zou kunnen plaatsen maar hier is overheen gelezen wellicht. Misschien kun je het alsnog doen want ik ben erg benieuwd namelijk want volgens mij kan dit haast niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148452316
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Headshot zijn zat te vinden maar niet zonder bloed..ik kreeg het idee dat jij hier wel iets over had gevonden. Gezien ik me graag van het tegendeel wil laten overtuigen vroeg ik aan jou of je een linkje zou kunnen plaatsen maar hier is overheen gelezen wellicht. Misschien kun je het alsnog doen want ik ben erg benieuwd namelijk want volgens mij kan dit haast niet.
Is er ook zoveel bloed als je een nekschot krijgt?
Make my day!
pi_148452387
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Headshots zijn zat te vinden maar niet zonder bloed..ik kreeg het idee dat jij hier wel iets over had gevonden. Gezien ik me graag van het tegendeel wil laten overtuigen vroeg ik aan jou of je een linkje zou kunnen plaatsen maar hier is overheen gelezen wellicht. Misschien kun je het alsnog doen want ik ben erg benieuwd namelijk want volgens mij kan dit haast niet.
Volgens mij heb ik nu al vier keer gezegd dat ik geen zin meer heb om me weer door al die hoofdwonden heen te worstelen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:04:01 #130
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148452451
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef agter het volgende:

[..]

idd wie zwgt dat het een headshot was...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:04:12 #131
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148452457
quote:
6s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Salvad0R het volgende:
Israel vents their fury with France after parliament votes to recognise Palestine as a state

just sayin'
Not such a bad thought ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148452574
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dat kan een blinde nog zien maar wie vergeet er nou zijn id in de auto? Vind je dat niet opmerkelijk of valt dat voor jou onder 'oops. .foutje..blunder'? En dat voor getrainde gasten zoals de media beweert.
'It was obviously a very well organised attack' according to the BBC. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148452641
quote:
6s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Salvad0R het volgende:

just sayin'
From the Daily Mail too! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148452701
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef agter het volgende:

[..]

Er zijn wel grote aderen in je nek.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:12:13 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148452732
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

From the Daily Mail too! :)
Ja, nu alleen nog even mossad/cia en zionisme aan het totaalplaatje toevoegen. >:)
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148452792
I just googled 'gunshot wounds to neck'.
Not for the faint-hearted!

https://www.google.nl/sea(...)Tgmg&ved=0CAYQ_AUoAQ
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:15:09 #137
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148452814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn wel grote aderen in je nek.
Ieder dodelijk schot in hals of nek moet bloed doen vloeien.
Ik mag hopen dat hij een kogelvrij vest aanhad dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
pi_148452826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, nu alleen nog even mossad/cia en zionisme aan het totaalplaatje toevoegen. >:)
Ach ja - laat dat aan de conspiracy theorists. :)
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:16:01 #139
189978 controlaltdelete
pi_148452839
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nu al vier keer gezegd dat ik geen zin meer heb om me weer door al die hoofdwonden heen te worstelen.
Oh is dat het. Jammer want ik kan geen enkele foto vinden van een slachtoffer die door zijn hoofd is geschoten zonder bloed. Maar er wordt gezegd dat het misschien niet eens een headshot was lees ik net hier..dus dan is het aannemelijk dat we geen bloed zien. Dat mensen zo snel tevreden zijn met zulke verklaringen begrijp ik niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:16:53 #140
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148452864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja - laat dat aan de conspiracy theorists. :)
Dat ben jij toch ook? Lekker plaatje trouwens bij die link die je net post.
Dat was geen nekshot maar een mouthshot. :O
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:18:43 #142
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148452923
quote:
Als je dat in slow-mow ziet, is het wel heel raar.
Geen stuiptrekking of niets
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 00:18:55 #143
45833 crew  Fogel
pi_148452931
quote:
Die comments :D
Blij dat ik daar niet moet modden :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_148453051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat hij een kogelvrij vest aanhad dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
Dood. Hart stopt, bloeddruk weg. Je krijgt echt geen fonteinen of meren.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:23:51 #145
189978 controlaltdelete
pi_148453073
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als je dat in slow-mow ziet, is het wel heel raar.
Geen stuiptrekking of niets
We weet losse flodders..net als in de film weet je wel.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 00:23:57 #146
257132 crew  Awsom
pi_148453077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

op zo'n afstand doet een kogelvrij vest echt helemaal niks

zeker niet tegen 7.62
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:24:54 #147
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148453102
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Dood. Hart stopt, bloeddruk weg. Je krijgt echt een fonteinen of meren.
Ik ben gelukkig geen expert, maar dit ziet er toch niet realistisch uit mijns inziens.
Heb wel eens "echte" beelden gezien. Dat ziet er toch wel anders uit hoor.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 00:25:20 #148
45833 crew  Fogel
pi_148453122
Ik vraag me af hoeveel van jullie echte schotwonden van dichtbij mee hebben gemaakt. Want "iedereen" lijkt precies te weten hoe het er niet uit moet zien qua bloed en lichamelijke reacties (maar uit een ander topic bleek dat de Hollywoodversie "echter" leek -voor sommigen althans- en juist daar weet je zeker dat het nep is...).

En dan nog, reacties zullen verschillen per persoon, de plek waar je geraakt wordt en met welk wapen.
Of iets echt iets of niet, da's erg lastig om te bepalen zonder te weten hoe iets er uit hoort te zien.
En nee, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zal eens een keer meelopen op de ER van een groot medisch centrum in de VS (al zullen ze daar tijden het ambulance/helitransport al wel deel schoongemaakt zijn indien er veel bloed was), dan kan ik er beter over oordelen naderhand.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_148453134
Vreselijk, RIP voor de vrijdenkers. Vind het nog wat vroeg om een hoax te veronderstellen, wat niet wil zeggen dat dit topic er niet hoort te zijn natuurlijk.

Prima OP en kijken hoe zich dit ontwikkelt.

Als de verklaring van de deuropenster (wat zou jij doen als je met een machinepistool zou worden bedreigd?) klopt, is er wel iets vaags. "Wij zijn van de Jeminitische Al Qaeda"?? Bij mijn weten is Al Qaeda een containerterm vooral verzonnen door de CIA ("The (Data)base") en geen trotse moslimorganisatie. "Wij zij van IS" zou logischer zijn, zeker als het echt om Syriegangers zou gaan.

Al met al vreselijk en des te meer reden te blijven strijden voor de vrijheid van meningsuiting.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:26:57 #150
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148453170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van jullie echte schotwonden van dichtbij mee hebben gemaakt. Want "iedereen" lijkt precies te weten hoe het er niet uit moet zien qua bloed en lichamelijke reacties (maar uit een ander topic bleek dat de Hollywoodversie "echter" leek -voor sommigen althans- en juist daar weet je zeker dat het nep is...).

En dan nog, reacties zullen verschillen per persoon, de plek waar je geraakt wordt en met welk wapen.
Of iets echt iets of niet, da's erg lastig om te bepalen zonder te weten hoe iets er uit hoort te zien.
En nee, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zal eens een keer meelopen op de ER van een groot medisch centrum in de VS (al zullen ze daar tijden het ambulance/helitransport al wel deel schoongemaakt zijn indien er veel bloed was), dan kan ik er beter over oordelen naderhand.
dit

Zoveel wonden zoveel diverse traumas.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')