Headshots zijn zat te vinden maar niet zonder bloed..ik kreeg het idee dat jij hier wel iets over had gevonden. Gezien ik me graag van het tegendeel wil laten overtuigen vroeg ik aan jou of je een linkje zou kunnen plaatsen maar hier is overheen gelezen wellicht. Misschien kun je het alsnog doen want ik ben erg benieuwd namelijk want volgens mij kan dit haast niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Shit happens als in dingen kunnen gebeuren. Wat is daar niet helder aan?
En ik hebje gezegd zelf actief te googelen naar de headshots, ik wil het niet zien. En ik ben geen wapenexpert, noch arts.
Is er ook zoveel bloed als je een nekschot krijgt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Headshot zijn zat te vinden maar niet zonder bloed..ik kreeg het idee dat jij hier wel iets over had gevonden. Gezien ik me graag van het tegendeel wil laten overtuigen vroeg ik aan jou of je een linkje zou kunnen plaatsen maar hier is overheen gelezen wellicht. Misschien kun je het alsnog doen want ik ben erg benieuwd namelijk want volgens mij kan dit haast niet.
Volgens mij heb ik nu al vier keer gezegd dat ik geen zin meer heb om me weer door al die hoofdwonden heen te worstelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Headshots zijn zat te vinden maar niet zonder bloed..ik kreeg het idee dat jij hier wel iets over had gevonden. Gezien ik me graag van het tegendeel wil laten overtuigen vroeg ik aan jou of je een linkje zou kunnen plaatsen maar hier is overheen gelezen wellicht. Misschien kun je het alsnog doen want ik ben erg benieuwd namelijk want volgens mij kan dit haast niet.
idd wie zwgt dat het een headshot was...quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef agter het volgende:
[..]
Is er ook zoveel bloed als je een nekschot krijgt?
Not such a bad thoughtquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Salvad0R het volgende:
17:23 GMT, 2 December 2014
Israel vents their fury with France after parliament votes to recognise Palestine as a state
http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-state.html
just sayin'
'It was obviously a very well organised attack' according to the BBC.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dat kan een blinde nog zien maar wie vergeet er nou zijn id in de auto? Vind je dat niet opmerkelijk of valt dat voor jou onder 'oops. .foutje..blunder'? En dat voor getrainde gasten zoals de media beweert.
From the Daily Mail too!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Salvad0R het volgende:
17:23 GMT, 2 December 2014
Israel vents their fury with France after parliament votes to recognise Palestine as a state
http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-state.html
just sayin'
Er zijn wel grote aderen in je nek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef agter het volgende:
[..]
Is er ook zoveel bloed als je een nekschot krijgt?
Ja, nu alleen nog even mossad/cia en zionisme aan het totaalplaatje toevoegen.quote:
Ieder dodelijk schot in hals of nek moet bloed doen vloeien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn wel grote aderen in je nek.
Ach ja - laat dat aan de conspiracy theorists.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog even mossad/cia en zionisme aan het totaalplaatje toevoegen.
Oh is dat het. Jammer want ik kan geen enkele foto vinden van een slachtoffer die door zijn hoofd is geschoten zonder bloed. Maar er wordt gezegd dat het misschien niet eens een headshot was lees ik net hier..dus dan is het aannemelijk dat we geen bloed zien. Dat mensen zo snel tevreden zijn met zulke verklaringen begrijp ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu al vier keer gezegd dat ik geen zin meer heb om me weer door al die hoofdwonden heen te worstelen.
Dat ben jij toch ook? Lekker plaatje trouwens bij die link die je net post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ach ja - laat dat aan de conspiracy theorists.
Als je dat in slow-mow ziet, is het wel heel raar.quote:
Die commentsquote:
Dood. Hart stopt, bloeddruk weg. Je krijgt echt geen fonteinen of meren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ieder dodelijk schot in hals of nek moet bloed doen vloeien.
Ik mag hopen dat hij een kogelvrij vest aanhad dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
We weet losse flodders..net als in de film weet je wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je dat in slow-mow ziet, is het wel heel raar.
Geen stuiptrekking of niets
op zo'n afstand doet een kogelvrij vest echt helemaal niksquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ieder dodelijk schot in hals of nek moet bloed doen vloeien.
Ik mag hopen dat hij een kogelvrij vest aanhad dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
Ik ben gelukkig geen expert, maar dit ziet er toch niet realistisch uit mijns inziens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dood. Hart stopt, bloeddruk weg. Je krijgt echt een fonteinen of meren.
ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:25 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van jullie echte schotwonden van dichtbij mee hebben gemaakt. Want "iedereen" lijkt precies te weten hoe het er niet uit moet zien qua bloed en lichamelijke reacties (maar uit een ander topic bleek dat de Hollywoodversie "echter" leek -voor sommigen althans- en juist daar weet je zeker dat het nep is...).
En dan nog, reacties zullen verschillen per persoon, de plek waar je geraakt wordt en met welk wapen.
Of iets echt iets of niet, da's erg lastig om te bepalen zonder te weten hoe iets er uit hoort te zien.
En nee, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zal eens een keer meelopen op de ER van een groot medisch centrum in de VS (al zullen ze daar tijden het ambulance/helitransport al wel deel schoongemaakt zijn indien er veel bloed was), dan kan ik er beter over oordelen naderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |